אוי הלב הפתי והמגוחך

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אריק ברמן

"אוי הלב הפתי והמגוחך" הוא החלק הראשון מאלבומו המרובע (אלבום בעל ארבעה פרקים) של הזמר-יוצר הישראלי אריק ברמן. פרק זה יצא לאור בחודש אפריל 2011.

את האלבום המרובע, שנקרא "גבר אישה והווילדרנס - סיפור הדרכים של אריק ברמן" כתב, הלחין והקליט אריק בעודו מטייל בארצות הברית, טיול שאליו יצא ל"תקופת זמן בלתי מוגבלת", אך הסתכם כטיול שארך כ-9 חודשים. כשחזר, פרש את האלבום על פני 9 חודשים - כאורך הטיול. לפני שיצא למסע, הקליט ברמן את אלבומו השלישי - "הקלטות מרתף - חלק א' (ברוח המשבר הכלכלי של 2009)", שלא זכה לפרסום רב ולא השתחרר לרדיו "במודע", על פי ברמן. האלבום נשאר לא חשוף ונוצר במהדורה מוגבלת בלבד, דבר שהפך אותו למעין פריט אספנים.

האלבום "אוי הלב הפתי והמגוחך" נמכר בתוך אריזות בד עם דוגמאות וצבעים שונים וייחודים, מחתיכות בד שנאספו ונשלחו לברמן על ידי מעריצים.

שירי הפרק הראשון, כמו כל שירי האלבום המרובע, מתפרסמים בהדרגה: כל שבוע מתפרסם שיר אחד באתר הרשמי של ברמן. בין פרק לפרק יש הפסקה של מספר שבועות, שבהם משתחרר הפרק לחנויות וברמן יוצא לסבב הופעות, שבהן הוא משלב שירים חדשים וישנים. בכל פרק ישנם 9 שירים.

רשימת השירים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. לא הצלחתי להתאהב בך בשישית
  2. עין תחת עין ולב תחת לב
  3. איזה אושר באי הכמה בבית סבתי
  4. היי רות, איך עובר לך החורף בלעדיי?
  5. תקשיב טוב ילד אתה רוצה הרבה יותר
  6. מכל שבע ולב גווע ברעב לאהבה
  7. רב-סרן נידל חסן (לא סיפור פשוט)
  8. מחשבות המתנה לתאו הפצוע באורווה
  9. אמשיך למצוא עד שאני אחפש (עד שאני אאבד)

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]