ויקטוריה ג'סטיס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ויקטוריה ג'סטיס
Victoria Justice
ג'סטיס, 2013
ג'סטיס, 2013
לידה 19 בפברואר 1993 (בת 31)
ארצות הבריתארצות הברית הוליווד, פלורידה, ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שם לידה ויקטוריה דון ג'סטיס
סוגה מועדפת סרט נעורים, קומדיה רומנטית;
מוזיקת פופ
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2003 עריכת הנתון בוויקינתונים
עיסוק שחקנית, זמרת-יוצרת
מקום לימודים תיכון קליבלנד עריכת הנתון בוויקינתונים
https://web.archive.org/*/www.victoriajustice.net
פרופיל ב-IMDb
חתימה עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ויקטוריה דון ג'סטיסאנגלית: Victoria Dawn Justice; נולדה ב-19 בפברואר 1993)[1] היא שחקנית וזמרת-יוצרת אמריקאית. מוכרת בשל תפקידיה כלולה מרטינז ב"זואי 101" וכטורי וגה ב"ויקטוריוס" וב-"iCarly", שלושתן סדרות לילדים ונוער בערוץ ניקלודיאון. כיכבה גם בסרטים הקומיים "Fun Size", "המנודים", "הרוח החיה" ו"לגימה של אהבה" מבית Netflix.

במקביל התפתחה הקריירה מוזיקלית שלה; היא תרמה את קולה לפסקול הסרט המוזיקלי "ספקטקיולר!" של ניקלודיאון, שם אף כיכבה, והקליטה שירים רבים במסגרת הסדרה "ויקטוריוס".

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקטוריה דון ג'סטיס נולדה בהוליווד שבפלורידה שבארצות הברית. הוריה הם סרינה ריד וזאק ג'סטיס[2], אמהּ היא ילידת-ניו יורק, אך משפחתה במקור מפוארטו-ריקו[3][4]. לה אחות-למחצה צעירה בשם מדיסון ריד שנולדה בשנת 1996, זאת לאחר שאמה התגרשה והתחתנה בשנית, עם אביה-החורג, מארק ריד[5].

היא החלה לפתח עניין במשחק לאחר שצפתה בפרסומת ילדים בטלוויזיה, ומאז החלה את דרכה בעבודות דוגמנות במיאמי והשתתפה במספר רב של פרסומות ותשדירים[6]. את התפקיד הראשון שלה כשחקנית קיבלה וביצעה כשהייתה בת שמונה, כאשר השתתפה בפרסומת למשקה חלב בשם אובלטין[7].

בשנת 2003 כשהייתה בת עשר, בעקבות רצונה להתפתח בתחום המשחק, עברה יחד עם משפחתה להוליווד שבקליפורניה, זאת לאחר שקיבלה תפקיד אורחת בסדרת הדרמה הקומית "בנות גילמור". בשנת 2005 נבחנה והתקבלה למסלול תיאטרון מוזיקלי בחטיבת הביניים לאמנות ומדע מיליקן שבלוס אנג'לס[8].

מלבד פרסומות כלליות, כמו לדגני הבוקר Cinnamon Toast Crunch של נסטלה ולחנות הכלבו לשעבר Mervyns, ג'סטיס השתתפה בפרסומות למותגים ידועים, ביניהם מותגי ההלבשה H&M, ראלף לורן וגאפ[9][10].

