Oboy

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף או בוי)
Oboy
אובוי
שיר הנושא "מי את באמת" - לי בירן
סוגה סדרת ילדים ונוער, מוזיקלית
יוצרים אורי גרוס
יואב צפיר
טמירה ירדני
כותבים אורי גרוס
יואב צפיר
בימוי רני סער
שחקנים לי בירן
אליאנה תדהר
ג'וי ריגר
דניאל גד
גפן ברקאי
יערה בנבנישתי
גיא סלניק
שירן סנדל
טום באום
נלי תגר
אלירז שדה
פרסים

סדרת הדרמה הטובה ביותר לילדים ונוער בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2016

סדרת הדרמה הטובה ביותר לילדים ונוער בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2018.
ארץ מקור ישראלישראל ישראל
שפות עברית
מספר עונות 2
מספר פרקים 46
הפקה
מפיק לימור אבקסיס נבו
מפיקים בפועל טמירה ירדני
אסף גורדון
חברת הפקה טדי הפקות
עורכים יואב צפיר
צלמים בנימין חירם
רועי פרג'
מוזיקה לי בירן
עמוס בן דוד
אורך פרק 30-32 דקות
שידור
רשת שידור
פורמט (תמונה) HDTV
תקופת שידור מקורית 4 בדצמבר 201631 בדצמבר 2018
קישורים חיצוניים
http://oboy.kidstv.co.il/the-band
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Oboy היא סדרת ילדים ונוער מוזיקלית ישראלית מהיוצרים של "השיר שלנו" - אורי גרוס, יואב צפיר וטמירה ירדני. הסדרה משודרת בערוץ הילדים ללקוחות פרטנר TV וסלקום tv, בערוץ ספיד בחברת HOT, ובחברת הלוויין YES וב-STINGTV בערוץ 5 החל מ-7 באוקטובר 2018. הסדרה שודרה תחילה בלעדית בחברת yes החל מ-4 בדצמבר 2016 ועד 1 בינואר 2017 וירדה משידור עקב סכסוך. ב-6 במרץ 2018 הוחלט שהסדרה תחזור לשידור ב-13 במרץ 2018 אך תשודר רק בערוץ הילדים בפרטנר TV ובסלקום tv, ולא ב-yes כפי שתוכנן. לאחר החלטה זו, yes הוציאה צו מניעה מלשדר את הסדרה. ב-29 באפריל 2018 נודע כי בית המשפט המחוזי ביטל את התביעה ואישר לערוץ הילדים לשדר את הסדרה,[1][2] אך ב-8 במאי הוחלט שוב לבטל את שידור הסדרה. ב-8 באוגוסט נחתם הסכם לשידור הסדרה, והיא חזרה לשידור ב-7 באוקטובר 2018 בכל פלטפורמות השידור בארץ: yes, ‏HOT, סלקום tv, ‏פרטנר TV ו-STINGTV.[3]

ב-17 במרץ 2017 זכתה הסדרה בפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר לילדים ונוער בטקס פרסי האקדמיה הישראלית לטלוויזיה, פרס בו זכתה גם ב-2019.

הסדרה חודשה לעונה שנייה, ששודרה בתום שידור העונה הראשונה מחדש. לצוות השחקנים הצטרפה שירן סנדל, ובתפקידי אורח סאבלימינל, לירן דנינו ועומר דרור.[4]

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה עוסקת בארבעה בני נוער שלמדו בתיכון ברטה לוין (עיוות פארודי ל״תלמה ילין״) לאומנויות והפכו לחברי להקת הבנים המפורסמת ביותר בישראל- להקת Oboy. בחגיגות יום העצמאות הלהקה מופיעה בטקס בבית הנשיא, ובזמן ביצוע השיר מייקל מוריד לגנרל האמריקאי את הפאה, מה שגרם לפיטוריו מהלהקה. עלילת המשנה של הסדרה עוסקת בשלושה מתלמידי תיכון ברטה לוין שאחת מהם, עלמה, נאלצת להתחפש לבן, כדי להתקבל ללהקה ולכסות על חובות אמה. ביחד עם אחותה עדן הן הצליחו להפוך אותה לבן. העלילה מסתבכת כאשר עלמה נכנסת לחייהם של חברי הלהקה גם בתור בן וגם בתור עלמה. העונה מסתיימת בכך שטל מגלה שעלמה זה בן.

