אמפיביה (סדרת טלוויזיה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לערוך ערך זה. הסיבה היא: לא כתוב בצורה אנציקלופדית.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
יש לערוך ערך זה. הסיבה היא: לא כתוב בצורה אנציקלופדית.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
אמפיביה
Amphibia
לוגו הסדרה בעברית
לוגו הסדרה בעברית
שיר הנושא Amphibia Main Title Theme
סוגה סדרת הנפשה, סדרת קומדיה, סדרת הרפתקאות
יוצרים מאט בראלי
בימוי דרק קירק קים
ברט יון
קיילר ספירס
קים רוברסון (פיקוח)
איאן וורל (עיצוב)
מדבבים ראו כאן
מדבבים בעברית ראו כאן
ארץ מקור ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
שפות אנגלית (הסדרה דובבה לשפות נוספות, ביניהן עברית)
מספר עונות 3
מספר פרקים 58
הפקה
מפיק ג'ק פראייולו
טרה בדאווי
מפיקים בפועל מאט בראלי
חברת הפקה Disney Television Animation
הפצה Disney–ABC Domestic Television
אורך פרק כ-22 דקות
שידור
רשת שידור ערוץ דיסני
רשת שידור בישראל ערוץ דיסני ישראל
פורמט (תמונה) HDTV 1080p
תקופת שידור מקורית 17 ביוני 2019 – 14 במאי 2022 (שנתיים ו־47 שבועות)
תקופת שידור בישראל 8 במרץ 2020 – 13 באוקטובר 2022
קישורים חיצוניים
https://tv.disney.co.jp/dc/program/anime/amphibia.html האתר הרשמי
דף התוכנית ב-IMDb
כרזת העונה הראשונה

אמפיביהאנגלית: Amphibia) היא סדרת הנפשה אמריקאית, שנוצרה על ידי מאט בראלי, והופקה על ידי Disney Television Animation. הסדרה שודרה לראשונה בארצות הברית בערוץ דיסני ב-17 ביוני 2019. בישראל הסדרה שודרה לראשונה בדיבוב לעברית בערוץ דיסני ישראל ב-8 במרץ 2020. ב-15 במאי 2019, חודש לפני שידור הבכורה של הסדרה, חודשה הסדרה לעונה שנייה ששודרה לראשונה ב-11 ביולי 2020. לקראת עליית הבכורה של העונה השנייה, הסדרה חודשה לעונה שלישית ואחרונה, אשר עלתה במקור ב-2 באוקטובר 2021 ובישראל ב-27 בפברואר 2022. בפאנל של מאט בראלי והמדבבים על הסט, בראלי הודיע שהוא חושב על הפקת סרט על משפחת הפלנטרים.

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה עוקבת אחר אן, נערה תאילנדית-אמריקאית בת 13. לאחר שאחת מחברותיה, מרסי, גנבה את תיבת הנגינה המסתורית לכבוד יום הולדתה של אן, אן פותחת את תיבת הנגינה ליד מרסי וסשה חברותיה הטובות, ושלושתן משתגרות לאמפיביה.

אן - וורטווד
סשה - מגדל הקרפד
מרסי - ניוטופיה

עונה 1:

"אההה" צעק וולי עין אחת וסיפר לכפרו על המפלצת שהוא ראה. זאת היייתה אן בונצוי בת האדם.העונה הזאת מתעמקת באן, סאשה כמעט לא נמצאת בסדרה, ומרסי לא נמצאת בכלל. שלושת הבנות גנבו תיבת נגינה קסומה ומסתורית ופתחו אותה וכך הופיעו באמפיביה.העונה הזאת מתמקדת בהסתגלותה של אן בוורטווד ובעולם הצפרדעים, שם היא פוגשת את הופ הופ, ספרינג, פולי, וכל שאר וורטווד. וורטווד היא עירה קטנה בעמק שבו שולטיות הקרפדות. אחרי הסתגלות לכפר אן ניהית גיבור וורטווד, ובגלל זה הצפרדעים בוחרות בה לצפרדע השנה בוורטווד ועושות מסיבה. בזמן המסיבה מגיעה סאשה עם צבא של קרפדות ודורשת מאן לבוא למשתה. מתברר שסאשה רצתה להרוג את הופ הופ והיא ואן מבצעת דו קרב, שבסופו המגדל התפוצץ וסאשה נופלת לידיו של שר הצבא והם בורחים.

עונה 2:

בעונה הזאת משפחת פלנטר (הופ הופ, ספרינג ופולי) ואן יוצאים מחוץ לעמק כדי לפתור את תעלומת התיבת נגינה ואיך אן תחזור הביתה. בדרכם הם רואים מפעל ליצור רובוטים שמיועד למלך אנדריאס. בפרק 4 הם מגיעים לעיר הגדולה ולארמון מלך אמפיביה ובשערי העיר הם מוצאים את מרסי, במקביל לכך שסאשה מתחילה להקים מחתרת נגד המלך. המלך עוזר להם עם התיבה ואומר להם שהם צריכים ללכת ל3 מקדשים כדי שיוכלו להטעין את האבנים שעל התיבה; האבן הירוקה, האבן הכחולה, והאבן האדומה.

באותו זמן סאשה משכנעת בתחבולות מיליוני קרפדות לפלוש לארמון. מרסי ואן הולכות למקדש הירוק ומרסי מטעינה את האבן הירוקה אחרי מספר מבחני ידע כגון שחמט, קוביה הונגרית וכדומה. האבן הירוקה הוטענה.

לאחר מנוחה קצרה בוורטווד הן הולכות למקדש השני ושם הן רואות חברה ותיקה שלהן מהעונה הראשונה שעושה לאן מבחני חברות, כגון הצלת חבריה ממפלצת תוך הקרבה עצמית, הצלת אדם לא מוכר וכדומה. וכך הן מטעינות את האבן השניה.

אחרי עמנוחה נוספת הן הולכות לאבן השלישית כאשר לפתע סאשה מתפרצת ועושה את מבחני הכוח שלה, כגון הרמת משכולות, לחימה וכן הלאה. הן מתיידדות שוב עם סאשה מבלי לדעת שהיא עומדת לבגוד בהן.

אחרי שהאבנים מוטענות הן הולכות למלך ומגלות סאשה וצבא קרפדות השתלטו על הארמון ואסרו את המלך. היא גונבת את תיבת הנגינה ומנסה לאסור את אן, מרסי והפלנטרים, אבל הם מצליחים לברוח. הצבא של סאשה נותר מחוץ לעיר ולכן הפלנטרים, אן ומרסי מצליחים לשחרר את המלך אנדריאס. סאשה בורחת. לבסוף מסתבר שהמלך בכלל לא התכוון לעזור להם - ומרסי עבדה איתו. המלך זורק את ספרינג מהחלון. לפתע אן נדלקת באור כחול ועיניה זוהרות. היא מצילה את ספרינג והמלך שולח אותו לעולם בני האדם ותוקע חרב במרסי. והוא גם הביא מיליוני רובוטים לצבא שלו ובעצם עשה בדיוק את מה שהליבה רצתה.

