ג'נקרלוס קנלה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ג'נקרלוס קנלה
Jencarlos Canela
ג'נקרלוס קנלה
ג'נקרלוס קנלה
לידה 21 באפריל 1988 (בן 36)
מיאמי, ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה מועדפת פופ רוק, פופ לטיני עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2000 עריכת הנתון בוויקינתונים
מקום לימודים New World School of the Arts עריכת הנתון בוויקינתונים
פרסים והוקרה פרס טו מונדו לשחקן ראשי (2013) עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ג'נקרלוס קנלהאנגלית: Jencarlos Canela; נולד ב-21 באפריל 1988) הוא שחקן וזמר אמריקאי ממוצא קובני. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסדרות "מלאך ושטן", לאהוב את לולה", "דונה ברברה" והטלנובלה "תשוקה אסורה"(בויוה הטלנובלה נקראת: "יחסים מסוכנים") שהיא חידוש לטלנובלה הטורקית "אהבה אסורה".

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'נקרלוס נולד במיאמי, פלורידה, ארצות הברית. שם אימו של ג'נקרלוס, ליסט, ושם אביו, הריברטו. יש לו שני אחים גדולים ממנו ואח קטן, ג'ייסון קנלה גם הוא שחקן. לפני שג'נקרלוס נולד, נהרג אחיו בגיל 10 כתוצאה מתאונת רכיבה על סוס. אחותו הקטנה נפטרה בגיל עשרה חודשים ממחלה נדירה.

קריירה מוזיקלית[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'נקרלוס קנלה, 2012

בגיל 12 ג'נקרלוס החל את הקריירה המוזיקלית שלו כזמר הראשי של "בום בום פופ". לאחר שנתיים של השתתפות מוצלחת עם הקבוצה הוא החליט להתחיל את קריירת הסולו שלו בסוף 2002.

במהלך חמש השנים הבאות, הוא הופיע באירועים בינלאומיים כגון "מיס עולם", 2004 ו-2005, בתחרויות היופי "THE LATIN FIESTA FESTIVAL" בטורונטו, קנדה, וב-"Calle Ocho Festival" במיאמי. בתקופה זו הוא המשיך את לימודיו במוזיקה ובמשחק בבית הספר "העולם החדש של אומנויות" (ארצות הברית), שאותו סיים בהצטיינות במאי 2006.

חברת פורד מוטור בחרה בו כמודל הזמר לקמפיין "לרכוב כמו פורד". מודעה מסחרית זו שודרה בטלוויזיה בארצות הברית.

שני האלבומים הראשונים 'Jencarlos הופקו על ידי רודי פרז בסטודיו שלו במיאמי ביץ' תחת הלייבל העצמאי בידור מוזיקה Bullseye. האלבום הראשון של ג'נקרלוס יצא ב10 נובמבר 2009 בשם "Búscame" השיר המפורסם ביותר באלבום הוא "Amor quédate" בזכות פסקול הסרט "מלאך ושטן".האלבום השני יצא ב20 יוני 2011 בשם "un nuevo dia".

ב -16 בינואר 2010, Canela חתם על חוזה בלעדיות עם Telemundo. בשנת 2012, Jencarlos שנחתם עם יוניברסל מיוזיק הלטינית בידור. 

הוא שיתף פעולה עם זמרים מוכרים, כמו למשל הראפר פיטבול איתו הוא הקליט את השיר Tu Cuerpo ("הגוף שלך") וגם את השיר BAILA BAILA. ב-28 במרץ 2013 יצא הסינגל הראשון מתוך האלבום ושמו הוא "I LOVE IT". באלבום השלישי יהיו עוד שירים TU SOMBRA,BOOM BOOM ו-GIVE IT UP. בימים אלו ג'נקרלוס מסיים את הקלטת אלבומו השלישי שייצא במאי 2014, הוא הופיע בפסטיבל "PEOPLE EN ESPANOL" שהתקיים ב-31 באוגוסט והראשון בספטמבר בסן אנטוניו, טקסס. בסילבסטר 2014 ג'נקרלוס הופיע בטיים סקוואר בניו יורק. במרץ 2014 ג'נקרלוס הקדיש את השיר "amiga" לחברתו מוניקה ספיר שנרצחה בוונצואלה ב_6 בינואר 2014 ושיחקה לצידו בטלנובלה "pasion prohibida". באותה שנה השתתף כשופט בתחרות "Nuestra belleza latina 2014" שצולמה במיאמי.

