שיחת משתמש:Daniel1/ארכיון1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הערה חשובה: דף זה הוא ארכיון של שיחות אשר נכתבו בדף השיחה הזה בין התאריכים 17 במרץ 2006 עד 17 באוגוסט של אותה שנה.
הנכם מתבקשים שלא לערוך את הארכיון; אם ברצונכם להוסיף או להעיר לגבי שיחה שאורכבה, יש לעשות זאת כאן. תודה!


If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Daniel1, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, דורית 10:05, 17 מרץ 2006 (UTC)

הערת בשיחה:שבדיה שתי הערות. שאלתך לקוסטלו לא ממש רלוונטית כי היא ההודעה לקוסטלו נכתבה לפני יותר משנתיים (דצמבר 2003 לפי דף ההיסטוריה) - פשוט אז ויקיפדיה הייתה קהילה קטנה ואינטימית, לא נהגו לחתום או לסמן תאריכים באדיקות יתרה. בזמנו השתמשו בדף של סין (שאז הכיל את המדינה) כסטנדרט לערכי המדינות.

לגבי ההערה השנייה: לגבי גוגל ראה ויקיפדיה:מבחן גוגל - גוגל משמש בכל זאת כאמת מידה ביחס לציבור, רצונותיו, דעותיו וצורת הכתיב שלו (והרי על ידי העם ולמען העם). אפשר להתווכח על צורת הכתיב של דברים בצורה מסודרת באולם הדיונים של בוט ההחלפות. שם נערכות כל ההצבעות בנושאי כתיב בויקיפדיה ולאחר מכן בוט רשום מחליף לכתיב שנמצא ראוי על מנת ליצור אחידות בין ערכי ויקיפדיה. לגבי שבדיה/שוודיה התקיים דיון שבסיומו הוכרע לטובת שבדיה. אם אתה מוצא לנכון אתה יותר ממוזמן לפתוח מחדש את ההצבעה. כדאי להביא סימוכין מוסכמים לכאלה דברים אבל כאמור גם גוגל משמש כאמת מידה. בברכה והמשך תרומה נעימה, מלך הג'ונגל 18:23, 17 מרץ 2006 (UTC)

שימוש בויקיפדיות זרות כמקור[עריכת קוד מקור]

אם אתה עושה זאת (כמו שעשית בחוק גרים) יש לציין שהעתקת את המידע מויקיפדיה אחרת בתקציר העריכה או בדף השיחה. כדאי גם לתקן את הכיווניות כשאתה מעתיק דברים מאנגלית... ‏conio.h‏ • ‏שיחה‏ 01:28, 11 מאי 2006 (IDT)

לא העתקתי כל מידע, אלא תירגמתי והוספתי מידע - וציינתי זאת במפורש בתקציר העריכה. גם אינני רואה שום בעיה עם הכיווניות; אם בכל זאת אתה רואה בעיה בכיווניות כדאי שתהיה יותר ספציפי. לסיכום, אין לי שמץ של מושג לגבי אף אחת מטענותיך. Daniel1 18:00, 11 מאי 2006 (IDT)
אל תוריד בבקשה תבניות עריכה ושכתוב. גילגמש שיחה 18:03, 11 מאי 2006 (IDT)
אפשר בבקשה לקבל הבהרה למי מותר לשים תבניות כאלה ולמי אסור לגעת בהן? לפי מה שראיתי, conio.h אינו מפעיל מערכת, ואילו אני כתבתי את הערך והשקעתי בו הרבה מאמצים. אני חושב שאם יש למישהו השגות, יש לכתוב זאת בצורה ראויה בדף השיחה ולחכות לתגובה לפני שקובעים כך עובדות בשטח. Daniel1 18:06, 11 מאי 2006 (IDT)
למעשה לכולם מותר לשים תבניות כאלה. למעפילים אין עדיפות בענייני תוכן. כולם גם יכולים להוריד את התבנית אחרי שתיקנו את הליקויים. לדעתו של קוניו, הליקויים כוללים מיעוט קישורים או קישורים לא מתאימים ו"כיווניות" לא הבנתי מה זה כל כך. מטרת התבנית למשוך עורכים ואין בה משום פגיעה בכותב. גם על הערכים שלי שמו תבניות דומות. גילגמש שיחה 18:09, 11 מאי 2006 (IDT)
בחרתי להוריד את התבנית מהסיבה הפשוטה שלא הבנתי על אילו ליקויים הוא מדבר! הוא טוען שהעתקתי את המאמר - זה לא נכון. הוא טוען שלא ציינתי בתקציר העריכה שהמידע לקוח מוויקיפדיה האנגלית - דבר שאינו נכון בעליל מכיוון שציינתי זאת ואפשר לבדוק זאת בצורה פשוטה. לגבי "כיווניות" גם אני לא הבנתי על מה מדובר, ומבחינה של הערך הוא נראה בסדר גמור. אם אתה בעצמך לא הבנת למה הוא התכוון, אני לא מבין את ההגיון בשחזור העריכה שלי והשבת תבנית שאין לך מושג מה המשמעות שלה. כל אחד יכול לשים תוויות ורק בעלי השררה יכולים להחליט האם להסירן? באמת שקשה לי להבין את ההגיון כאן... Daniel1 18:12, 11 מאי 2006 (IDT)
לא בעלי השררה מחליטים על הסרת התבנית. צריך לברר איתו מה הבעיות שהוא מצא בערך ולתקן אותם. הרי אם תוריד את התבנית הבעיות לא יעלמו. לעתים קשה לכותב לראות את הבעיה שניצבת מול הקורא הלא מיומן. באופן כללי, לא נהוג להוריד את התבנית בלי לתקן את הליקוי שהיא אמורה להצביע עליו. אשאל אותו למה הוא התכוון עם התבנית. גילגמש שיחה 18:16, 11 מאי 2006 (IDT)

