So Happily Unsatisfied

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
So Happily Unsatisfied
אלבום אולפן מאת ניין דייז
יצא לאור 12 בנובמבר 2002 (לא יצא לאור רשמית)
הוקלט 2002
סוגה רוק
אורך 57:24
חברת תקליטים אפיק רקורדס, סוני
הפקה רון אנילו
כרונולוגיית אלבומים של ניין דייז
The Madding Crowd
(2000)
So Happily Unsatisfied
(2002)
Flying The Corporate Jet
(2003)

So Happily Unsatisfied היה אמור להיות אלבום האולפן החמישי של להקת ניין דייז, והיה אמור לצאת בשנת 2002, אך עקב חילוקי דעות בלתי ניתנים לגישור בין הלהקה לחברת התקליטים לא ראה אור מעולם.

לאחר סיבוב ההופעות המוצלח שבא לאחר יציאת אלבום הבכורה בחברת סוני, The Madding Crowd, התרכזה הלהקה בכתיבת חומר לאלבום חדש, ועד מהרה נכנסה הלהקה שוב לאולפן, הפעם עם המפיק רון אנילו (שעבד קודם לכן עם להקת Lifehouse). האלבום החדש היה במובהק רוקי יותר מקודמיו, ואופיין בצליל של גיטרות חשמליות, דיסטורשן וריפים כבדים שלא נשמעו קודם לכן באלבומי הלהקה. האלבום, כלל 12 שירים, ביניהם Favorite Song (דואט של בריאן וג'ון), ו-Don't Look Back (שהשמועה אומרת שנכתב על השחקנית גויינת' פאלטרו). בתקליט גם ניתן למצוא את I Feel Fine – שנכתב תוך שיתוף פעולה בין ג'ון לבין סולן להקת ספלנדר (Splender), ויימון בון, את Ocean – שנכתב תוך שיתוף פעולה בין בריאן לסולן להקת לייפהאוס (Lifehouse), ג'ייסון וייד. בסשנים הוקלטו גם שני שירים שלא היו אמורים להיכנס לאלבום – Dirty Poet ו-Lee Lee (שהוקדש לשחקנית הקולנוע לילי סובייסקי).

לאחר סיום ההקלטות והמיקסים (כאשר הזכויות שייכות לחברת התקליטים), ולאחר יציאת הסינגל הראשון מתוך האלבום לתחנות הרדיו (Good Friend), עלו היחסים בין הלהקה לחברת התקליטים על שרטון, והחברה החליטה להפר את החוזה עם הלהקה ולא להוציא את האלבום. למרות שניתנה הוראה להשמיד את כל העותקים הקיימים של האלבום, נשארו מספר עותקים בודדים אשר נהפכו למצרך נדיר ויקר בקרב קהילת המעריצים העולמית – עותק מקורי במצב טוב של האלבום יכול להגיע באתרי האינטרנט השונים ל-200$ ויותר. למרות שהאלבום מעולם לא יצא, ניתן למצוא מקורות שונים ברשת להורדה חוקית וחינמית של השירים, וחברי הלהקה אף מעודדים זאת.


רשימת השירים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. Favorite Song (4:33)
  2. Good Friend (4:09)
  3. Emily (3:37)
  4. Marvelous (3:48)
  5. Still Here (4:15)
  6. The Joneses (3:50)
  7. Don't Look Back (3:44)
  8. I Feel Fine (3:45)
  9. Ocean (5:51)
  10. Beautiful (4:17)
  11. Everything (4:27)
  12. Great Divide (4:12)

סינגלים[עריכת קוד מקור | עריכה]

Good Friend
תמונה רקע מיקום שיא במצעד
יצא לאור: 2002
אורך: 4:09
מפיק: רון אנילו

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]