אינפיניטי (סדרת טלוויזיה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אינפיניטי
כותרת הפתיחה
כותרת הפתיחה
סוגה דרמה, מדע בדיוני
יוצרים ליאור ירון
כותבים ליאור ירון
נעה גוסקוב
הדר ארזי סראנו
בימוי רינה הורן
שחקנים עומר נודלמן
עידו אליאלי
שחר טבוך
עילי צ'פמן
נועה כהן
יאנה יוסף
מאיה ליבני
נעה ריינהולד
אמיר בנאי
ארץ מקור ישראל
שפות עברית
מספר עונות 1
מספר פרקים 20
הפקה
מפיק יעל ריטבלט גבע
מפיקים בפועל מיכל דבש אוסטרר
גיל סבן
סער פין
חברת הפקה יולי אוגוסט הפקות וסטוריז
עורכים מיכל דבש אוסטרר
צלמים עופר דורי
אורך פרק 22-24 דקות
שידור
רשת שידור זום עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת שידור מקורית 28 ביולי 202231 באוגוסט 2022
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אינפיניטי היא סדרת דרמה ומדע בדיוני לנוער שנוצרה ונכתבה בידי ליאור ירון יחד עם נעה גוסקוב והדר ארזי סראנו ובוימה על ידי רינה הורן. הסדרה עלתה לשידור בערוץ זום, לצופי Yes, ב-28 ביולי 2022.

סקירת הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונהפרקיםשודרה לראשונה (ישראל)
הפרק הראשוןהפרק האחרון
12028 ביולי 202231 באוגוסט 2022

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

גאיה שקד, נערה מבריקה וחכמה נחושה לנצח בתחרות המתמטיקה של פרויקט X. בתוכנית זו היא משתתפת יחד עם חבריה אלימלך, דניאל ולילוש. גאיה מתאהבת בארי (בחור בן 17 שהגיע משנת 2041). ארי וגאיה חוקרים בסתר מקרה מוות של תלמיד מהפרויקט (גאיה היא התלמידה שכביכול נהרגה בעתיד אך היא לא יודעת שהיא חוקרת את המוות שלה).

