שיחת קטגוריה:יצורים מיתולוגיים דמויי אדם

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום עוזי, אני רואה שיצרת את הקטגוריה הזו כאלטרנטיבה לערך חצי אדם בהתאם לשיחתנו שם.
אני חושב שאלטרנטיבה יותר מתאימה הייתה לקרוא לקטגוריה "יצורי כלאיים מיתולוגיים", מאשר "יצורים מיתולוגיים דמויי אדם". בצורת הניסוח שלך, הקטגוריה צריכה לכלול עוד הרבה מאוד ערכים, של יצורים שהם דמויי-אדם, אבל לא מורכבים משילוב של אדם וחיה אחרת (כמו גמדים, ענקים או ערפדים).
הניסוח שלי קרוב הרבה יותר לכוונה המקורית של הערך- אמנם גם הוא לא חופף לו באופן מושלם, בגלל שיש דוגמאות גם ליצורים שמורכבים משילוב של כמה בעלי־חיים שאף אחד מהם אינו אדם (כמו כימרה), אבל מכיוון שאלו מועטים, החפיפה תהיה כמעט מושלמת.
באין התנגדות, אעביר את הקטגוריה לשם שלי.
בכבוד רב, טיפש ט"ו בשבטשיחה 20:50, 22 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]

צריך לבחור קטגוריה בלי שום קשר לערך ההוא. איזו קטגוריה מוצלחת יותר, לדעתך? אולי כדאי לשמור את שתיהן. צריך לשים לב שב"יצורי כלאיים מיתולוגיים" יכנסו גם יצורי כלאיים שאינם דמויי אדם, כמו המנטיקורה והגריפון. עוזי ו. 22:48, 24 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]
המוצלחת יותר בעיני היא כמובן "יצורי כלאיים מיתולוגיים", שכן אחרת לא הייתי מציע אותה. הזכרתי כבר גם את הצורך להכליל בה גם יצורי כלאיים שאין בהם חלק אנושי.
בכבוד רב, טיפש ט"ו בשבטשיחה 23:03, 24 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]
נשאל אחרת - בהנחה שקיימת קטגוריה "יצורי כלאיים מיתולוגיים", האם יש טעם בקטגוריה נוספת בשם "יצורים מיתולוגיים דמויי אדם"? בין כך ובין כך, צריך לערוך מיני-מיזם לסידור הקטגוריות החדשות בכל הערכים הרלוונטיים. עוזי ו. 23:09, 24 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]
אני לא רואה טעם בהחזקת הקטגוריה הזו בנוסף על קטגוריה "יצורי כלאיים מיתולוגיים". בפני עצמו, "דמוי-אדם" נראה לי כמו קריטריון סיווג כללי ורופף מדי שלא מצדיק קטגוריה.
בכבוד רב, טיפש ט"ו בשבטשיחה 23:27, 24 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]

כפי שבטח כבר ראית, הוספתי את הקטגוריה "יצורי כלאיים מיתולוגיים" בנוסף לזו הקיימת. אני משאיר לשיקול דעתך מה לעשות אם הקטגוריה הזו, אבל לפי דעתי היא הופכת עכשיו להיות מיותרת לחלוטין וניתן למחוק אותה בלב שקט.
בכבוד רב, טיפש ט"ו בשבטשיחה 08:30, 27 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]

הפכתי את קטגוריה:יצורים מיתולוגיים דמויי אדם לתת קטגוריה של קטגוריה:יצורי כלאיים מיתולוגיים. אני מוצא לה זכות קיום, עקב העניין המוגבר שלנו באדם, כולל יצורי כלאיים מיתולוגיים שלו. אינני רואה בעיה בסיווג הכפול, ולטעמי בשלב זה אפשר לסיים. דוד שי 19:48, 28 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]