אקדמיית הגיבורים שלי - דמויות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אקדמיית הגיבורים שלייפנית: 僕のヒーローアカデミア) היא מאנגה מסוגת פעולה והרפתקאות שנכתבה ואוירה על ידי קוֹהֶי הוֹרִיקוֹשִי (אנ'). המאנגה עובדה לסדרת אנימה על ידי סטודיו האנימה Bones. נכון לאפריל 2024 יצאו 6 עונות של האנימה. העונה השביעית תחל ב4.5.2024. העונה הראשונה בת 13 פרקים, העונה השנייה ועד השישית בנות 25 פרקים.

המאנגה עובדה גם לשלושה סרטים - הראשון "Two Heroes" שיצא בשנת 2018. השני "Heroes Rising" שיצא ב-20 בדצמבר 2019 (ביפן). השלישי "World Heroes' Mission" שיצא ביפן ב-6 באוגוסט 2021 ובישראל ב-9 בדצמבר 2021.

תלמידי כיתה 1-A[עריכת קוד מקור | עריכה]

תלמידי כיתה 1-A
  • אִיזוּקוּ מִידוֹרִיָה/דקו – הדמות הראשית החל מעונה אחד עד הווה. קווירק: "אחד בשביל כולם" (One For All). נולד כילד ללא קווירק (דבר פחות שיגרתי), אך בכל זאת חלם להיות גיבור מקצועי. עוד מהיותו ילד העריץ את אול מייט הגיבור מספר 1. בזמן חטיבת הביניים קרתה לו פגישה מקרית עם אול מייט, בה איזוקו ניסה להילחם בנבל על אף היותו חסר-קווירק, גרמה לאול מייט להתרשם ממנו ולהחליט שהוא יהיה היורש של הקווירק שלו (שניתן להעברה מאדם לאדם): "אחד בשביל כולם". הקווירק נותן לאיזוקו לאגור כוח בתוך גופו ולרכז אותו במקום מסוים, אבל האיבר נשבר לאחר השחרור בעונות 5 ו-6 מתברר שהוא מסוגל גם להשתמש בתכונות של היורשים שהיו לפניו כמו ריחוף של נאנה שימורה היורשת השביעית שנותן לו את היכולת לרחף במקום, שוט שחור של החמישי שנותן לו את היכולת לשלוח מין חוטים מחומר לא ידוע שנותן לו את היכולת לקשור ולכבול אנשים, הרגשת סכנה של הרביעי שנותן לו את היכולת להרגיש ולחזות מתקפות של האויב,מסך עשן של השישי שנותן לו את היכולת להוציא מסך עשן מתוך גופו, ומהירות של היורש השלישי שנותן לו את היכולת להאיץ את המהירות שלו בכמה רמות. לאחר שירש את הקווירק, הוא נרשם לבית הספר הידוע לגיבורים .U.A (בו גם אול מייט וגיבורים מפורסמים נוספים למדו), והחל את לימודיו כשאול מייט בעצמו הוא אחד ממוריו. הניסיון שלו עם בריונים כמו קאטסוקי באקוגו הפכו אותו למאוד צנוע, ביישן ומכונס. למרות זאת, יש לו חוש צדק חזק במיוחד, והוא יעשה ככל יכולתו להציל אנשים. מידוריה גדל עם באקוגו לאורך חייו בגן, בתי הספר וגם התיכון ונוהג לכנות אותו ״קאצ׳אן״ מאז ילדותם. חבר טוב של טניה ושל אוצ'אקו. בעונה שש סיפר לחבריו לכיתה שירש מאול מייט את "וואן פור אול" ובנוסף עזב את UA והצטוות בקבוצה עם אול מייט, אנדוור, הוקס ובאסט ג'יניסט. מזל סרטן. חובב בשר חזיר. התלמיד החזק ביותר בכיתה שלו.
