טרנט אלכסנדר-ארנולד

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף אלכסנדר ארנולד)
טרנט אלכסנדר-ארנולד
Trent Alexander-Arnold
אלכסנדר-ארנולד עם נבחרת אנגליה במונדיאל 2018
אלכסנדר-ארנולד עם נבחרת אנגליה במונדיאל 2018
מידע אישי
לידה 7 באוקטובר 1998 (בן 25)
ליברפול שבאנגליה
שם מלא טרנט ג'ון אלכסנדר-ארנולד
גובה 1.75 מטר
עמדה מגן ימני
מועדוני נוער
2004 - 2016 ליברפול
מועדונים מקצועיים כשחקן*
שנים מועדונים הופעות (ש)
2016 - ליברפול 202 (12)
נבחרת לאומית כשחקן**
2018 - נבחרת אנגליה בכדורגל אנגליה 18 (1)
* הנתונים מתייחסים למשחקי הליגה בלבד
ומעודכנים ל-3 בספטמבר 2023
** הנתונים בנבחרת מעודכנים ל-29 בנובמבר 2022

טרנט ג'ון אלכסנדר-ארנולדאנגלית: Trent John Alexander-Arnold; נולד ב-7 באוקטובר 1998) הוא כדורגלן אנגלי, המשחק בעמדת המגן הימני והקשר בליברפול ובנבחרת אנגליה.

ליברפול[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראשית דרכו[עריכת קוד מקור | עריכה]

כשהיה בן 6, אירח מועדון הכדורגל ליברפול מחנה קיץ, אשר אליו הוזמן בית ספרו. בהגרלה שנערכה בבית הספר, נשלף שמו של אלכסנדר-ארנולד מתוך כובע, והילד הצעיר הוזמן להשתתף במחנה. במהלך המחנה אותר על ידי מאמן האקדמיה איאן באריגן, אשר הציע לו להצטרף לאקדמיה של ליברפול. אלכסנדר-ארנולד התחיל להתאמן פעמיים עד שלוש פעמים בשבוע. בהמשך הפך הנער לקפטן הקבוצות של ליברפול עד גיל 16 ועד גיל 18. במשחקי קדם עונת 2015/2016 זומן לראשונה לסגל הקבוצה הבוגרת של ליברפול, תחת המאמן ברנדן רוג'רס, וערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת במשחק ידידות מול סווינדון טאון.

הפריצה (2016-2019)[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שלקח חלק במסע טרום עונת 2016/2017 שנערך בארצות הברית, ב-25 באוקטובר 2016 ערך אלכסנדר-ארנולד את הופעת הבכורה שלו במשחק רשמי בקבוצה הראשונה של ליברפול, בניצחון 1–2 על טוטנהאם הוטספר, בסיבוב הרביעי של גביע הליגה. במשחק זה ספג אלכסנדר-ארנולד כרטיס צהוב עקב עבירה שביצע על בן דייוויס. לאחר מכן הוחלף בדקה ה-68 על ידי נתניאל קליין. לאחר הופעת הבכורה המוצלחת, קיבל אלכסנדר-ארנולד שבחים רבים, כאשר בין היתר אמר עליו קפטן העבר סטיבן ג'רארד כי הוא צפוי להפוך לשחקן מוביל. בנוסף, נבחר לקבוצת המחזור, לצד חברו לקבוצה דניאל סטארידג'.

ב-8 בנובמבר 2016 יצאה הודעה מצד ליברפול כי אלכסנדר-ארנולד חתם על חוזה חדש ארוך-טווח במועדון. בהמשך אותו חודש רשם אלכסנדר-ארנולד את הבישול הראשון שלו במדי הקבוצה הבוגרת, כאשר בישל לדיבוק אוריגי, בניצחון 0–2 על לידס יונייטד במסגרת גביע הליגה. יתר על כן, נבחר אלכסנדר-ארנולד לאיש המשחק. ב-14 בדצמבר ערך את הופעת הבכורה שלו בפרמייר ליג, כאשר נכנס כמחליף בדקות המאוחרות, בניצחון 0–3 על מידלסברו. לאחר כחודש פתח לראשונה בהרכב ליברפול במסגרת הפרמייר ליג, מול מנצ'סטר יונייטד, במשחק שהסתיים בתיקו 1-1.

