קוגר טאון

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
קוגר טאון
Cougar Town
סוגה קומדיית מצבים
יוצרים ביל לורנס
קווין ביגל
כותבים ביל לורנס, Mara Brock Akil עריכת הנתון בוויקינתונים
בימוי ג'ון פוטץ', פיל טרייל, Millicent Shelton, בריאן ואן הולט, ג'וש הופקינס, ג'יימי באביט, Chris Koch, מייקל ספילר, ביל לורנס, קורטני קוקס, ביזי פיליפס עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים קורטני קוקס
כריסטה מילר
ביזי פיליפס
דן בירד
ג'וש הופקינס
איאן גומז
בריאן ואן הולט
ארץ מקור ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 6 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 102 עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה
מפיק ביל לורנס עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה Doozer, Coquette Productions, אולפני ABC עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה Disney–ABC Domestic Television, הולו, דיסני+ עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 21 דקות
שידור
רשת שידור ABC ‏(3 עונות ראשונות)
TBS ‏(3 עונות אחרונות)
רשת שידור בישראל HOT3
Yes stars drama
תקופת שידור מקורית 23 בספטמבר 200931 במרץ 2015
קישורים חיצוניים
האתר הרשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

קוגר טאוןאנגלית: Cougar Town) היא קומדיית מצבים אמריקאית ששודרה בין השנים 2009–2015.

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה מתמקדת באישה שהתגרשה בשנותיה ה-40 ומתמודדת לעיתים קרובות מול אתגרים הומוריסטים, חסרונות והטבות של הפרק הבא של החיים, יחד עם בנה, בעלה לשעבר, וחברים אשר ביחד מהווים משפחה מורחבת תומכת ואכפתית.[1] פרק הפיילוט של הסדרה שודר אחרי "משפחה מודרנית" ופרקיה שודרו בימי רביעי בערב בשעה 09:30.‏[2] ABC רשמית נתן לסדרה עונה מלאה ב-8 באוקטובר 2009.‏[3][4]

הסדרה נוצרה על ידי ביל לורנס וקווין ביגל והיא מופקת על ידי "Doozer" (חברה של לורנס) ו-"Coquette Productions" בשיתוף עם אולפני ABC. צילומי הסדרה מתרחשים באולפני קולבר בקולבר סיטי קליפורניה.[5] שידור של פרק הפיילוט השיג 11.28 מיליון צופים.[6] העונה השנייה של "קוגר טאון" שודרה ב-22 בספטמבר 2010 עם 8.35 מיליון צופים.[7] התמה המרכזית בסדרה היא דמות ה"קוּגר", אשה מבוגרת-יחסית (אם לילדים בוגרים או מתבגרים), מטופחת (לעיתים לאחר ניתוח פלסטי הגורם לה להראות צעירה מכפי שהיא באמת), בעלת תיאבון מיני ושאיפה להתרועע עם גברים צעירים ממנה. בתחילת 2013 עברה הסדרה לרשת TBS.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונהפרקיםשודרה לראשונה
הפרק הראשוןהפרק האחרון
12423 בספטמבר 200919 במאי 2010
22222 בספטמבר 201025 במאי 2011
31514 בפברואר 201229 במאי 2012
4158 בינואר 20139 באפריל 2013
5137 בינואר 20141 באפריל 2014
6136 בינואר 201531 במרץ 2015

עונה 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

חמישה חודשים לאחר סיום נישואיה ג'ולס מנסה לחזור לצאת עם גברים. לורי שעובדת עם ג'ולס מנסה להכיר לה את עולם הרווקות וג'ולס מתחילה לצאת עם בחור בשם ג'וש (ניק זאנו). ג'ולס מתיידדת עם השכן שלה, גרייסון, שהוא בעליו של הבר המקומי. טראוויס מנסה למצוא מכנה משותף עם אביו. לאחר שג'וש אומר לג'ולס שהוא מתאהב בה היא אומרת לו שהיא לא מוכנה לקשר רציני ונפרדת ממנו. גרייסון ובובי מתחברים. ג'ולס מחליטה להתמקד בעבודתה במכירת דירות ומראה דירה לאדם עשיר בשם ג'ף (סקוט פולי) שמתחיל לחזר אחריה. השניים מתחילים לצאת אך נפרדים לאחר זמן קצר. לורי מתחילה לצאת עם בחור עשיר בשם סמית'. טראוויס מתחיל לצאת עם בחורה בשם קיילי. אנדי קונה אופנוע בניגוד לדעתה של אלי. גרייסון מתחיל לצאת עם שרה. ג'ולס משפצת את ביתה. טראוויס מתקבל לשתי מכללות ומתלבט אם לבחור בזו שרחוקה או בזו שקרובה לביתו. לורי מתאהבת בסמית'. טראוויס מסיים את לימודיו בתיכון ונפרד מקיילי. בסוף העונה ג'ולס וגרייסון מתחילים לצאת ומתקשים לספר על כך לבובי.

