שיחת משתמש:פדיחה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ברוכים הבאים לדף שיחתי!
חיוךחיוךחיוךחיוךחיוך
ארכיונים
123
מנת היום
תוכן עניינים (אם יש בכלל)

אהלן. ראיתי את עריכותיך [1] [2]. מה הרעיון? לא יותר הגיוני לתקן את {{דמות בדיונית}} ? או שקורה כאן משהו שסחבק לא מבין? חן חן ‏[kotz]‏ [שיחה] 23:12, 4 באפריל 2013 (IDT)[תגובה]

אני מניח שזה יהיה קצת מסובך לתקן את התבנית, כי אז יהיה צריך לתקן את כל המופעים של התבנית... --פָדִיחָה ש\ת 07:05, 5 באפריל 2013 (IDT)[תגובה]
אני חושב שהבוט אמור לטפל גם בזה. אני אסתכל על זה. ‏[kotz]‏ [שיחה] 12:20, 5 באפריל 2013 (IDT)[תגובה]

... אלעדויקיפדיה איכותית19:56, 9 באפריל 2013 (IDT)[תגובה]

משהו מוזר - נראה כמו השחתה בקטגוריה ישראלים פעילי איכות הסביבה[עריכת קוד מקור]

שמע, עם השם שלך, זה נראה לי הכי ראוי להפנות אליך את השאלה הזו. בשיטוטי במרחב, הגעתי לקטגוריה הזו: קטגוריה:ישראלים פעילי איכות הסביבה,
להפתעתי גיליתי שם את הבחור הזה משתמש:Efef22. לדעתי זה לא דבר תקין בעליל - אבל, יחד עם זאת, אני חושב שגם לא נהוג להתעסק עם דף המשתמש של אנשים אחרים. לכן אני שואל אותך, כיצד לפתור את הנושא.
עזור לי פדיחה בן קנובי - אתה תקוותי האחרונה גארפילד - שיחה 12:44, 10 באפריל 2013 (IDT)[תגובה]

הסרתי את שתי הקטגוריות בו הוא היה חבר. -יונה בנדלאק - שיחה 18:05, 10 באפריל 2013 (IDT)[תגובה]

בשבילך - Yanki14 שיחה 12:48, 10 באפריל 2013 (IDT)[תגובה]

הסמקה אתה מפדח אותי. --פָדִיחָה ש\ת 21:36, 10 באפריל 2013 (IDT)[תגובה]

ערכים חדשים לטיפול[עריכת קוד מקור]

שלום, רשימת הערכים שיש לטפלם במסגרת מיזם איכות ויקיפדיה התעדכנה לשבוע הקרוב; לפיכך, אתה מוזמן לגשת לרשימה ולהתחיל לשפר את איכותה של ויקיפדיה. בברכת שבוע טוב, The Beatle Manשיחהאיכות ויקיפדיה, כי אנחנו רוצים ויקיפדיה איכותית! 22:19, 13 באפריל 2013 (IDT)[תגובה]

סוף-סוף חונך שלא ב"חופשת-ויקי"[עריכת קוד מקור]

שלום מר פדיחה,

ברשותך אגש לעניין: האם יש באפשרותך להדריכני בעולם הכלים הטכניים של ויקיפדיה? כוונתי לשימוש בתבניות, העלאות תמונה וקבצים, סוגי קישורים ופירשונים וכדומה.

שנית, עד כה נתקלתי בכמות גבוהה, ואולי בלתי ראויה של ערכים הכתובים ברישול תוכני שלעתים טעמם לפגם מגמתיות, ולעתים יש בהם עד כדי הטעייה מכוונת. מספר פעמים התרעתי בדף השיחה ולמרות שבחלק מהמקרים התפתח דיון, אף סוגיה לא נפתרה והערכים נשארו חסרים או בלתי ראויים. האם ישנו איזשהו תקנון ויקיפדי הנוגע לערכים מוטים\חסרים\תחת מחלוקת, או שמא הנורמה יותר ספונטנית ופשוט עליי לקחת יוזמה ולתקן?

ובאותו עניין: האם קיימת ביקורת עמיתים בויקיפדיה? היה ואין, אולי יש מקום להתחיל. אם ישנה, האם יש הליך מסודר או שמא שוב עליי פשוט לפנות נאמר אלייך ולשאול האם תהיה מוכן לבחון את ערך מסוים? לאחרונה סיימתי להניח את התשתית לערך ישראלים, (היית מאמין שלא היה לנו ערך עברי עד כה?) בכול אופן אני מעוניין בביקורת מעורך ותיק.