ג'סטיס, 2008

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

2009–2003: ראשית הקריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קריירת המשחק של ג'סטיס החלה בשנת 2003, כאשר בגיל עשר גילמה תפקיד אורחת בסדרת הדרמה הקומית "בנות גילמור"[11]. לאחר הופעתה בסדרה היא הצהירה שברצונה להפוך את המשחק לקריירה, ולאור זאת עברו יחד ג'סטיס ומשפחתה באותה השנה אל לוס אנג'לס, ליבה של תעשיית הבידור. בשנת 2005 קיבלה תפקיד אורחת נוסף, הפעם בסדרת ילדים של ערוץ דיסני בשם "החיים היפים של זאק וקודי", שם גילמה את דמותה של נערה בשם רבקה המתמודדת בתחרות יופי. בהמשך השנה לוהקה לסרט דרמת מתח תלת-לשוני (בשפות אנגלית, עברית וצרפתית) של הבמאי אייבל פררה "מרי", בו שיחקה את תפקידה של ילדה צעירה בשם סטלה שמתחילה לראות חזיונות של מרים המגדלית. הקרנת הבכורה של הסרט התקיימה בפסטיבל הסרטים של ונציה לשנת 2005, ובהמשך אף הוקרן במספר פסטיבלי סרטים נוספים של שנה זו, בהם פסטיבל הסרטים הבינלאומי בטורונטו, פסטיבל הסרטים האמריקאי בדוביל ופסטיבל הסרטים הבינלאומי סן סבסטיאן[12].

בהמשך שנת 2005 לוהקה ג'סטיס בפעם הראשונה בחייה לתפקיד ראשי כאשר שיחקה לצד השחקנית-זמרת ג'יימי לין ספירס (אחותה הצעירה של כוכבת הפופ, בריטני ספירס,) בקומדיית המצבים "זואי 101" ששודרה בערוץ ניקלודיאון, שם גילמה מהעונה השנייה את דמותה של לולה מרטינז; תלמידה חדשה בבית הספר ששואפת להיות שחקנית. על התפקיד הראשון המשמעותי שקיבלה היא מספרת "הייתי מאושרת בטירוף; קפצתי מפה לשם וצעקתי. זה באמת היה רגע מדהים"[13]. יתר על כן השתתפה באותה השנה בשני סרטים, האחד סרט טלוויזיה בשם Silver Bells אשר מאוחר יותר נכנס לתוכנית אנתולוגיה בערוץ CBS. בשנת 2006, במקביל לצילומי הסדרה זואי 101, ג'סטיס עבדה על מספר פרויקטים; היא הצטלמה לפרק אחד בסדרת הדרמה אוורווד בתפקיד אורחת, הופיעה בסרט התיאטרלי הראשון שלה לא ידוע, שנחל כישלון כלכלי ולא התקבל בצורה יפה אצל מבקרים[14][15], וכיכבה בתפקיד שולי במותחן "The Garden", אשר זכה לביקורות שליליות.

בין השנים 20072008 התמקדה ג'סטיס בצילומי העונות השלישית והרביעית של "זואי 101", אם כי באמצע שנת 2007 הוציאה לאור סינגל שיווקי, הראשון שלה, שלמעשה היה גרסת כיסוי לשיר A Thousand Miles של הזמרת ונסה קרלטון[16]. בתאריך ה-2 במאי 2008 שודר הפרק האחרון בסדרה זואי 101 בערוץ ניקלודיאון האמריקאי.

2010–2013: הפריצה הגדולה[עריכת קוד מקור | עריכה]

באוגוסט 2008 התפרסם בכתב עת מוביל בפלורידה בשם אורלנדו סנטינל על חוזה אומנים שנחתם בין ג'סטיס לערוץ ניקלודיאון[17]. אי לכך ג'סטיס החלה לבלוט בערוץ כבר כשנה מאוחר יותר, בשנת 2009: היא הופיעה בתפקידי אורח בשלוש סדרות מקור של הערוץ; להקת האחים העירומים - שם הופיעה בתור עצמה בפרק אחד ולאחר מכן בשניים נוספים (עקב הופעת האורח המוצלחת שלה), בסדרה iCarly בתור המתאגרפת שלבי מרקס ובפרק אחד בסדרה טרו ג'קסון VP בתור הדוגמנית ויויאן[18][19][20]. כמו כן היא שיחקה בתפקיד ראשי והקליטה חצי משירי הפסקול במסגרת סרט הטלוויזיה המוזיקלי לנוער ספקטקיולר!, ששודר בערוץ באותה השנה והפך לאחד הסרטים המצליחים ביותר שלו, זאת לאחר שזכה ל-3.7 מיליון צופים בהקרנתו הראשונה וגרף גל של ביקורות חיוביות[21][22][23]. זאת ועוד, ג'סטיס הופיעה בסרט נוסף הנקרא The Kings of Appletown שיצא במהדורת מוגבלת בארצות הברית, שם שיחקה בפעם השנייה לצדם של התאומים קול ודילן ספראוס, וכן לקחה חלק במספר תוכניות שעשועונים בניקלודיאון כמתמודדת. בשנת 2010 השתתפה בסרט טלוויזיה נוסף של ניקלודיאון העונה לשם The Boy Who Cried Werewolf, שהפך להצלחה גדולה של הרשת עם מדרוג של 5.8 מיליון צופים[24], זאת בעודה ממשיכה לעבוד לטובת הערוץ, לא רק בתפקידי אורח פיזיים כמו בסדרה היחידה, כי אם גם כמדבבת כמו בסדרת הספין אוף הפינגווינים ממדגסקר. בשל היותו של ערוץ ניקלודיאון ערוץ בינלאומי, ונוכח העובדה שרוב הסדרות בהן לקחה חלק שודרו ברוב המדינות, החלה ג'סטיס לקבל חשיפה כלל עולמית.

