שיחת משתמש:MathKnight/ארכיון 16

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום, אודך לך אם תעיף מבט ב"ערכים למחיקה" שם. בברכה, pacmanשיחה 18:54, 2 יולי 2006 (IDT)

ראיתי שכבר טיפלו בזה. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 19:14, 2 יולי 2006 (IDT)

שלום, תמחוק בבקשה את יולי שמעון. תודה סקרלט 19:23, 2 יולי 2006 (IDT)

נמחק. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 19:29, 2 יולי 2006 (IDT)

הבנתי, תודה עכשיו בכל זאת תיקנתי אבל "וינס" ולא "ווינס" ורק שאלה, לסבא שלו קוראים "ג'יימס" james או "ג'ימס" jims?

לדעתי, ג'יימס. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 13:08, 3 יולי 2006 (IDT)

אנא עבור על התמונות הבאות וציין בהם מצב זכויות יוצרים: תמונה:Tavor14.jpg (החלפתי את כל המופעים שלה בתמונה מוויקישיתוף- כך שאם התמונה הזו בשימוש הוגן אפשר למחוק), תמונה:RPG-7 pic002.jpg ותמונה:UndertakerChokeSlamJBL.jpg. תודה, ערן 17:38, 3 יולי 2006 (IDT)

תמונת התבור לקוחה מאתר תע"ש הישן, נראה לי בגדר שימוש הוגן. תמונת ה-RPG היא קובץ ישן שעל המחשב שלי, כרגע אני לא זוכר מאיפה. תמונת ההאבקות היא צילום מסך ובגדר שימוש הוגן לפי דעתי. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 19:01, 3 יולי 2006 (IDT)

Mathknight, הרשמתי מהכתיבה שלך ומעוניין לשוחח איתך בדבר מה, תוכל לשלוח לי מייל ל- ar0159@hotmail.com?

אני מעדיף לנהל את השיחה דרך דף השיחה שלי. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 21:32, 6 יולי 2006 (IDT)

מכיוון שאתה הוספת את הקישורים, אשמח לשמוע את דעתך בנידון. גדי אלכסנדרוביץ' 08:58, 6 יולי 2006 (IDT)

שלום אביר מתמ',
בלי לנקוט צד בדיון שמתנהל במזנון ברור שהוא התדרדר מהר מאוד להאשמות אישיות. המשך הדיון לא יביא לשום תוצאה מלבד בזבוז זמן והרגשה רעה. אני מציע שתמשוך את הדיון ותעביר אותו לאיזה דף צדדי, למשל דף השיחה שלך על מנת לסיים את הדבר הזה, אחרת נועדנו לעוד 24 שעות של תגובות ותגובות נגד. גילגמש שיחה 15:15, 8 יולי 2006 (IDT)

מי שפתח בהאשמות אישיות הוא Eman. הדיון צריך להיות במזנון כי משפטי השנאה בדפי המשתמש הופכים להיות תופעה פוגענית שמבאישה את הויקיפדיה וצריך לנקות את הכל ולשים דברים בגלוי על השולחן. אנא פנה למשתמש:Eman ובקש ממנו שיפסיק לתקוף אותי אישית במקום להתייחס עניינית לתופעה. שים לב שמשתמשים נפגעים מאוד ממשפטי השנאה האלה, וההתפרצות של מטאל-ויקיפד היא הוכחה לכך, הוא כתב את הדברים בסערת נפש ואין שום סיבה שמשתמשי הימין והמרכז ירגישו כאילו יש נגדם טרור רוחני בויקיפדיה. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 15:18, 8 יולי 2006 (IDT)
אני נפגע מהשימוש הציני שלך בתמונה שצילם פלסטיני של דחפור הורס בית, בשביל לפאר את פעולות הטרור שצה"ל ביצע ומבצע. זה שאתה חושב שזו תמונה יפה, מעורר בי בחילה. זה פוגע בי לפחות כמו שמה שכתוב אצל האנס. אז תירגע, ותפסיק לעורר ריב ומדון. emanשיחה 15:22, 8 יולי 2006 (IDT)
בסדר, בסדר. מה זה קשור? רצונות לחוד ומציאות לחוד. אם הדיון היה מתפתח למשהו ענייני, מילא. ראה מה זה עושה. לא חבל? גילגמש שיחה 15:26, 8 יולי 2006 (IDT)
שלחתי לך דואל. גילגמש שיחה 16:00, 8 יולי 2006 (IDT)