  • קָאטסוּקִי בָּאקוּגוֹ/דיינמייט – קווירק: "פיצוץ" (Explosion). מזיע מידיו חומר דומה לניטרוגליצרין שהוא יכול להבעיר ולפוצץ כאשר הוא מזיע, שימוש בקווירק שלו ללא החליפה שלו עלול לפצוע את ידיו, והוא גם נחלש במזג אוויר קר. חבר ילדות של איזוקו, שלמד איתו באותו בית ספר לאורך כל השנים. עם זאת, מאז גיל צעיר הוא התנהג בבריונות כלפי מידוריה, וכינה אותו בכינוי גנאי "דֶקוּ". התלמיד המבוגר ביותר בכיתה, בעל אישיות אלימה, עצבנית, אגרסיבית ומתנשאת, אם זאת הוא אחראי הניקיון במעונות וחובב בישול ומבשל טוב, אז הוא וסאטו אחראים על האוכל במגורי התלמידים. שואף להיות הגיבור הגדול ביותר, אפילו יותר מאול מייט (שגם כן העריץ בילדותו). היה הראשון מכיתתו של מידוריה שגילה שמידוריה ירש את "וואן פור אול", ועוזר לאול מייט ולמידוריה לשמור על הסוד. בעונה 6 מתנצל בפני מידוריה. יום הולדתו חל ב20 באפריל, גבר שהפך עצמו לבדיחה בקהילת המעריים וכנראה גם הוזכר בסדרה.
  • אוֹצָ'אקוֹ אוּרָארָאקָה/אוראביטי – קווירק: "אפס כבידה" (Zero Gravity). כל דבר שהיא נוגעת בו מרחף באוויר ונהפך לחסר משקל. אם היא משתמשת יותר מידי זמן בכוחה יהיו לה בחילות וסחרחורות. נחשבת לחברה קרובה של אִיזוקו ואידה. נחמדה, אכפתית, ובעלת גישה אופטימית. באה ממשפחה ענייה אבל אוהבת, והיא רוצה לתמוך באחרים, כמו שמשפחתה תומכת בה. היחידה שקוראת למידוריה "דקו" מלבד באקוגו.
  • טֶנְיָה אִידָה/אינג'ניאום – קווירק: "מנוע" (Engine). יש לו מנועים בעלי שישה חורים ברגליים המאפשרים לו לרוץ במהירות מאוד גבוהה, שימוש יתר במנועים שלו עלול לגרום לרגליו להתחמם יתר על המידה ולפגוע בהליכה שלו לטווח קצר יחסית. על מנת לתדלק את המנועים שלו, טניה צריך לשתות מיץ תפוזים. מאוד רציני ברוב, תלמיד חרוץ ושקדן המוציא ציונים גבוהים בכל המקצועות, הגון, אחראי וישיר. בן למשפחת גיבורים מפורסמת ועשירה ומעריץ את אחיו הגדול, הגיבור המקצועי טנסיי אידה, ושואף להיות כמוהו כשיסיים את לימודיו. אידה נהיה גם לנשיא הכיתה, לאחר שאיזוקו סירב. חבר טוב של מידוריה ואוצ'אקו. מזל אריה.
  • שׁוֹטוֹ טוֹדוֹרוֹקִי/שוטו – קווירק: "חצי-קר חצי-חם" (Half-Cold Half-Hot). הצד הימני בגופו בעל כוחות קרח, והצד השמאלי (בו הוא מנע מלהשתמש בעבר) בעל כוחות אש. שימוש יתר בכל אחד מהצדדים יגרום לו לכוויות קשות התלויות בצד (ימין-כוויות קור, שמאל-כוויות חום) בנו של הגיבור מס' 2 והגיבור שפתר הכי הרבה מקרים, אנדאבור. התקבל ל-.U.A דרך המלצה ולא דרך מבחן הכניסה כמו רוב כיתתו. טודורוקי לא נהג להשתמש בכוחו השמאלי והחם בעקבות אביו עד לקרב חשוב מאוד שלו עם איזוקו מידוריה שהתנהל בפסטיבל הספורט בעונה השנייה. שם גם תואר לנו על עברו הקשה והכבד של שוטו כבן הצעיר בין 4 אחים. מזל גדי. קוהי הוריקושי אמר שדמותו מבוססת על הנסיך צוקו מ"אוואטר-כשף האוויר האחרון".