ג'סטיס בהופעה, 2011

אולם את ההכרה המשמעותית ג'סטיס החלה לקבל, אף על פי שלקחה חלק בפרויקטים רבים, רק לאחר שהחלה מככבת בקומדיית המצבים ויקטוריוס של ניקלודיאון בתפקיד הראשי, שם גילמה, במשך כל עונות הסדרה משנת 2010 ועד שנת 2013, נערה מתבגרת בשם טורי וגה אשר חייה משתנים כשהיא מתחילה ללמוד בתיכון הוליווד ארטס - בית ספר לכישרונות רב-אומנותיים[25]. בראיון משנת 2010 היא מסבירה את הדרך והתהליך שעברה עד לכדי קבלת תוכנית טלוויזיה משל עצמה: "זה היה תהליך ארוך. אני סבורה שמה שקרה הוא שדן שניידר, היוצר של הסדרה "זואי 101" ואחד מהמפיקים בפועל של הערוץ, אמר שהם ראו בי משהו. צילמתי סצנה אחת בזואי כשסוג של חומר דביק נופל לי הראש והם אמרו לי שהם הסתכלו אחד על השני ואמרו, 'לילדה הזאת חייבת להיות תוכנית משלה'. מאותה הנקודה קיימנו כמה פגישות שבהן דיברתי עם דן ופשוט ניסיתי להבין את כל העניין, ובסוף פשוט העלינו רעיון שהדמות שלי מגיעה לתיכון לאומנויות הבמה, מה שמבוסס במקצת על החיים האמתיים שלי בגלל שלמדתי בחטיבת ביניים לאומנויות הבמה. וברגע שסוף סוף הבנתי שאני הולכת לככב בסדרה משל עצמי ושזה לא היה רק סוג של חלום או פנטזיה, אני סוג של השתגעתי מבפנים. זה היה רגע די גדול מאוד עבורי"[26].

במהלך עונתה השלישית של הסדרה "iCarly" שודר פרק קרוס-אובר עם "ויקטוריוס", מה שציין את הופעתה השנייה של ג'סטיס בסדרה, הפעם בתור דמותה מוויקטוריוס, טורי וגה. בנוסף, יצאו במסגרת הסדרה שלושה אלבומי מוזיקה, שאת רובם המוחץ שרה ג'סטיס, ושמונה סינגלים כאשר היא הקול המוביל בכולם[27][28][29][30]. תאריך השידור המקורי של הפרק האחרון בסדרה ויקטוריוס היה ב-2 בפברואר 2013, ועם סיומה נפוצו שמועות רבות על הסיבות לביטולה, בין היתר בשל ראיון שהעניקה אחת השחקניות בסדרה, אריאנה גרנדה, בו היא מצהירה ש"הייתה כל כך לא מאושרת על סט הצילומים בגלל מישהי"[31]. אולם מפיק הסדרה, דן שניידר מגלה על הסיבה האמיתית שהתבטלה ומסביר כי "לכל סדרה של ניקלודיאון חיי מדף של 60 פרקים בממוצע, כך עובד הערוץ ולכן זוהי אינה החלטה יוצאת דופן שלו לבטל את הסדרה כעת"[32]. הסדרה ורבים משיריה זכו להצלחה רבה ברחבי העולם, ובתור היותה הכוכבת הראשית - ההכרה בג'סטיס החלה להתרחב[33][34][35][36].