ותפסיק בבקשה לתקוף את האנס. זה לא יעשה שום דבר טוב ולא יקדם אותך אפילו מ"מ. די, הנח לו. גילגמש שיחה 16:06, 8 יולי 2006 (IDT)

שים לב שאני פועל לפי מדיניות ויקיפדיה:דף משתמש. את התועבה שבדף המשתמש שלו אין להשאיר. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 16:11, 8 יולי 2006 (IDT)
מבלי להתייחס לחוקיות פעולתך והתאמתה לנהלים, אתה פשוט נוהג בחוסר חוכמה, וזאת בלשון המעטה. אתה גורם לוויקיפדים ומפעילים לשחזר תכנים עם הצהרות ומסרים שאינם עומדים מאחוריהם, ומקדם מאוד את חשיפת ותפוצת המסר נגדו אתה מנסה להילחם עד חורמה. מגיסטר 16:21, 8 יולי 2006 (IDT)

מבלי לקרוא את כל הדיון (מחוסר פנאי), ובלי להיכנס לפרטים, אני תומך בעמדתך, באופן כללי. שא ברכה, ינבושד.

זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

כפי שידוע לך, עמדתי בדבר חופש הביטוי בדפי המשתמש בויקי רחבה (ובמאמר מוסגר אציין שעל מה שעשית היום הייתי חוסם אותך לצמיתות לו הייתי נוכח). התבקשתי לבדוק את שאלת זכויות היוצרים בתמונת הדחפור. אני סבור שאתה מביע תמיכה בפעולה המובעת בתמונה, ואתה מציג אותה (בין היתר) כקונטרה לעמדות של האנס (שזכותו להביע אותן בדף המשתמש שלו). אם כוונתך להציג את התמונה רק כי היא יפה, נא הסר אותה שכן לא מדובר בשימוש הוגן. אם מדובר בהצהרת תמיכה פוליטית בהריסת בתי פלשטינאים מסיבה זו או אחרת, אני סבור שאתה יכול להשאיר את התמונה כביקורת פוליטית במסגרת חריג השימוש ההוגן. נא הבהרתך. דרור 18:59, 8 יולי 2006 (IDT)

הגם אתה ברוטוס? אולי מספיק עם איומים בחסימה לצמיתות על ויקיפדים שאינם טרולים מוכחים? אגב, אתה נוכח עכשיו מה ההבדל בין זה ובין להיות נוכח קודם? זו חסימה לצמיתות די משונה, אם תוך פחות מיום חולפת ההצדקה לקיומה. גדי אלכסנדרוביץ' 23:31, 8 יולי 2006 (IDT)
גדי - אני רק מביע דעתי על תרבות הדיון. מהאביר אני מצפה ליותר מאיך שהתנהג, וגם אם האנס מעצבן והדם עלה לאביר לראש הוא לא היה צריך להתנהג כך (לחסום משתמש שאתה בויכוח פוליטי איתו????!!!!). חוץ מזה הבהרת האביר נדרשת, שאחרת הוא מפר זכויות יוצרים ואז יש הצדקה לשנות את דף המשתמש שלו וכו'.... דרור 00:57, 9 יולי 2006 (IDT)
חסמתי אותו על סמך הפרה כללי ויקיפדיה:דף משתמש לאחר אזהרה. פעלתי לפי הכללים ולכן אין שום סיבה לחסום אותי. כל מפעיל אחר היה צריך לנהוג בדיוק כמוני. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 02:35, 9 יולי 2006 (IDT)
אני לא סבור שהוא הפר את הנהלים, ולכן החסימה לא היתה במקומה. אבל זה כבר ויכוח על היסטוריה. נעזוב את זה. דרור 11:34, 9 יולי 2006 (IDT)
החלפתי את התמונה, מרוצה? מה יש לכולם היום שהם מתנכלים לי? בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 02:35, 9 יולי 2006 (IDT)
לא באתי להתנכל לך, להפך, אני חושב שזכותך להציג את התמונה מתוך אמירת עמדה פוליטית, או הבעת תמיכה בפעולות צה"ל לבצע הרס של בתים מהם מבצעים מחבלים ירי (אך לא סתם כי זו תמונה יפה). דרור 11:33, 9 יולי 2006 (IDT)

