שיחת משתמש:Eitheladar

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דפי שיחה ישנים שלי: 1 2 3 4


שלום! כאן המקום להשאיר לי הודעות ומסרים ולשוחח איתי.

אם ברצונך לפתוח נושא שיחה/הודעה חדש, נא להשתמש ב"+" שלמעלה ולא ב"עריכה", היות וכך ייפתח נושא שיחה חדש עם כותרת משלו, וייקל עלי לעקוב אחרי ההודעות. תודה!

באיחור אבל בכל זאת[עריכת קוד מקור]

{{ברוך הבא}}

חוץ מזה, להסכים איתי במזנון זה תמיד מותר ותמיד רצוי. שנה טובה, דורית 15:24, 28 ספטמבר 2005 (UTC)
אפשר לפתוח לכבודך את תבנית:ברוך השב? נדב 09:23, 29 ספטמבר 2005 (UTC)
D-: טודה, אך לא בטוח שממש חזרתי לפעילות ערה... --אייתלאדאר (שיחה)
ברוך השב? ערןב 20:57, 10 ינואר 2006 (UTC)
אמא'לה, אי-אפשר לתרום איזה שינוי קטנטן מבלי שירגישו בך מיד? D-: טודה! אבל לא, לא ממש. פשוט עברתי על ערך שהבן שלי דולה ממנו מידע לעבודה כלשהי ומצאתי בו שגיאה. 'צטערת, (עוד?) לא חזרתי, סתם אורח לרגע. אייתלאדאר ;(שיחה) 21:02, 10 ינואר 2006 (UTC) אוי, נובמת, כבר אי-אפשר לחתום עם קישור בפנוכו?
ועכשיו? ערןב 17:21, 5 בנובמבר 2007 (IST)[תגובה]

תמונות יפואיות[עריכת קוד מקור]

אהלן! אני צריך ממך עזרה קטנה. שמתי לב שאתה מכיר את הסדרה תמונות יפואיות. אולי תוכל לעזור לי, ולשלוח לי קישורים עם תמונות מהסדרה, של שחקנים ששיחקו, של טפטים וכו'... האימייל שלי למטה. תודה רבה!!

יוגב yogev_co@yahoo.com

שיתוף ידע באינטרנט[עריכת קוד מקור]

שלום,

שמי יפעת, ואני עורכת מחקר מקיף (לדוקטורט) באוניברסיטת בר-אילן אשר בודק את הגורמים המניעים גולשי אינטרנט להקדיש מזמנם ומרצם על מנת לעזור לגולשים אחרים באמצעות כתיבת ושיתוף ידע באינטרנט.

כוויקיפד, אשר משקיע הרבה מזמנו ומרצו למטרה יפה זו, שיתוף הפעולה שלך חשוב לי במיוחד, על מנת להבין טוב יותר את התופעה ולפתח כלים אשר יתרמו לשיפור שיתוף הידע ברשת בעתיד.

אודה לך מאוד אם תוכל להקדיש כ- 10 דקות מזמנך על מנת לענות על שאלון המחקר המופיע בכתובת: http://faculty.biu.ac.il/~belousy/qwc_heb.html השאלון הוא אנונימי לחלוטין וישמש אך ורק לצורכי המחקר.

כמו כן, אשמח ליידע אותך בתוצאות המחקר כאשר יהיו בידי.

בתודה מראש על שיתוף הפעולה,

יפעת.

צנזורת הפורנו[עריכת קוד מקור]

בהצבעה ההיסטורית בעד מחיקת ערכי פרונו רשמת "נגד העיקרון בלבד. במקרה הספציפי דנן השתכנעתי שיש לחסום ולמחוק". האם אני מבין נכונה שאתה מתנגד לחסימת ערכי פורנו כמדיניות? הנדב הנכון 12:22, 12 בפברואר 2007 (IST) כן, למרות שאני לא חושב שכיום צריך להיות לדעתי משקל כלשהו משום שאינני פעיל יותר בויקיפדיה. אני חושב שיש מקום לערכים על "כוכבי" פורנו בויקיפדיה, אם הערך כתוב "לעניין" ולא לצורך פרובוקציה. --אייתלאדאר (שיחה) 15:33, 14 בפברואר 2007 (IST)[תגובה]

קצת באיחור אבל בכל זאת - ברוך השב!(?). אבינעם 17:21, 5 בנובמבר 2007 (IST)[תגובה]
לונירלי. אולי רק פה ושם. טודה בכולופן! --אייתלאדאר 17:31, 5 בנובמבר 2007 (IST)[תגובה]

אם אינני טועה, יצרתי את ההפניה לאחר שראיתי את השם הנ"ל באנציקלופדייה העברית (למרות שזה טעון בדיקה). ירוןשיחה 11:05, 15 בספטמבר 2008 (IDT)[תגובה]

אינני מכיר מספיק את מדיניות ויקיפדיה כדי לדעת מה לעשות במקרה שכזה (בו אנציקלופדיה מוכרת טועה) אבל את ה-ch בשם של היצור Echidna (היונק הפרימיטיבי), כמו גם המפלצת המיתולוגית, הוגים באנגלית כמו "ק" או מקסימום "כ" ובשום אופן לא "צ'". כמו-כן אין הפניות לערך הזה בויקיפדיה העברית. האם יש צורך לשים ערך עם הפנייה כדי שמי שמכיר את השם השגוי בלבד יגיע לדף הנכון? לי נראה שלא, משום שכך משרישים את השגיאה. --אייתלאדאר - שיחה 11:08, 15 בספטמבר 2008 (IDT)[תגובה]

אילן גילון[עריכת קוד מקור]

לא מקובל להפנות משמות משובשים לשמות נכונים כאשר מדובר על שם בעברית, מה עוד שיש אדם חי בשם אילן גילון (השופט אילן גילון, אחיו של כרמי גילון). --מוטי - שיחה 10:21, 15 בדצמבר 2008 (IST)[תגובה]

תודה על ההבהרה. --אייתלאדאר - שיחה 11:26, 15 בדצמבר 2008 (IST)[תגובה]