Time Out

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Time Out
Time Out, 24 heures
לוגו החברה
נתונים כלליים
מייסדים טוני אליוט עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות 1968–הווה (כ־56 שנים) עריכת הנתון בוויקינתונים
מיקום המטה לונדון עריכת הנתון בוויקינתונים
ענפי תעשייה הוצאה לאור
מוצרים עיקריים מגזינים, מדריכי טיולים
 
https://www.timeout.com/chicago, http://epe.lac-bac.gc.ca/100/201/300/24%5Fheures/index.html, http://montreal.24heures.ca/ האתר הרשמי
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

טיים-אאוטאנגלית: Time Out) היא חברת הוצאה לאור שמרכזה בלונדון, ומוכרת בעיקר בשל המגזין בעל אותו שם המופץ על ידה בגרסאות מקומיות בערים רבות בעולם.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

המהדורה הראשונה הופצה לראשונה בעריכתם המשותפת של בוב האריס וטוני אליוט בשנת 1968, בכ-5,000 עותקים, והייתה אחד מפרסומים רבים של עיתונות מחתרתית בלונדון. הקו המערכתי שנקטו השניים היה רדיקלי והגיע לשיאו בשנת 1976 עם פרסום שמם של 60 מרגלים-לכאורה שעבדו בשירות ה-CIA. בשנת 1980 הופסקה בו מדיניות קבלת ההחלטות המשותפת והענקת שכר שווה לכל העובדים, שהייתה מקובלת מאז ראה אור לראשונה. שינוי מדיניות זה הוביל לפרישת חלק מהצוות, שהקים מגזין מתחרה.

עד שנת 2010 שימש טוני אליוט כבעלים יחיד, ובשנה זו מכר 50% מהשליטה בחברה לקרן השקעות פרטית בשם "אוקלי קפיטל" שהעריכה את שוויה של החברה בכ-20 מיליון ליש"ט.

במשך שנות קיומה התרחבה קבוצת "טיים אאוט" והיא מפיצה את המגזין במהדורות ייחודיות בכ-60 ערים שונות ברחבי העולם. בנוסף לכך, מפרסמת החברה מדריכי טיולים, מדריכי בילויים הכוללים ביקורת מסעדות וביקורת בארים, ומנהלת אתר אינטרנט בעל תכנים זהים.

תוכן מערכתי[עריכת קוד מקור | עריכה]

מגזיני "טיים אאוט" מכילים בתוכם מידע ספציפי וממויין בנושאים שונים בתחומי הפנאי, התרבות, והבילוי. המגזין ממיין ומתייג באופן שיטתי מידע בנושאי קולנוע, תיאטרון, אופנה, ספרות, וחיי לילה אשר רלוונטיים לאותה עיר בה הוא מופץ.

בכל מהדורה משולבות כתבות מגזיניות בנושאים שונים המשיקים לתחום תרבות הפנאי והבילוי, וכן כתבות סקירה וביקורת של אירועי תרבות ובילוי.

בישראל[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – Time Out תל אביב

Time Out תל אביב יוצא לאור בתל אביב, על פי זיכיון מרשת המגזינים. המו"ל והעורך הראשי הוא יובל סיגלר והעורך הוא אלכס פולונסקי. השבועון החל לצאת לאור בשנת 2002, והוא מופץ בגוש דן.

התוכן המערכתי של המגזין ובעיקר הצגתו באופן ממויין, שימשה השראה ל"רשת שוקן" לעיצובו של מגזין "עכבר העיר".

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא Time Out בוויקישיתוף