ושוב, אני רוצה לציין, תבנית זו לא פוגעת כהוא זה בערך או מצביעה על בעיות חמורות כלשהן. מדובר בבקשת עריכה קלה. זה באמת לא משהו רציני. גילגמש שיחה 18:20, 11 מאי 2006 (IDT)

לא אמרתי שאין בעיות בערך שכתבתי. מה שטענתי הוא, שראוי היה אילו הוא העלה את טענותיו בדף השיחה של הערך לפני קביעת "עובדות בשטח". זה היה יכול להיות הרבה יותר יעיל ופרודוקטיבי מאשר הוספת תבנית כשהנימוקים הם "קישורים, כיווניות", ובכך להטיל דופי בערך שהשקעתי בו מאמץ רב. המחאה שלי כאן היא על התנהלות העניינים ולא על ההשגות עצמן שיש למשתמש:AlexKarpman על הערך, שאותן ראוי שיסביר ויפרט. Daniel1 18:22, 11 מאי 2006 (IDT)
נכון שעדיף היה אילו היה עושה את זה, אבל היות ולא עשה, כדאי לשאול אותו. פניתי אליו וביקשתי שיסביר מה הפריע לו בערך. אני האמת לא רואה בעיה בקישורים או ב"כיווניות". מה שכן, יש שם כמה ריבועים עם חורים, אבל אני מניח שזה קשור לבעיות פנימיות של ויקי. צריך לבקש עזרה טכנית בנושא זה. גילגמש שיחה 18:24, 11 מאי 2006 (IDT)


קובץ:BiDi problem Grimm's Law IE.png
כך זה נראַה ב־Internet Explorer

אכן, לא שמתי לב לתקציר העריכה הראשון, מתנצל מעומק הלב על כך. עם זאת, תבנית העריכה הייתה בהחלט במקומהאם תסתכל היטב בצילומי המסך האלה, תראה שהסוגריים שאמורות להכיל את צורת ההגייה באנגלית עקומות לחלוטין. נו טוב. אני מניח שכשיש בעיית כיווניות שדורשת הכנסת תווי כיווניות של יוניקוד "כיווניות" הוא תיאור רע של הבעיה... ‏conio.h‏ • ‏שיחה‏ 18:46, 11 מאי 2006 (IDT)