ב-9 במאי 2017 נבחר אלכסנדר-ארנולד לשחקן הצעיר של העונה בליברפול. מאוחר יותר באותו חודש היה מועמד לשחקן המצטיין בפרמייר ליג המילואים. בסיכום עונת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת, ערך 12 הופעות בכל המסגרות.

אלכסנדר-ארנולד, למטה, שלישי משמאל, לפני משחק מול ספרטק מוסקבה, במסגרת ליגת האלופות, 2017

במהלך ההכנות לעונת 2017/2018 חתם אלכסנדר-ארנולד על חוזה חדש ארוך-טווח בליברפול. ב-15 באוגוסט 2017 כבש את שער הבכורה בליברפול בבעיטה חופשית, בהופעת הבכורה שלו במסגרת אירופית, בניצחון 1–2 על הופנהיים במסגרת מוקדמות ליגת האלופות.[1] בכך, הפך אלכסנדר-ארנולד לשחקן השלישי הצעיר ביותר להבקיע בהופעת הבכורה האירופית שלו, אחרי דייוויד פיירקלאף ומייקל אואן. במהלך שלב הבתים כבש אלכסנדר-ארנולד פעם נוספת, בניצחון 0–7 על מריבור, שהיה לניצחון החוץ הגדול ביותר במסגרת אירופית של קבוצה אנגלית.[2] ב-26 בדצמבר כבש את שער הפרמייר ליג הראשון שלו, בניצחון 0–5 על סוונסי סיטי באנפילד.[3]

ב-4 באפריל 2018 הפך אלכסנדר-ארנולד לשחקן האנגלי הצעיר ביותר שפותח בהרכב קבוצתו בשלב רבע גמר ליגת האלופות, לאחר שעשה זאת בניצחון 0–3 על מנצ'סטר סיטי. במשחק זה נבחר לאיש המשחק, וזכה לשבחים רבים על הופעתו ועל יכולתו לנטרל את הקיצוני של סיטי, לירוי סאנה.[4] השחקן הרשים פעם נוספת במשחק הגומלין, שהסתיים בניצחון ליברפול 1–2. ההעפלה של ליברפול לחצי הגמר הייתה הראשונה מזה 10 שנים. ב-10 במאי זכה אלכסנדר-ארנולד בפרס השחקן הצעיר של העונה בליברפול בפעם השנייה ברציפות. בהמשך אותו חודש היה שותף להעפלה של ליברפול לגמר ליגת האלופות 2018, הגמר האירופי ה-11 בתולדות המועדון. הוא היה השחקן הצעיר בתולדות ליברפול שמעפיל לגמר ליגת האלופות. במשחק הגמר, שנערך נגד מחזיקת הגביע פעמיים ברציפות, ריאל מדריד, פתח אלכסנדר-ארנולד בהרכב. המשחק הסתיים בהפסד ליברפול 3-1.[5]

בשלבים המוקדמים של העונה הבאה ערך אלכסנדר-ארנולד את הופעתו ה-50 במדי ליברפול, בניצחון 1–2 על טוטנהאם. באוקטובר 2018 הוכרז כמועמד לזכייה בפרס קופה, אשר ניתן לכדורגלן הטוב בעולם שטרם מלאו לו 21, על ידי כתב העת פראנס פוטבול. בעונה זו סיימה ליברפול במקום השני בטבלת הפרמייר ליג, עם 97 נקודות. ב-4 במאי, בניצחון 2–3 על ניוקאסל יונייטד, קבע אלכסנדר-ארנולד, יחד עם חברו לקבוצה אנדרו רוברטסון, את שיא הבישולים לעונה אחת באנגליה לשחקן הגנה, כאשר כל אחד מהם בישל 11 שערים, שיא אותו שבר ארנולד בעונה שלאחר מכן.

