שיחת קטגוריה:אמנים ישראלים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הרשימה חלקית ביותר (איך אפשר בלי נחום גוטמן ומרסל ינקו?) ולא מסודרת. הכללים צריכים להיות קודם שם פרטי ואח"כ שם משפחה כשהרשימה מסודרת אלפבתית.
אביהו 13:38, 24 דצמ' 2003 (UTC) לגבי חיים מאור בעייה בגלל גיוונו כאמן, לאן לסווג אותו:


מרכז האומנוית – גבעת חביבה


תערוכת מסומנים III

חיים מאור


חיים מאור, אמן רב תחומי, אוצר ומרצה במחלקה לאמנויות באוניברסיטת בן גוריון בנגב, היה ממייסדי כתב העת סטודיו ועורכו הראשון.

תערוכת מסומנים III היא גרסה שלישית של המיצב שהוצג בקיץ שעבר בקיבוץ כברי ובסתיו האחרון בקיבוץ בארי.

כדרכו, חיים מאור מתאים את המיצב ומרכיביו לחלל הנתון של התצוגה.


התערוכה מסומנים III פורשת את המילון החזותי והמושגי של האמן. זהו מילון מצטבר ומתעדכן, שראשיתו בעבודות גוף משנת 1975 ואילך, ועד לדימויים חדשים עכשוויים שיש בהם יותר מהד למצב הקיומי בעידן של טרור מתמשך.


כמו שמות של קבצים במאגר מידע פרטי, חיים מאור מונה את מרכיבי המילון שלו: " קווים שחורים מקבילים. רשתות וכתונת פסים. תנוחות ותנועות של הגוף. מחוות של כפות ידיים. פנים נסתרות וגלויות. אשמה, בושה וקלון. תוקפן וקורבן. סיבות ונסיבות. קין, נקי כפיים, הורג את הבל, אחיו ".


" רישום דימויים. הקרנת דימויים. חריטה. חקיקה. קעקוע. חשיפה כפולה. הסתרה מכופלת. טבילה וטביעה במים. תריסים מוגפים. חלונות אטומים. מסכים של יראה ופחד. ראייה. עיוורון. נשרים ועורבים. סמלים. סימנים. מספרים. אותיות ומילים. ציון. ציון. קברים. מציבות ומוות ".


" הכל פרגמנט מתוך פאזל אדיר, שעדיין איננו מושלם. הכל מתחבר לתמונת - עולם, שעדיין נסתרת ממני. כלל לא ברור או ידוע, אם אי פעם אוכל לראותה, זוהרת בשלמותה".


התערוכה מוצגת בגבעת חביבה עד 1.4.03

לפרטים 6309211-04

אוצרות

אסנת בן שלום / אתי עמרם

מאחר שתחת כול תחום פה ישנה (או שבטוח תהיה לימים) רשימה גם ככה האם לא יותר נכון יהיה להפנות פשוט את המשתמשים לתחומים ושם כבר תימצא הרשימה שלהם?YMIBleeding 00:45, 25 דצמ' 2003 (UTC)

בדרך כלל אני מעדיף להפריד בין תחום (ערך) ובין רשימת המופעים של מקרים פרטיים שלו. רק במקרה של רשימה קצרה מאוד כדאי לאחד את ההגדרה עם הרשימה. דוד שי 00:48, 25 דצמ' 2003 (UTC)

אני מסכים איתך. אך אני דיברתי על להפנות אותם לרשימה המתאימה(הרי יש כבר ערך סופרים ומשוררים מה נעשה איתו? יש פה בפירוש בזבוז וחזרה וצריך להחליט איך תהיה הרשימה ואיפה. לי אישית זה לא מפריע וכול דרך תצלח בפני אך לקיים אין ספור רשימות מקבילות נראה בעיני טרחני ,מבלבל ומבזבזYMIBleeding 00:53, 25 דצמ' 2003 (UTC)

מסכים אתך - יש להגדיר גבולות ברורים לרשימות, כך שלא תהיה חפיפה. גישה זו גורמת לי גם למחשבה על החלפת הרשימה הענקית אישים לאוסף של הפניות לרשימות שמהן היא מורכבת.דוד שי 00:57, 25 דצמ' 2003 (UTC)

אתה לא חייב להסכים כולכך מהר להאלי יש עוד זמן עד שהוא יחלוף על פנינו שוב....:) האם אתה רוצה לקחת את זה תחת חסותך או שאני?(אני פשוט חושב שאם נעשה זאת ביחד זה יהייה גם בזבוז וגם תהיינה מריבות מיותרות.....)אין לי בעיה לעשות זאת וגם אין לי בעיה להשאיר זאת לך אם יש לך כבר חזון ברור....YMIBleeding 01:01, 25 דצמ' 2003 (UTC)

אין לי חזון ברור, ואני הולך לישון, כך שאתה חופשי לעשות כרצונך. דוד שי 01:12, 25 דצמ' 2003 (UTC)

ביטול הרשימה[עריכת קוד מקור]

אין צורך בהצבעת מחיקה אלא בהפיכת הרשימה לקטגוריות המתאימות. טרול רפאים 10:32, 24 יולי 2005 (UTC)