פרט לעניין הסוגריים, שאני רואה שתיקנת (ואני מודה לך על כך, כמובן), יש עוד משהו שדורש עריכה בערך? אני חושב שהוא די מפורט וממצה, ועניין הקישורים הפנימיים האדומים זה פשוט כי יש מקום ליצור ערכים כאלה גם בוויקיפדיה העברית, לדעתי. מה דעתך? Daniel1
כשכתבתי קישורים לא התכוונתי לקישורים האדומים (זו בכלל לא בעיה בערך, אלא בערכים שלא נכתבו), אלא לכך שהיה כתוב "ומקביליהם ה[[עיצורים שיניים|שיניים]". היה מאוחר, ולא היה לי כח לעשות עבודה עדינה של תיקון הכיווניות (שגם במצב של עירנות לקחה לי 4 עריכות, כי קל נורא לפספס סוגר אחד או שניים), אז שמתי תבנית, למקרה שמישהו ישים לב לזה. זה הכל. תבנית עריכה לא אומרת שיש בעיות קשות בערך, ואין בה משום "הטלת דופי" בערך.
בתוכן הערך אני לא רואה שום בעיות (כקורא לא מקצועי), אבל אולי כדאי להסביר את משמעויות הכוכביות ליד העיצורים הראשוניים. ‏conio.h‏ • ‏שיחה‏ 10:53, 12 מאי 2006 (IDT)
  1. לגבי עניין ה[[עיצורים שיניים|שיניים], זה היה בכוונה. שם הערך בוויקיפדיה הוא "עיצורים שיניים" ואילו ברצף הקריאה היה צריך להיות כתוב "שיניים". לכן באמת עדיף לא לתקן אם אין קצת ידע בנושא. :)
  2. הכוכביות פירושן צורה משוחזרת / צורה לא תקנית. מאחר ואין לנו עדויות כתובות של השפה הפרוטו-גרמאנית, לא יודעים איך היא הייתה לכן בלשנים שיחזרו אותה ע"י השוואה בין השפות הגרמאניות ואחרות. מכיוון שזו רק צורה משוחזרת ולא בטוחים ב-100% שהיא הנכונה, מסמנים אותה בכוכבית, וזה משהו שידוע לכל מי שמתעניין קצת בבלשנות. אם אתה חושב שבכל זאת יש צורך לציין זאת בערך (שמכוון למי שיודע טיפה בלשנות) תגיד ואוסיף זאת בשמחה. Daniel1 17:21, 12 מאי 2006 (IDT)
נתחיל מהסוף: אנציקלופדיה אמורה להיות מובנת, ככל שניתן בלי לפגוע בתוכן, גם למי שאיננו בעל ידע בתחום שעליו הוא קורא. לכן הוא קורא אנציקלופדיה ולא מאמר מקצועי או ספר. מה שאני מציע זה בדיוק לכתוב את ההסבר הזה, איפה שנראה לך שזה מתאים (בהתחלה, הערה בסוף, איפה שנראה לך טוב).
ולעניין השני: היה כתוב [[עיצורים שיניים|שיניים] ולא [[עיצורים שיניים|שיניים]], כך שהוצגו הסוגריים המרובעים וכו', ולא רק הקישור (כך: שיניים). לכן עדיף לשאול אם לא מבינים, במקום לתת המלצות מרתקות כאלה... ‏conio.h‏ • ‏שיחה‏ 17:46, 12 מאי 2006 (IDT)
שמתי לב שתיקנת את הקישור לאחר ששלחתי את ההודעה. תהיתי האם להוסיף את ההערה, וזאת הסיבה ששאלתי כאן. אני מעדיף להתייעץ ולשאול לפני שאני משאיר עובדות בשטח. ואני באמת מסכים איתך שעדיף לשאול אם לא מבינים... Daniel1 17:56, 12 מאי 2006 (IDT)

קריית בן גוריון[עריכת קוד מקור]

רק אם שני הערכים שווים בחשיבותם מפנים מדף פירושונים. ראה כללי מתן שמות לערכים בויקיפדיה, וראה מה עשיתי בערך קריית בן גוריון. דרור 15:45, 10 יוני 2006 (IDT)

הערה נוספת. הערך כרגע ב"שאלת חשיבות" - באם יוחלט למחקו יש למחוק גם את ההפנייה מהערך המרכזי שכן הערך המשני אינו ראוי להיות ערך בויקיפדיה. דרור 15:55, 10 יוני 2006 (IDT)

הערה על Rumanus:[עריכת קוד מקור]

שלום דניאל,

העליתי שאלה לדף השיחה על הערך רומנית, לגבי המשפט המזכיר את השינויים מ-Rumanus. האם הכוונה ל-Romanus? אם כן, אנא תקן. וחוץ מזה, תמיד נעים לפגוש כאן חברים :-) אלדד 17:15, 29 יוני 2006 (IDT)