בחצי גמר ליגת האלופות, מול ברצלונה, בישל אלכסנדר-ארנולד לדיבוק אוריגי את שערה הרביעי של ליברפול במשחק הגומלין שנערך באנפילד, תוך הטיית בעיטת הקרן, ובלבול הגנת היריבה. המשחק הסתיים בתוצאה 0–4 לזכות ליברפול, ובכך מחקה הקבוצה האנגלית את ניצחונה של ברצלונה 0–3 בקאמפ נואו והעפילה לגמר ליגת האלופות.[6] במשחק הגמר, הפך אלכסנדר-ארנולד לשחקן הראשון עד גיל 20 אשר פותח בהרכב בגמר ליגת האלופות בשתי פעמים שונות. במשחק זה סייע אלכסנדר-ארנולד לקבוצתו לנצח את טוטנהאם הוטספר 0-2 ולזכות בליגת האלופות.[7]

שחקן מפתח בליברפול (2019-)[עריכת קוד מקור | עריכה]

במשחק הראשון לעונת 2019/2020, בישל ארנולד שער בניצחון 1–4 על נוריץ', היה זה הבישול החמישי ברציפות של השחקן במשחק ליגה, ובכך הפך לשחקן השמיני בתולדות הפרמייר ליג לעשות זאת, והראשון בתולדות ליברפול.[8] ב-2 בנובמבר, הפך לשחקן הרביעי הצעיר ביותר בתולדות המועדון שמגיע ל-100 הופעות, הוא עשה זאת בגיל 21 ו-26 ימים.[9] לקראת סוף 2019, זכה לראשונה בפרס שחקן החודש בפרמייר ליג,[10] זכה עם המועדון בגביע העולם למועדונים[11] וגם נבחר לנבחרת השנה של אופ"א.[12] בסיום אותה העונה, עונת 2019/2020, זכה עם הקבוצה באליפות אנגליה[13] וסיים כמלך בישולי הקבוצה והשני בפרמייר ליג כולה, עם 13 בישולים להם הוסיף ארבעה שערים. זו הכמות הגדולה ביותר של שחקן הגנה בפרמייר ליג לעונה אחת, הוא שבר את השיא יחד עם המגן השני של הקבוצה, אנדרו רוברטסון.

בעונת 2021/2022 זכה בפעם השנייה בתואר שחקן החודש בפרמייר ליג, בחודש נובמבר 2021. ב-6 במרץ 2022 בישל שער בניצחון 0–1 על וסטהאם יונייטד. היה זה הבישול ה-15 של ארנולד בכל המסגרות לאותה העונה, ובכך שבר את שיאו של סטיבן ג'רארד לכמות בישולים לשחקן בעונה אחת במועדון. בעונה זו זכה עם ליברפול בגביע ה-FA ובגביע הליגה האנגלי, ובתחילת עונת 2022/2023 במגן הקהילה, ובכך היה לשחקן הצעיר ביותר לזכות בכל התארים הקבוצתיים האפשריים עם קבוצה אנגלית. במשחק מגן הקהילה אף כבש את השער הראשון, בניצחון 1-3 על מנצ'סטר סיטי.

נבחרת לאומית[עריכת קוד מקור | עריכה]

נבחרות אנגליה הצעירות[עריכת קוד מקור | עריכה]

אלכסנדר-ארנולד ייצג את אנגליה במגוון נבחרות הנוער שלה. ב-7 באוקטובר 2016 כבש צמד בניצחון 1–3 של נבחרת אנגליה עד גיל 19, על קרואטיה. חודש לאחר מכן שחזר את ההישג, בהפסד נבחרתו 2–3 לוויילס. ב-24 במרץ 2017 כבש צמד פעם נוספת, בניצחון 3 - 0 על ספרד, אשר הבטיח את העפלתה של אנגליה לאליפות אירופה עד גיל 19.

באוגוסט 2017 זומן אלכסנדר-ארנולד לראשונה לסגל נבחרת אנגליה עד גיל 21, לצמד משחקים מול הולנד ומול לטביה. הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הצעירה בניצחון 0–3 על האחרונה, במשחק שנערך בבורנמות'.