  • טסוּיוּ אׇסוּי/פרופי – קווירק: "צפרדע" (Frog). יש לה כוחות של צפרדע, כגון תנועה מהירה במים, היכולת לקפוץ למרחק ולגובה רבים, פליטת חומצה לקטית מהקיבה שלה ולשון ארוכה (עד כ-20 מטרים), עם זאת, היא רגישה מאוד למזג האוויר ועלולה להתעלף במזג אוויר חם או קר מדי. מאוד נינוחה ורגועה, אבל גם מהירת-תפיסה. אומרת כל מה שחושבת מבלי להסס. נראית קצת כמו צפרדע.
  • מִינוֹרוּ מִינֵטָה/גרייפ ג'ויס (מיץ ענבים) – קווירק: "תלישה" (Pop Off). צומחים לו כדורים סגולים ודביקים מהראש, שהוא יכול לתלוש ולזרוק על אויביו בזמן תקיפה, אך אם יבזבז יותר מדי כדורים יתחיל לדמם מראשו ולבכות דם. מידת הדביקות של הכדורים תלויה מאוד ברגשותיו ובבריאותו, הגופנית או הנפשית (ככל שהוא בריא יותר ומרגיש טוב יותר, הכדורים דביקים יותר ומחזיקים יותר זמן ולהפך). מינטה הוא הילד השני הרגיש ביותר בכיתה אחרי מידוריה ובנוסף הוא נוטה לפגיעה עצמית, ובמצבים של עומס, לחץ, עצבנות, פחד או התרגשות משתמש בקווירק שלו בצורה נמרצת וכוחנית עד לכדי דימום מאסיבי ובכך פוגע בעצמו במכוון. הוא אחד התלמידים החכמים ביותר בכיתה ולמרות גודלו הקטן הוא אתלטי למדי ומסוגל לסחוב משקל די גבוה (סחב את סרו לאחר שאיבד את ההכרה במבחן של מידנייט). מאוד נמוך בגובה (גובהו 108 סנטימטרים לפי הויקי) וסוטה מינית עד מאוד, תכונה שעושה אותו לא מקובל בקרב הבנות וחלק גדול מהבנים, חברו הטוב ביותר הוא קאמינרי והצליח להתחבר גם עם סרו, שוג'י ודקו. במהלך העונה השישית מינה שוטפת את מוחו ועוצרת את התנהגותו הסוטה, לא ברור אם באופן סופי או זמני, אבל מאז שעשתה את זה הוא מתחבר יותר בקלות עם הבנות ונהפך למקובל יותר (אך עדיין דחוי ביחס לבנים אחרים). קוהי הוריקושי אמר שמינטה מבוסס עליו ולכן הוא אחת הדמויות האהובות עליו.
  • אֵייגִ'ירוֹ קִירִישִימָה/ רד ריוט – קווירק: "התקשחות" (Hardening). יכול להפוך את עורו לקשה כאבן, יכולת אשר מחזקת את ההגנה שלו. שימוש יתר מחליש את מידת ההתקשחות שלו לפעם הבאה. חברותי מאוד וכן בעל אובססיה לגבריות (נוהג להצהיר בקול רם מקרה אצילי או גברי שהוא נתקל באחד כזה). מתרגש לרוב עד סף דמעות כשהוא רואה התנהגות גיבורית. אחד מהאנשים היחידים שהצליח ליצור קשר חברות עם קאטסוקי, מה שאפילו מצוין על ידי איזוקו בעונה 3. קירישימה מתואר כאצילי וגברי אך בעונה הרביעית מוסבר לנו כי לא מעולם זה היה כך, ובשל אהבתו בחטיבת הביניים לגיבור המקצועי "קרימסון ריוט" שינה את התנהגותו (ואת צבע שיערו).
  • מוֹמוֹ יָאוֹיוֹרוֹזוּ/קריאייטי – קווירק: "יצירה" (Creation). יכולה ליצור כל דבר דומם מהליפידים בגוף שלה, כל עוד היא יודעת ממה הוא מורכב כימית, מה שעושה אותה מאוד חכמה, אך היא מסוגלת ליצור רק חפצים דוממים, ולא בעלי חיים או צמחים, כמו כן היא תהיה חייבת לאכול הרבה על מנת שהקווירק שלה יפעל כמו שצריך. ילדה עשירה ומקובלת וסגנית-הנשיא של הכיתה, מעמדה הגבוה לא מעיד על אישיותה היא למעשה חברותית למדי ונמצאת בקשר מצוין עם כל בנות הכיתה ורוב הבנים. התקבלה ל-.U.A דרך המלצה ולא דרך מבחן הכניסה כמו טודורוקי.