שלום, הערך חסום לעריכה. עריכה מותרת רק למפעילי מערכת. ברצוני להוסיף חלק הקשור למסמך Declaration of facts. מסמך זה הוא חלק מפנית ארגון עדי יהוה משנת 1933 להיטלר. במסמך זה מנסים להסביר עדי יהוה שהם לא נגד השלטון אלא להפך תומכים בעקרונות ובערכים של השלטון. ציטוטים:

The 1934 Yearbook of Jehova Witnesses beginning on page 130 said: "In June, the president of the Society visited Germany to take some action to get the Society's property restored to our possession and to carry on the work further. Knowing that the enemy has misrepresented the facts to the government, a Declaration of Facts was prepared, and on the 25th day of June, 1933, more than 7,000 of Jehovah's witnesses assembled at Berlin and unanimously adopted the resolution, millions of which were printed and distributed throughout Germany. That resolution is as follows, to wit: " " Declaration of Facts" ...

page 134 ... "The greatest and the most oppressive empire on earth is the Anglo-American empire. By that is meant the British Empire, of which the United States of America forms a part. It has been the commercial Jews of the British-American empire that have built up and carried on Big Business as a means of exploiting and oppressing the peoples of many nations. This fact particularly applies to the cities of London and New York, the stronghold of Big Business. This fact is so manifest in America that there is a proverb concerning the city of New York which says: 'The Jews own it, the Irish Catholics rule it, and the Americans pay the bills.' We have no fight with any of these persons mentioned, but, as the witnesses for Jehovah and in obedience to his commandment set forth in the Scriptures, we are compelled to call attention to the truth concerning the same in order that the people may be enlightened concerning God and his purpose."...

page 135 ... "The present government of Germany has declared emphatically against Big Business oppressors and in opposition to the wrongful religious influence in the political affairs of the nation. Such is exactly our position; and we further state in our literature the reason for the existence of oppressive Big Business and the wrongful political religious influence... "

page 136 ... "To know Jehovah God and his gracious provision for humankind is of most vital importance to all persons, because God has declared in His Word that where there is no vision or understanding of his Word the people perish. (Proverbs 29:18) We have devoted our lives and our material substance to the work of enabling the people to gain a vision or understanding of God's Word, and therefore it is impossible for our literature and our work to be a menace to the peace and safety of the nation. Instead of being against the principles advocated by the government of Germany, we stand squarely for such principles, and point out that Jehovah God through Christ Jesus will bring about the full realization of these principles and will give to the people peace and prosperity and the greatest desire of every honest heart."

page 137 ... "A careful examination of our books and literature will disclose the fact that the very high ideals held and promulgated by the present national government are set forth in and endorsed and strongly emphasized in our publications, and show that Jehovah God will see to it that these high ideals in due time will be attained by all persons who love righteousness and who obey the Most High. Instead, therefore, of our literature and our work's being a menace to the principles of the present government we are the strongest supporters of such high ideals.”…

ברשותי צילום של מסמכים אוריגינליים בגרמנית של ההצהרה, מסמכים אוריגינליים של ספרות עדי יהוה שבהם מתורגמת ההצהרה לאנגלית.

