אסתר אתי קסטרו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אסתר אתי קסטרו
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 15 ביולי 1975 (בת 48)
ז' באב ה'תשל"ה
רמת גן, ישראל
מדינה ישראלישראל ישראל
תקופת הפעילות מ-1999
עיסוק זמרת, מדבבת, שחקנית
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אסתר אתי קסטרו (נולדה ב-15 ביולי 1975) היא זמרת, כוכבת ילדים, מדבבת ושחקנית ישראלית.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קסטרו נולדה בשנת 1975 בשם אסתר קסטרו, על שם סבתה, וגדלה בשכונת קריית קריניצי ברמת גן. מפני שהוריה חשבו שאסתר הוא שם מבוגר, הם החליטו לשנות את שמה לאתי קסטרו. כבר מגיל 12 החלה קסטרו להופיע. ב-1987 היא השתתפה עם יגאל בשן בפסטיבל שירי הילדים מספר 17 עם השיר "אני אוהב אותך יפה שלי". לאחר מכן, בנעוריה, הייתה בלהקת הנוער "נעורי גבעתיים". היא שירתה בצה"ל בלהקת פיקוד הצפון.

בשנת 1999 השתתפה קסטרו במחזמר "סביב העולם בשמונים יום" בבימויו וכתיבתו של ירון כפכפי.

בשנת 2000 נוסדה להקת חמסה שבה קסטרו הייתה חברה. הלהקה הוציאה בשנת 2003 את האלבום "חמסה", הכולל את השיר "חייב למות עליי", שזכה להצלחה כאשר הופיע במקום הראשון במצעד של רשת ג', למשך שבוע, ואף דורג במקום ה-7 במצעד השנתי והלהקה זכתה במקום ה-3 בקטגוריית תגלית השנה ואף הופיעה בפסטיגל סובב עולם. בשנת 2004 התפרקה הלהקה.

במקביל להשתתפתה ב"חמסה", החלה קסטרו קריירת דיבוב, ודיבבה בסדרות ובסרטים, ביניהם "פוקימון", "ליגת הצדק", "סדריק", "המסע המופלא" ו"הקסם של אלה". בנוסף קסטרו קיבלה את תפקידה הטלוויזיוני הראשון בתור דמות אורחת בסדרה "החיים זה לא הכל", בה היא שיחקה את תמי.

קסטרו המשיכה בקריירת הדיבוב שלה, ודיבבה את דמותה של מוזה בסדרה "מועדון ווינX" ובסרטים "מועדון ווינX: סוד הממלכה האבודה", "מועדון ווינX: הרפתקה קסומה", "מועדון ווינX: ספיישלים" ו"מועדון ווינX: במעמקי הים הקסום". בנוסף היא דיבבה את לימונית בסדרת האנימציה "תותית" ובסדרת האתחול שלה שבעלת אותו שם. היא גם דיבבה את דמותה של מנדי בסדרה "טוטלי ספייס", את דמותו של עידו בסדרה "חבורת החצר" ואת דמותה של אוריאנה בסדרה "לולירוק".

קסטרו הייתה זמרת ליווי של יהורם גאון ושל דנה אינטרנשיונל, והשתתפה במופע משיריו של שמוליק קראוס. בשנת 2010 יצרה דיסק משותף עם הראפר הערבי סאז סאמח זקות, איתו היא גם הופיעה בסבב הופעות בצרפת. קסטרו הוציאה גם סינגלים משל עצמה, ביניהם השירים "מה יגידו" ו"כוכב מפלסטיק".

קסטרו השתתפה בסדרת הטלוויזיה "חיפזון וזהירון" בשנת 2012 בתפקיד בולי הדוור, וכיכבה בהצגות ילדים רבות, ביניהן "אדון חלום" ו"צ'קצ'יק חברים" בשנת 2016[1].

בשנת 2017 החלה קסטרו בקריירה ככוכבת ילדים[2][3] והשתתפה בתפקיד הראשי בסדרה "האוטוגלידה של אסתר" שביים קובי מחט[4]. על בסיס הסדרה נוצר מופע בכיכובה וסדרת המשך בשם "חגיגה בחצר עם אסתר" שגם בוימה על ידי קובי מחט‏[5].

בתחילת אוגוסט 2019 השתתפה בעונה השלישית של "גן הצוציקים" בערוץ בייבי, לאחר שבעונות הקודמות השתתפו לורן סביר ורינת גבאי. על בסיס הסדרה נוצר מופע בכיכובה[6].

בתחילת 2022 חזרה לגלם את כוכבת הילדים אסתר בסדרת הילדים "אסתר ופרוטי" ששודרה בערוץ הכוכבים וב-YOUKID.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קסטרו הייתה נשואה לשבי זרעיה ויש להם בת. נכון ל-2019, קסטרו בזוגיות עם איש העסקים יעקב כגן[7].

בעקבות התקרבות לדת חזרה קסטרו לשם ילדותה, אסתר.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]