חלומות מפלסטיק

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
חלומות מפלסטיק
לוגו התוכנית
לוגו התוכנית
סוגה בידור, דוקומנטרי
בימוי יסמין קיני (עונות 1 ו-2)
עידית אברהמי (עונות 3 ו-4)
ארץ מקור ישראל
מספר עונות 4
מספר פרקים 45
הפקה
אורך פרק 30 דקות
שידור
רשת שידור HOT בידור ישראלי 
רשת שידור בישראל HOT בידור ישראלי
תקופת שידור מקורית 20 בפברואר 2012 –  21 בספטמבר 2015

חלומות מפלסטיק היא תוכנית טלוויזיה דוקומנטרית, אשר שודרה בערוץ HOT בידור ישראלי החל מה-20 בפברואר 2012[1]. התוכנית צולמה בקליניקה של המנתח הפלסטי ד"ר דב קליין ועוקבת אחרי המטופלים שלו.

פורמט[עריכת קוד מקור | עריכה]

התוכנית מתעדת בכל פרק כ- 3-2 מטופלים אשר באים לבצע ניתוח פלסטי בקליניקה. כל אדם מתועד למשך שני פרקים, לפני הניתוח, בשלבי הייעוץ וההתלבטות, ולאחריו. נוסף לכך, התוכנית גם מתעדת את התגובות, בימים שלפני ואחרי הניתוח בקרב החברים והמשפחה של המנותח. התוכנית מלווה בצילומים קצרים מחדר הניתוח.

בתוכנית השתתפו עשרות מפורסמים וביניהם - נטלי דדון, זהבה בן ועוד.

שידור[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעונה הראשונה שודרו עשרה פרקים והיא בוימה על ידי יסמין קיני. בעקבות הצלחתה הוזמנה עונה שנייה שעלתה לשידור במאי 2013[2], ששוב כללה עשרה פרקים שבוימו על ידי יסמין קיני[3].

בעונה השלישית עלתה ביולי 2014, בבימוי של עידית אברהמי.

בנובמבר 2014, המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין מנעה מחברת הכבלים הוט להעלות את העונה הרביעית של התוכנית, לאחר שקבעה כי מדובר ב"פרסום וקידום יחסי ציבור אסורים, בניגוד לכללי משרד התקשורת", לכאורה. על-פי בדיקות שבוצעו במועצה לחוזי ההתקשרות של התוכנית, נטען כי ד"ר קליין שילם 300 אלף שקל עבור השימוש בחומר המצולם במרפאתו ובאתר האינטרנט שלו[4]. במאי 2015 הותר לבסוף לעונה הרביעית לעלות לשידור[5].

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]