לאחר נסיון הסברה לא מוצלח זה עדי יהוה נרדפו גם הם. מסמך זה הוא חלק מהיסטוריה והמילים שלו ברורות מאוד. אשמח אם בשיתוף פעולה נוכל לעדכן את הערך במידע היסטורי מדויק ונוכל לתרום לויקיפדיה. ממתין לתגובה, --truthwanted 19:07, 10 יולי 2006 (IDT)

פנה למפעיל שהגן על הערך ושחזר את העריכה שלך. בדקתי את ההיסטוריה שלו וראיתי שהכנסת המידע שלך שוחזרה. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 22:31, 10 יולי 2006 (IDT)

מחקת את ויקיפדיה:בירורים. צהוב עולה 15:07, 12 יולי 2006 (IDT)

זה היה בטעות. מישהו כבר שיחזר. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 15:09, 12 יולי 2006 (IDT)

תבנית פוליטית[עריכת קוד מקור]

משתמש זה מבקש לחזק ידיהם של תושבי הצפון לאור האירועים הקשים שהם נאלצים לעבור

שלום מת'נייט.

לאור האירועים האחרונים, ולאור בקשתו של אלמוג במזנון, רציתי לבקש ממך שתוריד את תבנית:משתמש מחזק ידי הצפון, או שלפחות תסיר ממנה את המשפט על צה"ל. בלאו הכי הסיכוי שתושבי הצפון או חיילי צה"ל יראו את התבנית הזו באיזשהו דף משתמש שואפת לאפס, ורק תביא לכך שתקום תבנית נגדית של משתמשים שרוצים אולי לחזק את ידי תושבי הצפון אבל להחליש את ידי צה"ל, כי הם חושבים שדוקא פעילותו ממיטה אסון על תושבי הצפון, ואז מחזקי הידיים יתעצבנו, ושוב יהיה לנו ריב.

תשאיר את חיזוק ידי צה"ל, לטוקבקים באתר החביב עליך, ובויקיפדיה תתרכז בכתיבת ערכים. ובכלל, כדאי להמנע מהבעת דעות בדפי המשתמש, ודעות פוליטיות בפרט. כבר ראינו לאן זה מוביל.

תודה, emanשיחה 00:52, 14 יולי 2006 (IDT)

עמנואל, אני עשיתי את התבנית הזאת, לפי בקשתו של אדר. אם יש לך בעיה עם התבנית הזאת, היית יכול לומר אותה בשיחת התבנית. בברכה, לב - שיחה 01:27, 14 יולי 2006 (IDT)
אני פניתי דוקא למת'נייט, כי:
א. הוא מפעיל מערכת, ואני מצפה ממנו ליותר ממה שאני יכול לדרוש ממשתמש מהשורה.
ב. כי דוקא היום הוא הקשיח את המדיניות לגבי דפי משתמש
אבל אם אתה פה, אז אני אשמח אם באמת תעשה את השינוי הזה, לטובת שלוות הנפש של מפעילי המערכת שבימים האחרונים מרגישים כמו גננות... emanשיחה 01:33, 14 יולי 2006 (IDT)
ערב טוב עמנואל.
א. אני מוחה על כך שאתה מצפה ממנו ליותר ממשתמש רגיל. זה שהוא מפעיל מערכת לא אומר שצריך לדרוש ממנו יותר. זה בסה"כ אומר שיש לו יותר כלים טכניים לטפל בוויקי.
ב. אוקיי.
בנוגע לתבנית, אני אצור אחת שהיא לתושבי הצפון, ואחת לחיילי צה"ל שפועלים שם. אני מקווה שאתה לא רואה בתבנית גלעד שליט איזשהי תבנית בעייתית. בברכה, לב - שיחה 01:37, 14 יולי 2006 (IDT)
לגבי המחאה - מדובר על העיניין הספציפי הזה (בדיוק בגלל עיניין "שלוות הנפש של המפעילים" שנאלצים לטפל בבלגן). emanשיחה 02:03, 14 יולי 2006 (IDT)
אני צחקתי, עמנואל. אל תיהיה כל כך כבד :-) לב - שיחה 02:04, 14 יולי 2006 (IDT)
אני לא רואה שוב דבר פוגע בתבנית או הצהרה פוליטית פרובוקטיבית. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 16:27, 14 יולי 2006 (IDT)

יש שם משתמש בשם משתמש:נרקיסוס שמתפרע כהוגן. אתה יכול לנסות להרגיע אותו?--וDrall ¤ שיחה 08:59, 14 יולי 2006 (IDT)

