Come on Over Baby (All I Want Is You)‎

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"Come on Over Baby (All I Want Is You)‎"
סינגל בביצוע כריסטינה אגילרה
מתוך האלבום Christina Aguilera
יצא לאור 26 ספט' 2000
הוקלט 1999
סוגה פופ
אורך 3:23
חברת תקליטים RCA
כתיבה כותבים שונים[1]
הפקה רון פייר, בלאקמון, צ'אם, דוקינס
כרונולוגיית סינגלים של כריסטינה אגילרה
"I Turn to You"
(2000)
"Come on Over Baby (All I Want Is You)‎"
(2000)
"Pero Me Acuerdo de Ti"
(2000)

(Come on Over Baby (All I Want Is Youעברית: בוא לכאן מותק (כל מה שאני רוצה הוא אתה)) הוא הסינגל הרביעי מאלבום הבכורה של כריסטינה אגילרה, Christina Aguilera. הסינגל, שיצא ב-2000, הוא הסינגל השלישי של אגילרה שהגיעה למקום הראשון במצעד 100 הלהיטים של בילבורד. השיר נכתב במשותף על ידי זמרת הפופ כריסטינה אגילרה, יוהאן אברג, פול ריין, רון פייר, "סלבריטי סטטוס" (בלאקמון, צ'אם ודוקינס), שלי פייקן וגאי רוש. זה הסינגל הראשון בו השתתפה אגילרה בכתיבת ובהפקת השיר. בקליפ של השיר הופיעה אגילרה בלבוש חושפני ועם פסים אדומים וכחולים בשיערה, בשונה מהופעותיה הקודמות שהיו שמרניות יותר.

אינפורמציה על השיר[עריכת קוד מקור | עריכה]

בדומה לסינגל השני שהוציאה מהאלבום, "What a Girl Wants", השיר הוקלט, עבר עיבוד ומיקס מחדש ויצא כסינגל בגרסה שונה מזו שבאלבום. הגרסה המקורית, "Come On Over (All I Want Is You)" הופקה על ידי הצמד יוהאן אברג ופול ריין. הצמד עיבד את השיר מחדש כשנקבע שהשיר לא מתאים להוצאה כסינגל, אך אגילרה ורון פייר לא היו מרוצים מהתוצאה. ההפקה עברה לידי "סלבריטי סטטוס", והתוצר הוא גרסה יותר מורכבת שכוללת השפעות של היפ הופ, קטע דאנס וראפ מפי אגילרה. השם השתנה ל-"Come On Over Baby (All I Want Is You)".

השיר גם נכתב והוקלט מחדש בשפה הספרדית. גרסה זו, שנקראה "Ven Conmigo ‏(Solamente Tú)", הופיעה באלבום הבא של אגילרה שהוקלט בספרדית, Mi Reflejo. גרסה זו העפילה לראש המצעד הלטיני של בילבורד.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ כריסטינה אגילרה, יוהאן אברג, פול ריין, רון פייר, בלאקמון, צ'אם, דוקינס, שלי פייקן, גאי רוש