Raining Men

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף Raining Men (שיר))
"Raining Men"
סינגל בביצוע ריהאנה בהשתתפות ניקי מינאז'
מתוך האלבום Loud
יצא לאור 7 בדצמבר 2010
הוקלט 2010
סוגה היפ הופ
שפה אנגלית
אורך 3:44
חברת תקליטים דאף ג'אם • SRP
כתיבה מלבין חאו, ניקי מינאז'
הפקה מאל & מוס, קוק הראל
כרונולוגיית סינגלים של ריהאנה
"All of the Lights"
(2010)
"Raining Men"
(2010)
"S&M"
(2011)
כרונולוגיית סינגלים של ניקי מינאז'
"I Ain't Thru"
(2010)
"Raining Men"
(2010)
"Moment 4 Life"
(2010)
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Raining Menעברית: גשם של גברים או גברים החלו להופיע) הוא שיר מאלבום האולפן החמישי של ריהאנה, Loud בשיתוף הראפרית הטרינידדית ניקי מינאז' אשר יצא כסינגל לתחנות הרדיו בלבד ב-7 בדצמבר 2010. הוא נכתב על ידי מלווין הוג השני, ריבלינו ווטר, טימותי ות'רון תומאס וניקי מינאז' והופק על ידי מל ומוס וקוק הארל. השיר נשלח לתחנות הרדיו האורבאניות ב-7 בדצמבר 2010 כסינגל השלישי מארצות הברית ונשלח מחדש לאחר מכן ב-25 בינואר 2011. השיר הוא שיר היפ-הופ המכיל צלילים מורכבים של בס וסירנות. השיר בשיתוף הראפרית ניקי מינאז' אשר מבצעת קטע ראפ בשיר. מבחינה לירית השיר מדבר על כך שיש המון גברים זמינים בעולם כסיבה להתגבר על פרידה או לא לוותר על אהבה. השיר זכה לביקורות מעורבות, מצד אחד המבקרים שיבחו את הכימיה בין מינאז' לריהאנה אך מצד שני השוו את השיר לשיר Diva של ביונסה וטענו שיש דמיון גדול בין השניים.

עם שחרורו של האלבום השיר נכנס למצעד של דרום קוריאה ולמצעד ההורדות הדיגיטליות בבריטניה וארצות הברית. בדרום קוריאה השיר הגיע למקום ה-41 בעוד בבריטניה הגיע למקום ה-142 ולמקום ה-31 במצעד שירי ה-R&B. בארצות הברית השיר הצליח להגיע למקום ה-11 במצעד Bubbling Under Hot 100 Singles אך לא הצליח להיכנס למצעד הבילבורד ונהיה לשיר השלישי שלה שלא הצליח לעשות זאת. לאחר שחרורו לרדיו השיר הצליח להגיע למקום ה-48 במצעד שירי ההיפ-הופ/R&B. לשיר לא יצא קליפ והוא גם לא זכה להופעות טלוויזיוניות אם כי הוא נכנס לרשימת השירים של סיבוב ההופעות לקידום האלבום.

הקלטה והפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

השיר נכתב על ידי מלווין הוג השני, ריבלינו ווטר, טימותי ות'רון תומאס וניקי מינאז' והופק על ידי מל ומוס וקוק הארל. הארל גם היה המפיק הווקאלי של השיר ביחד עם ג'וש גודווין, מרקוס טובאר ואובאל צ'ובז באולפני ההקלטות Platinum Sound Recording Studios ו-Electric Lady Studios בניו יורק, ובאולפן Glenwood Recording Studios ברבנק קליפורניה. קובי האס שימש כהמנדס הווקאלי של השיר בעוד המיקסינג לשיר נעשה על ידי דנה נילסן.

רקע והוצאה[עריכת קוד מקור | עריכה]

על אף שהשיר לא קיבל קידום מלבד רדיו עירוני מוסיף, הוא הצליח להגיע למקום ה-48 במצעד שירי ההיפ הופ\אר אנד בי. השיר כולל קטע ראפ מאת ניקי מינאז', שעבדה עם ריהאנה גם על השיר "Fly" של מינאז', מתוך אלבומה הראשון, Pink Friday.

בריאיון לחדשות MTV, דיברה ריהאנה על שיתוף הפעולה עם מינאז': "זה שיר ממש כיף. לא, בכלל לא כמו המקור. זה אגרסיבי למדי אבל די מוזר ומצחיק." לאחר מכן, אמרה מינאז' בראיון שהיא כתבה את הקטע שלה בשיר בעצמה, כשהיא הייתה במיטה שלה. השיר כשל במצעדים ולא הצליח להיכנס למצעדים באירופה, אוסטרליה ניו זילנד ובארצות הברית, ולא זכה להשמעות רבות בתחנות הרדיו.

בספוטיפיי צבר למעלה מ-25 מיליון השמעות.[1]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Raining Men, נבדק ב-2020-04-02