שיחת משתמש:מר טריויה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

[מספר]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור]

מספר. ^


עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, מר טריויה, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

Lazylemon 12:56, 10 אוג' 2004 (UTC)

ערכים חדשים[עריכת קוד מקור]

לפני שאתה מוסיף ערכים חדשים, תבדוק בבקשה אם הם אינם קיימים באיות אלטרנטיבי גילגמש 18:09, 15 ספט' 2004 (UTC)

תודה לך גילגמש על העידוד וההתחשבות.אשמח להיעזר בך!

מה יש לך נגד עמנואל?[עריכת קוד מקור]

מדוע הוספת את הקטע בשיחה:ויקטור שם טוב? גילגמש 13:56, 13 נוב' 2004 (UTC)

עם כל אורך הרוח שאני מגלה כלפיך, די נמאס לי ממלחמתך ב-Eman. ויקיפדיה נועדה לכתיבת אנציקלופדיה, ולא למלחמות אישיות. המעשה שעשית בשיחה:ויקטור שם טוב פשוט בל ייעשה. חדל ממעשים כאלה, והקדש את זמנך לפעילות מועילה. מה שהיה היה, עכשיו המשך הלאה, איתנו או בלעדינו, אבל הפסק להתפרע. דוד שי 15:23, 13 נוב' 2004 (UTC)


מי שפתח במלחמה היה EMAN והדברים הכתובים והמשוחזרים הם חשיפת נפש של אדם שבראש הוא מבריק אבל בנפשו הוא גס ושפל רוח. הגעתי לפגישה שלכם היישר מחדר מיון אחרי שאיש בטחון תקף אותי ליד מטת אמי , חבול ומושפל רק כדי להווכח שבדיעבד EMAN תואם בחזותו לחזות שמתגלה מהטקסט שמנוסח בגסות כה רבה. למעשה מטרתו היתה לסלקני סופית מהעריכה ולמעשה או מרכות לב או מתמיכה בצעדו אתה לא כיהית בו בניגוד לרוח הויקיפדיה שאמורה להיות של אחדות יוצרת וחברית. למעשה הוא הצליח בזה ואם היעדר פעילותי אינה מורגשת אז כנראה שצעדו היה במקום הנכון. אמנם אין הנחתום מעיד על עיסתו אבל עם כל המגרעות שנלוו לפעילותי בויקיפדיה אתה מודע בתוככי לבך שנכון לעכשיו היא הייתה נראית אחרת לטוב ולרע,אלמלא הערכים שכתבתי ובכל מקרה היה בה חסר מסויים אם מבחינת כמות ערכים ,תוספות משמעותיוץ וגם "צבע" ויחודיות. אם אינך חושב כך הרי שפרישתי בפועל מהויקיפדיה היא אכן צעד מתבקש לפני פרישתי מהחיים שאין לי אומץ לעשותה ביוזמתי. השורה התחתונה נעשה לי עוול אישי במסגרת עליה אתה חולש, אבל זה חלק מהמציאות שאותה חוויתי בימי הארוכים מדי! שלך בהוקרה מר טריויה!

שלום רפאל. eman כתב היום במזנון: "לפני חצי שנה בערך התפרצתי על רפאל לירז, ובעידנא דריתחא של תיסכול כנראה חרגתי מהטעם הטוב ונסחפתי ברמה האישית שבה פגעתי בו. אני מניח שהיה אפשר להבהיר את אותם דברים בצורה יותר עיניינית ופחות אישית". אני מקווה שתראה בדברים אלה התנצלות שתביא מרפא לכאבך. דוד שי 19:16, 15 נוב' 2004 (UTC)
ובנימה זו, גם אני מבקש את סליחתך אם נפגעת בצורה כלשהי מדברי. מקווה לשיתוף פעולה פורה בעתיד. גילגמש 21:29, 15 נוב' 2004 (UTC)


הכרה בחטא ותשובתו השלמה הם הבסיס לאזכור מידת הרחמים, שכן "מודה ועוזב - ירוחם" (משלי כח, יג)

בנימה זו אין אלא להביע את התקווה להוסיף לתרום לוויקיפדיה כמידת היכולת שעוד נותרה.

אך אנא המנעו מפגיעה אישית בכותבים בעלי כוונות חיוביות, גם אם הם טועים או אינם מגלים מידה נורמטיבית, שכן הרוח מאחורי העשייה משפיעה על העשייה עצמה!

