כריס רוברטס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
כריס רוברטס
Chris Roberts
לידה 27 במאי 1968 (בן 55)
רדווד סיטי, ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
עיסוק מעצב משחקי וידאו, מתכנת, מפיק ובמאי סרטים
מקום לימודים תיכון פארס ווד עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

כריס רוברטסאנגלית: Chris Roberts; נולד ב-27 במאי 1968) הוא מעצב משחקי וידאו, מתכנת, מפיק ובמאי סרטים אמריקאי. הוא יצר את סדרת המשחקים Wing Commander כשהיה ב-Origin Systems וכעת הוא עובד על משחק - סימולטור החלל Star Citizen.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

Cloud Imperium Games Corporation[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-2011, הקים רוברטס את Cloud Imperium Games Corporation, יחד עם שותפו העסקי אורטוין פרירמוט' עורך דין ותיק בתחום המדיה, כדי לעבוד על משחק חדש. ב-10 באוקטובר 2012, Cloud Imperium Games השיקה קמפיין מימון המוני מאתר האינטרנט Roberts Space Industrie במטרה לגייס בין שני מיליון לארבעה מיליון דולר כדי להוכיח למשקיעים פרטים שיש לסוג משחק זה פוטניצל הצלחה ומהם לגייס עוד עשרה עד חמישה עשרה מיליון דולר כדי להפיק משחק - סימולטור חלל למחשב האישי. המשחק נבנה במנוע הגרפי Cryengine 3. המשחק הבטיח להכיל עלילה מסועפת[דרושה הבהרה] המשחק נקרא Squadron 42 ויקום מקוון מתמשך Star Citizen. ב-18 באוקטובר 2012, עקב בקשת המעריצים הושק גם קמפיין באתר Kickstarter ב-19 בנובמבר של אותה שנה גויסו 6,238,563 דולר לפרויקט, ובערך 4.1 מיליון דולר מהאתר Roberts Space Industrie ועוד 2.1 מהקמפיין באתר Kickstarter. רוברטס העריך שאם יוכל לגייס כ-23 מיליון דולר עד סוף הקמפיין המשחק לא יצטרך משקיעים והמשחק יהיה עצמאי לגמרי. מטרה זו הושגה ב-18 באוקטובר 2013. נכון ל-21 ביולי 2015 המשחק גייס מעל 87,145,000 דולר.

ב-2013 רוברטס הכריז כי המשחק יפותח בשיטת מודלים וכל מודל ישוחרר ברגע שהוא יהיה שחיק ויעמוד בסטנדרטים של החברה. הראשון, היה מודל ההנגר, הוא שוחרר ב-29 באוגוסט 2013, ואפשר לשחקנים לשוטט בהנגר שלהם ולהתרשם מהחלליות שהעבודה על המודל ה-תלת־ממדי שלהן הושלמה. ב-3 ביוני 2014 שוחרר Arena Commander ואפשר לשחקנים לבדוק את מערכת הטיסה והקרב במספר חלליות.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא כריס רוברטס בוויקישיתוף