בברכה, Mateo - שיחה 16:56, 10 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

עדיין רלוונטי? (אני לא כל כך בוויקיפדיה בזמן האחרון, אז לקח לי הרבה זמן עד שקראתי את ההודעה עכשיו) --פָדִיחָה ש\ת 19:08, 17 במאי 2013 (IDT)[תגובה]
רלוונטי מתמיד! Mateo - שיחה 19:59, 17 במאי 2013 (IDT)[תגובה]
רשימה של הסברים בסיסיים והפניות על כלים לעריכה בוויקיפדיה:
  • קישורים: הצורה הבסיסית של קישור לערך אחר הוא [[קישור]], כאשר יש להחליף את קישור בשם הערך. להרחבה, ולסוגים אחרים של קישורים, ראה עזרה:קישורים.
  • תבניות: השימוש הבסיסי של תבניות נכתב בצורה כזאת: {{<שם התבנית>}}. למשל {{כ}} או {{מדינות אמריקה במשחקים האולימפיים}}. שים לב שזהו רק השימוש הבסיסי בתבניות – רצוי מאוד (למעשה, צריך) לדעת גם שימוש בפרמטרים, וגם ליצור תבניות – להרחבה ראה עזרה:תבניות. אגב, לפני שתשתמש בפעם ראשונה בתבנית מסוימת, רצוי שתקרא את דף התבנית (תבנית:<שם התבנית), לפעמים כתובות שם הוראות שימוש.
  • תמונות (וגם קבצים אחרים): כשמוסיפים תמונה לערך (תחילה צריך לבדוק אם התמונה באמת קיימת, כמובן), השימוש הבסיסי הוא [[קובץ:PictureFileName.jpg|שמאל|ממוזער|250px|כיתוב תמונה]], כאשר מחליפים את PictureFileName.jpg בשם התמונה שאותה רוצים להוסיף, ומחליפים את כיתוב תמונה בכיתוב התמונה. 250px הוא גודל התמונה, ואפשר להחליף אותו למספר אחר (בדרך כלל לא משנים את הפרמטרים האחרים). ראה עזרה:הוספת תמונה לערך, ומומלץ גם לקרוא את עזרה:עיצוב תמונות. ראה ויקיפדיה:העלאת קובץ לשרת אם ברצונך להעלות קובץ (תוכל להגיע לדף זה בכל עת באמצעות סרגל הכלים בצד ימין).
  • לעוד דברים, עיין בדף עזרה:תפריט ראשי.
עניין הבעיות בערכים: בדרך כלל, אם מוצאים בעיה ברורה בערך, אפשר לקחת יוזמה ולתקן. מקסימום, העריכה תשוחזר אם זה לא יהיה נכון בעיני עורך כלשהו, וייפתח דיון בדף השיחה. רצוי להפנות לדף השיחה מהדף ויקיפדיה:לוח מודעות על מנת שכמה שיותר עורכים ישתתפו בדיון. אם הבעיה לא נפתרת, תוכל לפתוח הצבעה. זאת המדיניות הכללית. האם תוכל להצביע על מקרים ספציפיים שבהם פתחת דיון והבעיה לא נפתרה?
אני מכיר מעין קטגוריה שמיועדת לערכים שכותבם רוצה ביקורת עמיתים, אך איני יודע אם יש עורכים רבים שפעילים בכתיבת ביקורת עמיתים לערכים בקטגוריה זו.
מקווה שעזרתי, --פָדִיחָה ש\ת 15:02, 5 ביוני 2013 (IDT)[תגובה]

דרוש ממלא מקום זמני לתפקיד אחראי מיזם "ערכים יתומים"[עריכת קוד מקור]

מיזם יתום מחפש מאמץ זמני!
שלום רב! כמשתתף במיזם הערכים היתומים, אני פונה אליך בבקשה: עקב יציאתי לחופשה קצרה בחו"ל, דרוש ממלא מקום זמני לתפקיד אחראי מיזם "ערכים יתומים" החל מאמצע יולי. אם אתה מוכן להקדיש כרבע שעה ביום לנושא, אתה מוזמן לכתוב בדף השיחה שלי, ואתדרך אותך. שוקולד מהדיוטי פרי מובטח למתנדב... . תודה רבה- ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 10:23, 26 ביוני 2013 (IDT)[תגובה]