עונה 3:

אן והפלנטרים מועברים לביתה של אן בפרברים של מזרח לוס אנג'לס. אן חייבת כעת לעזור למשפחת הצפרדע להסתגל לעולם האנושי ולשמור את זהותם בסוד, תוך חיפוש אחר דרך לחזור לאמפיביה ולעצור את פלישת אנדריאס ולהתמודד עם הממשלה שמתחילה לחשוד על פעילות של יצורים על טבעיים. למרות זאת, ללא ידיעתם, אנדריאס שלח רובוט להרוג את אן תוך שמירה על מרסי בהקפאה בתוך קפסולת קיפאון ולהשתמש בה לתוכניותיו העתידיות. לאחר שאן הביסה את הרובוט הרשויות מגלות על הצפרדעים ומתחילות לעקוב אחריהן, מה שמקשה להן עוד יותר להסתובב בחופשיות מחוץ לבית.

אולם במהלך הפרק השביעי, אוליביה ויונאן מצילות את מרסי ומשחררות אותה ממיכל ההתחדשות ומנסות להביא אותה למקום בטוח אך המשימה נכשלת ואנדריאס ידע מה קורה ומיד נותן לליבה להיכנס לתודעה שלה.

בפרק העשירי סוף סוף מגלים איך לפתוח פורטל לאמפיביה, אך במהרה אקס מגלה את הצפרדעים ורוצה לערוך בהם ניסויים. בשביל להציל את הפלנטרים, אן אוספת את כל החברים שהכירו במשך 10 הפרקים הקודמים ובעזרתם הם משחררים אותם ומשתמשים בכוחות הכחולים של אן לפתוח את הפורטל. כשאן והפלנטרים מגיעים לאמפיביה הם שמים לב לשינוי שנעשה באמפיביה במשך הזמן שהם לא היו - וורטווד נהרסה וכל תושביה גרים מתחת לאדמה במנהרות של בית פלנטר ונמצאים במחתרת שסשה מנהלת. אן וסשה מתאחדות ומשלימות. פרק לאחר מכן הם מתחילים מסע לאגד חיילים, ביניהם הקרפדות ששרדו את הקרב, ניוטים נודדים וצי של עשי פרפר.

בפרק 14 הליבה אומרת לאנדריאס להיפטר מזכרונות העבר ובדיוק אז מוצג פלאשבק שבו אנדריאס נזכר בעברו ואיך חברתו בגדה בו. בפרק זה הליבה מציעה לאנדריאס שיקרא להם דרסי (dark-מרסי).

בפרק 16 אן, סשה, הפלנטרים וכל המחתרת מגיעים לארמון ופוגשים פעם ראשונה את "דרסי" ונוכחים ברגע הגורלי שאנדריאס פותח את הפורטל לכדור הארץ וככה מצליחים לפלוש לתוכו. כתוצאה מכך, כדור הארץ עומד בסכנה, אך אן והפלנטרים מצליחים להביס את אנדריאס והליבה, אך הליבה בורחת ומשתלטת על הירח האדום בחזרה באמפיביה. לאחר מכן ולריאנה מגיעה לטירה בשביל לעזור להם עם תיבת הקלאמיטי. אן, סשה ומרסי טוענות את הכוחות שלהם. אן משתדרגת וגם סשה ומרסי אבל אף פעם לא הראו אותם עם כוחות. לאחר מכן שלושתן מגלות מה הכוחות שלהן: הכוח של של סופר אן הוא ליצור חתולים כחולים עם כוח ענק, של סשה פונפונים של מעודדת ושל מרסי קוביות של משחק מבוכים ודרקונים.

הן לא מצליחות להביס את הליבה, אלא רק את העוזרים שלה. אחרי זה אן מבינה שהיא צריכה לאחד את הכוח של כל האבנים, מה שיהרוג אותה ספריג לא רוצה לאבד את אן ועף על פרובו בזמן שהיא מאחדת את כל האבנים ומעיפה משם את סשה ומרסי. היא הופכת לבלתי מנוצחת ומסבירה לספריג שהכל בסדר. אחרי זה היא מביסה את הליבה ומתה.

כולם בוכים ובזמן שאן במין גן עדן היא נכנסת לבית שיש בו את כל הדברים האהובים עלייה ופוגשת שם את האל שיצר את האבנים בדמות דומינו שנותן לה הצעה להחליף אותו כשומר האבנים, אך אן מסרבת ומסבירה על זה שכולם עושים טעויות והאל אומר לה שהוא ייתן לה לחזור לחיות וביום שהיא תמות מזקנה כנראה היא תהיה מוכנה לתפקיד. אן חוזרת לעולם האנושי וכולם מריעים לה שחזרה. אל האבנים טמן בכיסה של אן שלוש אבנים חדשות וקטנות שאיתם הן יכולות לחזור לעולם שלהן, אך ניתן לעשות בקריסטלים שימוש אחד בלבד מה שאומר שהן לא יוכלו לחזור לאמפיביה אחר כך. ולריאנה פותחת את הפורטל וכל אחת מהבנות מקבלת זר בצבע של היהלום שלהן, נפרדות מהחברים שלהן וחוזרות לכדור הארץ. כעבור 10 שנים רואים באמפיביה איך הכול השתנה: פולי הופכת לצפרדע, ספריג גודל, הופ פופ מגדל חווה אנדריאס עוזר לעיירה טודי הפך לראש העיר ויונאן ואוליביה הפכו להיות זוג. כל תושבי וורטווד מגיעים לראות את חשיפת הפסל שיצרו לכבוד אן ואז הסצנה עוברת לכדור הארץ, בה רואים שמרסי בת 23 ומפרסמת קומיקס באינטרנט והיא באה לבקר במדינה שלה היא פוגשת את סשה, שעובדת בתור פסיכולוגית, ואן שקנו לה דברים ליום הולדת. אחרי זה אן סשה ומרסי הולכות משם לחגוג ופה הסדרה נגמרת.

  • טנזניט כחול: מייצג ידידות, לב והבנה.
  • ירוק אמרלד: מייצג שנינות וענווה.
  • יהלום ורוד: מייצג אומץ וכוח.

