מיכל גבריאלוב

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מיכל גבריאלוב
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 25 ביוני 1980 (בת 43)
חולון, ישראל
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2005
עיסוק שחקנית
בן זוג נמרוד מאהלר
מספר צאצאים 2
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מיכל גבריאלוב (נולדה ב-25 ביוני 1980 בחולון) היא שחקנית ישראלית.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר לימודיה בבית הספר למשחק "הדרך", עבדה כליצנית במסיבות יום הולדת. לאחר מכן, גבריאלוב שיחקה באתר האינטרנט "קיק" דמויות שונות במסגרת "קיק שואו", סדרת צילומי וידאו של האתר. בשנת 2005 נבחרה לגלם בטלנובלה של הוט 3 "טלנובלה בע"מ" את בטי לוי, פרחה קלילה ומשעשעת, העובדת בחומוסייה, לצד שרית חבייה (רותם אבוהב). בסוף שנת 2005 השתתפה בסדרת הילדים "בצפר" בערוץ ניקלודיאון, שם גילמה את דריה אלמוג, ילדה פריקית, גותית ומוזרה. כמו כן, השתתפה ב"אחי! אחותי!" במגוון דמויות.

בשנת 2006 גילמה בטלנובלה "האלופה" את סיגי בר-חיים, עוזרת במספרה החולמת להיות מעצבת שיער, אך מתקשה לממש את חלומה היות שהיא נאלצת לפרנס את אחותה העיוורת, עקב תאונת דרכים שהרגה את שני הוריה. במהלך הסדרה, בעקבות מינויה למטפלת של אוסקר (מוסקו אלקלעי), מפתחת סיגי סיפור אהבה עם נכדו של אוסקר, שחקן הכדורגל תום שלייפר (עפר שכטר). מותה של הדמות בתאונת דרכים עורר זעם רב בקרב מעריצי הסדרה, ואף נערכה לה "מחווה" בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה בשנת 2007 על ידי שחקני הסדרה, עפר שכטר ומוסקו אלקלעי, שגילמו את דמויותיהם על במת הטקס לפני שהגישו פרס. גבריאלוב הצטרפה אליהם לבמה במפתיע לקול תשואות הקהל.

בחנוכה 2006 שיחקה גבריאלוב במחזמר "הקוסם!" לצד רוני דואני, גיא אריאלי ומוסקו אלקלעי. היא גילמה אחת משלוש המכשפות בארץ עוץ.

בשנת 2007 נבחרה גבריאלוב להנחות בתוכנית "שיחה צפופה" בערוץ ניקלודיאון, לצד מייקל לואיס. בנוסף השתתפה בעונה השנייה של הסדרה האלופה. באותה שנה הצטרפה גם לתוכנית "גלגל החדשות" בערוץ 2.

בשנת 2008 השתתפה בתוכנית "דבר עם הסוכן שלי" לצד אסי עזר בערוץ ביפ.

בשנת 2009 נבחרה להנחות בתוכנית "הקרמבויז" בערוץ ניקלודיאון לצד רוני הדר והשתתפה בתוכנית "אוטוגלידה".

בשנת 2010 השתתפה בתוכניות "חומר טוב" ו"מ'שתגידי" בערוץ ביפ. באותה שנה פרסמה את רשת המסעדות החלביות "גרג". בשנת 2011 החלה להשתתף בתוכנית המערכונים "הפרויקט הירוק" בערוץ הוט קומדי סנטרל, במקביל להשתתפות בעונה השנייה של "מ'שתגידי" המשודרת ברצועת "לילה ביפ" בערוץ 2. בשנת 2013 החלה לשחק בסדרה "מלבי אקספרס" בערוץ 10. ב-2014 השתתפה עם בן זוגה בתוכנית ריאליטי הזוגות "זוג מנצח VIP". כמו כן השתתפה בעונה השלישית של הסדרה "מר עגבנייה" בכיכובו של יובל שם-טוב.

בשנת 2015 השתתפה בתוכנית "מיכל הקטנה והמפלצות" בכיכובה של מיכל ויצמן. אותה שנה כיכבה בסרט הקצר "הבתולה סוזי והקדושות מפתח תקווה" של דפנה פלד בתפקיד סוזי.

ב-2016 השתתפה בסדרה "קומדי סנטרל סטיישן" המשודרת בהוט קומדי סנטרל, שם הופיעה במערכונים משלה עם דמות בשם "מישל" - זמרת מצליחה לשעבר שמהרגע בו הפכה לאמא חייה הפכו לגיהנום והיא משתוקקת להחזיר לעצמה את התהילה.

בשנת 2018 השתתפה בעונה השביעית של הסדרה "הקלמרים", בתפקיד אושרז ביסה. באותה שנה השתתפה בסדרה "שנות ה-80", בתפקיד אניטה.

החל מ-2021 היא מופיעה יחד עם קרן אור שלוין בהצגה הזוגית לנשים "מרינה ושירין - מטפלות בחיוך מיוחד".

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

באוגוסט 2013 נישאה לנמרוד מאהלר. להם שני בנים.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]