היי עובד, תודה על ההצעה. אני לא ממש פעיל בוויקיפדיה לאחרונה, כך שעדיף יהיה אם מישהו אחר יתנדב. --בברכה, פָדִיחָה ש\ת | ♣ היו נייטרליים14:16, 26 ביוני 2013 (IDT)[תגובה]

מיזם "איכות ויקיפדיה" חוזר לפעול[עריכת קוד מקור]

היי, היום נפתח המיזם "איכות ויקיפדיה" בשנית, ובמיזם המחודש קיבצנו רשימה של ערכים לקויים עם חשיבות אינציקלופדית גבוהה, שבמסגרת המיזם נטפלם. בעמוד הזה נמצאים הערכים לטיפול, עם הסבר לדרך העבודה קריצה בברכה, The Beatle Manשיחהאיכות ויקיפדיה 13:09, 30 ביוני 2013 (IDT)[תגובה]

הטילדה הרביעית[עריכת קוד מקור]

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות
ויקיפדיה כתרפיה • על תחרות הכתיבה • מיזמים בפוקוס • דרושים ויקיגמדים • הידעת? ויקיפדיה • קרב איגרוף: סימפסון נגד הומר סימפסון • תשחץ ויקיפדיה

מ ז ל ט ו ב ! מו סיזלאק - בר המשקאות של מו סיזלאק - בואו לצטט את האנימציה! 20:00, 5 בדצמבר 2013 (IST)[תגובה]

מ ז ל ט ו ב ! ; נשמח אם תחזור לפעילות קבועה יותר כאן :) בברכה, ‏Guycn2 - שיחה 01:16, 6 בדצמבר 2013 (IST)[תגובה]
תודה. --פָדִיחָה ש\ת | ♣ היו נייטרליים07:43, 13 בדצמבר 2013 (IST)[תגובה]

הטילדה הרביעית - גיליון חדש![עריכת קוד מקור]

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות
תודה • תולדות המקבץ השבועי • חוויית כתיבת ערך מומלץ • צוק איתן - הגרסה הויקיפדית • קרב איגרוף - עמוד ענן נגד צוק איתן • הקומיקס בויקיפדיה • מה זה "ביכורים"?

Invitation to Medical Translation[עריכת קוד מקור]

Medical Translation Project

Invitation to the Medical Translation Project – a joint Wikimedia project started by the English language WikiProject Medicine!

Thank you for being one of the top Medical editors! I want to use this opportunity to introduce you to our most ambitious project.

We want to use Wikipedia to spread knowledge where it will be used. Studies have shown that Wikipedia is the most common resource of medical knowledge, and used by more people than any other source! We want high quality articles, available to everyone, regardless of language ability. It isn't right that you would need to know a major language to get hold of quality content!

That is why in the recent Ebola crisis (which is still ongoing) we translated information into over 70 languages, many of them small African languages. This was important, as Wikipedia was also shown to be the biggest resource used in Africa for information on Ebola! We see tremendous potential, but also great risks as our information needs to be accurate and well-researched. We only translate articles that have been reviewed by medical doctors and experts, so that what we translate is correct. Many of our translators are professionals, but many are also volunteers, and we need more of you guys – both to translate, but also to import finished translations, and fix grammatical or other style issues that are introduced by the translation process.

Our articles are not only translated into small languages, but also to larger ones, but as of 2015 this requires users to apply for an article to be translated, which can be done here (full articles, short articles) with an easy to manage google document.

So regardless of your background head over to our main page for more information, or to our talk page and ask us questions. Feel free to respond in any language, we will do our best to find some way to communicate. No task is too small, and we need everyone to help out!

I hope you will forgive me for sending this message in English – we also need translators for messages like this, and above all local language community managers, which act as a link between us and you. Also I can not reply on your talk page, so please go to our talk page!