תקציר פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרק 1 עונה 1 תקציר: וולי מוצא את אן ומכריז שיש מפלצת ביער, לאחר מכן ספריג מוצא את אן ומתידד איתה, ואז כל הכפר הכריז שצריך להרוג את אן ולרוב המזל הופ פופ הכריז שהוא השמור על אן ושאן תגור במרתף של הפלנטרים. / אן וספריג רוצים לשחות קצת באגם של וורטווד אך הופ פופ לא מאשר להם את הרעיון, אז ספריג מציאה לאכול צילי סופר חריף לכיף ואז אן אמרה שאסור לוותר, ובזמן שהופ פופ ישן הצמד גנב את המפתחות לבית ורצו לאגם, אבל היה שלט שהיה כתוב עליו שיש משהו מסוכן במים ספריג הציאה ללכת ואן הציאה להיכנס וספריג דאג ופשוט הלך עד שאן אמרה שאם הוא רוצה להיות חבר שלה הוא צריך לתמוך בא גם בדברים מסוכנים, והצמד קפצו למים וגילו על מפלצת מרושעת שהייתה במים ספריג לקח את הצילי הסופר חריף שם אותו למפלצת בפה והמפלצת מתה מהחריפות והם חזרו לפניי שהופ פופ שם לב.

פרק 2 עונה 1 תקציר: הכל מתחיל בארוחת הבוקר ובזמן שהפלנטרים ואן אוכלים אן קוטלת מלא את הופ פופ, לאחר הקטילות הופ פופ נשבע שאם אן תעשה את זה שוב היא תילך מבית הפלנטרים ואז אן לקחה אחד מהמקלות של הופ פופ ועשתה חיקוי גרועה ובטעות המקל נשבר, ואז ספריג סיפר לאן שהמקל שהיא שברה עובר במשפחת הפלנטרים, אז פולי אן וספריג הלכו ללוגל הנגר וספרו הכל ולוגל סיפר להם על עץ האבדון שהמקל שהיא שברה, משם החבורה צילמה מפה והלכה לעץ האבדון, וכשהחבורה הגיעה לעץ אן ניסתה לקחת מקל ואז העץ התעורר לחיים החבורה ברחה לחנות של לוגל בזמן הקר החנות נהרסה לגמרי עד שהם מצאו טרמיטים וזרקו על העץ, ואן שילמה על הנזק בעט, והם חזרו הביתה בלי מקל, אן גילתה את זה להופ פופ ועזבה, ומהר הופ פופ אמר שהוא סתם צחק, אבל עדיין אן בתורנות כלים לחודש. / הפרק מתחיל שמגלים שיש הצפה במרתף (החדר של אן) והופ פופ אמר שאן לאיכולה לישון שם עד שהופ פופ יתקן את ההצפה, וספריג ישר הציאה שאן תישן איתו, וכל הלילה ספריג סוגר את החלון בשביל שהתקרר בגלל שצפרדעים לא מזיעות ואן פותחת, וכל לילה זה ניהיה יותר גרוע, וספריג רץ לתקן את הסתימה בלי שאן יודעת ואותו דבר עם אן עד שהם נפגשים שם, ורואים גם מפלצת חילזון שוחה במים, והתחילה מלחמה שבא אן וספריג משלימים ומנצחים בקרב, אפילו שהם לא תיקנו את הסתימה, לאחר מכן הם מבינים שהם אפילו חברים יותר טובים ממקודם.

פרק 3 עונה 1 תקציר: הכל מתחיל שפולי אן וספריג משחקים לכיף שלהם, עד שהם מריחים ריח מגעיל הם הולכים לבדוק מה קורה הם רואים את הופ פופ מבשל וספריג ופולי מתאכזבים, אן שואלת מה קרה והופ פופ מסביר לה שכל שנה הצפרדעים מתכנסות לתחרות בישול, המנצחים מקבלים מטבעות נחושת, והמפסידים הולכים לכלוב הבושה, ושהפלנטרים מפסידים בכל שנה. ומהר אן אומרת: שהשנה היא תעזור להם והם ינצחו, והציאה להכין פיצה, לאף אחד חוץ מאן לא היה מוסג מזה ועדיין הם זרמו, הם עבדו יותר מדי קשה אפילו הם עשו עסקה עם צפרדע שבתמורה לבצק ספריג היה ארוס למאדי ילדה מפחידה מאוד, הם הצליחו לשרוד עד שהגיעו לעגבניות זה היה יצור ענקי ששמר על עגבניות יצור העגבנייה אכל אותם והם נעצרו בגרון שלו, אן שאלה אם כתוב משהוא על עגבניות בספר המתכונים של הופ פופ והיה כתוב שהם מאוד תעימים, אז החבורה אכלה את היצור מבפנים בזמן שהם עשו את זה כל שאר הרכיבים היצור אכל, הם לקחו עגבנייה והמשיכו הם לקחו תבשיל של הופ פופ ושמו עליו עגבנייה, ראש העיר התרשם אבל הם עדיין הפסידו בתחרות.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אן (סביסה) בונצ'וי - נערה תאילנדית-אמריקאית בת 13 ששוגרה לאי אמפיביה. בפרק "צבעים אמיתיים" מקבלת את הכוח של האבן הכחולה, לאחר שאנדריאס זרק את ספריג מראש המגדל. עוד באותו פרק היא משוגרת ביחד עם פולי, ספריג והופ פופ ללוס אנג'לס. בפרק העשירי בעונה השלישית חוזרת יחד עם הפלנטרים לאמפיביה. מתה בסוף הסדרה, אך חזרה בתור כפילה. נחתה בוורטווד.
  • ספריג פלנטר - צפרדע הרפתקן בן 11. החבר הטוב ביותר של אן. נכדו של הופדייה. משוגר ביחד עם אן, הופ פופ ופולי ללוס אנג'לס. בן זוגה של אייבי.
  • הופדיה (הופ פופ) פלנטר - סבא וחקלאי מסורתי בן 68. סבא של ספריג ופולי, משוגר ביחד עם אן, ספריג ופולי ללוס אנג'לס.
  • פולי פטוניה פלנטר - אחותו הראשנית של ספריג. נכדתו של הופדייה.
  • סשה (אליזבת') ווייברייט - חברה של אן. הוצגה כשתלטנית בתחילת הסדרה אך בהמשך היא שינתה את האופי שלה כדי לעזור במרד נגד אנדריאס ואפילו הופכת למנהיגה שלהם. ההורים שלה גרושים. נחתה במגדל הקרפדות. יוצר הסדרה מאט בראלי חשף ששמה האמצעי הוא אליזבת'.
  • מרסי (רג'ינה) וו - חברה של אן. בגללה הבנות שוגרו לאמפיביה כיוון שמרסי רצתה לעזוב את החיים הקשים שלה. הפכה לדארסי (Darcy) על ידי אנדריאס שהחדיר לה את הליבה לתוך המוח ששלט עליה משם אך הובס על ידי סשה. נחתה בניוטופיה. יוצר הסדרה גילה ששמה האמצעי הוא רג'ינה.

