Get Me Bodied

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"Get Me Bodied"
סינגל בביצוע ביונסה
מתוך האלבום B'Day
יצא לאור 10 ביולי 2007
סוגה R&B, דאנסהול, bounce
אורך 3:25 (גרסת אלבום) 4:00 (גרסת רדיו) 6:18 (מיקס מורחב)
חברת תקליטים קולומביה רקורדס
כתיבה ביונסה נואלס, דיקן, שון גארט, מקבה רידיק, אנג'לה ביינס, סולאנג' נואלס
הפקה ביונסה, דיקן, גארט
כרונולוגיית סינגלים של ביונסה
"Beautiful Liar"
(2007)
"Get Me Bodied"
(2007)
"Green Light"
(2007)

Get Me Bodied הוא שיר של הזמרת האמריקאית ביונסה מאלבום האולפן השני שלה B'Day. השיר יצא כסינגל החמישי מן האלבום ב-10 ביולי 2007. השיר הופק על ידי קאסים דיקן, שון גארט וביונסה, ואף נכתב על ידם יחד עם מקבה רידיק, אנג'לה ביינס ועם אחותה של ביונסה, סולאנג' נואלס.

Get Me Bodied הוא שיר מסוג R&B, דאנסהול, ו-bounce ים השפעות של רגאיי. השיר קיבל ביקורות חיוביות ממבקרי מוזיקה, ששיבחו את צלילי השיר ושירה של ביונסה. האגודה האמריקנית של מלחינים, מחברים, ומוציאים לאור בחרה בשיר לשיר ה-R&B הטוב ביותר לשנת 2007. השיר הגיע תחילה למקום ה-68 במצעד הבילבורד הוט 100, ובשל וידאו ויראלי הגיע לשיא חדש של 46 במצעד בשנת 2013.

לשיר יצא וידאו קליפ אשר הופק על ידי ביונסה ואנתוני מנדלר. קליפ השיר נוצר בהשראת ריקוד הפרוג מהעיבוד הקולנועי של המחזמר מברודוויי "Sweet Charity" מאת בוב פוסי. בקליפ נראית ביונסה יחד עם חברותיה קלי ומישל מלהקת העבר דסטיניז צ'יילד ואף גם עם אחותה סולאנג' יוצאת עם שמלת ערב ותסרוקת מלימוזינה ומתחילה לרקוד ולשיר ברחבת הריקודים לאורך כל השיר. בחודש אפריל 2011, הקליטה מחדש ביונסה את השיר עם שינוי בכמה מילים תחת השם "Move Your Body", את זאת עשתה למען הקמפיין "!Let's Move" אותו יזמה כדי להילחם בהשמנה בקרב ילדים ונערים. לגרסה זו יצאה גם כן וידאו קליפ בוא נראית ביונסה רוקדת עם תלמידים בחדר אוכל בבית ספר תוך כדי מילות השיר ובסופו נוגסת בתפוח.

מיקומי שיא[עריכת קוד מקור | עריכה]

מצעדים (2007) מיקום שיא
ארצות הברית (בילבורד הוט 100) 46
ארצות הברית (שירי R&B ו-Hip Hop) 10
ארצות הברית (שירי R&B) 5
ארצות הברית (שירי פופ) 88
ארצות הברית (שירי R&B ו-Hip Hop (סוף שנה)) 26

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]