  • פוּמִיקָאגֵה טוֹקוֹיאָמִי/טסוקויומי – קווירק: "צל אפל" (Dark Shadow). יכול לזמן אליו יצור צל דמוי עורב אשר חי בתוכו, ולשלוט בו. ככל שהסביבה חשוכה יותר, היצור חזק יותר, אך טוקויאמי מתקשה יותר לשלוט בו (ולהפך) לעיתים טוקויאמי מאבד שליטה על צל אפל כמעט לגמרי מהתוצאות עלולות להיות הרסניות. לו עצמו יש ראש של עורב, אבל הוא לא קשור לקווירק שלו. היצור נקרא בשם הקווירק ופעיל הרבה יותר בלילה. שקט, ביישן וממוקד. למרות ביישנותו, הוא תומך בחבריו ומעודד אותם כאשר הם נלחמים ביחד. אישיותו של צל אפל מנוגדת לשל טוקויאמי, בעוג שטוקוימי מופנם, שקט ושומר בבטן את מה שמעיק עליו, צל אפל הוא מוחצן, קולני ולא שומר את המחשבות והקשיים שלו ושל טוקויאמי בפנים, אבל לעולם לא ייפגע בטוקויאמי וכל מה שהוא אומר או עושה זה במטרה לסייע לו. טוקויאמי אוהב לאכול תפוחים ומנגן בגיטרה. חבר טוב של שוג'י.
  • דֵנְקי קָאמִינָארִי/צ'ארג'בולט– קווירק: "חשמול" (Electrification). מייצר בגופו חשמל, שהוא יכול לשחרר ולירות עד לרמה מסוימת. חברותי ואנרגטי עד מאוד, אבל גם פלרטטן ולא חכם במיוחד, נחשב למקורב למינטה וסרו וחבר גם של ג'ירו. אם דנקי יורה חשמל עם הספק גבוה מדי (למקרים, יותר מ-1,300,000 וולט), הוא מקבל קצר במוח שהופך אותו למטומטם גמור למשך שעה אחת.
  • קְיוֹקָה גִ'ירׂו/אירפון ג'ק – קווירק: "שקע אוזניות" (Earphone Jack). תנוכי האוזניים שלה הם בצורת שקע אוזניות, והיא יכולה לחבר אותן לכל דבר אפשרי ולהקשיב. והיא יכולה לשדר את פעימת הלב שלה בעוצמה גבוהה וליצור רטט גבוה מסביבה. מאוד צינית, מעשית, ולא נלהבת. לג׳ירו יש קול מיוחד שגורם לה לשיר טוב יותר מכול הכיתה שלה (משודר בעונה הרביעית). חברה טובה של קודה וקאמינרי.
  • מֶזׂו שוֹגִ'י/טנטיקול – קווירק: "זרועות שכפול" (Dupli-Arms). יש לו שש זרועות שמחוברות זו לזו בקפלי עור גמישים (כמו תמנון), איתן הוא משכפל חלקי גוף אחרים כמו אוזניים, ידיים, פה, ועיניים ( איתם הוא אוכל, מדבר ומקשיב) וחלקים אלו לרוב חזקים פי כמה מהחלקים שקבועים באופן טבעי בגופו (לדוגמה: העיניים שיצמיח על זרועותיו יראו טוב יותר מהעיניים הקבועות שלו, האוזניים על שיצמיח על זרועותיו ישמעו טוב יותר מהאוזניים הקבועות שלו וכן הלאה ). שקט, בוגר ומינימליסט (ניתן לראות בתחרות החדרים, כשהיו לו בחדר רק מזרן ושולחן כתיבה.) התלמיד הצעיר ביותר בכיתה. מגן על חבריו ויעשה הכול כדי לעזור להם. הוא גבוה במיוחד ותמיד לבוש במסכה כחולה על פיו ואפו. החבר הכי טוב של טוקויאמי והצליח להתחבר גם עם מינטה.
