שיחת משתמש:עדי גודלשטיין

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום עדי גודלשטיין, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך עדי גולדשטיין שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, מוטי - שיחה 23:33, 8 בינואר 2011 (IST)[תגובה]

שלום לך, תודה על התמונות שלך שהעלית לוויקיפדיה: קובץ:AdiProfile+Credit.jpg ו- קובץ:AdiProfile2+CrediT.tiff. יחד עם זאת, לצערי נאלצתי להסיר את התמונה מהערך, מכיוון שכרגע הרישיון שבחרת עבור התמונות הוא "שימוש הוגן", רישיון שלא ניתן להשתמש בו בוויקיפדיה עבור אנשים חיים (בין השאר כי יוצאים מנקודת הנחה שלרוב ניתן להשיג עבורם תמונות חופשיות, וזו כידוע ויקיפדיה החופשית; תוכל לקרוא על כך עוד בויקיפדיה:שימוש הוגן). אם יש לך קשר עם מאי צבן שצילם את התמונות, ותוכל לקבל ממנו הסכמה לשחרר לפחות אחת מהן ברישיון חופשי - נשמח אם תוכל לשנות את הרישיון ע"י לחיצה על לשונית העריכה בדף של התמונה, ונוכל להחזיר אותה לערך. אם לא, נאלץ לצערי למחוק את התמונות. אשמח לעזור בשאלות טכניות (תוכל לכתוב פה ע"י לחיצה על לשונית העריכה למעלה; אני עוקבת אחר דף זה ואדע אם ענית). תודה וסופשבוע נעים, Ravit - שיחה 15:08, 26 בפברואר 2011 (IST)[תגובה]


שלום רב רוית.. בירשותי הסכמה מלאה ממאי צבן הבחורה שצילמה את התמונה (היא זו השעבירה את התמונה לידי והיא מודעת להעלת התמונה לויקיפדיה)מה עלי לבקש ממנה כדי שנוכל להחזיר את התמונה חזרה לערך?

את מוזמנת גם לכתוב לי ישירות למייל האישי.. adigold1-at-gmail.com

תודה רבה עדי

תודה על תשובתך. כאמור, תוכל לשנות את הרישיון ע"י לחיצה על לשונית העריכה בדף של התמונה, והחלפת הרישיון שמצוי בו כרגע, "שימוש הוגן",
למשל בתבנית הזו: {{ס:#תנאי:מאי צבן|{{GFDL|בעל הזכויות=מאי צבן}}|{{GFDL|שם משתמש=מאי צבן}}}} או זו: {{CC-BY-SA-3.0}} .
חשוב להבין שוב את משמעות הרישיונות החופשיים האלו; בגדול זה אומר למשל שניתן יהיה לעשות בתמונה כל שימוש, כולל להעתיק ולהפיץ, ולרבות שימוש מסחרי, כל זאת כמובן תוך מתן קרדיט ליוצר התמונה ולוויקיפדיה.
לאחר מכן, אנא פעל לפי ההוראות בויקיפדיה:OTRS כדי לשלוח מייל עם האישור.
אם יש כל שאלה שהיא אשמח לסייע. תודה, Ravit - שיחה 11:31, 2 במרץ 2011 (IST)[תגובה]


שוב תודה יקירתי על העזרה...אני מקווה מאוד שאני פועל נכון...חייב להודות שכל עניין הרשיונות מעט מבלבל :) הוספתי

ראש גנו הרשות נתונה בזאת להעתיק, להפיץ ו/או לשנות את המסמך הזה, תחת תנאי רישיון ה-GNU לשימוש חופשי במסמכים, גרסה 1.2 או כל גרסה מאוחרת יותר שתפורסם על ידי המוסד לתוכנה חופשית; ללא סעיפים קבועים, ללא פסקאות עטיפה קדמית וללא פסקאות עטיפה אחורית. העתק של הרישיון כלול בפרק שכותרתו "GNU Free Documentation License".
יש לתת קרדיט ליוצר התמונה, או לחלופין, לקשר לדף זה הכולל את רשימת יוצרי התמונה.
http://www.gnu.org/copyleft/fdl.htmlGFDLGNU Free Documentation Licensetruetrue
שימו לב: יש לתת קרדיט בעת השימוש בתמונה זו מחוץ לאתר ויקיפדיה. הקרדיט שיש לתת הוא:

שם-היוצר, GFDL

את הכיתוב "שם-היוצר" ו"רישיון-השימוש" יש להחליף בשם היוצר ורישיון השימוש לפי פרטי התמונה לעיל.

לתמונה

ותקני אותי אם אני טועה ,אני זקוק בנוסף לכל זה מייל/הודעה ממאי צבן שהיא מאשר שהתמונה שלה ? האם זה מספיק כדי לקבל אישור?


זה בסדר הסתדרתי...שלחו לי מייל מאשר בחזרה... תודה רוית והמשך יום נפלא... עדי גולדשטיין

מצוין, שמחה שהסתדרת. אם תרצה, תוכל לעשות אותו דבר גם לתמונה השנייה, קובץ:AdiProfile2+CrediT.tiff. אם לא, נצטרך למחוק אותה מהשרת. תודה, Ravit - שיחה 16:31, 3 במרץ 2011 (IST)[תגובה]

צודקת...אשמח להוסיף גם את השניה..אתחיל בתהליך האישור מיד..