צוות השחקנים ודמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמות שחקן/שחקנית אודות הדמות
גאיה שקד עומר נודלמן תלמידה בבית ספר למחוננים. היא וחבריה (לילוש, אלימלך ודניאל) מנסים להתקבל לתחרות מתמטיקה של פרויקט X. במהלך הסדרה מתאהבת בתלמיד חדש שהגיע לבית הספר- ארי לביא.
ארי לביא עידו אליאלי נער בן 17 שהגיע משנת 2041. משבש לחבורה את התוכניות. מתאהב בגאיה בטעות, למרות שיודע שבקרוב היא תמות. מצטרף לנבחרת המתמטיקה לאחר שגרם לאלימלך לפרוש כדי לחקור עם דודי (דניאל משנת 2041) את נסיבות מותה של גאיה שקד.
דניאל כרמי שחר טבוך תלמיד בבית ספר למחוננים. האח התאום של גילי. הוא וחבריו (גאיה, לילוש ואלימלך) מנסים להתקבל לתחרות המתמטיקה של פרויקט X. חווה הומופוביה ובריונות בבית הספר מצד בן הזוג של אחותו התאומה.
לי "לילוש" רוזנברג נעה ריינהולד תלמידה בבית ספר למחוננים. היא וחבריה (גאיה, דניאל ואלימלך) מנסים להתקבל לתחרות מתמטיקה של פרויקט X. החבר הכי טוב שלה, אלימלך, מאוהב בה. היא מאוהבת בתלמיד מבית ספר מתחרה בשם "בנדה".
איתן אלימלך אמיר בנאי תלמיד בבית ספר למחוננים. הוא וחבריו (גאיה, דניאל ולילוש) מנסים להתקבל לפרויקט X, אך ארי סוחט אותו כדי שיפרוש מהתחרות. בפרק 19 מסופר שסודו הוא שהוא בעצם בן 14 והוא קפץ שתי כיתות שהיה בן 10. מאוהב בלילוש.
גילי כרמי נועה כהן תלמידה בבית ספר למחוננים. אחותו התאומה של דניאל. משפיענית אינסטגרם. בת זוגו של יונתן. האקרית מחשבים גאונה. דניאל חשב שהיא השפילה אותו ולכן הורס לה את הבאטל של כנס היזמים. אסף מסכים להחזיר אותה לתחרות אך היא בוחרת לפרוש.
יונתן עילי צ׳פמן תלמיד בבית ספר למחוננים. בן זוגה של גילי. מוקף בחברים, אך יש לו סוד שהוא מסתיר - הוא הומוסקסואל בארון (זו הסיבה שהוא משפיל את דניאל כל הזמן). בסוף הסדרה, לאחר שדניאל מותקף ע"י 2 נערים, יוצא מהארון ברשתות החברתיות.
סו לין מאיה לבני תלמידה שהגיעה בחילופי תלמידים מסין. חברתה הטובה של גילי. במהלך הסדרה מתפתחת כמשפיענית אינסטגרם. גילי מקנאה בה וחושבת שהיא מחקה אותה.
דודי (דניאל כרמי) גיא גורביץ דניאל משנת 2041. הגיע מהעתיד עם ארי, תלמיד שלו בפרויקט X, כדי לחקור את מקרה המוות של גאיה שקד.
יעלי שיר אברמוב מורה בבית הספר למחוננים ואחראית על החבורה בתחרות המתמטיקה. יוצאת בסתר עם אסף, המורה לרובטיקה. הפסידה בתחרות של פרויקט X בנערותה.
פרופסור הרץ רון ביטרמן מנהל פרויקט X. גאיה, דודי וארי חושדים בו שהרג את גאיה/הנעדר. אך בסוף מתברר שהוא פיתח את המחשב הקוונטי ולא גרם ל"תאונה".


אסף אלישע בנאי בן זוגה בסתר של יעלי, מורה לרובוטיקה והאקר מחשבים. משתף פעולה עם הרץ בבניית המחשב הקוונטי.
אווה צדוק יאנה יוסף בהווה אווה מורה ומפתחת בפרויקט X. בשנת 2041 פיצחה ופיתחה יחד עם דודי (דניאל) את המסע בזמן בעזרת נוסחת האינפינטי. בסוף העונה מגלים שהיא השתמשה בורטו כדי למחוק לגאיה את הזיכרון ובעצם מגלים שגאיה פיצחה את נוסחת אינפנטי ואווה רצתה את הקרדיט אז היא מחקה לה את הזיכרון. כתוצאה מהמחיקה, גאיה של 2041 לא מתפקדת ולא ממש נחשבת כחיה.

פרסים ומועמדויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה פרס קטגוריה מועמדות תוצאה
2022 פרסי נבחרי השנה של פרוגי סדרת הנוער של השנה אינפיניטי מועמדות
שחקן ראשי בסדרת נוער עילי צ'פמן זכייה
עידו אליאלי מועמדות
שחקנית ראשית בסדרת נוער עומר נודלמן מועמדות
נועה כהן מועמדות
שחקן אהוב בסדרת נוער שחר טבוך מועמדות
מיכאל זפסוצקי מועמדות
שחקנית אהובה בסדרת נוער מאיה לבני מועמדות
פריצת השנה במשחק אמיר בנאי מועמדות
נעה ריינהולד מועמדות
פרסי הטלוויזיה לילדים ולנוער סדרת דרמה אינפיניטי – עונה 1 מועמדות
השחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה שחר טבוך מועמדות
הליהוק הטוב ביותר מורן מרציאנו מועמדות
עיצוב הפסקול הטוב ביותר תומר קורן ויוני מרי מועמדות

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]