Thank you for helping medical information on Wikipedia grow! -- CFCF 🍌 (email) 15:37, 28 January 2015 (UTC)

Google Translation of this message

הטילדה הרביעית גיליון 30[עריכת קוד מקור]

שלום רב, לאחר שלוש שנות הפסקה, יצא גיליון חדש של הטילדה הרביעית. אתם מוזמנים לעיין בגליון החדש בויקיפדיה:הטילדה הרביעית. MediaWiki message delivery - שיחה 10:58, 25 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]

שלום לך,

העלית תמונה לוויקיפדיה העברית או לוויקישיתוף שעל פי הצהרתך בפרטי הרישיון, זכויות היוצרים של התמונה שייכות לאדם אחר. במקרה כזה יש לשלוח את אישורו של בעל הזכויות המתיר להעלות את התמונה ברישיון מתאים לוויקיפדיה, על פי הנוסח המופיע בדף ויקיפדיה:OTRS תחת הכותרת "הצהרת הסכמה לכל הבקשות", לכתובת: permissions-he@wikimedia.org, שכן ללא אישורו התמונה תימחק.
לסיוע נוסף, ניתן לפנות כאן ולהמשיך את השיחה, בדף שיחתי או בדלפק ייעוץ זכויות יוצרים.

תודה, Geagea - שיחה 02:51, 26 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

הטילדה הרביעית גיליון 32[עריכת קוד מקור]

שלום רב. לאחר הפסקה קצרה, יצא גיליון חדש של העלון הוויקיפדי, "הטילדה הרביעית". אתם מוזמנים ליהנות ממנו ולעיין בו בויקיפדיה:הטילדה הרביעית. MediaWiki message delivery - שיחה 12:33, 6 במרץ 2020 (IST)[תגובה]

הטילדה הרביעית - גיליון חדש![עריכת קוד מקור]

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות
דבר העורך • ויקיפדיה אוהבת אתרי מורשת - תחרות כתיבת ערכים • ראיון עם מפעיל מערכת • פורטלים • סודוקו • תשבץ • קצרמרי אקטואליה • מיזם יחסי החוץ • מיזם בית ספר ויקיפדיה • מפגש חורף 2020 • קרב איגרוף • טור אישי • ויקימימז • תפזורת • תמונות חדשות


הארי פוטר 73 - שיחה - הטילדה הרביעית - מיזם העיטור השבועי 18:12, 31 במאי 2020 (IDT)[תגובה]

הטילדה הרביעית - גיליון 34[עריכת קוד מקור]

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות
דבר העורך • ויקישטעטל • פיצ'רים חדשים למשתמשים חדשים • מיזם צילום אישים • Wiki Talk • סודוקו • תשבץ • קצרמרי אקטואליה • מיזם חודש אסיה • מתקפת איכות על הכניסה ללבנון • הפרלמנט • מפגש קיץ 2020 • קרב איגרוף • תמונות חדשות

הטילדה הרביעית - גיליון חדש![עריכת קוד מקור]

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות
דבר העורך • על שני ערכים וארבע אנציקלופדיות • השתתפות בתחרויות כתיבה בויקיפדיה • מדור המומלצים • Wiki Talk 2021 • סודוקו • תשבץ • קצרמרי אקטואליה • מיזם חדשופדיה • קורס עריכה בויקיפדיה לגמלאים • מוזיקה בויקיפדיה • קרב איגרוף • תמונות חדשות

כוכב ניטור![עריכת קוד מקור]

כוכב המנטרים
על תרומתיך לויקיפדיה בניטור! Neriahלפניה בדף השיחהאו במייל כ"א באדר ה'תשפ"א • 20:22, 4 במרץ 2021 (IST)[תגובה]

הטילדה הרביעית - גיליון חדש![עריכת קוד מקור]

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות

MediaWiki message delivery - שיחה 20:55, 30 באפריל 2022 (IDT)[תגובה]

הטילדה הרביעית - גיליון חדש! (גיליון 37)[עריכת קוד מקור]

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות

חדשופדיה 2023 שבוע 46[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #46
עודכן ב־12 בנובמבר
לחתימה על מינוי לידיעון

● במזנון מתקיים דיון על הדיון הלילי שלפני המתקפה
● במזנון מתקיים דיון על דיון בסמכויות של הביורוקרטים
מיזם חודש אסיה ממשיך זה השבוע השני: מהרו לכתוב ערכים! ●
מפעיל נולד: מתקיים דיון באשר להרשאות המפעיל של דוד שי. כשהדיון יסתיים, תתקבל החלטה על ידי הבירוקרטים
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא הרי אורל
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הוספת הערך האקספרס הפאטאגוני הישן לרשימת הערכים המומלצים כאן


הטילדה הרביעית - גיליון חדש! (גיליון 38)[עריכת קוד מקור]

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות