אנגרי בירדס מלחמת הכוכבים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אנגרי בירדס מלחמת הכוכבים
Angry Birds Star Wars
כללי
תאריך הוצאה 8 בנובמבר 2012 עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה משחק וידאו עריכת הנתון בוויקינתונים
פיתוח Rovio Entertainment עריכת הנתון בוויקינתונים
הוצאה לאור לוקאס ארטס עריכת הנתון בוויקינתונים
ארץ מקור פינלנד עריכת הנתון בוויקינתונים
סדרה Angry Birds עריכת הנתון בוויקינתונים
דרישות תוכנה
מנוע משחק Box2D עריכת הנתון בוויקינתונים
פלטפורמות פלייסטיישן 4, Microsoft Windows, פלייסטיישן 3, Wii, Nintendo 3DS, Wii U, macOS, PlayStation Vita, iOS, Xbox One, Xbox 360, Windows Phone, אנדרואיד, בלאקברי 10 עריכת הנתון בוויקינתונים
המשחק הבא Angry Birds Star Wars II עריכת הנתון בוויקינתונים
האתר הרשמי
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אנגרי בירדס מלחמת הכוכביםאנגלית: Angry Birds Star Wars) הוא משחק וידאו פאזל, מעין שילוב בין זיכיון מלחמת הכוכבים לסדרת משחקי הווידאו אנגרי בירדס. המשחק הושק ב־8 בנובמבר 2012, תחילה למכשירי Windows, iOS ו־Android, בהמשך גם ל־Mac ו־BlackBerry. המשחק הוא המשחק השישי של בסדרת אנגרי בירדס. הדמויות מוגנות בזכויות יוצרים מסרטי מלחמת הכוכבים של ג'ורג 'לוקאס. ב־18 ביולי 2013 הודיעה Rovio כי אנגרי בירדס מלחמת הכוכבים יצא ל-PlayStation 3, PlayStation Vita, Xbox 360, Wii, Wii U ו־Nintendo 3DS ב־29 באוקטובר 2013, בשילוב עם Activision. החל מאוגוסט 2013, המשחק הורד למעלה ממאה מיליון פעמים בפלטפורמות השונות שלו.

ב־15 ביולי 2013 הכריזה Rovio על משחק המשך בשם אנגרי בירדס מלחמת הכוכבים 2. הוא מבוסס על הטרילוגיה המקדימה של מלחמת הכוכבים וסדרת הטלוויזיה מלחמת הכוכבים: המורדים. אנגרי בירדס מלחמת הכוכבים 2 יצא ב־19 בספטמבר 2013 כהמשך הרשמי של המשחק הראשון.

המשחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק משלב אלמנטים של אנגרי בירדס ו־Angry Birds Space הכוללים שלבים המתרחשות הן בשטח רגיל והן בחלל החיצון. המשחק מתחיל בטטואין, כוכב הבית המדברי של לוק סקייווקר - וממשיך לכוכב המוות, הות', עיר העננים, אנדור, ולבסוף כוכב המוות השני. למעט הבלוז, כל הציפורים מקבלות כוחות חדשים - שחלקם משודרגים ככל שהמשחק מתקדם. שחקנים יכולים לשחק שוב שלבים שכבר הושלמו עם היכולות המשודרגות.

ההבדלים ממשחקים אחרים הם שציפורים עדיין עשויות לבצע את היכולות שלהם בשבריר שנייה לאחר התנגשות עם חפץ; המילניום פלקון מחליפה את "העיט האדיר" מהמשחקים הקודמים. כאשר מרוויחים מספר מסוים של כוכבים, השחקן מקבל פרס - שיכול להיות 5 מילניום פלקון או גישה לרמת דרואיד הזהב. ישנן רמות בונוס נוספות אם השחקן מצליח לפגוע בדרואידים מוזהבים בשלבים מסוימים. ב־13 ביוני 2013, נוספו חיזוקים (Power-Ups) למשחק.

הייתה גרסת פייסבוק של המשחק שכללה טורנירים שבועיים בנוסף לכמה שלבי סיפור. היא נסגרה ב־3 במרץ 2014.

ביקורות[עריכת קוד מקור | עריכה]

יש לערוך ערך זה. הסיבה היא: כחלק מתרגום הערך בגוגל טרנסלייט על ידי מישהו, נעשה שימוש נרחב בתבנית מוויקיאנגלית. יש לחלץ את המידע ממנה.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית.
יש לערוך ערך זה. הסיבה היא: כחלק מתרגום הערך בגוגל טרנסלייט על ידי מישהו, נעשה שימוש נרחב בתבנית מוויקיאנגלית. יש לחלץ את המידע ממנה.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית.

תבנית:Video game reviews

המשחק זכה לביקורות חיוביות עם ציון של 88/100 באתר Metacritic בהתבסס על 22 ביקורות. מארק בראון מ"Pocket Gamer" העניק לתואר פרס זהב, ושיבח את המשחק על היותו "נאמן למקור" ו"מלא תוכן". ג'סטין דייוויס מ- IGN טען שזה משחק נהדר עם הרבה אזכורי מלחמת הכוכבים, ויש לו מגוון עצום של שלבים.

בסקר שנערך בשנת 2013 באתר Rovio, המשחק אסף את מירב הקולות למשחק האנגרי בירדס האהוב, גם גרסת הפייסבוק זכתה לביקורת חיובית רבה.

בטקס פרסי הוובי לשנת 2013, המשחק הוענק כ"משחק הטוב ביותר" הן מהשופטים והן כ"בחירת הקהל".

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]