בראיון שהעניקה ג'סטיס לסוכנות הידיעות האמריקאית Associated Press במרץ 2010, היא מצהירה על כוונותיה להתמקד בפיתוח הקריירה המוזיקלית שלה ולהתפתח בתחום המוזיקה באמצעות הקלטת אלבום, נוסף לכתיבת השירים בו (רומזת שתלך לכיוון של זמרת-יוצרת), אם כי החליטה שלא למהר בתהליך ולהאיץ בעצמה, זאת בעודה "עדיין נרגשת מהציפייה"[37]. בשנת 2011 הופיעה עם השיר Beggin' On Your Knees בטקס פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון[38]. במקביל המשיכה בתחום המשחק, כאשר בשנת 2012 לקחה חלק בסרט הקומדיה הרומנטית לנעורים "הפעם הראשונה[39]". בהמשך השנה, ב-12 באוקטובר 2012 הודיעה ג'סטיס כי אלבום הסולו הראשון שלה הולך לצאת בשנת 2013, ושסיכויו ללכת לכיוון ז'אנר הפופ גדולים, כמו גם ציינה את כוונתה להיות מעורבת במאת האחוזים בכתיבתו[40]. באותו החודש, ב-26 באוקטובר יצא סרט נוסף בהשתתפותה, קומדיית הנעורים "גודל מצחיק" ("Fun Size"), שם כיכבה בתפקיד ראשי ושיחקה לצדם של ג'יין לוי, תומאס מאן, צ'לסי הנדלר וג'וני נוקסוויל[41]. שני הסרטים נחלו הצלחה מועטה ביותר בקופות וקיבלו ביקורות מעורבות, אם כי סרטה "Fun Size" צבר עדת מעריצים במשך השנים והפך לסרט קאלט[42][43][44][45].

2013–הווה: המשך קריירת משחק ומוזיקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-18 ביוני 2013 יצא לאור הסינגל הראשון שלה בתור אומנית סולו, Gold, יחד עם בי סייד בשם Shake, שיצא דרך חברת התקליטים קולומביה רקורדס[46]. כחודש לאחר מכן, ב-12 ביולי יצא הוידאו-קליפ הרשמי לשיר דרך ערוץ ה-Vevo של ג'סטיס באתר יוטיוב[47].

ביוני 2013 הופיעה בתפקיד אורחת בסדרה "ביג טיים ראש", וב-11 באוקטובר התפרסמה ידיעה לפיה ג'סטיס לוהקה לתפקיד הבוגר הראשון שלה - דמותה של ההאקרית לינדי סמפסון במותחן הסייבר Eye Candy של ערוץ MTV, המבוסס על נובלה של הסופר רוברט לורנס סטיין בעלת אותו השם[48]. אלבום הבכורה של ג'סטיס יועד לצאת במהלך שנת 2014, אולם בחודש אוגוסט של אותה השנה פורסם על ידי המגזין הפופולרי בילבורד כי ג'סטיס עזבה את קולומביה רקורדס, חברת התקליטים בה הייתה חתומה עם מספר חבריה לערוץ, ביניהן השחקנית מירנדה קוסגרוב, ושהיא כרגע "שוקלת את האופציות העומדות בפניה ומתכננת לעבוד על מוזיקה חדשה מתישהו בשנה הקרובה"[49].