נבחרת אנגליה[עריכת קוד מקור | עריכה]

במרץ 2018, בעודו חלק מהנבחרת הצעירה, הוזמן אלכסנדר-ארנולד לקחת חלק באימוני נבחרת אנגליה הבוגרת, לקראת צמד משחקי הידידות מול נבחרות איטליה והולנד. במאי זומן לראשונה לסגל הנבחרת הבוגרת, על ידי מאמן הנבחרת גארת' סאות'גייט, כאשר פרסם המאמן את הסגל למונדיאל 2018.[14] ב-7 ביוני ערך את הופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים של הנבחרת הבוגרת, בניצחון 0–2 על קוסטה ריקה, במשחק הכנה לקראת המונדיאל.[15] טרם המשחק, הוענקה לאלכסנדר-ארנולד חולצתו למשחק על ידי הנסיך ויליאם, דוכס קיימברידג'.[16] ב-15 בנובמבר 2018, במהלך משחק ידידות שנערך לכבוד פרישתו של ויין רוני מהנבחרת הלאומית, באצטדיון ומבלי, כבש אלכסנדר-ארנולד את שער הבכורה שלו במדי נבחרת אנגליה הבוגרת, במשחק שהסתיים בניצחון נבחרתו 0–3 על ארצות הברית.[17] ביוני 2019 היה חלק מסגל הנבחרת במשחקי גמר ליגת האומות 2018/2019, אז סיימה אנגליה במקום השלישי.[18]

ביוני 2021 זומן לסגל הנבחרת לקראת משחקי יורו 2020, אולם נופה מהסגל ב-3 ביוני לאחר שנפצע במשחק ידידות נגד אוסטריה.

נכלל בסגל נבחרת אנגליה לטורניר מונדיאל 2022.[19]

סגנון משחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

אלכסנדר-ארנולד הוא מגן טכני, בעל תפיסה התקפית מהירה והבנת משחק חזקה. הוא מסוגל להגיע לטווח רחב של מסירה, וזאת הודות להתפתחותו ותפקודו כקשר בזמן ששיחק באקדמיית ליברפול. נוסף על כך, הוא מסוגל לכבוש וליצור מצבים מסוכנים עבור היריב, מכל עמדות המצבים הנייחים. אלכסנדר-ארנולד מציין את סטיבן ג׳רארד כאחד ממקורות ההשראה הבולטים שלו, והדבר ניכר במשחקו; אחת המסירות המזוהות ביותר שלו היא המסירה מאגף לאגף (על פני מרחק שלרוב עולה 60 מטרים), מהלך שמזוהה גם עם ג׳רארד. תחת המאמן יורגן קלופ מתפקד בעיקר כמגן ימני התקפי, אשר מאופיין בריצות אגף אל תוך רחבת היריב, הגבהות ומסירות מדויקות אל עבר רחבת העונשין, אך עם זאת, יש לו יכולת גבוהה בחזרה מהירה לאחור, וסיוע להגנת קבוצתו. עקב כל אלו, משמש כבועט הקרנות המוביל בקבוצה. בכך תופס אלכסנדר-ארנולד מרכיב התקפי חשוב בליברפול, ואף שבר בעונת 2018/2019 את שיא הבישולים לשחקן הגנה בעונה אחת באנגליה, כאשר בישל 12 שערים. בעונה שלאחר מכן שבר שוב את השיא, כשבישל 13.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

אלכסנדר-ארנולד נולד בשכונת מערב דרבי שבליברפול. שכונה זו היא ביתו של מלווד, מגרש האימונים של מועדון הכדורגל ליברפול. אלכסנדר-ארנולד גדל עם שני אחים, טיילר, הגדול ממנו ב-4 שנים, ומרסל, שצעיר ממנו ב-3 שנים. לדבריו, לאחיו יש חלק גדול בהפיכתו לכדורגלן מקצועי. בילדותו למד בבית ספר קתולי. אלכסנדר-ארנולד הוא אחיינו של ג'ון אלכסנדר, שחקן העבר של רדינג ומילוול, ומזכיר המועדון מנצ'סטר יונייטד בעבר. סבתו מצד אמו הייתה בעבר במערכת יחסים עם מאמן מנצ'סטר יונייטד לשעבר, אלכס פרגוסון, לפני מעברה לניו יורק. על פי מוצאו, רשאי היה אלכסנד-ארנולד לשחק עבור נבחרת ארצות הברית. אחיו טיילר משמש כסוכנו.[20]

בגיל 9 ליווה את קפטן ליברפול ג'יימי קראגר בעלייה למגרש, במשחק מול לידס יונייטד. כשהיה בן 16, סימן אותו סטיבן ג'רארד באוטוביוגרפיה שלו ככוכב ליברפול הבא.

