אחרי שהתנגשנו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אחרי שהתנגשנו
After We Collided
כרזת הסרט בישראל
כרזת הסרט בישראל
כרזת הסרט בישראל
מבוסס על After We Collided
אנה טוד
בימוי רוג'ר קאמבל עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי ג'ניפר גיבגוט
אנה טוד
מארק קנטון
קורטני סולומון
אהרון לויץ
אריק להרמן
תסריט אנה טוד עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים ג'וזפין לנגפורד
הירו פיינס-טיפין
מדינה ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
חברת הפקה קלמייפל מדיה
אופספרינג אנטרטיינמנט
סרטי ולטאז'
ואטפד
דיימונד פילם פרודקשנס
חברה מפיצה Big Bang Media, נטפליקס, אמזון פריים וידאו עריכת הנתון בוויקינתונים
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 3 בספטמבר 2020 עריכת הנתון בוויקינתונים
משך הקרנה 105 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית
סוגה דרמהרומנטי
סרט קודם אחרי ש...
סרט הבא אחרי שנפלנו
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אחרי שהתנגשנואנגלית: After We Collided) הוא סרט דרמה רומנטי אמריקאי בכיכובם של ג'וזפין לנגפורד והירו פיינס-טיפין, בבימויו של רוג'ר קמבל. הסרט נכתב על ידי אנה טוד ומריו סלאיה, והוא מבוסס על הרומן הבדיוני משנת 2014 באותו שם שנכתב על ידי אנה טוד. זהו סרט ההמשך של הסרט "אחרי ש...".

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

חודש לאחר הפרידה מטסה, פוגש הארדין אדם אלמוני שהוא דוחה כאשר הוא מנסה לשוחח עמו. בינתיים, ביומה הראשון כמתמחה בהוצאת ואנס, נקלעת טסה למפגש מביך עם טרבור מתיוס, עמית לעבודה. קימברלי לוקחת אותה למשרדה, שם היא עובדת כל הלילה. למחרת בבוקר, כריסטיאן ואנס, שהתרשם מעבודתה של טסה, לוקח אותה לכנס בסיאטל עם קימברלי וטרבור.

לאחר שעשה קעקוע, שב הארדין לבית האחווה שלו, שם הוא נפגש עם חבריו אך עוזב לאחר שמולי מנסה לפתות אותו לשכוח מטסה.

טסה הולכת למועדון לילה עם טרבור וקימברלי כדי לחגוג את התרחבותה של הוצאת ואנס. היא רוקדת עם כמה בחורים ומתנשקת עם אחד מהם.

טסה מתקשרת להרדין כשהיא שיכורה, ואך שמגיע לראות את טסה בסיאטל רואה את טרבור לבוש למחצה בגלל שטסה ניסתה לנקות את החליפה שלו, ושפכה עליו בטעות יין. טרבור עוזב, וטסה רבה עם הארדין לפני שהשניים מקיימים יחסי מין. בבוקר שאחרי, טסה והארדין מתווכחים על הלילה הקודם, מה שמוביל לכך שאמרה לו שזה היה טעות ושהיא התנשקה עם בחור לוהט במועדון.

הארדין נוקם בכך שהוא משקר שקיים יחסי מין עם מולי. טרבור נותן לטסה רכב משומש עם ביטוח בתשלום החברה, והיא מנשקת אותו מרוב שמחה. היא חוזרת לדירה שבה התגוררו היא והארדין בעבר כדי לארוז את שאר חפציה ורואה קינדל שנתן לה על ידי הארדין לכבוד יום הולדתה. כשהיא עדיין בתוך הבית, טסה רואה שהארדין מגיע יחד עם אימו טריש, והזוג נאלץ להעמיד פנים שהם עדיין ביחד מכיוון שהרדין לא הודיע לאמו על פרידתם. הרדין נבהל כשאמא שלו כמעט מגלה את פרידתם, אז הוא ממשיך את המעשה שהוא מסתדר עם טסה מולה.