תודה רבה על הסבת תשומת הלב. ידעתי שהנוכחות שלך כאן תעשה רק טוב... :-) Daniel1 21:17, 29 יוני 2006 (IDT)
:-) אלדד 22:40, 29 יוני 2006 (IDT)

צר לי שנמחקה עבודתך[עריכת קוד מקור]

שלום דניאל,
צר לי מאד שעבודת התרגום שעשית על הערך גלעד שליט נמחקה ע"י טרול שיש לו סמכויות של מפעיל מערכת. בדרך כלל, מפעיל מערכת צריך לאכוף את החוקים של הקהילה, במקום ליצור חוקים לפי מצב רוחו. שבועיים לפני שהתחלת לתרום לויקיפדיה היה ניסיון לבטל את סמכויות מפעיל המערכת של הטרול, אבל הטרול ניצח. אני לכן הפסקתי לתרום לויקיפדיה העברית, מפני שתרומות לויקיפדיה העברית הן בזבוז זמן (ראה פרטים בדף המשתמש שלי). מכייון שאתה מכריז על עצמיך בתור דובר אנגלית כמעט ברמה של שפת אם, תוכל להצתרף לויקי האנגלי. תרומות בויקי האנגלי מספקות הרבה יותר. תרומות בוויקי העברי הן הימור 50-50 שהטרול ימחק, ונוצר פה מצב מגוחך שיש לגלעד שליט ערכים בויקי האנגלי ובויקי הצרפתי, אבל לא בוויקי העברי. --בברכה, Asbl, איי אס בי אל 09:34, 5 יולי 2006 (IDT)

המחיקה נעשתה בהתאם לנהלי ויקיפדיה שהתקבלו על ידי חברי הקהילה. ABSL פועל בניגוד לנהלים. אנו נשמח לקבל תרומונו תנוספות. אם יש לך שאלות בעניין הנהלים אשמח לענות לך. דרור 11:55, 5 יולי 2006 (IDT)
דרור, תוכל להפנות ללינק המרכז את הנהלים - שבהתאם להם נמחק הערך על גלעד שליט? תודה מראש, אלדד 11:59, 5 יולי 2006 (IDT)
הנהלים הם שאין כותבים ערכים על "נפגעי פעולות איבה" חטופיים וכו' הדבר מופיע בהרבה דפי שיחה הנוגעים לפיגועים. היחיד שהוחלט להשאיר ערך עליו היה נחשון וקסמן בגלל שהערך דן בעיקר בניסיון השחרור. דרור
אני מחזק את דברי דרור בנושא והיו דיונים על כך בעבר. בברכה, אסף 12:03, 5 יולי 2006 (IDT).
תודה, דרור. נוהל זה מוכר לי (וקראתי גם את הדיונים בעד ונגד כלילת הערך הנוכחי וכו') - שאלתי אם יש ריכוז של נהלים שגם נוהל זה נכלל בהם (לא זכורה לי כתובת לנהלים שהוסכמו בוויקיפדיה לגבי ערכים קבילים וכו'). אלדד 12:07, 5 יולי 2006 (IDT)
אם אני לא טועה זה נובע מ-ויקיפדיה:פרלמנט/ארכיון 5 - לא כותבים שמות של נפגעים בפיגועים בערכים, אז קל וחומר לא פותחים עליהם ערך (אולי זה מופיע בעוד מקום). אסף 12:11, 5 יולי 2006 (IDT).
בכל מקרה, דניאל, אני מדגיש שאנו מודים לך על תרומתך לויקיפדיה, וזקוקים לעזרתך להרחבתה והפיכתה לאינציקלופדיה גדולה ושימושית. יש הרבה פרוייקטים שזקוקים ליידיים עובדות, ומספר הפועלים בהם אינו מספיק כדי להשלימם. הפרוייקטים מכסים כמעט כל תחום עניין אפשרי (ראה לדוגמא מתקפת האיכות הנוכחית). בכל מקרה אשמח לענות על שאלותיך.
לעניין הערתו של ABSL לעיל, לא הייתי לוקח אותו יותר מידי ברצינות. התנהגותו גובלת בטרוליות והוא נחסם מויקיפדיה, מספר פעמים בעבר, כמו כן בהווה, ואף נשקלת חסימתו לצמיתות. מובן שאתה מוזמן לעזור גם בויקי האנגלית או כל ויקי אחרת - כל הפרוייקטים מקושרים זה לזה, אך כל ויקיפדיה מתנהלת בעצמה על פי כללים שנקבעים על ידי קהילתה ועל פי חוקים שונים. כך למשל, ערכים רבים המופיעים באנגלית נאסרו בעברית מכוח החלטת הקהילה (כל ערכי הפורנוגפיה לדוגמא), או בהתאם לחוק בישראל (יש שם ערכים רבים המכחישים שואה, את זכות קיומה של מדינת ישראל ואף מהווים לשון הרע או הוצאת דיבה) דרור 12:59, 5 יולי 2006 (IDT)
מנסיוני המר בוויקיפדיה העברית, ייתכן מצב שבו אלדד, או כל וויקיפד אחר, יכתוב ערך שבמקרה לא עולה בקנה אחד עם איזו החלטת פרלמנט וויקיפדיה מלפני כך וכך זמן, או שמנהל מערכת כזה או אחר יחשוב שהיא לא עולה בקנה אחד עם who knows what, והעבודה הרבה שאותו וויקיפד ישקיע בכתיבת הערך פשוט תרד לטמיון מבלי שתהיה לו זכות להביע את דעתו ועמדתו בדף השיחה של אותו ערך. אילו נהלים קובעים שמותר למפעילי מערכת למחוק (וכמו שעכשיו ראיתי גם לחסום) בצורה לא-דמוקרטית? חשבתי שהצבעות והתחשבות בכל חברי הקהילה (פרט לטרולים ולמשחיתים, כמובן, ואני מקווה שגילגמש לא רואה אותי בתור אחד כזה) הם ערך שמקובל גם בוויקיפדיה העברית.
שוב אדגיש – אני לא מתווכח עם נהלים ותקנות (כמו זה שאומר שאסור לכתוב על גלעד שליט) אלא עם הדרך שבה אוכפים אותם. דניאל 13:13, 5 יולי 2006 (IDT)