עונה 2[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שטל גילתה על התרמית היא מנצלת את עלמה ללא הפסקה. באותה התקופה, אביו של מייקל משתחרר מהכלא ומנסה להתאחד עם בנו. גפן נפרדה מתום לאחר שחשפו את הפתקים ששמו חברי הלהקה בכותל, בבר המצווה של בן. היא מגלה שבפתק של תום רשום "אלוהים תעשה שאני אהיה עם עלמה". לאחר מכן, האקסית של ג'וני, סיוון קינן, מגיעה מסן פרנסיסקו, והיא משתפת פעולה עם טל. הן מנסות להפיל את זהר ולגרום לג'וני להיפרד ממנה. סיוון מצליחה בעזרת סרטון שבו רואים את זהר מתנשקת עם מייקל יום לפני שהתנשקה עם ג'וני. ג'וני מבין שהוא הריבאונד שלה, ומתחיל לצאת עם סיוון. יומיים או שלושה לאחר מכן, זהר כותבת שיר בשם "בלעדיך", ועלמה משאירה את זה על המיטה של ג'וני בלי אישורה של זהר. סיוון שומעת את השיר, ומחליטה לקחת את הקרדיט על עצמה. היא משמיעה אותו לג'וני ואומרת שזה השיר שלה. סיוון מנסה למצוא חן בעיניי אמו של ג'וני, יונה, אשר מאוד מתלהבת לשמוע את סיוון מציעה לה להיות ה"פרזנטורית" של "ווייז", ויונה כותבת שיר בשם "מחשבת מסלול מחדש" ומשמיעה אותו לסיוון. סיוון מתלהבת ואומרת שהיא הפנים החדשים של "ווייז". כשסיוון יוצאת מהבית של יונה, היא מתקשרת לעורך ואומרת לו למחוק את השיר, ויונה שומעת את זה. יונה מחפשת נקמה בסיוון, ונזכרת שזוהר הציעה לה את זה לפני כמה ימים מבלי להגיד את זה בצורה ממשית, אלא ברמזים. היא נפגשת עם זהר וגם עם עלמה שנרתמה לעזור, ויונה מוצאת מצלמה נסתרת בבית של עלמה, שטל התקינה כדי לעקוב אחרי עלמה. עלמה מבקשת מטל קטע מצולם בו רואים את זוהר שרה את השיר "בלעדיך" לפני שסיוון שרה אותו לראשונה. צביקה הדר מזמין את יונה לתוכנית האירוח שלו, והוא מזמין גם את סיוון וג'וני. יונה מפלילה את סיוון בכך שמראה את הסרטון שמוכיח שסיוון שיקרה בנושא השיר, וזו לא היא שכתבה אותו. ג'וני נפרד מסיוון, ומנסה לגרום לזהר לחזור אליו, אבל זהר הפגועה לא מסכימה. באותה שנה, הבנים מופיעים במופע הסיום של בית הספר "ברטה לוין", וגם שם יש בעיות. לאחר שתום וגפן נפרדו, גפן פגשה את אברי שהביא לה 20 אלף שקלים שהייתה חייבת, בתמורה לזה שתשחק את החברה שלו לעשרה ימים, אך הם מתחברים והאהבה הופכת לאמיתית. טל מספרת למייקל על כל מה שהיא יודעת והם מתכננים תוכנית להפיל את עלמה ולספר לכולם שהיא בן. מייקל מספר לעלמה את התוכנית שלו ושל טל, והם מתכננים תוכנית שתגרום לתוכנית של טל להיכשל. בסוף הפרק, עלמה חושפת את עצמה וטל תובעת אותה. עלמה נחקרה עד שמייקל בא לתחנת המשטרה, וסיפר את האמת. טל מגיעה לווילה של הלהקה, ודורשת מעלמה מיליון וחצי שקלים, מתוכם 400 אלף על הכסף שקבלה בעונה הראשונה על הצטרפותה ללהקה. סיוון באה, ומביאה לעלמה צ'ק ריק כדי שעלמה תוכל לכתוב איזה סכום שהיא רוצה. לאחר מכן, להקת או-בוי התפרקה. ג'וני, תום ואסי לא רצו לחזור אליה. עלמה מתנצלת בפני הלהקה המפורקת, ואבא של מייקל מגיע ומביא לכולם כרטיסי טיסה ליוון. הכל הלך חלק עד שהטייס הורעל והתעלף בידי אנשים שרצו לנקום באבא של מייקל, והמטוס עמד להתרסק.

יוצר הסדרה אורי גרוס חשף שלא תהיה עונה נוספת.