למחרת, טסה עוזבת לפגוש את אמה, קרול ואת החבר שלה לשעבר נואה. טסה מגיעה מול בית אמה ומבינה מנואה שאביה בא לבקר אותה, אך קרול שלחה אותו משם, השיחה מתרחבת כאשר קרול אומרת שטסה עדיין לא הסתיימה משברון הלב שלה מהארדין ומזכירה לה שהארדין לא טוב לה ובסופו של דבר ייפגע באותו אופן שאביה פגע בה. כועסת על כך טסה מנתקת את הטלפון, משאירה את נואה בביתה של קרול ומתאחדת עם הארדין.

הארדין וטסה מבלים את היום יחד ומקיימים יחסי מין פעמיים, אך נקטעים באמצע, וקימברלי שואלת אם הזוג יכול לשמור על בנו של ואנס, סמית '. לאחר מכן, הארדין נותן לטסה צמיד קסם, והזוג מתוודה על אהבתם בזמן קיום יחסי מין במשרדה של טסה. ביום חג המולד, הארדין, טסה וטריש הולכים לקן וקארן לחגוג. הארדין מקנא במשפחתו החדשה של קן, ומשתכר ומכה את קן באגרופים לאחר ויכוח על לילה תקיפת אמו. טריש רבה עם הארדין ויוצאת לשדה התעופה. כשטסה עוזבת, הארדין נכנס לזעם ומשתכר לפני שהוא מתפרק. טסה מתוודה על האירוע בפני טרבור, המזהיר אותה כי יחסיה עם הארדין לא יסתיימו בטוב.

בערב ראש השנה, טסה מצטרפת להארדין למסיבה בבית האחווה. הארדין מדבר עם ג'יימי, עליה הימר בעבר, כדי לבקש את סליחתה. טסה ומולי נכנסים למאבק פיזי, אותו הארדין פורק. הוא לוקח את טסה לחדרו הישן, שם הם מקיימים יחסי מין. הרדין קורא, את הודעה בטלפון של טסה מטרבור על כך שעוברת לסיאטל עם חברת ההוצאה לאור. הארדין זועם ועוזב את החדר ונתקל בג'יימי, מבקש ממנה להמשיך את שיחתם ביניהם. וטסה חושבת שהארדין בוגד בה וכתוצאה מכך ומנשקת בפניו זר, למרות ניסיונותיו להסביר. השניים נלחמים ובתוכם טסה בוכה מודה בגלל חוסר ההבנה, היא לא יכולה לסמוך עליו והארדין מגיב לדבריה שהיא מתנהגת כאילו היא חפה מפשע ואז מסתערת, והארדין מתעלם ממנה שוב ושוב; כשהוא מתקשר אליה למחרת, היא מפריעה לנהיגה כשהיא גורמת לתאונת דרכים.

לאחר התאונה לנדון מגיע לדירה של טסה והארדין במטרה לריב עם הארדין, הארדין מתקשר לטסה כדי לתקן את המצב, אך טרבור עונה לטלפון ואומר להארדין להתרחק ממנה. כדי לגרום להרדין לקנא הרדין כותב מכתב לטסה המסביר את עברו עם ג'יימי ומסיים את מערכת היחסים ביניהם. טריש משכנעת אותו אחרת, והוא הולך למסיבת הפרידה של ואנס.

במסיבה של ואנס מציע לקימברלי נישואין שהיא מקבלת. טרבור מגלה לטסה שהוא אמר להרדין להתרחק ממנה.

הרדין מופיע במסיבה ומרגיז את טסה. הרדין עוקב אחריה החוצה,

הרדין עושה קעקוע חדש, מבטיח לעצמו ולטסה שהוא לעולם לא יעזוב אותה. כשהם הולכים, האיש האלמוני שהרדן פגש לפניו מתגלה כאביו של טסה.