דרך אגב, אם אני מבין נכון את הנהלים לגבי איסור כתיבת ערך על נפגעי פעולות איבה וחטופים, למה לא מאחדים את הערכים נחשון וקסמן וניר פורז לערך אחד אודות "מבצע חילוץ נחשון וקסמן", או משהו כזה? דניאל 13:20, 5 יולי 2006 (IDT)
דניאל, אני כל הזמן מנסה להעלות תגובה, וכל הזמן נתקל ב"התנגשות עריכה" :). מקווה שעכשיו אצליח להעלות את תגובתי :).
תודה לכם, אסף ודרור, על תשובותיכם. אם הבנתי נכון, צריך לעבור על החלטות הפרלמנט כדי למצוא את אוסף הכללים, אין מקום, כתובת כלשהי המרכזת את אוסף הכללים העדכניים (אני עובד על מספר ערכים כרגע, ואני מקווה שאף אחד מהם אינו מועמד למחיקה ברגע שאעלה אותו למערכת). אלדד 13:22, 5 יולי 2006 (IDT)
גם אני מאוד מקווה בשבילך, זה לא נעים שאתה משקיע זמן רב ומאמץ, בהתנדבות, בעבודה שתימחק חצי דקה לאחר שתעלה אותה. בהצלחה, דניאל 13:24, 5 יולי 2006 (IDT)
תודה :) אלדד 13:34, 5 יולי 2006 (IDT)
היה נסיון לאחרונה ליצור עמוד שבו ירוכזו כל ההחלטות החשובות במרוכז, אך הוא עלה להצבעת מחיקה ונמחק ברוב קולות, כי טענו שהוא לא יהיה מעודכן לעולם ויצור כפילות מיותרת. עם זאת, ככל שתשהה יותר בויקיפדיה ותצבור נסיון תכיר את כל הנהלים הרבים והמדיניות השונה שיש לערכים השונים. הדבר הכי טוב שאני יכול להציע לך הוא לעבור על הצבעות הפרלמנט בעבר (גם על מה שנדחה וגם על מה שהתקבל) ועל דפי המדיניות השונים. בברכה, אסף 13:26, 5 יולי 2006 (IDT).
תודה, אסף. תוכל להעלות לכאן כמה לינקים בולטים להחלטות וההצבעות הנ"ל? תודה מראש, מקווה שאני לא מטריח אותך יותר מדי. דרך אגב, אני אכן משקיע שעות בקריאת הדיונים השונים, אבל טרם הספקתי לעבור אחורה ולקרוא דיונים שהתנהלו מעבר לשבועיים-שלושה שבהם אני כותב ועורך בוויקיפדיה). אלדד 13:30, 5 יולי 2006 (IDT)
אין בעייה. ככלל, רוב דפי מדיניות הפנים נמצאים בקטגוריה:ויקיפדיה - מדיניות פנים. מלבד זאת, כנס לויקיפדיה:הצבעות ועבור על ההצבעות הישנות. אלו המקומות העיקריים, למרות שיש עוד דפים חשובים כמו דפי העזרה שגם בהם יש התייחסות למדיניות, אך בפחות. בברכה, אסף 13:34, 5 יולי 2006 (IDT).
חן חן! אלדד 13:35, 5 יולי 2006 (IDT)
לדעתי עדיף להשקיע זמן בכתיבת ערכים במקום לבזבז אותו בוויכוחים על מחיקות ובקריאה של דיוני והצבעות הפרלמנט (יש לא מעט כאלה). אין מצב שיעלה דף שירכז את הנהלים האלה ויהיה מישהו (נאמר, מפעיל מערכת שמגלה חריצות וזריזות רבה במחיקות - הוא נראה לי אופציה די יעילה) שיהיה אחראי לעדכנוֹ? דניאל 13:38, 5 יולי 2006 (IDT)
לדניאל ואלדד - כללי המחיקה המהירה הם ברורים מאד (ואין כמעט מחלוקות עליהם) - השאר - מחיקה מחייבת הצבעה, וכיום גם המחיקה היא לא מיידית אלא רק לאחר שבוע שבו יש דיון בחשיבות הערך. ראו ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה, ויקיפדיה:מדיניות המחיקה, ועניין חסימת מפעילים וטרולים ראו: ויקיפדיה:מדיניות החסימה. דרור 13:51, 5 יולי 2006 (IDT)
דרור, תודה על הקישורים הנוספים. אלדד 14:27, 5 יולי 2006 (IDT)