במצע של הויקיפדיה נאמר שהיא בנוייה על צוות כשאחד משלים את השני וגם אם יש שגיאות או טעויות בדרך בסופו של דבר בעבודת צוות ובאווירה ידידותית הדברים יסתדרו למפעל שכל הלוקחים בעשייתו יהיו גאים בו!

וזכרו עוד דבר! הדבר הנורא ביותר שאפשר להתקל במציאותנו הוא שאדם לוקח את נפשו בכפו! אם אתם רואים מישהו במצוקה נסו לעזור לו בכל דרך שתוכלו, לא תצטערו על כך, אם לא תעשו כן אתם כן לולים להצטער! בברכה מר טריויה!

שלום מר טריויה,

כיום, לאחר העלאת תמונה לשרת, אין צורך להשתמש יותר בטבלאות לצורך הצבתה בערכים. חבל שתסתבך עם טבלאות HTML מסובכות כאשר אין בכך צורך. לאחר שאתה מעלה את התמונה לשרת, כל שעליך לעשות הוא ללחוץ על לחצן התמונה שנמצא בסרגל העריכה שמעל לתיבת העריכה, ולהחליף את ""PictureFileName.jpg" בשם התמונה, ואת "כיתוב תמונה" בכיתוב הרצוי. כך נוצרת מסגרת נוחה וסטנדרטית, יחד עם קישור להגדלת התמונה. בברכה, [[משתמש:Roybb95|רועי | שיחה |]] 19:37, 6 דצמ' 2004 (UTC)

שלום רפאל, בכל פעם שנפטר מישהו מגדולי היוצרים בישראל, אני נהנה לראות את תרומתך. תחילה היה זה הערך נעמי שמר, וכעת אפרים קישון. נאחל לכל יתר החיים כי יאריכו ימים, ונחגוג שמחות הקשורות בהם. דוד שי 18:25, 2 פבר' 2005 (UTC)

עוזי רוזנבלט[עריכת קוד מקור]

לא ברור לי למה אתה לא מעלה את התמונות אחת אחרי השניה בתור גרסאות של אותה תמונה. טרול רפאים 21:15, 4 מרץ 2005 (UTC)

דף המשתמש שלך[עריכת קוד מקור]

השורה האחרונה בו איננה ברורה לחלוטין. טרול רפאים 21:16, 4 מרץ 2005 (UTC)

לידיעתך, אני מעמיד את הערך להצבעת מחיקה. טרול רפאים 19:04, 13 אוגוסט 2005 (UTC)

מקור תמונה[עריכת קוד מקור]

אנו מודים לך על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה. שים לב: בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות לוויקיפדיה כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים. אנא וודא כי צירפת את מקורן המלא של התמונות (תמונות אלו) ואת הרישיון המתאים להן.

לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם עתים למחיקת תמונות בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה, נדב 21:25, 20 ינואר 2006 (UTC)


ואנה תענה לו בדף השיחה שלו, ולא בדף המשתמש. emanשיחה 21:44, 22 ינואר 2006 (UTC)

אין צורך - אני עוקב אחר שיחת שפתחתי. אתה יכול לענות כאן. אין בכוונתי למחוק את התמונה, אך עליך לפרט תחת איזה רשיון היא נמצאת (ראה קטגוריה:תבניות תמונות) נדב 21:59, 22 ינואר 2006 (UTC)
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
  • אם ברצונך לבצע ניסויי עריכה, ניתן לעשותם בארגז החול של ויקיפדיה.
  • אם חיפשת ערך ולא מצאת, באפשרותך להוסיף בקשה לכתיבתו בדף ויקיפדיה:בקשת ערך, שם יש הסבר כיצד לעשות זאת או ליצור אותו.
  • אם לדעתך ישנה טעות בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.
    גילגמש שיחה 16:52, 29 ינואר 2006 (UTC)

מקור תמונה[עריכת קוד מקור]

אנו מודים לך על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה. שים לב: בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות לוויקיפדיה כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים. אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה Nurit.jpg ואת הרישיון המתאים לה.

לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם עתים למחיקת תמונות בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה, איתמר ק. 23:09, 21 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]