בשנת 2015 הופיעה בתפקיד אורחת בסדרת הטלוויזיה "הלוזרים", וביולי אותה השנה הופץ הסרט "רשימת פסולי הנישוק של נעמי ואיליי" בארצות הברית בלבד, קומדיה רומנטית שם כיכבה ג'סטיס בתפקיד ראשי את נעמי, בחורה שהקשר בינה לבין חבר הילדות שלה איליי עומד למבחן כאשר שניהם מתאהבים באותו הבחור[50]. בשנת 2016 לוהקה ג'סטיס לתפקיד ג'נט וייס ברימייק הטלוויזיוני של מופע הקולנוע של רוקי בהפקת רשת FOX. סרט נוסף בכיכובה העונה לשם "המנודים" יצא בפברואר 2017, שם תשחק בפעם השלישית לצדו של השחקן אוון ג'וגיה אחרי הסרט "ספקטקיולר" והסדרה "ויקטוריוס", וכמו כן פעם נוספת בתפקיד ראשי, במקרה זה את דמותה של ג'ודי, שחוברת לחברתה החנונית מינדי במטרה לנקום במלכת בית הספר על שהשפילה אותן בפומבי[51].

פילנתרופיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'סטיס במפגש מעריצים, 2012

ג'סטיס מתנדבת, תומכת ותורמת בפרט לארבעת ארגונים להלן:

  • Aid Still Required למען בעיות ואנשים שנשכחו מאחור לאחר אסון טבע או משבר
  • American Heart Association למען הפחתת נכות ומוות כתוצאה ממחלות לב וכלי דם ושבץ
  • DoSomething.org למען השפעה חיובית על הסביבה
  • United Nations Foundation למען מטרות נרחבות - כאשר האחרון מביניהם תומך במספר מטרות במגוון תחומים, כגון נגיף ה-HIV ואיידס, ילדים, איכות הסביבה, בריאות, זכויות אדם, שלום ונשים[52]

ב-30 בספטמבר 2010 הודיעה ג'סטיס על כוונתה להשתתף בקמפיין למען התנועה Girl Up, והראתה התרגשות רבה כשנשאלה על כך באומרה "אני כל כך מתרגשת לתמוך ב-Girl Up כדי לעזור לחולל שינוי אצל בנות שלא ניתנו להן את אותן ההזדמנויות שרובנו לוקחים כמובנות מאליהן"[53]. ב-16 בפברואר 2013 יצא השיר Girl Up, אותו כתבה ג'סטיס יחד עם הכותב והמלחין טובי גד, יחד עם ווידאו קליפ, שנוצרו לטובת אותה התנועה אשר פועלת למען בנות במדינות מתפתחות[54][55].

ביוני 2012 השתתפה בקמפיין העונה לשם "Music Make It Better" מטעם המרכז הרפואי הלאומי לילדים, בין היתר לצדם של ג'סטין ביבר והלהקה דה בנד פרי, אשר מטרתו הייתה לגייס תרומות לילדים חולים תוך הגעה למרכז הרפואי והעברת תכנים מוזיקליים ותכנים אמנותיים אחרים למען הילדים המאושפזים שם[56][57].

השפעות מוזיקליות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2010 ג'סטיס חשפה בראיון כי היא מושפעת מוזיקלית מהאמניות פינק, שרה ברליס, בריטני ספירס, מדונה, איימי ויינהאוס ולילי אלן, ושהיא מתחברת למוזיקת מוטאון (מוזיקה המשלבת את הסגנונות אר אן בי ופופ או מקצבי גוספל והרמוניות בלדות מודרניות), ומונה את הזמרים והלהקות מייקל ג'קסון, קולדפליי, נו דאוט, הול ואוטס, קארלי סימון, בילי ג'ואל, ג'קסון פייב, אלטון ג'ון, קארן קרפנטר והביטלס כהשפעות מוזיקליות בסגנון זה[58]. בריאיון למגזין טין ווג בשנת 2011, ג'סטיס מצהירה כי זמרים-יוצרים מעוררים בה השראה בה, ושאמה חשפה אותה לאמנים כמו ג'ים קרוצ'י, ג'יימס טיילור, הארי צ'אפין וג'וני מיטשל[59]. בראיון נוסף ב-4 ביוני 2015 היא מונה את הזמרות דיאנה רוס ובט מידלר כזמרות עליהן גדלה[60].