הצבעתך בפרלמנט[עריכת קוד מקור]

נראה לי שהצבעתך שגויה (או שלא הבנת את ההצבעה). הדיון הוא לא על מחיקה מהירה (ראה תשובתי הקודמת) ולא על הצבעת מחיקה, אלא על הטענה שערך שיש לו ויקי לשפה זרה לעולם תידרש הצבעת מחיקה (ולא ידרש מכותב הערך להסביר קודם לכן את חשיבותו). דרור 13:53, 5 יולי 2006 (IDT)

מה? להפך - ההחלטה מתייחסת לכך שלא ישמו תבנית הבהרת חשיבות או יבצעו מחיקה מהירה לערכים שיש להם מקבילה בשפות זרות, אלא יהיה ניתן למחוק רק דרך הצבעה. אסף 13:55, 5 יולי 2006 (IDT).
אם כותב הערך לא יטרח להסביר מדוע לדעתו הערך חשוב בוויקיפדיה העברית, ואם גם וויקיפדים אחרים המשתתפים בהצבעה יחשבו כך, הערך ממילא יימחק. אני אכן בעד. דניאל 14:00, 5 יולי 2006 (IDT)
זה מה שאמרתי - ערך שכתוב גרוע לדוגמא: "רבקה מיכאלי היא שחקנית" ותו לא, לפי ההצבעה לא תימחק כי יש קישורים לויקיפדיה זרה (כיום זה מחיקה מהירה) או ערך שמדבר כוכבת פורנו (דבר אסור אצלנו) לא יימחק מחיקה מהירה (המצב כיום) רק כי יש קישור לויקי זרה, או רשימה כלשהי (רשימת מדינות ארצות הברית) - דבר אסור אצלנו, לא ימחק כי יש קישור לויקי זרה. אלה שלוש דוגמאות לערכים שכבר הוחלט שלא יתקיימו, וההצעה מנסה להשאיר אותם עד תום הצבעה מיגעת נוספת. דרור 14:23, 5 יולי 2006 (IDT)
אה, אוקי - אז לא הבנתי נכון את מה שכתבת לעיל. אסף 14:30, 5 יולי 2006 (IDT).

