קני ויליאמס (מתאבק)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף אלן נידרי)
קני ויליאמס
Kenny Williams
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 13 ביוני 1993 (בן 30)
גלאזגו, סקוטלנד עריכת הנתון בוויקינתונים
שם במה קנת'
קני ויליאמס
משקל 82 ק"ג
גובה 1.75 מטר
לאום סקוטי
קריירה מקצוענית 28 בספטמבר 2012 – הווה (11 שנים)
מאמנים קיד פייט
TJ רייג'
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אלן נידריאנגלית: Alan Niddrie), הידוע יותר בשם הבמה שלו, קני ויליאמס הוא מתאבק סקוטי. הוא מוכר בעיקר בשל תקופתו בארגון ההיאבקות WWE כחלק ממחלקת בריטניה של התוכנית NXT, ה-NXT UK. בנוסף לכך, הוא מופיע במספר ארגונים עצמאיים ברחבי בריטניה ובשאר אירופה כמו PROGRESS, Premier British Wrestling ו-British Championship Wrestling, אך ויליאמס זכה להכרה בעיקר בארגון ההיאבקות Insane Championship Wrestling, שבו זכה שלוש פעמים באליפות Zero-G של הארגון.

קריירת היאבקות מקצועית[עריכת קוד מקור | עריכה]

British Championship Wrestling‏ (2013–היום)[עריכת קוד מקור | עריכה]

את הופעת הבכורה שלו בארגון ערך ב-25 במאי 2013 כשהתחרה בקרב זוגות על אליפות הזוגות, שבו ויליאמס והשותף שלו לקרב, כריס רמפייג' הפסידו. שנתיים לאחר מכן, ויליאמס התחרה בקרב מרובע על האליפות במשקל פתוח של הארגון. בקרב זה ויליאמס ניצח וזכה באליפות לאחר שגבר על דייבי בלייד, ליאם תומפסון ונועם דר.

Premier British Wrestling‏ (2013–היום)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-25 בינואר 2013 ויליאמס התחרה בקרב יחידים שבו הפסיד לאנדי ויילד. ב-14 בנובמבר 2015 ויליאמס והשותף שלו, גראדו, זכו באליפות הזוגות.

WWE‏ (2018–היום)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויליאמס ערך את הופעת הבכורה שלו בזירה ב-15 במאי בארגון ה-WWE במסגרת התוכנית 205 לייב. הקרב שבו התחרה היה קרב מרובע שכלל את TJ פרקינס, קאליסטו וטיילר בייט. בקרב זה בייט יצא עם ידו על העליונה.

יום לאחר מכן, התבשרה הידיעה שויליאמס ייקח חלק בטורניר אליפות בריטניה.[1] ב-15 ביוני ויליאמס הודח כבר בסיבוב הראשון על ידי דייב מסטיף.

ב-7 בנובמבר, ויליאמס ערך את הופעת הבכורה שלו בתוכנית NXT UK בהפסד לג'ורדן דבלין. שבוע לאחר מכן, הוא חבר לשורות אמיר ג'ורדן בהפסדם לג'וסף קונרס וסקסון האקסלי. ב-28 בנובמבר וב-12 בדצמבר, ויליאמס ואמיר ג'ורדן הפסידו לג'יימס דרייק וזאק גיבסון. ב-2 בינואר 2019, ויליאמס ואמיר ג'ורדן הפסידו לפביאן אייכנר ומרסל ברטל. שבוע לאחר מכן, ויליאמס וג'ורדן ניצחו בקרב זוגות את דן מולוני וג'יימי אחמד. ב-13 במרץ, ויליאמס וג'ורדן רשמו ניצחון נוסף, הפעם על סקסון האקסלי וטייסון טי בון. ב-3 באפריל, ויליאמס וג'ורדן ניצחו את פביאן אייכנר ומרסל ברטל. ב-17 באפריל, ויליאמס וג'ורדן ניצחו את אלופי הזוגות של NXT UK, ג'יימס דרייק וזאק גיבסון, כתוצאה מספירת חוץ, בקרב שאינו היה על התואר. ב-8 במאי, נועם דר הצטוות לשורות ויליאמס וביחד הם כשלו בניסיונם לזכות באליפות הזוגות של NXT UK לאחר שהפסידו לג'יימס דרייק וזאק גיבסון. ב-19 ביוני, ויליאמס הפסיד בקרב יחידים לקסיוס אונו. ב-24 ביולי, ויליאמס נוצח על ידי נועם דר. ב-14 באוגוסט, ויליאמס נוצח על ידי טראוויס בנקס. ב-28 באוגוסט, ויליאמס נוצח על ידי ג'ורדן דבלין. ב-18 בספטמבר, ויליאמס הפסיד פעם נוספת, הפעם לג'וסף קונרס. ב-10 באוקטובר, ויליאמס נוצח על ידי דייב מסטיף. ב-19 במרץ 2020, ויליאמס הפסיד לקסיוס אונו. ב-22 באוקטובר, ויליאמס הפסיד לטרנט סבן בתוצאה 2–1 והודח מאליפות גביע המורשת של NXT UK כבר בסיבוב הראשון. ב-4 במרץ 2021, ויליאמס ואמיר ג'ורדן גברו על אשטון סמית' ואוליבר קרטר, כשכעבור שבוע הם ניצחו פעם נוספת, הפעם את פלאש מורגן ובסטר ומארק אנדרוז. ב-1 באפריל, ניתנה לוויליאמס וג'ורדן ההזדמנות להתמודד על אליפות הזוגות של NXT UK מול אלופי הזוגות, פריטי דדלי (לואיס האולי וסם סטוקר); לעומת זאת, הם לא הצליחו לזכות בחגורות האליפות זאת לאחר שוויליאמס תקף את שותפו, כשהכה אותו בגבו בעזרת אחת מחגורות האליפות, צעד שביסס באופן ברור את דמותו של ויליאמס כרעה. ב-15 באפריל, ויליאמס התמודד מול שותפו לשעבר, אמיר ג'ורדן, בקרב שבו ויליאמס ניצח. ב-8 ביולי, ויליאמס ניצח את ניית'ן פרייזר. ב-18 בנובמבר, ויליאמס גבר על סקסון האקסלי. לעומת זאת, הוא הפסיד לאחרון ב-2 בדצמבר. ב-17 בפברואר 2022, ויליאמס הפסיד לסם גראדוול; לאחר הקרב, ויליאמס שזעם על ההפסד, גזר את שיער ראשו של המנצח.

אליפויות והישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • הישגים בארגון ההיאבקות British Championship Wrestling – BCW
    • אליפות במשקל פתוח של BCW (פעם אחת)
  • הישגים בארגון ההיאבקות Insane Championship Wrestling – ICW
    • אליפות Zero-G של ICW (שלוש פעמים)
  • הישגים בארגון ההיאבקות Premier British Wrestling – PBW
    • אליפות הזוגות של PBW (פעם אחת) - עם גראדו

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]