ווקאליות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקטוריה ג'סטיס היא זמרת סופרן לירי-קליל ויש לה מנעד קולי של שתי אוקטבות ושני תווים מ-מי באוקטבה השלישית עד סול באוקטבה החמישית[61][62].

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2011 החלה במערכת יחסחים עם ראיין רוטמאן עד שנת 2013. לאחר מכן, החלה לצאת עם השחקן פירסון פודה, אותו הכירה על סט הצילומים של הסרט "Naomi and Ely's No Kiss List"[63][64].

פילמוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

סרטים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה סרט דמות הערות
2005 מתי אוכלים? ניקי בצעירותה סרט דו-לשוני (אנגלית ועברית)
פעמוני כסף רוז סרט טלוויזיה
2006 הגן הולי
לא ידוע הבת
2009 The Kings of Appletown בטסי
ספקטקיולר! תמי דייסון סרט מקורי של ניקלודיאון
2010 הילד שבכה זאב ג'ורדן סנדס סרט טלוויזיה
2012 הפעם הראשונה ג'יין הרמון
Fun Size קארן "וורן" דה סנטיס
2013 מאסטר הג'ונגל רייני דיבוב
2015 רשימת פסולי הנישוק של נעמי ואיליי נעמי
תפוס ת'אגוז לולה דיבוב
2016 מופע הטלוויזיה של רוקי ג'נט וייס סרט טלוויזיה
2017 המנודים ג'ודי
2018 גדול יותר יו'גיט ויידר
2019 ליל קיץ הרמוני
2021 הרוח החיה קאסי סרט של נטפליקס
Trust ברוק גטוויק
2022 לגימה של אהבה לולה אלוורז סרט של נטפליקס
TBA The Tutor
Sic
California King

טלוויזיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה סדרה דמות הערות
2003 בנות גילמור ג'יל בצעירותה תפקיד אורחת; עונה 4, פרק 3
2005 החיים היפים של זאק וקודי רבקה תפקיד אורחת; עונה 1, פרק 2
2005-2008 זואי 101 לולה מרטינז תפקיד ראשי; עונות 2–4; 47 פרקים
2006 אוורווד טליה תומפסון תפקיד אורחת; עונה 4, פרק 16
2009 להקת האחים העירומים בתפקיד עצמה תפקיד אורחת; עונה 3, פרקים 8, 11
2009-2011 iCarly שלבי מרקס / טורי וגה תפקיד אורחת; עונה 2, פרק 20, עונה 4, פרק 11
2009 טרו ג'קסון ויויאן תפקיד אורחת; עונה 1, פרק 22
2010 היחידה אריס פיירי תפקיד אורחת; עונה 1, פרק 15
2010-2013 ויקטוריוס טורי וגה תפקיד ראשי; עונות 1–4; 56 פרקים
2010-2015 הפינגווינים ממדגסקר סטייסי (קול) תפקיד אורחת; עונה 2, פרק 8, עונה 3, פרק 29
2013 ביג טיים ראש בתפקיד עצמה עונה 4, פרק 6
2015 איי קנדי לינדי סמפסון תפקיד ראשי; 11 פרקים
הלוזרים אמנדה תפקיד אורחת; עונה 2, פרקים 7–8
2016 המדריך לגבר רמונה מילר תפקיד אורחת; עונה 1, פרקים 9, 13
2017 תוכנית אבא סופיה תפקיד אורחת; עונה 2, פרק 1
2018 רובוט צ'יקן סטודנטית (קול) תפקיד אורחת; עונה 9, פרק 10
מלכת אמריקה היילי ווילסון תפקיד אורחת; עונה 1, פרקים 1–2
אמא אמריקאית הרפר תפקיד אורחת; עונה 3, פרק 8
2020 The Real Bros of Simi Valley קורטני אינגלס 4 פרקים