דמויות משנה[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • גברת קרוקר - צפרדע זקנה שגרה בוורטווד. יש לה סוג של עכביש מחמד בשם ארצ'י. הארס של ארצי גורם לשיתוק.
  • ארצ'י העכביש - עכביש המחמד של גברת קרוקר. הארס של ארצ'י גורם לשיתוק, ובפרק 18 עונה 1 "ליגת כדור חרק" התיידד קצת עם פולי.
  • סטאמפי - סטאמפי הוא טבח בוורטווד ועובד במסעדה בשם "סטאמפי של מסעדה". סטאמפי מכונה "סטאמפי ללא יד" משום שאין לו ידיים, וגם הוא די קשוח.
  • קפטן גרימותי "גריים" - הקפטן של הקרפדות ומגדל הקרפדות. התיידד עם סשה ומינה אותה לסגניתו. מתיידד עם הצפרדעים בעונה 3.
  • פרסי - העוזר של קפטן גריים וסשה. פרסי מאוהב בבראדוק וחלומו להיות נגן מוצלח.
  • בראדוק - העוזרת של קפטן גריים וסשה. בראדוק מאוהבת בפרסי.
  • צ'אק (מגדל הצבעונים) - אומר כל הזמן רק "אני מגדל ציבעונים"
  • וולי - צפרדע בעל עין אחת ולכן הוא מכונה "וולי עין אחת". אחראי לפיצוץ מגדל הקרפדות, וכמעט לסוף של סשה. בן לאבא עשיר.
  • ראש העיר פרודריק טודסטול - ראש עיר חמדן ומושחת לגמרי. בעתיד הופך להיות העוזר של טודי.
  • טודי - עוזרו של ראש העיר טודסטול ויד ימינו. בעתיד הופך להיות ראש העיר החדש.
  • הגנרלית יונאן - "מלכת מלחמות החול, המנצחת של ראגנר העלוב, והטריטונית הצעירה ביותר שהגיעה לדרגת גנרל בצבא הניוטופי הגדול." עזרה לאוליביה להוציא את מרסי מקפסולת הקיפאון. היא לסבית והפכה לבת הזוג של ליידי אוליביה.
  • בורג - הקרפד הראשי במגדל הקרפד. בורג מוכן לקחת הכל, להרוס הכל, לגנוב הכל, רק כדי שהוא יקבל מה שהוא רוצה, ומנהל הכנופיה של הרעים.
  • פדס - חלק מהכנופיה הרעה ביותר באמפיביה. לפדס לא אכפת באמת מאף אחד חוץ מעצמה, ותעשה כל דבר כדי למלא את רצונה.
  • מייר - חלק הכנופיה הכי רעה באמפיביה. מייר מאוד קשוח אבל לא אוהב להראות את הפרצוף החמוד שלו.
  • לוגל - צפרדע שמנהל חנות קטנה בוורטוד. תמיד לפני שהוא אומר מילת שלילה יש פאוזה. חברו של הופדיה. הופך לשרירי בעונה 3, אך חוזר לקדמותו בעתיד כיוון שהתעצל להתאמן ביום אחד.
  • גובלין - חתול של ילדה שראו בפרק 7 עונה 2, וגם גובלין הוא גם פרפר עש כמו דומינו טו.
  • הריס - הבן של דוריס, שעובד בספרייה.
  • דוריס - חברה של אן מניוטופיה, עם יותר מדי ילדים.
  • דסטי - הבן של דוריס, החברה של אן.
  • דייב - הבן של דוריס, החברה של אן.
  • גרתי - חברה של אן מניוטופיה, שאוהבת נאצו ומוכרת אותו,
  • ג'רי - מקומי בניוטופיה שמוכר בוריטו, ג'רי שונא את פולי ואן,
  • עובד בתאיר אותנו - עובד בתאיר אותנו עובד בחנות השם תאיר אותנו. שרואים בפרק 8 עונה 2.
  • היגור האמיץ - היגור הוא קמע של עיירה בניוטופיה, היגור הוא גיבור שהקריב את חייב בשביל ניוטופיה.
  • פרופסור היינגבון - היינגבון הוא מנהל בכיר של אוניברסיטת ניוטופיה.
  • ברנסון החכם - הציאה תקיפה חמקנית כדי להרוג את נמליי הפרא (ניוט בצבע טורקיז)
  • בייתלי החכם - הציאה תקיפה חזיתית ישירה כדי להרוג את נמליי הפרא (ניוט בצבע סגול)
  • בלר החכם - הרמונייה עם נמליי הפרא (ניוט בצבע ורוד)
  • אלבו סטאק-ווין - אלבו הוא מבקר מסעדות קשוח שהוא יכול לגרום לחנות לההרס לגמרי רק בגלל שבעיתון הוא כתב ציון של ארבעה כוכבים מתוך חמישה למשל: "בצלחת שלי יש רק זבוב אחד, אמורים להיות יותר." ראו אותו לראשונה בפרק 9 עונה 1 "לילי פאד תאי"
  • גרי איש הפטרייה - גרי הוא איש עם ראש פטרייה קסומה. משתמש בחומר קסם להרבות את המין שלו.
  • איש האזוב - יצור שנמצא באמפיביה. אומרים שהוא אגדה והוא לא אמיתי אבל זה לא נכון כי אן ווולי מצאו אותו. לבסוף וולי הוכיח לכולם שהוא אמיתי.
  • "גונטר" צפרדע ניב דרומית - בפרק 13 עונה 1 ראו את גונטר. גונטר הוא צפרדע ניב דרומית ובגלל זה עם המון התפרצויות זעם. ביתו נמצא ביער והוא מאוד נחמד.
  • צפרדע סוס - עובד במוזאון השעווה של האוצר. אוהב ללקק את היד שלו. מייצג את סוס מהסדרה "גרוויטי פולס".
  • האוצר "צפרדע סטאן" - האוצר הוא אזכור לסטאן מהסדרה "גרוויטי פולס" ובפרק 5 עונה 2 (הפרק היחיד שראו בוא את האוצר) ניסה להפוך את אן לבובת שעווה.
  • ליידי אוליביה - מדריכת ניוטופיה. בטחה במרסי והעניקה לה מקום לשהות בו. עזרה לשחרר את מרסי מקפסולת הקיפאון. היא לסבית והפכה לבת הזוג של הגנרלית יונאן.
  • דומינו - החתולה מהבית של אן. יש לדומינו 3 קווים לבנים על הגב והשאר שחור עם עיינים פה ו4 רגליים.
  • דומינו טו - חתולה שספריג ואן מצאו ביער. דומה לדומינו החתולה של אן מהבית הכל אותו דבר חוץ מזה שיש לדומינו טו 6 רגליים. שלב 2: היא בגולם, שלב 3: היא יוצאת מהגולם כשהיא הופכת לפרפר עש.
  • צפרובו/פרובו - רובוט שעקב אחרי הפלנטרים במסע שלהם בתחילת העונה השנייה, ומאוחר יותר התיידד עם פולי והפלנטרים. נמחץ על ידי המלך אנדריאס בסוף עונה 2, אך נבנה מחדש בעונה 3.
  • בסי - חילזון המחמד הענק של משפחת פלנטר, הופ פופ זכה בה במכירה פומבית. הביאה ילד עם ג'ו ספארו בעתיד.