סכסוך שידור פרקי הסיום[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרקים 22–25 המסיימים את העונה הראשונה לא שודרו בעת שידור הסדרה המקורי, החל מה-2 בינואר 2017, בעקבות הסכסוך שהתמשך בין חברת yes לבין חברת RGE. אורי גרוס, יוצר הסדרה, הוציא הודעה בחשבון האינסטגרם שלו, כי הסדרה היא לא צד בסכסוך וכי ב-3 בינואר 2017, ערוץ הילדים וחברת yes יכנסו לבית המשפט ושם יוכרע הדין היכן ישודרו פרקי סיום העונה.

התקיים המשפט בעקבות סיום החוזה בין חברת Yes לבין RGE בהקשר להמשך שידור הסדרה, ובעקבותו הופסק שידור הסדרה בפרק 22. במשפט טענה yes כי כל הפקות המקור שהופקו במיוחד עבור yes שייכות לה והשאר, המשותפות עם Hot, שייכות ל-RGE. מנגד, RGE טענו כי כל הפקות המקור ששודרו בערוץ הילדים של yes שייכות לערוץ הילדים. במהלך הדיון הציע השופט לצדדים לפתור את הסכסוך ביניהם, וקבע כי פרקי העונה הראשונה שייכים לערוץ הילדים, אך אסר על שידורם בטלוויזיה. הדיון נמשך זמן רב בקשר לזכויות על העונות העתידיות של הסדרה.

ב-20 במרץ 2017 נפסק כי פרקי הסיום ישודרו במקביל בערוץ הילדים ב"הוט" ובערוץ יס דרמה ב"יס". בשתי הפלטפורמות שידור הפרקים יתחיל מההתחלה. נודע כי שידור הפרקים יחל בפסח אך זה לא קרה. מאז, Hot ו-Yes לא הודיעו על התאריך החלופי לשידור הסדרה.[5] יוצר הסדרה, אורי גרוס, סיפר בעמוד האינסטגרם שלו שיס וערוץ הילדים יכולים לפתור את הבעיה בכך שהסדרה תשודר אצל שניהם אך יש אי הסכמה בין הצדדים לגבי חלוקה זו.

הסדרה נדחתה פעם נוספת בשל הורדת הערוץ גם מ-HOT והעלתה את הערוץ Kidz (לשעבר yes KidZ) ב-1 בינואר 2018.

במאי 2018 הוחלט שהסדרה תחזור לשידור בערוץ הילדים בפרטנר tv ובסלקום tv.