דניאל שלום, לאחר שהסתיימה המחלוקת על חונדוארה הבטתי אחורה ועשיתי מאזן. במבט רטרוספקטיבי גיליתי שיצאתי מורווח מהפרשה. היות ולא קיבלת את דברי על ידיעתי בנושא החית הרומנית, אילצת אותי ללכת וללמוד ביטוים והגדרות בפונטיקה, כדי לעמוד מול טיעוניך. התוצאה הסופית היא שעכשיו העשרתי את הידע שלי בתחום הפונטיקה ועל כך אני חייב לך תודה. בברכה. ליש 14:24, 21 יולי 2006 (IDT)

אין בעד מה, אני חושב שכולנו מורווחים בוויקיפדיה. רק אוסיף ואומר, שאני עדיין חושב שעדיף לתעתק את השם הזה בעברית עם ה', ולו רק בגלל שזה מה שמקובל ומפני שזה יחטא פחות לאטימולוגיה. עם זאת, אני מקבל את הכרעת הרוב, וגם לא נראה לי שכתיבת השם עם ח' תהיה כל כך נוראית... בברכה, דניאל 00:02, 22 יולי 2006 (IDT)

תיבת משתמש[עריכת קוד מקור]

שלום, הצבתי את תבנית המחיקה בתיבת המשתמש שיצרת - משתמש בס"ד. ככל הנראה לא שמת לב שהיא כבר קיימת, תחת השם משתמש נגד בס"ד. וỹelloωblộớd ¤ שיחה 08:00, 26 יולי 2006 (IDT)

כמובן, תודה רבה! דניאל 01:07, 27 יולי 2006 (IDT)

שלום דניאל, התחלתי לעבוד על הערך דלעיל ובמהלך העבודה הייתי צריך לקבוע שמות ל-18 סימנים דיאקריטים שלא היה להם שם בעברית (למיטב ידיעתי). לפני שאמשיך בעבודה, תוך שימוש חוזר בשמות, שגם ישמשו ליצירת 18 ערכים חדשים, אני מבקש ממך, כמתענין בתרגום ולשונאות, להציץ בערך ולחוות דעתך, בדף השיחה של הערך, לגבי השמות שבחרתי. אשמח אם תמצא לנכון לקחת חלק בכתיבת חלק מ-18 הערכים הממתינים לכתיבתם. בברכה. ליש 10:24, 5 אוגוסט 2006 (IDT)

שלום אריה, תודה על ההפניה! אשמח מאוד לקחת חלק בכתיבתם של חלק מ-18 הערכים. לגבי השמות – אנחנו חייבים למצוא איזה בלשן שמתמצא בזה מבחינה מקצועית שיאמר לנו מה השמות של הסימנים האלה, כי אני בטוח שקיימים לכולם שמות בעברית. אתחיל לעבוד על זה. דניאל 15:03, 5 אוגוסט 2006 (IDT)
רק אציין, שהשארתי שאלה על כך [בפורום בלשנות ושפות העולם בתפוז, יש שם לא מעט בלשנים מקצועיים. נקווה שהם יוכלו לעזור לנו לשפוך קצת אור על הנושא. דניאל 15:12, 5 אוגוסט 2006 (IDT)
שלום דניאל, אני שמח על התגיסותך. נמתין זמן מה להיזון חוזר מוויקיפדים נוספים ומהפורום שפנית אליו. אני חושש שלפחות לחלק מהמושגים אין כינוי עברי, אך נהיה חכמים יותר בעוד כמה ימים. בברכה. ליש 16:11, 5 אוגוסט 2006 (IDT)

אתה מוזמן להציץ[עריכת קוד מקור]

בערך שכתבתי/תרגמתי היום, ג'יליולה צ'ינקואטי. אשמח אם יהיו לך תוספות, השלמות, תיקונים לתרגום/לעברית וכו'. אלדד 13:43, 8 אוגוסט 2006 (IDT)

דרך אגב, אם כבר, אשמח לקבל תיקונים והשלמות גם לשלושת הערכים שחיברתי בימים האחרונים (אם הם מעניינים אותך, כמובן): טריגווה לי, טריה לארסן, עאסי. תודה רבה מראש :) אלדד 13:45, 8 אוגוסט 2006 (IDT)

