שיחת משתמש:Roee launer

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Roee launer, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, דרור 00:08, 1 יולי 2006 (IDT)

מפעל קרנית[עריכת קוד מקור]

ערך מסוג זה שכתבת בדף המשתמש שלך הינו פרסומת שככל הנראה לא תהיה מקובלת במרחב הערכים. אם הנך זקוק לעזרה בכתיבת ערך חדש במרחב הערכים נא ציין זאת כאן ואני אנסה לעזור לך. דרור 00:13, 1 יולי 2006 (IDT)

ברצוני לדעת איך מכינים דף חדש עם ערך חדש.
א. ראשית, חתום בדף השיחה את הערותיך בארבע פעמים ~.
ב. שאתה ממשיך שיחה בדף השיחה עשה הזחה באמצעות ":" תלחץ על לשונית ה"עריכה" ותראה מה עשיתי.
ג. אם הערך החדש הוא מה שכתבת בדף המשתמש שלך הוא כנראה יימחק מהיותו פרסומת לא אינציקלופדית, אז חבל שתטרח (או תכתוב מה חשיבות מפעל זה ומדוע הערך צריך להיות באינציקלופדיה.
ד. בכל מקרה, כדי לעשות ערך חדש לחץ את שמו בתיבת החיפוש בצד, לחץ "לך" ולאחר מכן, מתחת המילה "חיפוש" מופיעה השורה "לחיפוש "(כאן יופיע שם הערך שכתבת)" [אינדקס] [עריכה] [דפים מקושרים]". תלחץ על המילה "עריכה", תכתוב את הערך ותשמור. דרור 00:21, 1 יולי 2006 (IDT)
הערה נוספת - דף המשתמש שלך נועד לכתוב על עצמך או דברים עבורך ולא שאלות לאחרים. לאלה נועד דלפק הייעוץ (עניתי לך גם שם) או דף השיחה של משתמשים אחרים. דרור 00:23, 1 יולי 2006 (IDT)
תודה על העזרה, אני לא יודע אם הבנתי הכל, אבל תודה. מה שרשמתי על המפעל לא היה פרסום. זה היה מפעל של סבי ופשוט רציתי שידעו איזה אדם דגול הוא היה. בתודה, רואיRoee launer 00:28, 1 יולי 2006 (IDT)
אם יש לך עוד שאלות תשאל בדף השיחה שלי. דרור 00:30, 1 יולי 2006 (IDT)
נ.ב. ראיתי שכתבת "רואי" - מטרת ארבע ה- ~ הם לחתום את שמך (אם אתה רוצה שהוא יהיה בעברית ולא באנגלית לחץ על "העדפות" (בראש העמוד) ובחר כינוי לחתימות. דרור 00:31, 1 יולי 2006 (IDT)