עונה 2[עריכת קוד מקור | עריכה]

החבורה ממציאה משחק על שמות של סרטים והמנצח צריך לשתות יין. בובי מתקשה לקבל את הידיעה שג'ולס וגרייסון יוצאים. טראוויס אמור להתחיל את לימודיו האקדמאיים וג'ולס מתקשה להשלים עם כך שבנה מתבגר ומתרחק ממנה. טראוויס מנסה למצוא את מקומו באוניברסיטה. גרייסון מספר לג'ולס ששכב עם לורי בעבר. לורי נפרדת מסמית' לאחר שהיא מגלה שהוא לא אוהב אותה. אביה של ג'ולס (קן ג'נקינס) מגיע לעיר וג'ולס מציגה לו את גרייסון. טראוויס מכיר לחבורה את חברתו החדשה, קירסטין. בובי מקנא כאשר טראוויס מתייעץ עם גרייסון לגבי נשים ולא פונה אליו. אנדי ולורי חושפים בפני החבורה את המשחק החדש שהמציאו שנקרא "פחית מטבע" (Penny Can). טראוויס שבור לב לאחר פרידתו מקריסטין וג'ולס ובובי מעודדים אותו. החבורה מתמכרת למשחק החדש של אנדי ולורי. טראוויס פורש מהלימודים וג'ולס מציבה לו שתי אפשרויות: לחזור ללמוד או לעבור מהבית שלה. גרייסון רוצה ילדים וג'ולס מתנגדת. בסוף העונה החבורה נוסעת להחזיר את טראוויס שנסע להוואי. טום הופך לחלק מהחבורה.

עונה 3[עריכת קוד מקור | עריכה]

העונה נפתחת כאשר גרייסון מציע לג'ולס להינשא לו. היא מסכימה ומבקשת מלורי ואלי להיות השושבינות שלה. בובי מתאהב במורתו לצילום של טראוויס (שרה צ'וק). לורי מפתחת מערכת יחסים וירטואלית עם חייל אמריקאי דרך הטוויטר. גרייסון מגלה שיש לו ילדה ממערכת יחסים קודמת עם הולי. גרייסון עוזר ללורי עם עסק העוגות שלה שנוחל הצלחה מיידית. ג'ולס מתקשה לקבל את חזרתה של הולי לחייו של גרייסון. טראוויס מעודד את לורי לאחר שנפרדה מהחבר החייל שלה. בובי מתמודד לראשות הערי כדי לשנות את החוק ולאפשר לג'ולס וגרייסון להתחתן על החוף. טראוויס מתקשה לכתוב את נאומו לחתונה. ג'ולס וגרייסון חווים חששות לחזור על טעויות מקשרים קודמים בקשר הזה וגרייסון מציע לג'ולס לברוח ולהתחתן במחוז נאפה. בסוף העונה כל החבורה טסה לנאפה לחתונה וטראוויס נאלץ להתמודד עם רגשותיו כלפי לורי כאשר החבר שלה מופיע לחתונה. ג'ולס מבטלת את החתונה כי בתו של גרייסון לא יכלה להגיע. לבסוף השניים מתחתנים על החוף בפלורידה.

עונה 4[עריכת קוד מקור | עריכה]

העונה נפתחת שבוע לאחר החתונה. בובי מייעץ לטראוויס על החיים ביום הולדתו ה-21. בובי מתחיל למכור המבוגרים מהמשאית החדשה שקנה. ג'ולס מפסיקה לעבוד בתחום הנדל"ן. גרייסון מציע את ביתו למכירה. וויד מפתיע את לורי כאשר הוא חוזר מוקדם מאפגניסטן. לורי ווייד עוברים לגור יחד אך טראוויס לא מקבל את החדשות בצורה טובה. טראוויס מנסה ללמוד איך להתחיל עם בנות. ווייד נפרד מלורי בטענה שיש לה יותר מדי רגשות כלפי טראוויס. לורי לא יודעת מה לעושת עם רגשותיה כלפי טראוויס. אנדי מגלה שהתמנה לראש העיר. בובי מנסה לשנות את מזלו על ידי שינוי שמה של הסירה שלו. לורי וטראוויס יוצאים לדייט הראשון שלהם. בסוף העונה אביה של ג'ולס מגיע להתאכסן אצלה בגלל בעיות בריאותיות וכאשר החבורה מגלה שהמצב רציני הם לוקחים אותו לערב הוליווד כדי לפגוש את השחקנית האהובה עליו, טיפי הדרן.

עונה 5[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה 6[עריכת קוד מקור | עריכה]

זוהי עונתה האחרונה של הסדרה.

הדמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • ג'ולס קוב (קורטני קוקס): גרושה טרייה בת 40 שרוצה לחיות מחדש את חיי הרווקות לאחר שגידלה בשנות העשרים שלה את טראוויס והייתה נשואה לבובי. בעונה השלישית נישאה לגרייסון. אביה עובר לגור איתה. בפרק האחרון של הסדרה יש לה יום הולדת.
  • אלי טורס (כריסטה מילר): השכנה של ג'ולס וחברתה הטובה ביותר. נשואה לאנדי ואמא לילד בן שנה בשם סטן. לא מחבבת את חברתה הצעירה יותר של ג'ולס, לורי.
  • לורי קלר (ביזי פיליפס): העובדת הצעירה והנלהבת של ג'ולס וגם חברתה הטובה. תמיד משכנעת את ג'ולס לבצע דברים נועזים ומלהיבים. לא מסתדרת עם אלי. נכנסת להיריון מטראוויס ובעונה השישית יולדת. היא וטראוויס בזוגיות וגרים יחד.
  • בובי קוב (בריאן ואן הולט): בעלה לשעבר של ג'ולס, מובטל שגר בסירה במגרש חנייה. אלוף בגולף וחברו הטוב של אנדי ולאחרונה מתחבר גם עם גרייסון. ממציא המשחק ״מטבע בפחית״, הופך להיות שחקן גולף מצליח ועוזב את חבריו.
  • טראוויס קוב (דן בראד): בנם בן ה-18 של ג'ולס ובובי שמנסה להתמודד עם הגחמות של הוריו. יוצא עם נערה בשם קיילי בעונה הראשונה, ולאחר מכן עם בחורה בשם קירסטן, אך מאוהב בלורי. נולד לו ילד מלורי. הוא ולורי בזוגיות וגרים יחד.
  • אנדי טורס (איאן גומז): בעלה של אלי, עושה כל מה שהיא אומרת לו. חברו הטוב של בובי. בחור קובני קירח. במהלך הסדרה ישנן רמיזות על איבר מינו הגדול. אביו של סטן.
  • גרייסון אליס (ג'וש הופקינס): שכן של ג'ולס שלאחרונה גם התגרש. מנהל בר ומסיים כל לילה עם צעירה אחרת. מתחיל לצאת עם ג'ולס בסוף העונה הראשונה ומתחתן איתה בסוף העונה השלישית.

משניות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • בארב קומן (קרוליין הנסי): אישה מבוגרת שרודפת אחר גברים צעירים ועובדת בדומה לג'ולס בעסקי הנדל"ן.
  • טום (בוב קלנדנין): השכן של ג'ולס. הוא מאוהב בג'ולס ומנסה למשוך את תשומת לבה, ובין היתר להצטרף ל"חבורה" של ג'ולס.
  • צ'יק (קן ג'נקינס): אביה של ג'ולס.
  • סטן טורז בנם של אלי ואנדי.

שחקנים אורחים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעונה השנייה מופיעה חברתה של קורטני קוקס לסדרה "חברים", ג'ניפר אניסטון שמגלמת בתפקיד אורח את הפסיכולוגית שלה. כמו כן הופיעו בתפקידי אורח קודי סימפסון, ליסה קודרו ומת'יו פרי מ"חברים" ובעלה, דייוויד ארקט.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ "ABC.com - Cougar Town - About the Show". 2011-02-03. אורכב מ-המקור ב-2011-02-25. נבדק ב-2011-02-03.{{cite web}}: תחזוקה - ציטוט: postscript (link)
  2. ^ Hibberd, James (2009-06-09). "ABC announces fall premiere dates". נבדק ב-2009-06-09.{{cite web}}: תחזוקה - ציטוט: postscript (link)
  3. ^ Abrams, Natalie (2009-10-08). "ABC Picks Up Cougar Town, Modern Family and The Middle". TVGuide.com. נבדק ב-9 באוקטובר 2009. {{cite news}}: (עזרה)
  4. ^ Itzkoff, Dave (2009-10-08). "ABC Orders Up Full Seasons of Three Comedies". The New York Times. נבדק ב-9 באוקטובר 2009. {{cite news}}: (עזרה)
  5. ^ Vernon, Cheril (2009-09-15). "Courtney Cox takes a break on Cougar Town set". New to TV. אורכב מ-המקור ב-2013-01-04. נבדק ב-4 באוקטובר 2009. {{cite web}}: (עזרה)
  6. ^ Bryant, Adam (2009-09-24). "Ratings: ABC's Comedy Numbers Are No Laughing Matter". TV Guide. נבדק ב-7 באוקטובר 2009. {{cite web}}: (עזרה)
  7. ^ "TV Ratings Wednesday: Modern Family Leads Night; Survivor, Criminal Minds Very Strong; Undercovers' Middling; ; 'The Whole Truth Bombs". Tvbythenumbers.com. 23 בספטמבר 2010. אורכב מ-המקור ב-2010-09-26. נבדק ב-23 בספטמבר 2010. {{cite web}}: (עזרה)