וטרבור מתרגל במראה לבקש מטסה לצאת לדייט.

שחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

במאי 2019 אושר כי מתוכנן סרט המשך עם ג'וזפין לנגפורד והירו פיינס-טיפין אשר ימשיכו בתפקידם בתור טסה יאנג והרדין סקוט.[1]

ב-4 באוגוסט הוכרז כי רוג'ר קמבל יביים את סרט ההמשך.[2] ב-5 באוגוסט הוכרז כי דילן ספראוס לוהק לתפקיד טרבור, עמיתה לעבודה של טסה.[3] ב-14 באוגוסט לוהק ג'ון ג'קסון האנטר כהרדין הצעיר. ב-15 באוגוסט הודיעו צ'רלי ובר, רוב אסטס, לואיז לומברד, קנדיס קינג, קרימה ווסטברוק ומקס ראגונה כי לוהקו לתפקידים כריסטיאן ואנס, קן סקוט, טריש, קים, קארן וסמית' בהתאמה.[4] אסטס ווסטברוק החליפו את פיטר גלגר וג'ניפר ביילס בתפקיד קן וקארן סקוט.

צילומים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הצילומים החלו באוגוסט 2019 באטלנטה, ג'ורג'יה[5] והסתיימו ב-16 בספטמבר.[6]

הפצה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שהתנגשנו יצא לאקרנים באיטליה, באירלנד, בפורטוגל ובבריטניה ב-2 בספטמבר 2020. ב-3 בספטמבר 2020 הופץ הסרט באוסטריה, קפריסין, צ'כיה, גרמניה, יוון, הונגריה, סלובקיה, ספרד, שווייץ ואוקראינה. לאחר מכן הופץ בשוודיה ב-9 בספטמבר, באוסטרליה, דנמרק, המזרח התיכון וניו זילנד ב-10 בספטמבר, ובקנדה, אסטוניה, לטביה, ליטא, נורווגיה, פולין ורומניה ב-11 בספטמבר.

ב-23 באוקטובר הופץ הסרט בבתי הקולנוע ולפי דרישה בארצות הברית על ידי חברת "Open Road Films".

סרטי המשך[עריכת קוד מקור | עריכה]

בספטמבר 2020 פורסם כי צפויים לצאת שני סרטי המשך לסדרת הסרטים: "אחרי שנפלנו" ו"אחרי שהגענו לסוף הטוב".[7]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Tartaglione, Nancy (19 במאי 2019). "Voltage Heats Up 'After' Sequel; Josephine Langford & Hero Fiennes Tiffin Returning – Cannes". {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ D'Alessandro, Anthony (7 באוגוסט 2019). "'Cruel Intentions' Director Roger Kumble Takes On 'After' Sequel 'After We Collided' Starring Dylan Sprouse". Deadline. {{cite web}}: (עזרה)
  3. ^ Logan, Elizabeth (5 באוגוסט 2019). "Dylan Sprouse Will Play 'F-cking Trevor' In The After Sequel". W Magazine. נבדק ב-5 באוגוסט 2019. {{cite web}}: (עזרה)
  4. ^ D'Alessandro, Anthony (15 באוגוסט 2019). "'After We Collided' Rounds Out Cast With Charlie Weber, Louise Lombard, Candice King & More". Deadline. נבדק ב-16 באוגוסט 2019. {{cite web}}: (עזרה)
  5. ^ Xidias, Angelica (6 באוגוסט 2019). "Dylan Sprouse has been cast in the sequel of After". Vogue Australia. נבדק ב-16 באוגוסט 2019. {{cite web}}: (עזרה)
  6. ^ https://twitter.com/aftermovie/status/1173805630194421761?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet
  7. ^ Anthony D'Alessandro, Anthony D'Alessandro, ‘After’ Sequels ‘After We Fell’ & ‘After Ever Happy’ Going Into Production; Castille Landon To Direct – Updated, Deadline, ‏8 בספטמבר 2020 (באנגלית)