  • הׇאנְטָה סרו/סלופן – קווירק: "נייר דבק" (Tape). יכול לירות נייר דבק מהמרפקים שלו. הוא יכול להשתמש בנייר הדבק הזה כדי לרסן וללכוד את אויביו, אבל גם בשביל להתנדנד, הוא מסוגל להוציא מגופו נייר דבר רגיל, נייר דבק דו צדדי או מספר רב של רצועות באותו הזמן. כול אחד מין הסגנונות האלו יקשה אליו לאחר זמן ממושך של שימוש בכוח, וחוץ מזה עורו יתייבש. הוא חברותי ובעל חוש הומור וציניות כלפי קרוביו, אבל יכול להיות רציני וספקן בדעתם של אחרים (ניתן לזהות זאת מספר פעמיים עם קאטסוקי באקוגו) ,נחשב לאחד מחבריו הקרובים של דנקי, ויש לו רגישות דעתנית כלפי התנהגותו של מינטה כלפי נשים (אם כי גם הוא לעיתים מצטרף להתנהגותם הסוטה של קאמינרי ומינטה).
  • טורו האגאקורה/אניביסיבל גירל -קווירק: "בלתי נראות" (Invisibility)- היא לגמרי בלתי נראית, אבל רק הגוף שלה, ככה שהקווירק שלה יעיל רק אם היא עירומה לגמרי. היא מצחיקה, נחמדה וחברותית. חברתה הטובה של מינה. יכולה גם לשלוט בקרני אור באופן מסוים. ישנה תאוריה שאומרת שהיא בוגדת ביו איי.
  • מִינָה אָשִידׂו/פינקי – קווירק: "חומצה" (Acid). מפרישה חומצה חזקה ולבנה מעורה, בה היא משתמשת כדי להמיס קירות וחפצים אחרים, שימוש יתר עלול לגרום לכך שהיא תמיס את בגדיה או תפצע את עצמה. עליזה, אנרגטית מאוד, אוהבת לרקוד, נינוחה וחברותית. יש לה עור ורוד, קרניים, והעיניים שלה הן בעצם 2 אישונים גדולים בעלי קשתית במרכזם, תכונות אשר נותנות לה מראה של חייזרית. מכנה את עצמה ״מלכת החיזריים״. חברתה הטובה ביותר של הגאקורה. נוהגת להציק לאאויאמה ולהמיס לו את הבגדים.
  • יוּגָה אָאׂויָאמָה/לא יכול להפסיק לנצנץ – קווירק: "לייזר טבור" (Navel Laser). יכול לירות לייזר מנצנץ מהטבור שלו, בו הוא משתמש כדי לעוף וגם לתקיפה, שימוש בלייזר ליותר מדי זמן או בעוצמה גבוהה מדי עלול לגרום לו לכאבי בטן עזים. גאה ואוהב תשומת לב מרבית. נולד בצרפת ובנוסף ליפנית מדבר צרפתית ונוהג לדבר ביפנית וצרפתית לסירוגין. אוהב גבינה . כשאאויאמה נמצא ברקע הוא לרוב שובר את הקיר הרביעי, בכך שהוא מסתכל ישירות לצופה. לאחרונה (העונה הרביעית) הצליח גם להתיידד עם איזוקו מידוריה ולהיות איתו בקשר חברי. בעונה החמישית נחשף שהוא נולד ללא קווירק (בדומה למידוריה) וקיבל את הקווירק שלו מאול פור וואן (מוקדם יותר בסדרה מסביר למידוריה שהוא לא שולט בקווירק שלו כמו שצריך, אבל הסיבה לא הוגדרה), ובתמורה עליו למסור מידע רגיש מיו איי, אבל בני כיתתו דרשו שישאר איתם כסוכן כפול.
  • מָאשִירו אׂוגִ'ירׂו/טייל-מן – קווירק: "זנב" (Tail). יש לו זנב גמיש, עבה, וחזק. הוא משתמש בו בשביל לשבור עצמים מסביבו ולזוז מהר יותר, נוסף על כך הוא מומחה באמנויות לחימה שונות, והזנב שלו משמש לו כ "זרוע חמישית". למרות זנבו השימושי, הוא מתקשה לעשות פעולות בסיסיות (כמו ישיבה או שכיבה). אציל, ביישן, מכבד ועניו. עובד קשה ולא מוכן לקבל תוצאות שהוא לא חושב שמגיעות לו.