  • מיקרו-אנג'לו - חילזון המחמד של משפחת פלנטר שקנתה פולי בניוטופיה, התיידד עם בסי.
  • מאדי - צפרדע בגיל של ספריג, אשר מתעסקת בקסמים וכישוף ומתגוררת בוורטווד. הייתה אמורה להתארס עם ספריג אבל זה לא קרה בסוף. מתיידדת עם מרסי, ויש לה 3 אחיות ראשניות.
  • אייבי היביסקוס מטצ'ה סנדו - חברה של ספריג מוורטווד, אשר מחבבת אותו. היא וספריג הופכים לזוג בעונה השנייה.
  • סילביה סאנדו - אפשר לומר שסילביה היא בת הזוג של הופ פופ, תמיד תמיד היה לה מקום למוזרים בלב, סבתא של אייבי, ואמא של פליסיה סאנדו.
  • מונרו - האויב המושבע של הופ-פופ. כמעט גנב את בסי (החילזון של הפלנטרים)
  • פליסיה סאנדו - אמא של אייבי הבת של סילביה, פליסיה תמיד דואגת שהכל היה נקי, מצוחצח ומדויק, והיא די עשירה, וסגרה עסקה עם הופ פופ שאם אייבי וספריג יתחתנו, ספריג יעבוד בבית הקפה שלה ובתמורה היא תחלוק עם הופ פופ את הכסף שלה.
  • ג'ו ספארו - הציפור של מרסי. שימש ככלי תחבורה במסעות למקדשים. בעונה 3 מועבר לסשה.
  • מר בונצ'וי - אבא של אן, גיימר, מכיר ומכבד מאוד את הפלנטרים. עד כה הוא הדמות שנועדה להצחיק. הוא סומך על אן. יש לו מסעדה תאילנדית שאותה מנהל יחד עם אשתו.
  • גברת בונצ'וי - אמא של אן, אחראית, יודעת על הפלנטרים. רוצה שאן תתבגר מהר אבל לא מאמינה לזה. יש לה מסעדה תאילנדית שאותה מנהלת יחד עם בעלה. בפרק 5+6 של עונה 3 מראה שגם היא יכולה להילחם ולעזור לפלנטרים. מומחית בנהיגה בפקקים.
  • דוקטור ג'ן - עובדת/מנהלת במוזיאון. פגשה את אן בפרק 4 של עונה 3 ויודעת על הצפרדעים. מנסה לעזור לצפרדעים לחזור הביתה. עזרה לפלנטרים ולאן להביס את ה-FBI.
  • מולי-ג'ו - הכירה את ספריג בפרק 7 של עונה 3, מעריצה אותו אבל לא יודעת שהוא צפרדע. עזרה לפלנטרים ולאן להביס את ה-FBI. במקור שמה הוא מרי ג'ו, כנראה בגלל מרסי וג'ו ספארו. מבוססת על מרי ג'יין מהקומיקסים של ספיידרמן.
  • טרי - בת אדם עם שיער כחול, הנכדה של "דוקטור פרייקס". הצילה את הפלנטרים ממוות. עזרה לפלנטרים ולאן להביס את ה-FBI.
  • האמפרי - בן אדם שדומה מאוד להופ פופ. היה אמור להתקבל לתפקיד בהוליווד, ונתן אותו להופ הופ ובסוף הופ פופ החליט לתת לו את התפקיד בחזרה. עזר לפלנטרים ולאן להביס את ה-FBI. שמו נקרא על שמו של השחקן ההוליוודי האמפרי בוגרט.
  • אלי וג'ס - שתי בנות החובבות רובוטיקה. הן זוג (לסביות). עוזרות לפולי ובהמשך גם לפלנטרים.
  • לייסל ואנגווין - שני אולמים שגרים במעבר המריבה, אשר נוטים לריב אחד עם השני. עזרו לחבורה להגיע לפרוטאוס.
  • פריסיה - מנהיגת האולמים ויד ימינה של אם האולמים. לא בטחה בסשה ואן, אך לאחר שסשה שכנעה אותה לבטל ללייסל ואנגווין את הגירוש, היא סמכה עליהן ולקחה אותן לאם האולמים. אוהבת תכשיטים מזהב אדום.
  • אמא אולם - אולמית זקנה וחכמה שעזרה לאן וסשה לגלות את נבואת תיבת הנגינה. סובלת ממיגרנות בגלל היתושטלפים שמתגוררים במוחה.
  • ג'רמי החיפושית - חיפושית קטנה שהפכה בסוף פרק 19 בעונה 1 לזומבי בגלל המרקח של גרי והפך הוא בעצמו אליו. בהתחלה, כשראו את סוף הפרק זה היה נראה כאילו זה לא היה אמור לעשות עניין גדול וכך גם רצו בהתחלה אבל החליטו להוסיף אותו כדמות בעלילה בעונה השלישית כעוזר במרד.
  • הוראס - המדריך של העיר "גינטון".
  • ליף / לילי פלנטר - חברת ילדות של אנדריאס. היא פלנטרית. הקימה את בית פלנטר וייסדה את וורטווד. כאשר בארל, ליף ואנדריאס שיחקו במסירות עם תיבת הנגינה, התיבה הגיעה לידיה של ליף וכשהיא לחצה בטעות על שלושת האבנים היא ראתה את העתיד של אמפיביה אם אנדריאס ישתמש בכוחה של התיבה. עקב אירועים אלו היא לקחה את תיבת הנגינה וברחה מהארמון.
  • בארל - קרפד, החבר השני הטוב ביותר של אנדריאס. מת כאשר הגן על אחד הכפרים שאנדריאס פקד עליו להגן. על שמו קרוי הפטיש של בארל.
  • טריטוניו אספדה - ניוט שנראה לראשונה בפרק "מחנה אימונים" בעונה הראשונה בתור נבל חד פעמי, אך חזר בפרק 15 בעונה השלישית בתור עוזר למורדים נגד אנדריאס.
  • סוגי-ג'ו - חבר של פולי שנראה לראשונה בפרק "אן נגד הטבע" בעונה הראשונה. גם כן משתתף במרד נגד אנדריאס.
  • גברת מרפי - המנהלת של התיכון של אן, מרסי וסשה. הכריחה את אן לכתוב חיבור על מה היא תעשה שתגדל, אבל לבסוף הבינה שהיא טעתה בזמן שראתה את אן בטלוויזיה נלחמת נגד אנדריאס.
  • ולריאנה - בפרק "הבאזר המוזר" היא הופיעה לראשונה. היא ניוטית חכמה מאוד שיודעת המון דברים על תיבת הנגינה. הייתה נבלית לזמן קצר והיא השומרת של המקדש השני. הפכה לטובה בגלל אן. בעלת תוכי ומבטא רוסי. נחשף שהיא היוצרת של תיבת הנגינה.
  • ג'וג'ו פוטטו - נראה לראשונה בפרק "טריטונים בטייץ". הוא ילד מהחבורה של טריטוניו. השתתף במרד נגד אנדריאס.
  • האנטר - האנטר הוא דמות מהסרט בטלפון של אן בפרק 12 עונה 1 "יבלת האזרחים" (פולי אהבה את האנטר)
  • אליסטר - אליסטר הוא דמות מהסרט בטלפון של אן בפרק 12 עונה 1 "יבלת האזרחים" (ספריג אהב את אליסטר)
  • נד - איש שאוהב לאכול במסעדה התאילנדית, וחבר טוב של מר וגברת בונצ'וי .

