UCWeb

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
UCWeb
נתונים כלליים
מייסדים חה שיופנג, Liang Jie עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות 2004, הרפובליקה העממית של סיןהרפובליקה העממית של סין הרפובליקה העממית של סין – הווה
חברת אם קבוצת עליבאבא עריכת הנתון בוויקינתונים
מיקום המטה גואנגג'ואו עריכת הנתון בוויקינתונים
ענפי תעשייה אינטרנט עריכת הנתון בוויקינתונים
 
http://www.uc.cn/ האתר הרשמי
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית
לוגו החברה החדש עם סמל הדפדפן

UCWeb בע"מ היא חברת אינטרנט סינית המציעה פתרונות ושירותים הכוללים דפדפן אינטרנט, שירותי חיפוש ועוד. מוצר הדגל של החברה הוא "UC Browser" - דפדפן למכשירים ניידים.

החברה נוסדה בשנת 2004 כחברה לייצור דפדפנים לניידים. לאורך העשור הראשון מהקמתה התפתחה לכלול תחומים נוספים כגון שירותי חיפוש ומשחקים מקוונים.

ב-2014 רכשה ענקית האינטרנט הסינית עליבאבא כ-34% מהמניות של החברה, גובה העסקה לא פורסם אך היה גורם מרכזי במסע קניות על סך כמה מיליארדי דולרים של קבוצת עליבאבא הסינית לקראת הנפקה ראשונית בבורסת ניו יורק.

ביוני 2014 רכשה עליבאבא את שאר מניות UCWeb בעסקה שהייתה המיזוג הגדול ביותר בסין בתחום האינטרנט. לאחר הרכישה, הפכה UCWeb לזרוע האחראית על פעילות מכשירים ניידים של קבוצת עליבאבא, תוך הטמעת החטיבות הקשורות בעליבאבא לתוכה.

UC Browser[עריכת קוד מקור | עריכה]

UC Browser, הדפדפן המצליח של החברה הוא הפופולרי מסוגו בסין עם נתח שוק של כ-65%. הדפדפן הוא גם הפופולרי ביותר בהודו עם כ-34% (מנתוני StatCounter).

הוא זמין ב-11 שפות (כולל אנגלית, רוסית, אינדונזית, וייטנאמית) ותומך בכל מערכות ההפעלה הניידות המובילות (iOS, Android, Windows Phone Java, Blackberry). לדפדפן מעל 500 מיליון משתמשים.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך זה הוא קצרמר בנושא מחשבים ובנושא סין. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.