ב-8 במאי 2018, yes ערערה על ההחלטה לשדר את התוכנית בערוץ הילדים ועל הורדת צו המניעה. בעקבות כך שידור הסדרה בוטל. אולם ב-8 באוגוסט 2018, נחתם הסכם לשידור הסדרה.[6][7] העונה הראשונה שודרה במלואה החל מה-7 באוקטובר אותה שנה, ומיד אחריה החל שידור העונה השנייה.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הנערים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • עלמה בן-טוב/בן כהן (ג'וי ריגר) - אחותה הגדולה של עדן וחברתה הטובה ביותר של זהר. לומדת בתיכון ברטה לוין. בעקבות חובות כספיים של אמא שלה, היא מתחזה לבחור בשם ״בן כהן״ ונרשמת לאודישנים של להקת Oboy ומתקבלת. מנהלת חיים כפולים בעזרת אחותה עדן, אימה סנדי וחברתה זוהר. מתאהבת בתום, אך לא יכולה להיות איתו מחשש שלא יסלח לה לעולם כשיגלה ששיקרה לו ושהיא בן מהלהקה. בפרק האחרון של עונה 1 מחליטה לחשוף את האמת בפני תום ולהודות שהיא ובן זה בעצם אותו אדם, אך טל היא זאת שמגלה שעלמה התחזתה, ובכך מחזיקה אותה קצר. בפרק 31 מגיעה לוילה ומתנשקת עם תום, ומאז נהפכו לזוג. בפרק 45 היא חושפת את האמת שהיא מתחזה לבן.
  • יון "ג'וני" בר-לב (לי בירן) - חבר בלהקת Oboy, כותב ומלחין את כל השירים של הלהקה. מכונה "מיוזיק בוי". בחור רגיש, לא מפחד להגיד מה שהוא חושב. בנה של הדיווה המפורסמת יונה בר-לב. מתאהב בזהר ונהיה בן זוגה לאחר שגילה שהיא התנשקה עם מייקל נפרד ממנה וחזר לאקסית שלו סיוון קינן ולאחר שגילה שגנבה לזהר את השיר נפרד גם ממנה וחוזר לזהר.
  • זהר אפלבוים (אליאנה תדהר) - מלצרית, החברה הכי טובה של עלמה. לומדת בתיכון ברטה לוין. היא לא אוהבת את המוזיקה של "Oboy" אך למרות זאת מתאהבת בג'וני ונהיית בת זוגו. מגלה שעלמה היא בן בפרק 8. בעונה 2 היא וג'וני נפרדים עקב כך שסיוון מראה בפניהם סרטון שמייקל וזוהר מתנשקים. באותו הזמן, סיוון גונבת את השיר שהיא כתבה לג'וני וכך העניינים מסתבכים עוד יותר, אך לאחר מכן נודע כי היא הכותבת האמיתית בעזרת אמו של ג'וני, יונה.
  • תום ברגר (דניאל גד) - חבר בלהקת Oboy. מכונה "תומי בוי". נצר למשפחת טייסים, אח של שיפי ברגר. בן זוגה של גפן לשעבר. בפרק 31 גפן נפרדת ממנו. מתאהב בעלמה נהיה בן זוגה. ולא יודע שהיא משקרת לו. הוא מגלה את האמת במופע הסיום של תיכון ברטה לוין כשעלמה חושפת את עצמה שהיא בן בפרק 46 והוא סולח לה. ככל הנראה גורלו היה להציל את כולם בעזרת כישוריי הטיסה שלו.
  • מיכאל "מייקל" רוזן (גפן ברקאי) - חבר לשעבר בלהקת Oboy, מכונה "פריטי בוי". הועף מהלהקה בגלל מזימה של מנהלת הלהקה בפרק הראשון עקב שהרים בהופעה "בשוגג" את הפאה של הגנרל האמריקאי. לאחר סילוקו הוא מתחיל ללמוד בתיכון "ברטה לוין". אביו בכלא. מאוהב בסיון ועצוב על בחירתה בג'וני. בסוף פרק 41 הוא נורה עקב מעשיי אביו, אך מצליח לצאת מכך בבית החולים. טל הבטיחה לו לחזור ללהקה לאחר שיחשפו ביחד את עלמה במסיבת הסיום בבית הספר אך מחליט לעבור לצד של עלמה.
  • גפן דרור (יערה בנבנישתי) - דוגמנית מפורסמת, בת הזוג לשעבר של תום. הולכת לאודישן ללהקה צבאית ולא מתקבלת. תעשה הכל כדי לא לאבד את תום. שונאת את עלמה, עשתה דיל עם אברי שהוא יביא לה כסף כדי לשלם על העגיל שאיבדה והיא תעמיד פנים שהיא חברה שלו. לאחר מכן מתאהבת בו והם הופכים לזוג.
  • אברי שילון (גיא סלניק) - חברם הטוב ביותר טוב של עלמה וזהר, לומד בתיכון ברטה לוין. היה באודישנים ללהקה אבל לא עבר עקב תחמון של מייקל וחברי הלהקה. מאוהב בזוהר אבל לא מצליח להגיד לה את זה. עשה דיל עם גפן שהיא תעמיד פנים שהיא חברה שלו בתמורה לכך הוא שילם לה 20 אלף ש"ח כדי לשלם על העגיל שאיבדה. לאחר שההסכם בניהם הסתיים, הפכו לזוג אמיתי.
  • אסי צור (טום באום) - חבר בלהקת Oboy. מכונה "אינסטה בוי". הוא המעודכן של הלהקה, המודע להצלחה, המטפח את העוקבים ברשתות החברתיות. מצחיק, חבר טוב ורכלן עם פה פתוח. הכוכב הראשי המכונה ״הנבחר״, בסדרת הפנטזיה המצליחה ״פילאטיס״.
  • סיון קינן (שירן סנדל) עונה 2 - אהבתו הראשונה של ג'וני. מגיעה בהפתעה להופעת הבכורה שלו והוא מפתיע אותה ומקדיש לה שיר. טל נתנה לה סרטון של זוהר מתנשקת עם מייקל. כך סכסכו בין זוהר וג'וני וגרמו לג'וני להיפרד ממנה, בלי אפשרות להסביר מהי הנשיקה הזו. ג'וני נפרד ממנה לאחר שאמו חשפה בשידור חי שזוהר כתבה את השיר ולא היא. היא חזרה למוטב בפרק האחרון של עונה 2.