  • רִיקִידו סָאטׂו/שוגר-מן – קווירק: "עליית סוכר" (Sugar Rush). עבור כל 10 גרם של סוכר שהוא אוכל, הכוח שלו מוכפל פי חמישה למשך שלוש דקות, אך לאחר מכן יהיה חלש ותשוש במיוחד, וגם תפקודו המוחי יפגע, מה שיהפוך אותו למעט טיפש יותר מבעבר. נחשב לתלמיד החלש ביותר בכיתה. הוא אוהב ממתקים ואפייה, יכולת שעוזרת לו. הוא אופה מאוד טוב, אבל הוא עניו לגבי יכולותיו. הוא ובאקוגו אחראים על המטבח כיוון ששניהם עוסקים בבישול ואפייה. הוא ומומו נפגשים לשתות תה מדי יום והם גם מתאמנים יחד (כיוון ששניהם צריכים לאכול כדי שהקווירק שלהם יעבוד). החבר הכי טוב של קודה.
  • קׂוגִ'י קׂודָה/אנימה – קווירק: "קול חיות" (Anivoice). יכול לדבר לחיות בסביבתו, להבין אותן, ולשלוט בהן, אבל שימוש יתר עלול לפגוע בשמיעה שלו, ובפעם הבאה בה יפעיל את הקווירק שלו, הרדיוס שבו החיות צריכות להיות כדי שהוא יוכל לתקשר איתן יהיה קטן יותר. יש לו ראש דמוי אבן, אבל אין לזה קשר לקווירק שלו (בדומה לראש העורב של טוקויאמי).ביישן מאוד ושקט, ומעדיף לתקשר עם אחרים דרך שפת הסימנים. טבעוני עקב קרבתו לבעלי חיים. הוא אוהב חיות, ודברים חמודים. למרות זאת, הוא מפחד מחרקים אבל הוא יכול להתגבר על הפחד הזה אם מישהו מחבריו צריך עזרה. מגדל ארנבת בחדר השינה שלו בבית הספר. החבר הכי טוב של סאטו וחבר טוב גם של ג'ירו.

תלמידי .U.A בולטים נוספים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • הִיטוֹשִׁי שִׁינְזוֹ – קווירק: "שטיפת מוח" (Brainwashing), מסוגל לשלוט על גופו של האדם ברגע שאותו אדם עונה לשאלה שלו. לומד במסלול הכללי בבית הספר .U.A, מתוך תקווה לעבור למסלול הגיבורים. בפסטיבל הספורט של .U.A הצליח להעפיל לשלב השלישי, שם הפסיד לאיזוקו. (במנגה אושר שיעבור למסלול הגיבורים משנתו השנייה).
  • טאמאקי אמאג'יקי/סאן איטר (אוכל שמש) - קווירק: "מנשר" (Manifest). יכול לגדל פרטים שונים כרצונות על גפיו (כגון איברי בעלי חיים או חלקי צמחים). כדי להפעיל את הקווירק שלו עליו לאכול את מה שירצה שיופיע על גופו. אחד משלושת הגדולים של תיכון UA. טאמאקי ביישן, שקט ומופנם מאוד, וסובל מפחד במה חמור, במיוחד כאשר ניצב מול קהל גדול. הוא נלחץ בקלות כשאנשים מדברים איתו.
  • מֶיי הָאטסוּמֶה – קווירק: "זוּם" (Zoom). התכונה שלה נותנת לה לראות למרחק של חמישה קילומטרים לפחות כל עוד היא מתרכזת. לומדת במסלול התמיכה בבית הספר .U.A. בפסטיבל הספורט של .U.A הצליחה להעפיל לשלב השלישי, בו הפסידה במכוון לטניה, אך לא לפני שניצלה את הקרב כדי להציג בפני כל הצופים את המוצרים שהמציאה כדי לסייע לגיבורים. הייתה בשלב השני של פסטיבל הספורט בקבוצה של איזוקו. היא מדברת וחושבת מהר.