אתה מוכן לפרט? בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 13:54, 14 יולי 2006 (IDT)
בטח . בערך מדיטציה טרנסצנדנטלית היו כמה השחתות , בסוף ערכו אותו בסדר , מוטי וכאלה. הגיע אחד בשם משתמש:נרקיסוס שהחליט שהכי טוב לתרגם את כל הערך מויקי האנגלית. אמרו לו שזה לא מקובל , לא עזר. שיחזרו את מה שהוא עשה והוא דרש לשחזר בחזרה. אני אמרתי לו שאני מתנגד ושהערך בסדר, הוא התחיל להתנפל עלי , לקלל ובסוף גם שחזר.--וDrall ¤ שיחה 15:03, 14 יולי 2006 (IDT)
מת'נייט, לתשומת לבך; איני מכיר את פרטי המקרה הנוכחי, אך לא כדאי לך להאמין לדברי DRALL כמות שהם ובוודאי לא לחסום את נרקיסוס או לנקוט בצעד דומה, שכן בעוד נרקיסוס הוא משתמש מועיל ונחמד שכתב כמה ערכים טובים מאוד (ראה לדוגמא הרלדיקה), הרי שבדף המשתמש של DRALL התנוססה עד לא מזמן תבנית "משתמש מאמין בעליונות הגזע הלבן", תרבות הדיון שלו דומה (ראה בדף שיחתו) והוא לגמרי לא נייטרלי בעניין הזה (מדיטציה טרנסצנדנטלית). רצוי שתקרא בשבע עיניים את הדיון בדף השיחה ואת הגירסאות הקודמות של הערך, ואז תכריע. בברכה, pacmanשיחה 15:07, 14 יולי 2006 (IDT)
שלום לאביר. אנא ראה דברי במזנון בעניין.אלמוג 15:36, 14 יולי 2006 (IDT)
סליחה על ההתפרצות, אבל אני ממליץ לחסוך את הזמן וכאב הראש ולקרוא רק את החלק האחרון (אפשר אפילו ממש רק את הסוף). לדעתי זה מספיק כדי להבין הכל. נרקיסוס 15:14, 14 יולי 2006 (IDT)
סתם שאלה לא קשורה לדיון עצמו: כותרת הדיון מ"ט באה ממ"ט שערי טומאה"? (לא שיש לי משהו אישי נגד מדיטציה טרנסצנדנטלית). שנילישיחה 15:42, 14 יולי 2006 (IDT)
אלמוג, פקמן, תודה שהזהרתם אותי. אינני יודע מה זה מ"ט ולכן לא אתערב בנושא. התרגום מויקיפדיה האנגלית נראה לי מספק. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 16:06, 14 יולי 2006 (IDT)

אמצעי לחימה ואקטואליה[עריכת קוד מקור]

בזמן האחרון מדובר באמצעי התקשורת על הטיל האיראני פג'ר. האם אתה מכיר את הטיל הנ"ל ותוכל לכתוב עליו ערך קצר? זה מה שמצאתי בנושא. בברכה, צ'סשיחה 13:46, 16 יולי 2006 (IDT)

יש ערך בוויקיפדיה האנגלית, w:Fajr-3, אבל לא נראה לי שכדאי כ"כ להסתמך עליו. pacmanשיחה 13:50, 16 יולי 2006 (IDT)
אני אכתוב קצרמר על הפאג'ר. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 16:31, 16 יולי 2006 (IDT)

שלום MathKnigh וישר כח על כתיבת הערך פאג'ר, אך שים לב שגם כ-80% מהערך פג'ר, שאמור לעסוק בתפילה, עוסק בטיל, ויש להעביר חלקים ממנו לערך המיועד. pacmanשיחה 19:24, 16 יולי 2006 (IDT)

טיפלתי בזה. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 19:43, 16 יולי 2006 (IDT)

שלום. מעולם עוד לא שמעתי מישהו אומר "המוניות הוורודות", ואני גר בראשון מאז שנולדתי. מה שאני מכיר זה "מוניות שרות", וזהו אף השם ששגור בפי הנהגים והעובדים בחברה. אז לדעתי או שזה מה שיהיה כתוב, או שלא יהיה כתוב כלום. אי אפשר באינציקלופדיה לכתוב משהו על סמך חבורה אחת או אזור אחד בראשון שאולי משתמשים בכינוי "המוניות הוורודות".