ראשיות נוספות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • טל קוטלר (נלי תגר) - המפיקה והסוכנת הקשוחה של להקת Oboy, רודפת בצע ותהילה. האנטגוניסטית הראשית בסדרה. הייתה בת הזוג של נרי. שונאת את עלמה בכך שרימתה אותה ומנסה להעיף אותה מהלהקה. בפרק 44 מתנשקת עם נרי. שולחת שוטר לעצור את עלמה על התחזות.
  • עדן בן טוב (אור אשטון) - אחותה הקטנה של עלמה, בעקבות החובות הכספיים של אמה, עדן מחפשת את עלמה לבן כדי שתיכנס ללהקה וכך תוכל לקבל את הכסף ולכסות את החובות. קריינית הסדרה, שכל העלילה מסופרת מנקודת מבטה.
  • סנדרה (סנדי) בן טוב (ענת וקסמן) - אמא של עלמה ועדן, בעלת בית קפה קטן בשם "סנדי בר". נקלעה לחובות כספיים בסך 400,000 שקלים.
  • יונה בר-לב (גילת אנקורי) - דיווה וזמרת מפורסמת, אמו של ג'וני. מתקבלת לתפקיד ב"אוויטה". היא וזוהר נהיות חברות טובות ובכך עוזרת לה להפיל את סיון ולהפריד בינה לבין ג'וני.
  • ברטה לוין (חוה אורטמן) - מנהלת תיכון ברטה לוין אשר קרוי על שמה ולומדים בו עלמה, זוהר, אברי ומייקל ובעבר למדו בו חברי להקת Oboy. מגלה על סודה של עלמה ועוזרת לה להסתיר אותו.
  • נרי מוסינזון (אלירז שדה) - המורה למוזיקה של אברי, עלמה וזוהר, ולאחרונה גם של מייקל, בתיכון "ברטה לוין". קשוח ורציני. היה בן זוג של טל קוטלר בזמן שעבדו ביחד. בפרק 44 מתנשק עם טל.

דמויות נוספות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שיפי ברגר (נועה אסטנג'לוב) - אחותו התאומה של תום. מוצגת כאחת שלא מתעניינת בלהקת Oboy. מאוהבת בסתר בבן ולאחר מכן מראה לו את המקדש הסודי המוקדש לו בחדר שלה. תום מסדר לה ולו דייט. בפרק האחרון מגלה שבן זה עלמה.
  • איז'ק (ניקי גולדשטיין) - הסוכן של גפן ושל יונה. לא אוהב את זה שגפן ותום רבים. מתערב יותר מדי בדברים של אחרים. מחקה את חנה לסלאו לעיתים קרובות.
  • אורליאל קקון (עמית מרקוס) - בתו של שלומי קקון, יש לה כלב בשם אלזה. שם חיבה-אורליאלי.
  • מולי "השועל" רוזנצווינג (אייל שכטר) - אבא של מייקל, אסיר. בעונה 2 משתחרר מהכלא וחוזר לקשר עם מייקל. מספר פעמים בעונה מנסים לנקום בו אך לא מצליחים.
  • שלומי קקון (איציק כהן) - מנכ"ל חברת קקון העוסקת בסלולר, תחזוקה, טלוויזיה ותקשורת. מייצג ומכלכל את להקת Oboy. מארגן לבן בר מצווה לאחר שמגלה שלא עשה.
  • יועז ברגר (דני גבע) - אביו של תום ברגר. טייס במקצועו ונצר למשפחת טייסים. קשוח מאוד שתום נכשל.
  • תומר מור (עומר דרור) - דוגמן. גפן הייתה מאוהבת בו. אברי הרביץ לו מכיוון שלא הקשיב לגפן בזמן שניסה לנשק אותה בכוח.
  • מג'דרה שרוף (עינת שרוף) - מגדת עתידות, חברי Oboy מתייעצים איתה. עזרה לתום להבין שעלמה היא האחת שלו.

שידורי הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונהפרקיםשודרה לראשונה (ישראל)
הפרק הראשוןהפרק האחרון
1254 בדצמבר 201618 בנובמבר 2018
22126 בנובמבר 201831 בדצמבר 2018

רשימת פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערוצים בה הסדרה Oboy שודרה:

עונה 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

העונה הראשונה של Oboy שודרה במקור בדצמבר 2016 בערוץ הילדים למנויי yes. ב-7 באוקטובר 2018 העונה הראשונה עלתה שוב (כולל הפרקים האחרונים) בערוץ yes5 HD, ערוץ הילדים וערוץ ספיד.