התוכנית הנוכחית שג'נקרלוס משתתף בה נקראת "Va por ti", והיא תוכנית מוזיקלית המצולמת במקסיקו שבה הוא מתגורר כעת. בתוכנית הוא מנטור של קבוצה המכונה "team jen".

קריירת משחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

אחד הרגעים החשובים ביותר בקריירה של זמר ושחקן זה היה כשקיבל הזמנה של Telemundo של רשת NBC הוא לקח את התפקיד הראשון שלו בכיכובו החדש של אופרת הסבון "pecadas Ajenos" שבו שיחק את הדמות "אלפרדו טורס" וגם שר את שיר הנושא של הטלנובלה עם הזמרת הדומיניקנית קריסטל מארי. לאחר מכן הוא שיחק בטלנובלה "דונה ברברה".

בשנת 2008 הוא זכה לשבחים רבים כשכיכב לראשונה כשחקן תיאטרון ב-"MIAMI LIBRE" שבמרכז "Arsht" הוא שיחק את דמותו של צעיר קובני שמגיע למיאמי עם החלום להיות זמר אבל כדי שחלומו יתגשם הוא צריך לעבור סדרה של מכשולים. אחרי כן הוא שיחק ב-"mas sabe el diablo" שנקרא בעברית "מלאך ושטן" בתפקיד ראשי בתור צעיר ששמו אנחל. שנה אחרי זה הוא שיחק ב-"לאהוב את לולה" שגם שם הוא שיחק בתפקיד ראשי בתור אנדרס, ילד למשפחה עשירה שמאוהב בחברה מהילדות בשם לולה שהיא ענייה אבל כולם מתנגדים לזה שהם יהיו ביחד אבל כנגד כל הסיכויים הם ביחד בסוף.

ב-2013 ג'נקרלוס כיכב בטלנובלה ששמה "pasion prohibida". לצד מוניקה ספיר (ז"ל) ששם הוא שר את שיר הנושא של הטלנובלה "DIME" {תגידי לי} שהתחילה את שידוריה בארצות הברית ב-22 בינואר ומסתיימת ב-21 ביוני, לטלנובלה יש 107 פרקים וכל פרק הוא 43–45 דקות. בארץ קראו לה "יחסים מסוכנים" והיא שודרה בויוה פלוס מהתאריך 9 ביולי. ג'נקרלוס אמר שהוא בינתיים מפסיק עם הטלנובלות ומתמקד בקריירת המוזיקה.

בשנת 2015 כיכב לצד אווה לונגוריה בסיטקום "טלנובלה" ברשת NBC בתור חאבייר קסטיליו.

בחודש ינואר 2016, FOX הודיע כי Canela יציג ישו במופע מוזיקלי מיוחד בשם  The Passion.

בשנת 2020 החל לשחק בסיטקום שיצר מריו לופז לנטפליקס "אשלי גרסיה: גאונה מאוהבת" כוויקטור גרסיה.

דיסקוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • (Buscame (2009
  • (Un nuevo dia (2011
  • (2014) Jen

זוגיות ומשפחה[עריכת קוד מקור | עריכה]

במשך 4 שנים ג'נקרלוס היה בן זוגה של השחקנית גבי אספינו. השניים הכירו בצילומי "מלאך ושטן". הם הכחישו את הזוגיות שלהם עד שבספטמבר 2011 הם עשו צ'ט לייב בטוויטר וסיפרו למעריצים שלהם שהם בזוגיות ושעומד להיוולד להם ילד. בנם נולד ב-12 בפברואר 2012 ושמו ניקולס קנלה אספינו. לשניים שני ילדים אוריאנה בתה של אספינו מנישואין קודמים וניקולס בנם המשותף. ב-26 באוגוסט 2014 שחררו השניים הודעה לתקשורת באמצעות טוויטר ובה הודיעו כי החליטו להפרד .

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא ג'נקרלוס קנלה בוויקישיתוף