מפלצות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • צ'יקליסק - תרנגול ענקי מקולל. הצ'יקליסק יכול להפוך אנשים/צפרדעים לפסלים, לירות אש מהפה. הצ'יקליסק לא יאכל אף אחד כל עוד הוא לא יציק לו, והוא מאוד אוהב מתנות (לאכול אותן)
  • גמל שלמה - חרגול ענק שניסה להרוג את אן וספריג בפרק הראשון של הסדרה.
  • עץ האבדון - עץ מוזר שמסתבה כעץ, ומאוד נדיר למצוא אותו ועוד יותר קשה לקחת לו ענף.
  • עגבנייה - עגבנייה באמפיביה היא יצור ענק עם 3 ראשי שעשויים מעגבנייה ששומר על עגבניות, והדרך היחידה להרוג אותו היא לאכול אותו מבפנים.
  • זוג יונים - זוג היונים הן שתי יונים מאוהבות שחושבות שאלו רק שתיהן בעולם אז הם מנסות להרוג את כל מה שיש בעולם.
  • מפלצת דלעת - מפלצת דלעת זו יצירה של אחד מהפלנטרים שהיה גם חקלאי וגם מדען, ספריג התיידד איתה ובסוף בגד בה.

נבלים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • המלך אנדריאס - מלך הלטאה של אמפיביה. ענק ותחמן המשרת את הליבה. הפך את מרסי למארחת של הליבה. אבא שלו שלט עליו דרך הליבה שהייתה לו בכתר אך אנדריאס נכנע והתיידד עם שאר אמפיביה בעתיד.
  • מר איקס - עובד של ה-FBI. יחד עם ג'ני, העוזר/ת שלו, חוקר פעולות על טבעיות. יודע על הצפרדעים אך אף אחד לא מאמין לו, לכן הוא מנסה לתפוס אותם.
  • רוברט אוטו - סבא של מולי ג'ו. האויב המושבע של איש הצפרדע מכיוון שמקנא בהערצה של האנשים אליו, אך נכנס לכלא זמן קצר אחרי שנלחם איתו ברחוב עם היד הרובוטות של הצפרובו המרושע. מבוסס על אוטו אוקטביוס מהקומיקסים של ספיידרמן.
  • הליבה/דרסי - מפלצת דמוי עכביש עם עיניים כתומות שמכילה את המוחות של החכמים הגדולים ביותר של אמפיביה, כולל את אבא של אנדריאס. מתארחת בתוך הגוף של מרסי מפרק 7 של עונה 3. מובס על ידי סשה בפעם הראשונה ועל ידי הבנות עם כוח האבנים בפעם השנייה.
  • דוקטור פרייקס - מדענית משוגעת שרצתה לנתח את הפלנטרים לאחר שגילתה שהם צפרדעים. אוהבת לקרוא לתגליות שלה על שמה.
  • אולדריך - אבא של אנדריאס. הכיר לאנדריאס את הליבה ונתן לו להשתלט עליו. הושמד על ידי אן.
  • צפרובו מרושע - נשלח על ידי המלך אנדריאס בעונה 3 בכדי להרוג את אן ולהשיג ספר מסוים.

מדבבים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בימוי הדיבוב העברי נעשה על ידי תומר שביט, והופק על ידי ענבר שטגר עזרא.

שם הדמות מדבב/ת באנגלית מדבב/ת בעברית
אן ברנדה סונג נעמה שטרית
ספריג ג'אסטין פלבינגר איטן גרינברג עונה 1-2-3

יובל גרבש עונה 3

הופ פופ ביל פארמר צביקה פורמן
פולי אמנדה לייטון נועה לפידות
סשה אנה אקאנה מאיה מיטלפונקט עונה 1-2
מונה מור עונה 3
מרסי היילי ט'ג'ו אליענה מגון
קפטן גריים טרוי בייקר תמיר גינזבורג (פרק 1)
שמחה ברבירו
המלך אנדריאס קית' דיווד תמיר גינזבורג
יהונתן מגון (עונה 3 -פרק 14 בצעירותו)
וולי ג'יימס פטריק סטיוארט ערן מור
ראש העיר טודסטול סטיבן רוט אליעזר וייס
מר איקס רופול אורי זלצמן
גברת בונצ'וי על בריאלי רונה בקרמן
מר בונצ'וי בריאן סונאלת אליעזר וייס
לייד אוליביה מישל דוקרי רונה בקרמן
גברת קרוקר לילה ברזינס סיון קרצנר
ליאופולד לוגל בריאן מיילארד אלי לולאי
פליסיה קייטלין רוברוק נופר אליהו
אייבי קייט קראון אלונה אלכסנדר
קפטן ביאטריקס אשלינג בי אלונה אלכסנדר
ליף קסנדרה לי מוריס אלונה אלכסנדר
טודי ג'ק מקברייר תמיר גינזבורג
צפרובו מאט בראלי ערן מור
הגנרלית יונאן זארה פאזל נוי הלפרין
האמפרי ווסטוד וואלס שון אלי לולאי
ד"ר ג'אן אינקה נוני רוז שיר כהן