מחוץ לכדורגל, מתנדב אלכסנדר-ארנולד כשגריר של ארגון הצדקה הממוקם בליברפול, 'שעה לאחרים' ('An Hour for Others'), המעניק לאוכלוסיות מעוטות יכולת מזון, צעצועים ושיעורי מדע. הוא מתנדב בארגון מאז הגיע אליו דרך אמו, במהלך שנות נעוריו. במהלך שהותו באקדמיה של ליברפול, התחייב אלכסנדר-ארנולד יחד עם חברו לאקדמיה, לתמוך ביוזמות צדקה, אם אחד מהם יהפוך לכדורגלן מקצועי. במרץ 2019 חתם על הסכם חסות עם חברת אנדר ארמור, אשר היה להסכם החסות השני בשוויו באנגליה, לאחר זה של הארי קיין. אלכסנדר-ארנולד השתמש בכספי ההסכם על מנת לבנות מגרשי כדורגל ציבוריים בליברפול.[21]

אלכסנדר-ארנולד הוא שחמטאי חובב, מאז נחשף למשחק זה בילדותו על ידי אביו. בשנת 2018 אף שיחק מול אלוף העולם בשחמט מגנוס קרלסן. המשחק, אשר נערך במטרה לקדם את ענף השחמט, הסתיים בהפסד של אלכסנדר-ארנולד, לאחר 17 מהלכים - שמונה מהלכים יותר מאשר ביל גייטס, שהתמודד מול אלוף העולם מספר חודשים קודם לכן.[22] מאוחר יותר הסביר ארנולד, ששחמט הוא יותר כיף מבילוי ושבזכות השחמט הוא נהיה כדורגלן טוב יותר, בכך שלמד להבין שניים שלושה צעדים קדימה מהיריב.[23]

תארים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מועדונים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ליברפול[עריכת קוד מקור | עריכה]

אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

סטטיסטיקות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מועדונים[עריכת קוד מקור | עריכה]

נכון ל-3 בספטמבר 2023

עונה קבוצה ליגה ליגה גביע גביע הליגה אירופה אחר סה"כ
הופעות שערים הופעות שערים הופעות שערים הופעות שערים הופעות שערים הופעות שערים
2016/2017 ליברפול אנגליהאנגליהפרמייר ליג 7 0 2 0 3 0 0 0 0 0 12 0
2017/2018 19 1 2 0 0 0 12 2 0 0 33 3
2018/2019 29 1 0 0 0 0 11 0 0 0 40 1
2019/2020 38 4 0 0 0 0 7 0 4 0 49 4
2020/2021 36 2 1 0 0 0 8 0 0 0 45 2
2021/2022 32 2 3 0 3 0 9 0 0 0 47 2
2022/2023 37 2 2 0 0 0 7 1 1 1 47 4
2023/2024 4 0 4 0
סך הכול קריירה 202 12 10 0 6 0 54 3 5 1 277 16

נבחרת לאומית[עריכת קוד מקור | עריכה]

נכון ל-3 ביוני 2023

נבחרת שנה הופעות שערים
אנגליה 2018 5 1
2019 4 0
2020 3 0
2021 4 0
2022 2 0
סך הכל 18 1

