שיחת תבנית:Tcp/ip

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שיחזרתי לעיצוב הקודם, ממספר טעמים -

  • העיצוב האנגלי - שבו השכבה הפיזית מופרדת מהשאר מבלבל, שלא לצורך.
  • התבנית הזו מופיעה לרוב לצד התבנית של מודל הOSI, כמות הצבעים גם ככה גדולה, ואין צורך ביותר מצבע אחד בולט לתבנית.
  • שמות השכבות הושארו באנגלית, פשוט מכיוון שאין תרגום עברי אחד מקובל, כל גוף מתרגם כראות עיניו, אבל אין צורך להוסיף את המילה layer ליד כל שכבה, זה מרחיב את התבנית הרחבה ממליא ומפריע לקריאת הערכים ברזולוציות נמוכות.
  • בערכת העיצוב "מים כחולים" (אפשר לבחור בהעדפות תצוגה - למשתמשים רשומים) התבנית האנגלית לא מיושרת נכון. התבנית עכשיו מיושרת כאראוי הן בערכת העיצוב הזאת והן בערכה הרגילה.

Costello 18:22, 10 מרץ 2005 (UTC)

יש בעיה בתבנית עם היישור (direction, לא alignment) לשמאל - כל הפסיקים הפוכים. ניסיתי להתגבר על זה, אבל משהו כאן בעיצוב מוזר. אני משתמש במוזילה פיירפוקס - אבל לא נראה לי שצריך להיות הבדל. חוץ מזה, היו טעויות בתבנית, לכן שיניתי אותה. (לדוגמה: ARP היה רק ב- physical, אני רואה שעכשיו הוא גם ב- Transport שזה כנראה יותר נכון.) --עדשאי 09:57, 11 מרץ 2005 (UTC)

צריך לשפר את עיצוב התבנית הזו. היא מאוד גדולה, ובניגוד לתבניות ניווט אחרות, היא מוצגת משום מה לא בתחתית הערכים הרלוונטיים אלא בראשם, ומכיוון שהיא כל כך רחבה (בניגוד ל{{נצרות}} למשל) כל עיצוב הערך נדפק מזה. יש הצעות? ‏odedee שיחה 07:04, 22 בספטמבר 2007 (IST)[תגובה]