שידור[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה מספר פרקים תקופת שידור מקורית ארצות הבריתארצות הברית תקופת שידור בישראל ישראלישראל
שידור ראשון שידור אחרון שידור ראשון שידור אחרון
1 20 17 ביוני 2019 18 ביולי 2019 8 במרץ 2020 28 באוגוסט 2020
2 20 11 ביולי 2020 22 במאי 2021 22 בנובמבר 2020 5 באוגוסט 2021
3 18 2 באוקטובר 2021 14 במאי 2022 27 בפברואר 2022 13 באוקטובר 2022
קצרים
Teen Girl in a Frog World 5 3 בספטמבר 2019 1 באוקטובר 2019 לא שודרו
Wild Amphibia 4 13 בנובמבר 2019 4 בדצמבר 2019
Chibi Tiny Tales 8 7 ביוני 2020 8 במאי 2022
Disney Theme Song Takeover 3 14 באוקטובר 2020 30 בספטמבר 2021
Vlogs from the Bog 6 1 בספטמבר 2021 6 באוקטובר 2021
Broken Karaoke 3 8 בדצמבר 2019 15 במאי 2022

פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק בסדרה מספר הפרק בעונה שם הפרק באנגלית שם הפרק בעברית תאריך שידור מקורי ארצות הבריתארצות הברית תאריך שידור בישראל ישראלישראל
1 1-א ?Anne or Beast אן או מפלצת 17 ביוני 2019 8 במרץ 2020
1-ב Best Fronds חברים מהביצה
2 2-א Cane Crazy קנה רצוץ 18 ביוני 2019 9 במרץ 2020
2-ב Flood, Sweat and Tears שיטפון, יזע ודמעות
3 3-א Hop Luck קדרת המזל 19 ביוני 2019 10 במרץ 2020
3-ב Stakeout מארב
4 4-א The Domino Effect אפקט הדומינו 20 ביוני 2019 11 במרץ 2020
4-ב Taking Charge לתפוס פיקוד
5 5-א Anne Theft Auto אן הנהגת 24 ביוני 2019 12 במרץ 2020
5-ב Breakout Star כוכבת נולדה
6 6-א Sprig Vs. Hop Pop ספריג נגד הופ הופ 25 ביוני 2019 31 במרץ 2020
6-ב Girl Time זמן בנות
7 7-א Dating Season עונת החיזור 26 ביוני 2019 1 באפריל 2020
7-ב Anne Vs. Wild אן נגד הטבע
8 8-א Contagi-Anne אן המידבקת 27 ביוני 2019 2 באפריל 2020
8-ב Family Shrub שיח משפחתי
9 9-א Lily Pad Thai לילי פאד תאי 1 ביולי 2019 3 באפריל 2020
9-ב Plantar’s Last Stand הדוכן האחרון של הפלנטרים
10 10-א Toad Tax מס קרפדות 2 ביולי 2019 5 באפריל 2020
10-ב Prison Break הבריחה מהכלא
11 11-א Grubhog Day יום זחל-חזיר 3 ביולי 2019 28 ביוני 2020
11-ב Hop Pop and Lock הופ פופ הרקדן
12 12-א Civil Wart מלחמת אזרחים 4 ביולי 2019 29 ביוני 2020
12-ב Hop-Popular הופ פופ-ולרי
13 13-א Croak and Punishment הפושע ועונשו 8 ביולי 2019 30 ביוני 2020
13-ב Trip to the Archives המסע אל הארכיון
14 14-א Snow Day יום שלג 9 ביולי 2019 1 ביולי 2020
14-ב Cracking Mrs. Croaker הסוד של גברת קרוקר
15 15-א A Night at The Inn לילה בפונדק 10 ביולי 2019 2 ביולי 2020
15-ב Wally and Anne וולי ואן
16 16-א Family Fishing Trip מסע דיג משפחתי 11 ביולי 2019 24 באוגוסט 2020
16-ב Bizarre Bazaar בזאר מוזר
17 17-א !Cursed מקוללים! 15 ביולי 2019 25 באוגוסט 2020
17-ב Fiddle Me This כנר נולד
18 18-א The Big Bugball Game משחק כדור-חיפושית 16 ביולי 2019 26 באוגוסט 2020
18-ב Combat Camp מחנה אימונים
19 19-א Children of the Spore ילדי הנבג 17 ביולי 2019 27 באוגוסט 2020
19-ב Anne of the Year אן הצפרדע של השנה
20 20 Reunion האיחוד 18 ביולי 2019 28 באוגוסט 2020

עונה 2[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק בסדרה מספר הפרק בעונה שם הפרק באנגלית שם הפרק בעברית תאריך שידור מקורי ארצות הבריתארצות הברית תאריך שידור בישראל ישראלישראל
21 1-א Handy Anne אן המיומנת 11 ביולי 2020 22 בנובמבר 2020
1-ב Fort on the Road עצירה בדרך
22 2-א The Ballad of Hopediah Plantar הבלדה של הופדייה פלנטר 18 ביולי 2020 23 בנובמבר 2020
2-ב Anne Hunter אן הציידת
23 3-א Truck Stop Polly תחנת העצירה של פולי 25 ביולי 2020 24 בנובמבר 2020
3-ב A Caravan Named Desire קרונית ושמה תשוקה
24 4-א Quarrelers's Pass מעבר המריבה 1 באוגוסט 2020 25 בנובמבר 2020
4-ב Toadcatcher ציידת קרפדות
25 5-א Swamp and Sensibility ביצה ורגישות 8 באוגוסט 2020 26 בנובמבר 2020
5-ב Wax Museum מוזיאון השעווה
26 6 Marcy at the Gates מרסי בשערי ניוטופיה 15 באוגוסט 2020 7 בפברואר 2021
27 7-א Scavenger Hunt סיור חידה 22 באוגוסט 2020 8 בפברואר 2021
7-ב The Plantars Check In הפלנטרים באים
28 8-א Lost in Newtopia אבודות בניוטופיה 29 באוגוסט 2020 9 בפברואר 2021
8-ב Sprig Gets Schooled ספריג התלמיד
29 9-א Little Frogtown חבר ותיק 12 בספטמבר 2020 10 בפברואר 2021
9-ב Hopping Mall המזכרות
30 10-א The Sleepover to End All Sleepovers מסיבת הפיג'מות האחרונה 19 בספטמבר 2020 11 בפברואר 2021
10-ב A Day at the Aquarium יום באקווריום
31 11 !The Shut-In העוצר 17 באוקטובר 2020 18 באפריל 2021
32 12-א Night Drivers נהגי לילה 6 במרץ 2021 19 באפריל 2021
12-ב Return To Wartwood החזרה לוו'רטווד
33 13-א Ivy on the Run אייבי במנוסה 13 במרץ 2021 20 באפריל 2021
13-ב After the Rain אחרי הגשם
34 14 The First Temple המקדש הראשון 20 במרץ 2021 21 באפריל 2021
35 15-א New Wartwood וורטווד חדשה 27 במרץ 2021 22 באפריל 2021
15-ב ?Friend or Frobo חבר או צפ-רובו?
36 16-א Toad to Redemption קרפד לנחמה 3 באפריל 2021 1 באוגוסט 2021
16-ב Maddie and Marcy מאדי ומרסי
37 17-א The Second Temple המקדש השני 10 באפריל 2021 2 באוגוסט 2021
17-ב Barrel's Warhammer פטיש הלחימה של בארל
38 18-א Bessie and MicroAngelo בסי ומיקרו-אנג'לו 17 באפריל 2021 3 באוגוסט 2021
18-ב The Third Temple המקדש השלישי
39 19-א The Dinner ארוחת הערב 24 באפריל 2021 4 באוגוסט 2021
19-ב Battle of the Bands קרב הלהקות
40 20 True Colors צבעים אמיתיים 22 במאי 2021[1] 5 באוגוסט 2021

