שיחת משתמש:Adir.eini

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שלום, Adir.eini, וברוך בואך לוויקיפדיה! להלן כמה הנחיות וכללים שיסייעו לך להשתלב בוויקיפדיה:
עריכה: ראשית כל, מומלץ לעיין במדריך הכתיבה למתחילים. לפני שמירת שינויים בערכים כדאי ללחוץ על "תצוגה מקדימה" ולוודא שהשינוי תקין. את מהות השינוי יש להסביר בחלונית התקציר. למידע נוסף: תמיכה טכנית.
דפי שיחה: בראש כל דף מופיעה לשונית "שיחה", המובילה לדף השיחה של הדף, שבו ניתן לדון בערך. בדפי השיחה יש להקפיד על כללי נימוס. בסוף כל הודעה יש לחתום על ידי הקלדת ארבע טילדות, כך: ~~~~.
זכויות יוצרים: אין להכניס לוויקיפדיה חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.
עזרה: אם ברצונך לקבל סיוע מוויקיפדים בעלי ניסיון, באפשרותך לפנות לחממה ולאתר ויקיפד שיוכל לעזור לך. לשאלות נקודתיות ניתן גם לפנות לדלפק הייעוץ.

If you can't read Hebrew, click here.בברכה,
ערן - שיחה 21:31, 17 באפריל 2008 (IDT)[תגובה]

קישורים לאתר גולנגו[עריכת קוד מקור]

הקישורים לא נפתחים. לא ידוע לי על בעיות גלישה יוצאות דופן מהמערכת שלי ולכן הסרתי אותם. האם אתה קשור לאתר גולנגו? יוספוסשיחה 00:03, 31 במאי 2008 (IDT)[תגובה]

הועבר משיחת משתמש יוסי הראשון:אני לא מבין. אני מוצא את הקישור רלוונטי מאוד. בדקתי אותו והוא עובד. יותר מזה, זה גם מה שיש היום במקום הראשון בגוגל (שם מצאתי את זה), כך שהקישור הזה לא ממש צריך פרסום. (אני מתייחס לקישור של המשכנתא)
המערכת שלי סבירה לחלוטין והקישורים עדיין לא עובדים (לא ב FF ולא ב IE), אולי נשאל משתמשים נוספים לגבי תקינות הקישורים. הענין כרגע הוא שזיהיתי פעילות של הכנסת קישורים לאתר גולנגו שלעיתים כוללת הסרת קישור תקין אחר והחלפתו בקישור מגולנגו ללא שום הצדקה (למשל בBMI). פרופיל הפעילות של מכניסי הקישורים תמיד זהה, משתמש חדש שתורם ערך קצר או שניים, מבצע מספר עריכות נוספות ומוסיף ארבעה או חמישה קישורים לגולנגו ולאחר מכן מפסיק לתרום. תרומות הערכים מבורכות אולם הפרופיל הזהה ולעיתים אופי העריכות הלא תקין מצביע על האפשרות שמדובר בהכנסת קישורים פרסומיים משיקולים זרים. האם אתה קשור לאתר גולנגו? יוספוסשיחה 09:35, 31 במאי 2008 (IDT)[תגובה]

פרסום?[עריכת קוד מקור]

אתה חושב שאני כותב ערכים כדי לפרסם? הצצת לאחרונה בערך של עמלת פרעון מוקדם אתה יודע כמה קשה היה לי לכתוב את הנוסחא שם? זה נראה לך כמו פרסומת? פשוט נראה לי הגיוני, שכשיש ערך על עמלת פרעון מוקדם עם נוסחא כל כך מסובכת, אולי כדאי להפנות לדף אינטרנט שכולל חישוב אוטומטי לענין. אותו דבר במשכנתא ושכר. למה אני מפנה לאתר ההוא? כי יש שם את הכל ביחד, והמידע אמין למדי, אז אין צורך לחפש. למעשה, בקשר לעמלת פרעון מוקדם, אפילו לא מצאתי אתר אחר שנותן את אותו שירות, אז בכלל אין לי מה לעשות חוץ מלינק לשם.

אבקש שתחזיר את הלינקים. אני לא רוצה להחזיר אותם בעצמי, כי אני מבין שזה לא מקובל עליך כרגע. נקווה שתתרצה אחרי שתקרא.

מוזר, בדקתי את הלינק ממערכת אחרת והוא נפתח למשעי. מהמערכת עליה אני עובד עכשיו הוא עדיין לא נפתח.
תעזור לי להבין רגע, כתבת שהמפגש שלך עם המחשבון הזה היה דרך גוגל? ובאותו הזמן השם שלך הוא כמו השם של אחד האחים שמפעילים את אתר גולינגו? באמת עדיף שתשאיר לוויקיפדים אחרים למצוא שהמחשבונים באתר שלך הם מה שהכי מתאים לערכים בוויקיפדיה, מכיוון ששיקול דעתך מוטה. מחשבונים נופלים תחת הקטגוריה "מידע שימושי" ו"מידע שימושי" זה בדיוק מה שנצפה למצוא באתרים כמו גולינגו ומה שעדיף להימנע ממנו באתר המכונה אנציקלופדיה כמו ויקיפדיה. כמובן שהמשך תרומות לא מוטות משיקולים זרים של ערכים ולערכים מתקבל בברכה. יוספוסשיחה 23:01, 1 ביוני 2008 (IDT)[תגובה]
שלום רב,

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי. לפיכך, הוספת ערכים פרסומיים, פרסומות וקישורים שמטרתם לקדם אישיות, רעיון, אתר, ארגון, עמותה או עסק מסחרי, שאינם מוסיפים ידע מהותי לקוראים, אינה מקובלת ועשויה להיחשב כהשחתה. העריכה שנעשתה על ידך היא פרסומית, והיא נמחקה כך ששום נזק לא נגרם, אולם להבא יש להימנע מהוספת תוכן פרסומי.

לתשומת לבך: ויקיפדיה איננה משפרת דירוג במנועי חיפוש.

אם לדעתך התוכן שהוספת אינו מהווה פרסומת, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

הידרו - שיחה 00:03, 31 במאי 2008 (IDT)[תגובה]