שיחת משתמש:Itay Banner

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ברוך הבא למייסדנו ועורכנו הראשון! emanשיחה (סאפי) 00:06, 29 דצמבר 2005 (UTC)
ברוך הנמצא. באמת ראיתי פה רמזים לכך שמסתובבים פה מיני פו"חחים. ראיתי שאתה באיזה מקום תמכת במועמדותו של מאן-דהוא להרשאת מפעיל תמורת התחייבות למרל"טים או משהו דומה. בכל אופן, זאת ההתמכרות החדשה שלי, ואשתי כבר מתרעמת עליה. --איתי בנר 00:14, 29 דצמבר 2005 (UTC)
כן, כן, זו התמכרות מסוכנת.
אכן מסתובבים פה כמה פוחחים, אבל פעם היו אפילו יותר, אבל הם נטשו. emanשיחה 00:22, 29 דצמבר 2005 (UTC)

עריכה בוויקי[עריכת קוד מקור]

שלום איתי,
ראיתי שערכת ערך של שנה מסוימת. ובכן, זאת עריכה מיותרת. קיים בוט מיוחד שרץ על ערכי הימים ומעדכן באופן אוטומטי את השנים. יתרה מכך, הבוט ידרוס את העריכה שלך. לכן, די לערוך את תאריך הלידה והפטירה של האישיות ואת היתר יעשה הבוט האוטומטי. גילגמש שיחה 00:19, 29 דצמבר 2005 (UTC)

תודה, גילגמש, לא ידעתי. אני רוצה להבין: מספיק שאני מזין את יום הלידה למשל בעמוד של היום ("25 בדצמבר"), והבוט לוקח את זה משם לעמוד של השנה? אם כן, זה נחמד מאוד מצידו, אבל יש לי בעייה אחת עם זה: בפעולת הדריסה הזו הבוט יסייע להשרשת טעות נפוצה: המונח "נפטר" מתייחס בעיקרון רק ליהודים, שרק הם חייבים בעול מצוות שבמותם הם "נפטרו" ממנו. ולכן אני רשמתי "מת". --איתי בנר 07:52, 29 דצמבר 2005 (UTC)
כן, זה בדיוק מה שהוא יעשה. בקשר לנפטר\מת היו לנו כבר דיונים על כך. ראה למשל את שיחה:מוות#המושג "נפטר". אמנם אין מדיניות מחייבת, אך הנוהג הוא לכתוב "נפטר" לגבי כולם, למעט צוררים מיוחדים. ראה גם את הדיון פה שיחת משתמש:אביהו/ארכיון 4#מואסיה - ביקשת קיבלת. הדיון האחרון נמצא בארכיון ואין להגיב בו. אם תרצה לשאול את אביהו שאלה, אנא עשה את זה בדף שיחתו ולא בארכיון. גילגמש שיחה 08:00, 29 דצמבר 2005 (UTC)

שלום,
ארגז החול שבו אתה משתמש מיועד לשימוש כללי. לכן, אל תתפלא אם ימחקו את עריכתך. אני מציע לך לפתוח ארגז חול פרטי. עושים את זה על ידי כתיבת שם המשתמש עם קו נטוי ושם ארגז החול. לדוגמה: משתמש:Itay Banner/ארגז חול. שים לב בבקשה לכיוון נטיית הקו - הצורה הנכונה היא זאת: / הצורה הזאת:\ אינה נכונה. אל תשכח לסמן ברשימת מעקב את ארגזי החול שלך או לקשר לדף המשתמש על מנת שתוכל למצוא אותם בקלות. גילגמש שיחה 21:21, 7 ינואר 2006 (UTC)

גילגמש, אני שוב מוצא עצמי מודה לך מקרב הלב. אכן חששתי שמשהו כזה יקרה באמצע העבודה, וניסיתי למצוא איך פותחים ארגז חול פרטי, ולא מצאתי בשום מקום תיעוד לכך. יהיה בסדר, בסוף אני אלמד. --איתי בנר 21:26, 7 ינואר 2006 (UTC)
אין בעד מה. אם יש לך שאלות נוספות ואתה לא מוצא את התשובה בדפי העזרה (אלוהים יודע מה חשבו מי שיצר אותם, אי אפשר למצוא שם כמעט כלום, אם לא מכירים את המערכת עד כדי כך שהם כבר לא נחוצים) פשוט תשאל בויקיפדיה:דלפק יעוץ או אותי. גילגמש שיחה 21:31, 7 ינואר 2006 (UTC)

שלום רב, קטגוריה:שדות תעופה בעולם מיותרת, די בקטגוריה קטגוריה:שדות תעופה. דוד שי 22:17, 9 ינואר 2006 (UTC)

כן, ראיתי שניקית אחרי. ניחא, הצדק כנראה עמך. תודה :-)
--איתי בנר 22:18, 9 ינואר 2006 (UTC)

במסגרת הטיפול בתמונות בעייתיות במיזם התמונות, שמתי לב כי העלית את התמונה הנ"ל שלא בהתאם להנחיות הברורות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בשבוע הקרוב. בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר. ‏Yonidebest Ω Talk 15:05, 27 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

שלום, איתי,

לפני ארבעה שבועות שאלת אותי, אם תוכל להשתתף בערך הנ"ל ועניתי בחיוב, ברצון ובשמחה. האם ויתרת על הרעיון? הערך מחכה... (הסרתי עכשיו את תבנית "בעבודה", אם זה מה שהפריע לך).שלומית קדם 21:23, 14 בינואר 2008 (IST)[תגובה]