אני אוהב את אחותי הקטנה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אני אוהב את אחותי הקטנה
僕は妹に恋をする

אני אוהב את אחותי הקטנה
Boku wa Imōto ni Koi o Suru
סוגה שוג'ו, דרמה, רומנטיקה
מאנגה
יוצר אאוקי טוקומי
הוצאה Shogakukanיפן)
התפרסם לראשונה במגזין Sho-comiיפן)
תקופת הפרסום המקורית מאי 2003אוגוסט 2005
מספר הכרכים שהתפרסמו 10
סרט אנימציה (OVA)
  • Boku wa Imōto ni Koi o Suru: Secret Sweethearts - Kono Koi wa Himitsu

אני אוהב את אחותי הקטנהיפנית 僕は妹に恋をする - Boku wa Imouto ni Koi wo Suru, ידוע גם כ-BokuImo ובאנגלית כ "I'm In Love With My Little Sister"), הוא כותר מאנגה יפני בעשרה כרכים, מאת האמן אאוקי טוקומי. הסיפור מגולל את סיפורה של אהבה אסורה בין אחים תאומים. הרגישות והמורכבות בה טוקומי דן בטאבו זכתה לתשבחות מצד המבקרים ולהצלחה בקהל. הסיפור עובד למשחק מחשב בשם "קאנה, אחותי הקטנה". בנוסף, מבוססים על הסיפור שני סרטים: במאי 2005 יצא לאקרנים סרט אנימה המבוסס עליו וב-20 בינואר 2007, עלה למסכים עיבוד נוסף של הסיפור לקולנוע, בגילומם של שחקנים חיים.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

יורי (Yuri) ואיקו (Iku) הם אחים תאומים הקשורים זה לזה מילדותם בקשר קרוב. כאשר האח והאחות התבגרו גילה יורי כי הוא הולך ומתאהב באחותו ומתוך רגשות אשם, נמנע מקרבתה. כדי להדחיק את רגשותיו מנסה יורי לקיים יחסים עם בנות אחרות ואף להתקבל לבית ספר מרוחק. אך כאשר הוא מגלה שאחותו מתחילה להתעניין בבנים אחרים, הוא נתקף בקנאה. יורי מתוודה בפני איקו על רגשותיו אליה ומגלה כי גם איקו נקרעת בדילמה דומה. הסיפור ממשיך ומגולל באופן רגיש את הסיטואציה האסורה וההתמודדות עמה.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • יורי: תלמיד מחונן, שתקן וקר רוח, הלומד באותה כיתה עם אחותו התאומה איקו, למרות שיורי ואיקו די שונים בהתנהגותם וגישתם יורי התאהב בה עוד כשהיו ילדים קטנים.
  • איקו: נערה מפוזרת ושמחה ולא מחוננת כמו אחיה, כאשר יורי מתוודה בפניה על אהבתו היא מתחילה להרגיש רגשות דומים למרות הזעזוע הראשוני.
  • הארוקה: חברו הטוב ביותר של יורי, יורי לרוב מתוודה לגבי חייו ורגשותיו בפני הארוקה, ואף מספר לו על מערכת היחסים החדשה שלו עם איקו. הארוקה הוא אדם בוגר נפשית והידיעה על רגשותיו של יורי לאחותו לא מפתיעה אותו.
  • טומוקו: חברתה הטובה ביותר של איקו המחבבת את יורי. יורי נכנס איתה למערכת יחסים (ועם עוד כמה נשים) כדי לנסות לדכא את רגשותיו כלפי איקו. אך כאשר העלילה מתקדמת ויורי ואיקו מתקרבים, יורי מתרחק מטומוקו.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]