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא ויקטוריה ג'סטיס בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Victoria Justice
  2. ^ Talent Show: Teen Celebrities and Their Dedicated Moms, פורסם ב-21 באפריל 2011
  3. ^ 27 Celebrities You Didn't Know Were Latino, פורסם ב-8 באוקטובר 2012
  4. ^ Victoria Justice Ethnicity
  5. ^ Madison Reed
  6. ^ Victoria Justice
  7. ^ Victoria Justice - First Commercial, פורסם ב-29 באפריל 2012
  8. ^ Millikan Middle School
  9. ^ Victoria Justice
  10. ^ Victoria Justice, פורסם ב-27 בנובמבר 2011
  11. ^ Victoria Justice In Gilmore Girls Clip, פורסם ב-27 באוגוסט 2006
  12. ^ Mary (2005) - Realease Info
  13. ^ Victoria Justice Exclusive Interview, פורסם ב-25 בפברואר 2006
  14. ^ Unknown (2006 films)
  15. ^ Unknown Reviews
  16. ^ A Thousand Miles (Victoria Justice Tribute Version)
  17. ^ Victoria Justice Speaker Profile
  18. ^ THE PREMIERE (TV MOVIE)
  19. ^ "iCarly" iFight Shelby Marx
  20. ^ "True Jackson, VP" True Crush
  21. ^ Nielsens: 36.3 million go for Oscar gold, פורסם ב-25 בפברואר 2009
  22. ^ Spectacular! (2009)
  23. ^ Spectacular! (2009)
  24. ^ Nickelodeon’s 'The Boy Who Cried Werewolf 'Scores Almost 6 Million Viewers, פורסם ב-26 באוקטובר 2010
  25. ^ ויקטוריוס: על הסדרה
  26. ^ Victoria Justice is Victorious
  27. ^ Victorious (Music from the Hit TV Show) (feat. Victoria Justice)
  28. ^ Victorious 2. 0
  29. ^ Victorious 3.0
  30. ^ Victoria Justice
  31. ^ Why Was Ariana Grande Once "So Unhappy" on Set?
  32. ^ 'Victorious': Nickelodeon Cancels Victoria Justice Series After 3 Seasons
  33. ^ Victorious TV Review
  34. ^ Common Sense Media: Best Sitcoms for Teens and Tweens
  35. ^ RATINGS
  36. ^ Say Hello to Victoria Justice, America’s Next Tween Superstar
  37. ^ Rising Teen Star Gets 'Victorious' New Gig
  38. ^ Victoria Justice Beggin On Your Knees LIVE at the KCA
  39. ^ The First Time
  40. ^ Victoria Justice to release first album in 2013: It's going to be pop
  41. ^ Fun Size
  42. ^ The First Time (2012)
  43. ^ Fun Size (2012)
  44. ^ Fun Size (2012) (באנגלית), נבדק ב-2020-03-12
  45. ^ The First Time (2012) (באנגלית), נבדק ב-2020-03-12
  46. ^ Gold - Single
  47. ^ Victoria Justice - Gold
  48. ^ Victoria Justice to Lead MTV Pilot Eye Candy
  49. ^ Victoria Justice's Music Career: Why Ariana Grande's Co-Star Is Still Worth Watching
  50. ^ Naomi and Ely's No Kiss List
  51. ^ Victoria Justice Debuts 'The Outskirts' Movie Poster & Release Date
  52. ^ Victoria Justice: Charity Work & Causes
  53. ^ Victoria Justice Joins Charity Campaign For Young Girls
  54. ^ Victoria Justice Releases New Single “Girl Up” to Thank Fans for Meeting Her GirlRaiser Challenge
  55. ^ Victoria Justice - Girl Up (Official Video)
  56. ^ Music Make It Better
  57. ^ Music Makes It Better - Victoria Justice | Children's National Medical Center
  58. ^ Victoria Justice 'reveals musical influences'
  59. ^ Interview with Victoria Justice: Singer and Nickelodeon Star
  60. ^ Victoria Justice Talks Style, Musical Influences and Summer Plans
  61. ^ Evaluating Victoria Justice
  62. ^ Victoria Justice’s Vocal Profile
  63. ^ Victoria Justice Breaks Up With Ryan Rottman, Now Dating Pierson Fode
  64. ^ 8 Guys Victoria Justice Has, Quote-Unquote, Dated