לביא זיטנר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
לביא זיטנר
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 9 בספטמבר 1980 (בן 43)
תל אביב, ישראל
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

לביא זיטנר (נולד ב-9 בספטמבר 1980), הוא שחקן, מחזאי ובמאי תיאטרון וטלוויזיה ישראלי.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

זיטנר נולד וגדל בתל אביב. למד במגמה לתיאטרון בתיכון עירוני א' ובהמשך למד לימודי משחק בבית הספר של יורם לוינשטיין.

זיטנר שיחק ב-1998 בדרמת הטלוויזיה "משפחה וחצי", אותה כתבה גלילה רון־פדר-עמית, ששודרה בערוץ 2 ולאחר מכן בסדרת הנעורים "החבר'ה הטובים", ששודרה בערוץ הילדים בין השנים 1999-2002. זיטנר שימש גם כמנחה בטלוויזיה החינוכית בתוכניות "טושטוש", "זאפ לראשון" ו"סברס - תקרא תצליח". בשנת 2003 התארח בסדרת הדרמה ״טיפול נמרץ״ גילם את עידו בר. בשנת 2005 הצטרף כמגיש בערוץ 24, בו הנחה תחילה את התוכנית האינטראקטיבית "הארכיון", ולאחר מכן את התוכנית "הקרנת בכורה", בה שודרו קליפים חדשים. באותה השנה השתתף בכמה פרקים בעונה השלישית של סדרת הדרמה ״אהבה מעבר לפינה״ בתפקיד ג׳קי. מוכר כדורי מרץ. מוכר את הכדורים מתמר (רוני הדר). נעצר בהמשך.

זיטנר השתתף בהצגות שונות, כמו "פצפונת ואנטון", "סיפורי איתמר ורותי גם" (תיאטרון אורנה פורת), "הדיבוק", "רומיאו ויוליה" (תיאטרון תמונע), "דלתות נפתחות", "השחף" (תיאטרון באר שבע), פסטיבל תיאטרון קצר 2006 (צוותא), "קרוב לבית" (התיאטרון הקאמרי) ו"הכבש השישה עשר".

בנוסף לקריירת המשחק, עובד זיטנר כ-DJ בתל אביב, וביולי 2006 פתח ליין מסיבות במועדון "מאדאם" שברחוב ליליינבלום.

ב-2007 שיחק בפרק הראשון בסדרה "האי" בערוץ הילדים כשחקן אורח. ב-2008 שיחק בסדרה "לה לה לנד" המשודרת למנויי HOT בערוץ הילדים. בנוסף לכך, החל להנחות את התוכנית "אזור התעשייה" המשודרת בערוץ HOT בידור ישראלי יחד עם אילנית לוי ואלון לוי. לקראת סוף שנת 2008 החל זיטנר להשתתף בסדרת ההמשך של "משפחה וחצי" כשחקן אורח. ב-2009 שיחק בסדרה "שירות חדרים" של רשת בערוץ 2. באותה השנה השתתף בכמה פרקים בודדים בעונה החמישית של סדרת הנוער ״ראש גדול״ בתפקיד אדורם מותפף מקצועי בהלהקה של לירון (מייקל לואיס) ציני, מתנשא, גס רוח לפעמים. פרש מהלהקה בגלל שביקש תנאים טובים יותר שהלקה לא יכולה לתת לו. בשנת 2010 שיחק זיטנר בסדרת הנוער "15 דקות" המשודרת ב-yes. בשנת 2011 משחק בהצגת יחיד "מחיר החיים". ב-2005 שיחק כשחקן אורח בפרק העשירי בעונה הרביעית של החיים זה לא הכל ושם הוא שיחק את הזבוב (סוכן קומיקס) .

ב-22 באוגוסט 2011, פלשו זיטנר וחבריו למבנה נטוש (לשעבר בית צעירות מזרחי) ברחוב דב הוז בתל אביב, כחלק מפעולות למען דיור ציבורי במסגרת המחאה החברתית.

בשנת 2012 השתתף כמנחה בסדרה "אין דברים כאלה" לצד בן פרי ששודרה בערוץ לוגי.

זיטנר זכה בפרס הבמה לילדים ונוער לשנת 2008/9 למעצב בובות ואביזרים להצגה "מחיר החיים" בתיאטרון הנפש.

ביוני 2015 השתתף זיטנר בתוכנית "אחד על אחד" עם השף ישראל אהרוני.

ב-2016 השתתף בסרטו של איתן ענר "לב שקט מאוד".

בשנת 2021 שיחק בסדרה "הד קולך" ששודרה בכאן 11.

מתגורר עם אשתו ושלושת ילדיהם בקראוון הנישא על משאית[1].

זיטנר מנהל יחד עם ליאור גרטי חוג למשחק בזיכרון יעקב.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]