בסדר, אפשר להשמיט את המוניות הורודות. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 14:06, 17 יולי 2006 (IDT)

אתה בטוח ששיגור הטיל נכשל בגלל חה"א? --> צ'כלברה דבר שב צחק 21:43, 17 יולי 2006 (IDT)

לפי הרפרנס שנתתי, כן. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 11:42, 18 יולי 2006 (IDT)

כיצד ייתכן שדחפור די-9 עומד במטען של 500 ק"ג ללא פגע וטנק מרכבה סימן 4 מושמד לגמרי ממטענים קטנים יותר, שניהם שוקלים כ-60 טון? חפרפר 18:28, 19 יולי 2006 (IDT)

ראשית, לדחפור היה הרבה מזל. שנית, המטען התפוצץ כנראה על הכף ולא מתחת לגחון. שלישית, הגחון של ה-D9 גבוה יותר ובנוסף אין בו חומרים דליקים (תחמושת) כמו בטנק. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 09:44, 20 יולי 2006 (IDT)
המזל של הדחפור היה שהמטען התפוצץ מולו ולא מתחתיו? חפרפר 14:00, 20 יולי 2006 (IDT)
יתכן. אני לא יודע בדיוק מה הלך שם. יתכן מאוד גם שהמטען התפוצץ גם מתחת לדחפור ובנס הוא לא חדר את המיגון הכבד של הדחפור. אתה יודע איך זה, יש אלוהים והוא יהודי. :-) בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 16:48, 20 יולי 2006 (IDT)

פצועים וחיילים "פשוטים"[עריכת קוד מקור]

שלום מת'נייט. שים לב לתוכן המופע בערך על הבלגן בלבנון, ולהערות שכתבתי בשיחה:משבר ישראל-לבנון 2006#לא לשכוח את הפצועים. בנוסף, קצת צרם לי לראות את תיאור הקרבות כ"לוחמי סיירות מובחרות נלחמו בעוז רוחם במחבלים, וכבדרך אגב גם כמה כוחות סייעו להם". אני פונה דווקא אלייך עקב חלקך בכתיבת הערך - אני מבקש שוב, לא לשכוח גם את הטנקיסטים וחיילי ההנדסה, שאמנם לא עטורי תהילה עם כנפיים זוהרות וסיכות מגניבות, אך מסכנים את חייהם לא פחות בימים אלה. בברכה, צ'סשיחה 20:45, 21 יולי 2006 (IDT)

אני האחרון שימעט בערכם של חיל ההנדסה וחיל השריון. לא כתבתי משפט כפי שרשמת. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 21:20, 21 יולי 2006 (IDT)
לא טענתי שכתבת זאת, אלא שהמשפט הנ"ל עולה מקריאה של ערך זה. זה הכל ומכך יש להמנע ככל שניתן. צ'סשיחה 22:06, 21 יולי 2006 (IDT)

מה קשור ערפאת לפיגועים של 11 בספטמבר?? סדאם חוסיין יותר מתאים... זה מתקשר למלחמה בעיראק וכד'. ערפאת הרבה פחות מתאים, אפילו שהוא היה טרוריסט. Freddie Mercury 21:56, 21 יולי 2006 (IDT)