ייקח לי קצת זמן, אבל אני מבטיח שאשתדל לבקר בכולם בימים הקרובים. יישר כוח, דניאל 14:05, 8 אוגוסט 2006 (IDT)
Done. כל הכבוד, אלדד! דניאל 16:57, 9 אוגוסט 2006 (IDT)
חן חן! :) אלדד 14:06, 11 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

אתר דגלי העולם[עריכת קוד מקור]

הערך הורחב. אבקש שתשקול את הצבעת המחיקה שלך. דרור 14:02, 11 אוגוסט 2006 (IDT)

הערך נחמד מאוד ומפורט, כל הכבוד על ההשקעה שלך. אני בדרך כלל תומך בהשארת ערכים "איזוטריים" שלא אמורים להופיע באנציקלופדיה רגילה, אבל הערך הזה מקומו אפילו לא בוויקיפדיה, לדעתי. יש גבול... דניאל 14:11, 11 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
אני מקבל את עמדתך, אולם אני סבור שהערך, במבט כלל עולמי חשוב הרבה יותר מאתרים אחרים ישראלים הזכאים לערך לפי כל קנה מידה (ומצויינים בדף השיחה של המחיקה). דרור 14:13, 11 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

אהלן דניאל. לפני שנתחיל למלא את ההצבעה בדיון מוזר, חשבתי שעדיף להעבירו לכאן. אתה באמת רציני? אתה מתייחס לתבנית כעונש? זהר דרוקמן - אהמ 14:54, 12 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

ממש לא... הכוונה שלי היא שהטענה של חלק מהאנשים שם, שהתבנית מורידה מכבודם של שחקנים חשובים ששיחקו בסדרה הזאת, היא מגוחכת. הם שיחקו בה, היא חלק מהרזומה שלהם בתור שחקנים, ואם יש לאנשים טענות אחרות, קצת יותר רציניות, אז אשמח לשמוע אותן. דניאל 15:07, 12 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
אוקי, עכשיו הבנתי. אני חושב שמה שכבר הסבירו בדיון מדבר בעד עצמו (אני מסכים עם טענת המצדדים במחיקה). זהר דרוקמן - אהמ 15:15, 12 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

אבל, דניאל, הבנאדם הוסיף גם קישור למילימטרים (מעבר לקישור הכפול לגשם). מחקת גם את הקישור הזה... לא היה עדיף רק למחוק את הקישור לגשם, במקום לשחזר? אלדד 17:50, 14 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

הערך מילימטרים אינו קיים. אם כבר, נכון היה לקשר למילימטר (שגם הוא לא קיים, ומפנה למטר). בנוסף, לא נראה לי שנהוג לקשר כל מקום שבו מופיעה יחידה למידת מרחק לערך מטר, זה כבר קצת מוגזם... תודה על המעקב, דניאל 17:54, 14 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
בשמחה. לא ממש עקבתי, אבל כאשר מבצעים שינויים בערכים הקרובים ללבי, אני עוקב מה השתנה. במקרה הנוכחי, בדיוק היה שחזור מצדך, אז נפלת במדגם ;-) אלדד 18:01, 14 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
מקווה שהכול הובהר עכשיו. דרך אגב, אתה מוזמן לפתוח ערך מילימטרים אם הנושא כה קרוב ללבך... ;-) דניאל 18:04, 14 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

يمكنك التحدث باللغة العربية بشكل بسيط. ברכות! אלדד 14:45, 22 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

شكرا جزيلا! كيف حالك؟ :P דניאל 14:49, 22 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
على ما يرام, يعني, كويس قوي قوي :)) (קרא זאת במצרית! :)) אלדד 14:57, 22 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
הלו! כתבתי "بشكل بسيط"! :( דניאל 15:02, 22 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
מעלום, מעלום, יא סידי. טייב, אנא בח'יר :) אלדד 15:03, 22 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: דיר באלאק, יא אבו אלדד! הד'א טלפיסיון ג'דידה! דניאל 15:12, 22 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
בשכל בסיט, רמה בסיסית, נשתה אספרסו בקפה כסית. (כן, אני יודע, טא אות נחצית ולכן אין זה חרוז אמיתי). HansCastorp 15:07, 22 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]