שיחת קטגוריה:סגל האוניברסיטה הפתוחה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

זו קטגוריה בעייתית במקצת. איש סגל באוניברסיטה, הוא מי שפעילותו האקדמית נעשית באוניברסיטה זו. אודי אדיב הוא, בהתאם, אכן איש סגל האוניברסיטה הפתוחה. אינני בטוח שזה המצב ביחס לאחרים, שפיתחו קורס עבור האוניברסיטה הפתוחה, ובזה הסתכם הקשר שלהם אִתה. זהו מאפיין ייחודי לאופן פעולתה של האוניברסיטה הפתוחה, וייתכן שהוא מצדיק הכללתם בסגל שלה, אך ייתכן שיש להבדיל בין מי שרק כתב קורס לאוניברסיטה פתוחה ומי שמרכז פעילותו האקדמית שם. דוד שי 11:07, 6 מאי 2006 (IDT)

דווקא כתיבת קורס או מערך שיעור, לדעתי, דורשת השקעה רבה יותר מהעברת שיעור שמישהו אחר כתב. תן לי קצת גאוות יחידה, לא יקרה שום דבר אם נשאיר כאן אנשים שכתבו קורס או מערך שיעור. אלמוג 16:09, 6 מאי 2006 (IDT)
וחוץ מזה, באיזה קטגוריה תמצא את אודי אדיב וישראל אומן בכפיפה אחת? אני מתלבט אם לריסה טרימבובלר שייכת לכאן. אני זוכר שהיא לימדה בפתוחה, אבל לא מצאתי לזה סימוכין. אלמוג 16:29, 6 מאי 2006 (IDT)
לאלמוג: אמנם גאוות יחידה היא דבר חשוב מאוד, אולם אנציקלופדיה אמורה לשקף את המציאות, ולא רצונות. יש באו"פ מחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב, ויש בה חטיבה למתימטיקה, ורשימת חברי הסגל כוללת קבוצת אנשים מכובדים, אך לא את ישראל אומן, שזכויות רבות לו, אך חברות בסגל האו"פ אינה אחת מהן. בברכת מזל טוב לדוד המחודש, 00:29, 28 באוגוסט 2006 (IDT)
אבינעם, "המתחיל במצווה אומרים לו גמור" - אם לא תהיה התנגדות, יש להפעיל גישה זו על חברים נוספים בקטגוריה. דוד שי 23:15, 28 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
לדוד, לצערי לא אוכל להמשיך במלאכה. לגבי ישראל אומן ברור היה לי שהוא אינו שייך. לגבי האחרים - קטונתי. בברכה, אבינעם 21:34, 29 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]