הבדיחה היא ישראלית והיא נולדה בזמן אינתיפאדת אל אקצה, כדי להדגיש את הדו-פרצופיות של יאסר ערפאת והעובדה שהוא עדיין טרוריסט למרות שבעולם פתאום רואים בו מדינאי. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 14:20, 22 יולי 2006 (IDT)
המצאה ישראלית? נו באמת - ראיתי אותה כבר בכמה גרסאות באנגלית בלי קשר ליאסר עראפת. רוב הבדיחות הישראליות הן מתורגמות ומותאמות לאישים הישראלים. אסף 14:22, 22 יולי 2006 (IDT).
זה היה אכן תרגום של בדיחה מהעולם (והשתמשו בבדיחה החל בסינים ועד לפוטין). דווקא ערפאת מתאים מאוד לבדיחה. 1. הוא לימד את העולם לחטוף מטוסים (אי אז בשנות ה-70 העליזות). 2. הסוכריות שחילקו הערבים בשטחים והשמחה שלהם על הפיגועים. בברכה, לב - שיחה 14:27, 22 יולי 2006 (IDT)

שמתי לב כי הצבעת נגד מחיקת הערך אדומות בהצבעה הקודמת, מתקיימת הצבעה נוספת על מחיקתו של הערך כאן. אשמח אם תצביע... ~3omy3 ( דף משתמש | שיחה ) בשעה 16:26, 25 יולי 2006 (IDT)

שלום מת', אשמח אם תוכל לבצע את אשר ביקשתי בשיחת הערך המוגן. זהר דרוקמן - אהמ 19:58, 28 יולי 2006 (IDT)

? זהר דרוקמן - אהמ 22:11, 29 יולי 2006 (IDT)
מישהו כבר הגן עליו. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 01:11, 30 יולי 2006 (IDT)
סליחה על העיכוב, התבנית הועברה לראש העמוד. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 01:12, 30 יולי 2006 (IDT)

רקטת פג'ר - נראה לי שהתוספת שלך שגויה[עריכת קוד מקור]

ערב טוב :),
נראה לי שטעית בתוספת לערך רקטת פג'ר. ממה שמדווח כרגע בכלי התקשורת, לא הזכירו רקטות פג'ר 5 ששוגרו אל עפולה, אלא רקטות סוריות מסוג משופר. האם אני טועה? אלדד 20:34, 28 יולי 2006 (IDT)

ממה שאני הבנתי דובר ברקטת פג'ר 5 שנקראה "חייבר 1" ע"י חיזבאללה. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 23:35, 28 יולי 2006 (IDT)
ראה הערתי בדף השיחה: שיחה:רקטת פג'ר#הרקטות על עפולה אינן מסוג פג'ר. ממליץ לתקן בערך. דרך אגב, חיזבאללה אכן הכריז שהוא שיגר רקטות ח'ייבר1, כפי שכתבת. אלדד 10:17, 29 יולי 2006 (IDT)
עניתי שם. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 16:32, 29 יולי 2006 (IDT)

תג היחידה שלה נראה כמו טנק עם צריח מעוגל שאש מעוצבת יוצאת לו מהקנה? אם לא אז של איזה יחידה התג הזה? זה מאוד חשוב לי, ואם אין מניעה חמורה של בטחון שדה הייתי רוצה לדעת. אלמוג 10:38, 29 יולי 2006 (IDT)

אני אברר. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 15:05, 29 יולי 2006 (IDT)
ביררתי (בפורום צו"ב בפרש) ואכן זה התג. הנה תיאור יותר מפורט שלו: צהוב מלמעלה, ירוק מלמטה, כתום משני הצדדים, וטנק בעל צריח מעוגל, עם להבה אשר יוצאת מהקנה. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 17:26, 29 יולי 2006 (IDT)
תודה על הטיפול המהיר והיעיל. אם ניפגש פעם אספר לך סיפור מעניין. אלמוג 20:11, 29 יולי 2006 (IDT)

תיבות משתמש[עריכת קוד מקור]

ראה בבקשה את שיחת ויקיפדיה:תיבת משתמש#דגל בתיבות משתמש וỹelloωblộớd ¤ שיחה 17:28, 29 יולי 2006 (IDT)

מרכבה סימן 4[עריכת קוד מקור]

הבנתי שאתה חזק בקטע של הצבא. ראה שאלה בקשר לטנק בדף ויקיפדיה:הכה את המומחה#מרכבה סימן 4 - סתירה בערכים. חשבתי שאולי תרצה לבדוק את זה. Yonidebest Ω Talk 03:05, 30 יולי 2006 (IDT)