עונה 3[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק בסדרה מספר הפרק בעונה שם הפרק באנגלית שם הפרק בעברית תאריך שידור מקורי ארצות הבריתארצות הברית תאריך שידור בישראל ישראלישראל
41 1 The New Normal הנורמלי החדש 2 באוקטובר 2021 27 בפברואר 2022
42 2-א Hop 'Till You Drop תקפצו עד שתיפלו 9 באוקטובר 2021 28 בפברואר 2022
2-ב Turning Point נקודת מפנה
43 3-א Thai Feud אוכל תאילנדי 16 באוקטובר 2021 1 במרץ 2022
3-ב Adventures in Catsitting הרפתקאות שמר-חתולה
44 4-א Fight at the Museum קרב במוזיאון 23 באוקטובר 2021 2 במרץ 2022
4-ב Temple Frogs צפרדעי המקדש
45 5-א Fixing Frobo מתקנים את פרובו 30 באוקטובר 2021 13 במרץ 2022
5-ב Anne-sterminator אן המחסלת
46 6-א Mr. X מר איקס 6 בנובמבר 2021 14 במרץ 2022
6-ב Sprig's Birthday יום הולדת לספריג
47 7-א Spider-Sprig ספיידר-ספריג 13 בנובמבר 2021 15 במרץ 2022
7-ב Olivia & Yunan אוליביה ויונאן
48 8-א Hollywood Hop Pop הוליווד הופ פופ 20 בנובמבר 2021 16 במרץ 2022
8-ב If You Give a Frog a Cookie כשנותנים לצפרדע עוגייה
49 9 Froggy Little Christmas חג מולד צפרדעי 27 בנובמבר 2021 10 ביולי 2022
50 10 Escape to Amphibia הבריחה לאמפיביה 19 במרץ 2022 11 ביולי 2022
51 11-א Commander Anne המפקדת אן 26 במרץ 2022 12 ביולי 2022
11-ב Sprivy ספרייבי
52 12-א Sasha's Angels המלאכיות של סשה 2 באפריל 2022 13 ביולי 2022
12-ב Olm Town Road דרך אולם טאון
53 13-א Mother of Olms אמא אולם 9 באפריל 2022 14 ביולי 2022
13-ב Grime's Pupil התלמיד של גריים
54 14-א The Root of Evil שורש הרשע 16 באפריל 2022 9 באוקטובר 2022
14-ב The Core & The King הליבה והמלך
55 15-א Newts in Tights ניוטים בטייץ 23 באפריל 2022 10 באוקטובר 2022
15-ב Fight or Flight הילחם או ברח
56 16-א The Three Armies שלושת הצבאות 30 באפריל 2022 11 באוקטובר 2022
16-ב The Beginning of the End תחילת הסוף
57 17 All In הכול או לא כלום 7 במאי 2022 12 באוקטובר 2022
58 18 The Hardest Thing הדבר הכי קשה 14 במאי 2022 13 באוקטובר 2022

קצרים[עריכת קוד מקור | עריכה]

Teen Girl in a Frog World[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק שם הפרק באנגלית תאריך שידור מקוריארצות הבריתארצות הברית
1 No Signal 3 בספטמבר 2019
2 Whack-A-Mole 10 בספטמבר 2019
3 Scenic Route 17 בספטמבר 2019
4 Hop Popcorn 24 בספטמבר 2019
5 Cattail Catastrophe 1 באוקטובר 2019

Wild Amphibia[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק שם הפרק באנגלית תאריך שידור מקוריארצות הבריתארצות הברית
1 Rhino Beetle 13 בנובמבר 2019
2 Killer Tomatoes 20 בנובמבר 2019
3 Kitty 27 בנובמבר 2019
4 Praying Mantis 4 בדצמבר 2019

Chibi Tiny Tales[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק שם הפרק באנגלית תאריך שידור מקורי ארצות הבריתארצות הברית
1 Mantis Bowling 7 ביוני 2020
2 Quit Bugging Me 14 ביוני 2020
3 Bird Attack 21 ביוני 2020
4 Bucket Blues 28 ביוני 2020
5 Family Photo 5 ביולי 2020
6 Quicksand 12 ביולי 2020
7 Selfie Safari 17 באפריל 2022
8 Frogs in Space 8 במאי 2022

Disney Theme Song Takeover[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק שם הפרק באנגלית תאריך שידור מקוריארצות הבריתארצות הברית
1 i8-bit Theme Song Takeover 14 באוגוסט 2020
2 Sasha Theme Song Takeover 10 בינואר 2021
3 Marcy Theme Song Takeover 30 בספטמבר 2021

Vlogs from the Bog[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק שם הפרק באנגלית תאריך שידור מקוריארצות הבריתארצות הברית
1 !Amphibia Food 1 בספטמבר 2021
2 !Hop Like a Frog 8 בספטמבר 2021
3 !Driving the Amphibian Way 15 בספטמבר 2021
4 Learning About Each Other 22 בספטמבר 2021
5 Glamour 2 בספטמבר 2021
6 My Dope Life As A Battle Queen! By: Sasha 6 באוקטובר 2021

Broken Karaoke[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק שם הפרק באנגלית זמר/ת תאריך שידור מקוריארצות הבריתארצות הברית
1 The Greens, Doof, Baymax, and More Sing Deck the Halls! אן וספריג 8 בדצמבר 2019
2 Doof’s Christmas Song FAIL! אן 21 בדצמבר 2019
3 Sidekicks פולי 15 במאי 2022

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא אמפיביה בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ הפרק תוכנן להיות משודר ב-1 במאי 2021, אך נדחה בעקבות שינויים בלוח השידורים. הוא שוחרר ב-iTunes ביום אחרי תאריך השידור המקורי, אולם הוסר מהשירות בהמשך.