אביב טרנר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אביב טרנר
אביב טרנר מתוך הופעה עם נועם פנחסוב באלבום ״בריאה״
אביב טרנר מתוך הופעה עם נועם פנחסוב באלבום ״בריאה״
לידה 12 במאי 1988 (בת 35)
יבנה
מדינה ישראלישראל ישראל
תקופת הפעילות מ-2013
עיסוק שחקנית, מדבבת וזמרת-יוצרת
פרופיל ב-IMDb

אביב טרנר (נולדה ב-12 במאי 1988) היא שחקנית, מדבבת וזמרת-יוצרת ישראלית.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

טרנר גדלה ביבנה. נכדתו של יעקב טרנר. בצעירותה, למדה טרנר ריקוד והשתתפה בלהקה העירונית של יבנה.

משחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

טרנר החלה את דרכה בעולם המשחק במכינה בסל"ה - הסטודיו לאמנויות התיאטרון מיסודו של יורם לוינשטיין (2010) ולאחר מכן למדה במסלול התלת-שנתי בסטודיו למשחק "הדרך" בניהולם של איל כהן ורות דייכס (2011–2014).

בשנת 2013 שיחקה טרנר במחזמר "זרעים רעים" בהפקתו המוזיקלית של אפי שושני במסגרת חג המחזמר הראשון בבת ים.

בהמשך שיחקה טרנר בתיאטרון הקיבוץ בהצגות "החתול במגפיים", "הסיפור של יאללה ורגע" ו"שבת בבוקר". בנוסף שיחקה בהצגות הילדים "חתול בלבול" ו"פינוקיו" בהפקתו של צביקה להט. טרנר שיחקה בהצגת הפרינג' "מסיבת התה של אליס" בתפקיד אליס, ובקבוצת התיאטרון הירושלמי משחקת בהצגות "מידה כנגד מידה" (שייקספיר) ו"כוונות טובות". בנוסף משחקת במופע הילדים "שלגלון". טרנר יצרה את הכוריאוגרפיה לווידאו הילדים "כוכבים ברשת", וגם למופע "שלגלון" בבימויים של אלון והילה שלגל.

בשנת 2015 שיחקה טרנר בסרט הקצר "Red"; בשנת 2018 שיחקה בסדרת רשת "משחקי המדע" בתפקיד אלקטרודה; ובשנת 2019 שיחקה בסרט הקצר "חד קרן בתל אביב", ובסרט הקולנוע "הארוחה".

מוזיקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בין השנים 2016 - 2018 הייתה טרנר חברה בהרכב המוזיקלי "Waterman Project".

בשנת 2018 הוציאה טרנר אלבום דואט עם נועם פנחסוב בשם "בריאה".

נכון ל-2019 טרנר הקליטה את אלבום הסולו שלה אותו היא כתבה והלחינה, והפיק אותו אלדד ציטרין. הסינגל הראשון מתוכו הוא "ככל שהמכה" שיצא ב-6 ביוני. הסינגל השני אותו הוציאה הוא ״הרבה אוויר״ שיצא ב-28 ביולי. הבאים שיצאו ״אני איתו עכשיו״, ו״הזמן אזל״.

דיבוב[עריכת קוד מקור | עריכה]

דיבבה מספר דמויות ב"סופר סטרייקה". כן דבבה טרנר את פרייה בסרט הקולנוע "אגדה עם זנב", את טוטו בסרט "דוקטור דוליטל", את קלרה בסרט ״שיגועים ודרקונים״(2020), בסרט ״סינדרלה והנסיך הסודי״ (2021), בסרט ״מיה והאריה הלבן״ ובסדרות "צ'ופ צ'ופ נינג׳ה", "מרבלג'ן" ו"לגו חברות".

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]