שים לב לשאלה שלי בדף השיחה. יאיר ח. 23:09, 1 אוגוסט 2006 (IDT)

אני אבדוק זאת. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 19:23, 2 אוגוסט 2006 (IDT)

שלום, ראה בבקשה את הדיון שם. בברכה, pacmanשיחה 21:38, 6 אוגוסט 2006 (IDT)

בדקתי. אני לא נגד איחוד. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 21:40, 6 אוגוסט 2006 (IDT)

אל תחסום - זה חנוכה - רק רוץ על דף תרומות המשתמש ותשחזר - אפשר לעשות את זה תוך שניות לא להתאמץ בחסימה. דרור 17:04, 7 אוגוסט 2006 (IDT)

נו - ביקשתי משהו[עריכת קוד מקור]

אל תחסום - יותר קל לרוץ על דף התרומות שלו ברצף. דרור 17:06, 7 אוגוסט 2006 (IDT)

למה לא גם וגם? בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 17:07, 7 אוגוסט 2006 (IDT)
כי אז הוא מחליף אי פי ואני צריך לעבור דף משתמש במקום לשחזר לו ערכים במכה אחת. דרור 17:08, 7 אוגוסט 2006 (IDT)
אוקיי. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 17:10, 7 אוגוסט 2006 (IDT)

פיצול פסקת פתיחה[עריכת קוד מקור]

שלום, למה אתה מתנגד לפיצול פסקת הפתיחה בערך משבר ישראל-לבנון 2006? אם לא הגדרתי נכון את הכותרת אפשר למצוא הגדרה אחרת. ראה דיון (כללי) בויקיפדיה:מזנון#פסקת הפתיחה של הערך. בברכה, ינבושד.

לדעתי פסקת הפתיחה לא ארוכה מידי לאור כמות המידע ההכרחית שיש שם לעומת הערך המפורט והארוך, והפיצול שעשית למעשה השאיר פסקת פתיחה של שורה וחצי. הפסקה יחסית קצרה לאורך שאר הערך ועדיף שפסקת הפתיחה תיתן לקורא רקע כללי על המלחמה ומהותו מעבר לכך שמדובר בעימות בין ישראל לחיזבאללה. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 16:13, 8 אוגוסט 2006 (IDT)
גם לדעתי גודל פסקת הנוכחי מתאים ואין להקטינו. pacmanשיחה 16:23, 8 אוגוסט 2006 (IDT)
OK, שניים מול אחד :) בברכה, ינבושד.

מחיקת תמונה[עריכת קוד מקור]

שלום, אנא מחק את התמונה הזו. היא אמנם עומדת בתנאי השימוש ההוגן, בקושי, אבל אין סיבה להשתמש בה, מכיוון שהעליתי עכשיו לערך אפרת גוש שתי תמונות הרבה יותר טובות, רשות מפורשת לשימוש. תודה, וולנד 11:24, 9 אוגוסט 2006 (IDT)

כבר בוצע, מסתבר. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 12:37, 9 אוגוסט 2006 (IDT)

דף השיחה שלי[עריכת קוד מקור]

אתה יכול בבקשה לערוך את דף השיחה שלי? הוא נראה קצר ולא כל כך טוב

בברכה ,אליאליאלי 10\8\9 17:09

ראשית, עליך לחתום ע"י הקלדת 4 סימני טילדה, כלומר: ~~~~. שנית, אתה יכול לערוך את דף השיחה שלך בעצמך באותה צורה בה אתה עורך כל ערך. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 17:19, 9 אוגוסט 2006 (IDT)

הועבר לשיחה:מארב.

תוכל בבקשה לעבור על התרומות האחרונות של המשתמש הנ"ל? תודה, Yonidebest Ω Talk 16:18, 14 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

למה? בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 18:32, 14 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

מטאל ויקיפד מבקש שתיצור אתו קשר בכתובת dubdudu ב-yahoo.com. דוד שי 23:23, 17 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

רק עכשיו ראיתי את ההודעה. שלחתי לו מייל. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 21:15, 23 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]