אגדת דשא (סדרת טלוויזיה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לערוך ערך זה. ייתכן שהערך סובל מבעיות ניסוח, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו, או מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
יש לערוך ערך זה. ייתכן שהערך סובל מבעיות ניסוח, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו, או מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
אגדת דשא
סוגה דרמה עריכת הנתון בוויקינתונים
יוצרים עופר ויצמן, גל פרידמן
שחקנים סמי הורי, דניאלה וירצר, גלית גיאת, נבו קמחי, אורי גבריאל, דפנה דקל.
ארץ מקור ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 2 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 26 עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה
חברת הפקה אולפני הרצליה עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה יונתן בר גיורא עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק כ-40 דקות
שידור
רשת שידור ערוץ 10
תקופת שידור מקורית 7 בדצמבר 200614 ביולי 2007
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אגדת דשא היא סדרת דרמה ישראלית שנכתבה על ידי גל פרידמן ובוימה בידי עופר ויצמן. והועלתה לשידור בערוץ 10 בדצמבר 2006[1]. העונה השנייה עלתה באפריל 2007[2].

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה עוסקת בניהולה של קבוצת כדורגל ובתככים שעולים בין חברי הקבוצה וההנהלה. עינת (דניאלה וירצר) היא אשת עסקים נחשבת ומצליחה שיורשת את קבוצת הכדורגל של אביה שנפטר ומחליטה לסגור אותה. שחקני הקבוצה אינם רוצים שהקבוצה תיסגר ומחליטים לנסות למנוע זאת. דמות מרכזית נוספת בסדרה היא דמותו של אסי (סמי הורי), כדורגלן העומד על סף פרישה. אסי שותף ליוזמת השחקנים למנוע את סגירת הקבוצה. לעינת יש חבר בשם שחר (נבו קמחי), עורך דין מצליח העובד איתה. עינת מתלבטת אם להכניס משקיע שימנע את סגירת הקבוצה, ושחר מתנגד לכך בגלל אסי, ששכב פעם עם עינת.

עונה ראשונה (פרקים 1 - 13)[עריכת קוד מקור | עריכה]

עינת היא ברוקרית נחשבת שגרה בדירה בתל אביב עם חברה שחר, עו"ד שעובד איתה. הסדרה מתחילה לאחר מותו הפתאומי של אביה, איתו לא הייתה בקשר מאז ילדותה. עינת יורשת מאביה קבוצת כדורגל כושלת וכאשת עסקים מחושבת, ועל מנת להרחיק מחייה כל קשר לעבר הכואב, מחליטה עינת לפרק את הקבוצה. הירושה הופכת את חייה של עינת ומאלצת אותה להתמודד עם הגברים בחייה. אלה כוללים בעיקר את שחר ואת אסי, שחקן הקבוצה העומד על סף פרישה. אסי, ערס באופיו, נאבק יחד עם שחקני הקבוצה כדי למנוע את סגירתה. לקראת סוף העונה מחליטה עינת לא לסגור את הקבוצה.

עונה שנייה (פרקים 14 - 26)[עריכת קוד מקור | עריכה]

בפתח העונה השנייה מחפשת עינת משקיע לקבוצת הכדורגל שלה. היא מבקשת משחר להשקיע, אבל הוא מסרב כי הוא גילה שעינת בגדה בו עם אסי, שחקן הקבוצה. עם הגילוי שחר מנתק איתה את הקשר אך לבסוף הם משלימים. שחר נשוי, ומגיע לרבנות להתגרש כדי שיוכל להתחתן עם עינת. ברגע האחרון מחליט שאשתו הנוכחית היא היחידה שמבינה אותו והיא האישה הטובה ביותר ומבטל את הגירושין. שחר נפרד מעינת והחתונה שלהם מבוטלת. באמצע העונה הראשונה פגש אסי את תמי (גלית גיאת), אם חד הורית לילד בן 6. השניים מכירים בדייט, יוצאים יחד ובמהלך העונה השנייה עוברים לגור ביחד. אסי מציע לתמי להתחתן איתו והיא מסכימה. תמי מגלה שאסי התנשק עם עינת וכאשר היא שואלת אותו אם הוא מאוהב בה הוא אומר לה שלא. תמי אינה מאמינה לו והולכת לשאול את עינת. גם עינת אומרת לה שאינה מאוהבת באסי, אך תמי מחליטה בכל זאת לבטל את החתונה שלה ושל אסי. בהמשך היא מתחרטת ושניהם ממשיכים בהכנות לחתונה. בפרק האחרון בעונה עינת מודה שהיא אוהבת את אסי אך אסי מתחתן עם תמי.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ רותי זוארץ, ‏המשחק האמיתי, באתר גלובס, 7 בדצמבר 2006
  2. ^ ניר קיפניס, ‏מי הזיז את הסדרה שלי, באתר גלובס, 28 ביוני 2007