מספר הפרק שם הפרק תאריך שידור מקורי ב-yes תאריך שידור חדש
1 מי יחליף את מייקל? 4 בדצמבר 2016 7 באוקטובר 2018
2 What A Man 5 בדצמבר 2016 8 באוקטובר 2018
3 עדן, מה עשינו? 6 בדצמבר 2016 9 באוקטובר 2018
4 בא לשכונה בחור חדש 7 בדצמבר 2016 10 באוקטובר 2018
5 לא מאמין שזה קרה לי 8 בדצמבר 2016 14 באוקטובר 2018
6 המכתב 11 בדצמבר 2016 15 באוקטובר 2018
7 הנשמה של אורליאל 12 בדצמבר 2016 16 באוקטובר 2018
8 לא גבר טיפוסי 13 בדצמבר 2016 17 באוקטובר 2018
9 היא רק רוצה לרקוד 14 בדצמבר 2016 21 באוקטובר 2018
10 מבצע אלזה 15 בדצמבר 2016 22 באוקטובר 2018
11 דרוש גיבור 18 בדצמבר 2016 23 באוקטובר 2018
12 העלילה מסתבכת 19 בדצמבר 2016 24 באוקטובר 2018
13 האהבה הזאת שלנו 20 בדצמבר 2016 28 באוקטובר 2018
14 אם ננעלו 21 בדצמבר 2016 29 באוקטובר 2018
15 אוויטה החדשה 22 בדצמבר 2016 30 באוקטובר 2018
16 לימדת אותי לעוף 25 בדצמבר 2016 31 באוקטובר 2018
17 בן, אתה מקסים 26 בדצמבר 2016 4 בנובמבר 2018
18 איך אפשר שלא להתאהב בך 27 בדצמבר 2016 5 בנובמבר 2018
19 רק אל תלכי 28 בדצמבר 2016 6 בנובמבר 2018
20 כשעלמה פגשה את בן 29 בדצמבר 2016 7 בנובמבר 2018
21 מכונת אמת 1 בינואר 2017 11 בנובמבר 2018
22 השווים והמגניבים -לא שודר- 12 בנובמבר 2018
23 אנילא עושה את זה -לא שודר- 13 בנובמבר 2018
24 לעשות מעשה -לא שודר- 14 בנובמבר 2018
25 סוף לסיפור -לא שודר- 18 בנובמבר 2018

עונה 2[עריכת קוד מקור | עריכה]

העונה השנייה אשר עלתה לשידור שבוע לאחר סיום העונה הראשונה, עונה זאת בעלת 21 פרקים.

מספר הפרק בסדרה מספר הפרק בעונה שם הפרק תאריך שידור
26 1 כל הבאז 26 בנובמבר 2018
27 2 אריק 27 בנובמבר 2018
28 3 אני אוהב אותך זהר 28 בנובמבר 2018
29 4 הסוד של זוהר 2 בדצמבר 2018
30 5 יעלה ויבוא חתן הבר-מצווה 3 בדצמבר 2018
31 6 הפרק עם הסוף הכי מפתיע 4 בדצמבר 2018
32 7 חוק מספר 4 5 בדצמבר 2018
33 8 מסיבת תחפושות 9 בדצמבר 2018
34 9 זברה 10 בדצמבר 2018
35 10 בלגן ביאכטה 11 בדצמבר 2018
36 11 כל המילים 12 בדצמבר 2018
37 12 השיר שלנו 16 בדצמבר 2018
38 13 אודישן ל"אלישע" 17 בדצמבר 2018
39 14 all the single ladies 18 בדצמבר 2018
40 15 מחשבת מסלול מחדש 19 בדצמבר 2018
41 16 אבא 23 בדצמבר 2018
42 17 אמא'לה ג'וק 24 בדצמבר 2018
43 18 למי קראת יצור? 25 בדצמבר 2018
44 19 קפה אצל ברטה 26 בדצמבר 2018
45 20 בן, מה עשית? 30 בדצמבר 2018
46 21 אני רק רוצה לדעת מי את באמת 31 בדצמבר 2018

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביקורת:

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]


הקודם:
2015 - החממה
פרס האקדמיה לטלוויזיה - סדרת הדרמה לילדים ונוער הטובה ביותר
2016 - Oboy
הבא:
2017 - כדברא
הקודם:
2017 - כדברא
פרס האקדמיה לטלוויזיה - סדרת הדרמה לילדים ונוער הטובה ביותר
2018 - Oboy
הבא:
2019 - גיבור אמיתי, נעלמים