אפרים דוד עדני

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אפרים דוד עדני
לידה בני ברק
מדינה ישראלישראל ישראל
קישורים חיצוניים
פייסבוק 100010220078389
טוויטר efraimdavid2
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אפרים דוד עדני הוא יועץ תקשורת ואסטרטגיה. בעבר היה עיתונאי חרדי ישראלי אשר שימש כעורך אתר קול חי וכמגיש תוכניות אקטואליה בתחנת הרדיו החרדית קול חי.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

נולד וגדל בבני ברק. למד בבית הספר "דרכי אי"ש" ומשם המשיך לישיבות חרדיות.

בגיל צעיר מאוד הגיע לעולם התקשורת. כבר בשנת 2013 החל להגיש תוכניות אקטואליה - פוליטיות וכלכליות - ברדיו קול חי, התחנה הגדולה ביותר למגזר החרדי והדתי בישראל. תוכניותיו אופיינו לרוב בראיונות עומק אך גם ראיונות פוליטיים ואקטואליים בעניינים שעל סדר היום היו בתוכניות שונות שהגיש. במקביל, בשנים 2016- 2013, כיהן כרל"ש מנכ"ל רדיו קול חי, כחבר וועדת תוכן, סגן מנהל תוכניות. מאז שנת 2016 משמש אפרים דוד גם כדובר הרדיו.

כיום, מגיש ברדיו קול חי את התכנית הכלכלית "עובדים על זה" המשודרת במקביל גם באתר הרדיו לצפייה. שידר לפני כן תוכניות נוספות כמו 'המהדורה המרכזית', 'מהדורת הבוקר', 'התעוררות', 'פרופיל', 'הללי', 'השטייגעניסט' ו'הפוך על הפוך'. לעיתים משדר תוכניות ספיישל בתקופות בחירות ואירועים אקטואליים משמעותיים.

משנת 2017 ועד היום מכהן אפרים דוד כעורך הראשי של אתר "קול חי". במהלך הקריירה שלו פרסם סקופים וידיעות בלעדיות רבות, לרבות ראיונות בלעדיים, שלעיתים פורסמו מאוחר יותר בכלי תקשורת אחרים.

למד פרסום, דוברות ויחסי ציבור ב"הבצפר" - בית הספר של עולם הפרסום. מתנדב ביחידות המיוחדות של זק"א, בארגון "חיינו" (שלוחה של ארגון "chai - lifeline" הבינלאומי) הפועל לעידוד ותמיכה של חולי סרטן.

למד דיבייט ממי שהוכתר כאלוף העולם לשנת 2019 בדיבייט - רועי שולמן.

לעיתים קרובות מתארח בערוץ הכנסת, ומפרסם טורי דעה בכלי התקשורת השונים כגון עיתון הארץ ומקור ראשון.

באפריל 2021 לאחר שבע שנים ברדיו קול חי עזב את תפקידו ברדיו והחל לשמש כיועץ התקשורת של חברת הכנסת מיכל וולדיגר.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]