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ ליברפול מתמוגגת מטרנט אלכסנדר-ארנולד, באתר ynet, 16 באוגוסט 2017
  2. ^ ליברפול הביסה 0:7 את מאריבור, סיטי ניצחה, באתר ONE‏, 17 באוקטובר 2017
  3. ^ אנגליה: ליברפול הביסה 0:5 את סוונסי, באתר וואלה!‏, 26 בדצמבר 2017
  4. ^ סתמו את הפפ: 0:3 ענק לליברפול על מנצ'סטר סיטי, באתר ynet, 4 באפריל 2018
  5. ^ ריאל מדריד זכתה בליגת האלופות אחרי 1:3 על ליברפול בגמר, באתר וואלה!‏, 26 במאי 2018
  6. ^ "רגע של אינסטינקט": צפו במהלך שהביא להעפלה, באתר ערוץ הספורט, 8 במאי 2019
  7. ^ ליברפול זכתה בליגת האלופות אחרי ניצחון 0:2 על טוטנהאם, באתר וואלה!‏, 1 ביוני 2019
  8. ^ Trent Alexander-Arnold sets new Liverpool record by matching Mesut Özil feat, Squawka, ‏9 באוגוסט 2019 (באנגלית)
  9. ^ Trent Alexander-Arnold becomes fourth-quickest to LFC landmark, Liverpool FC
  10. ^ Alexander-Arnold named December EA SPORTS Player of Month, www.premierleague.com (באנגלית)
  11. ^ "Flamengo 0-1 Liverpool: Roberto Firmino's extra-time strike delivers first Club World Cup". BBC Sport (באנגלית בריטית). 2019-12-21. נבדק ב-2020-07-17.
  12. ^ UEFA.com, The official website for European football, UEFA.com (באנגלית)
  13. ^ "Liverpool win Premier League: Reds' 30-year wait for top-flight title ends". BBC Sport (באנגלית בריטית). 2020-06-25. נבדק ב-2020-07-28.
  14. ^ אלכסנדר ארנולד בסגל אנגליה למונדיאל, באתר ynet, 16 במאי 2018
  15. ^ אנגליה ניצחה 0:2 את קוסטה ריקה במשחק הכנה למונדיאל, באתר וואלה!‏, 7 ביוני 2018
  16. ^ אתר למנויים בלבד Jamie Johnson, ‏Prince William visits England squad and presents Trent Alexander-Arnold with his match shirt, The Telegraph, 7 June 2018
  17. ^ 0:3 לגרמניה, אנגליה נפרדה מרוני עם ניצחון, באתר ONE‏, 15 בנובמבר 2018
  18. ^ צפו: פיקפורד כיכב בפנדלים, אנגליה סיימה במקום השלישי, באתר ספורט1, 9 ביוני 2019
  19. ^ England squad named for FIFA World Cup Qatar 2022 באתר הרשמי של התאחדות הכדורגל האנגלית, 10 בנובמבר 2022 (באנגלית)
  20. ^ אתר למנויים בלבד Brothers of England footballers Marcus Rashford and Trent Alexander-Arnold beaten and robbed at gunpoint, The Telegraph, 14 January 2019
  21. ^ Paul Gorst, Trent to pump millions into local economy after lucrative boot deal, liverpoolecho, ‏21 במרץ 2019
  22. ^ Interview: Alexander-Arnold on intellect, internationals and Liverpool, The Independent, ‏8 באוקטובר 2018 (באנגלית)
  23. ^ How Liverpool FC's Trent Alexander-Arnold is a homegrown game changer, Red Bull (באנגלית)


נבחרת אנגליהמונדיאל 2018 (מקום רביעי)

1 פיקפורד • 2 ווקר • 3 רוז • 4 דייר • 5 סטונס • 6 מגווייר • 7 לינגארד • 8 הנדרסון • 9 קיין • 10 סטרלינג • 11 ורדי • 12 טריפייר • 13 באטלנד • 14 ולבק • 15 קייהיל • 16 ג'ונס • 17 דלף • 18 יאנג • 19 רשפורד • 20 אלי • 21 לופטוס-צ'יק • 22 אלכסנדר-ארנולד • 23 פופ • מאמן: סאות'גייט

אנגליהאנגליה
נבחרת אנגליהמונדיאל 2022

1 פיקפורד • 2 ווקר • 3 שו • 4 רייס • 5 סטונס • 6 מגווייר • 7 גריליש • 8 הנדרסון • 9 קיין • 10 סטרלינג • 11 רשפורד • 12 טריפייר • 13 פופ • 14 פיליפס • 15 דייר • 16 קודי • 17 סאקה • 18 אלכסנדר-ארנולד • 19 מאונט • 20 פודן • 21 וייט • 22 בלינגהאם • 23 רמסדייל • 24 וילסון • 25 מדיסון • 26 גלאגר • מאמן: סאות'גייט

אנגליהאנגליה