  • מיריו טוגאטה/לאמיליון - קווירק: "חדירה" (Permeation), כוחו הוא מעבר דרך חפצים אף על פי שכאשר גופו עובר דרך חפץ מסוים הוא חייב להפסיק לנשום כדי שזה יקרה. נציג שלושת הגדולים של תיכון UA ומלווה בוגר של מידוריה בהתלמדות שלו. היה אמור להיבחר להיות סמל השלום החדש במקום מידוריה. מיריו הוא אדם חברותי ואנרגטי, וחברם הטוב ביותר של אמאג'יקי ונג'ירה. איבד בסופו של דבר את הקווירק שלו, אך ארי החזירה לא אותו בעונה 6.
  • נג'ירה האדו/נג'ירה צ'אן - קווירק: "תנועת גל" (Wave Motion), יכולה לייצר גלי הלם ספירליים בעזרת הקווירק שלה. אחת משלושת הגדולים של תיכון UA. חמודה וסקרנית, נוטה לדבר בלי סוף ומגלה עניין רב בתכונות הפיזיות הייחודיות של האנשים אותם היא פוגשת. בשל כך, נג'ירה יכולה להיות בוטה מאוד ולעיתים קרובות שואלת שאלות פולשניות.

תלמידי כיתה B-1[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • איבארה שיאוזאקי/ויין - קווירק: "גפנים" (Vines). מסוגלת לשלוט בגפנים בעזרת שיערה, ולהאריך אותם. ניצחה את קאמניארי בסיבוב הראשון של פסטיבל הספורט בקרבות אחד על אחד, ולאחר מכן הודחה על ידי אידה. צנועה ואדיבה מאוד. מחוברת מאוד לדת, נוטה לדבר הרבה על גן עדן ומוטיבים דתיים אחרים. הדבר בא לידי ביטוי גם בשמות של המתקפות שלה: "מגן אמונה" או "צליבה".
  • איטסוקה קנדו/באטל פיסט (אגרוף הקרב) - קווירק: "הגדלת כפות ידיה" (Big Fist). מסוגלת להגדיל של שתי כפות ידיה לממדים ענקיים. נבחרה להיות נשיאת הכיתה. איטסוקה היא בחורה נמרצת ומתחשבת. לא מהססת לדבר בכנות ולהעביר ביקורת גם על חבריה לכיתה בעת הצורך, בעיקר על נייטו מונומה כשהוא מתחיל להציק לכיתה A. שאר חברי הכיתה רואים בה מעין "אחות גדולה" בגלל אישיותה.
  • ג'וזו הוננוקי/מאדמן (איש הבוץ) - קווירק: "התרככות" (Softening). מסוגל לרכך כל חפץ דומם שהוא בא איתו במגע. למשל, הוא מסוגל לרכך את האדמה ולהפוך אותה למעין חול טובעני. מפגין רוגע והבנה כשהוא מתמודד עם המעשים של חבריו לכיתה.
  • ג'ורוטה שישידה/ז'בודן - קווירק: "בהמה" (Beast). מסוגל להפוך לבהמה גדולה ומפלצתית. כשהוא נמצא בדמות המפלצת שלו, כוחו, מהירותו ועמידותו מוגברים בצורה משמעותית. חושי השמיעה והריח שלו מוגברים גם כן. ג'ורוטה הוא בחור אינטלקטואלי ונוטה להשתמש בעודף מילים כשהוא מדבר עם אנשים אחרים. לעיתים קרובות פונה לאנשים סביבו בשמות תואר מכובדים כמו "אדוני" ו"גבירתי". אישיותו מושפעת מהחינוך שקיבל מהבית. עם זאת, כשהוא נמצא בדמות המפלצת שלו, אישיותו משתנה לסוערת ואנרגטית.
  • היריו רין/דראגון שראוד (עטוף דרקון) - קווירק: "קשקשים" (Scales). מסוגל להפיק מעורו קשקשי זוחלים חזקים ועמידים. הקשקשים יכולים לשמש לו כמגן או כחצים. חרוץ ותמיד מוכן לשתף פעולה עם אחרים, כפי שהראה במסלול המכשולים בפסטיבל הספורט.
  • טוגארו קאמקירי/ג'ק מאנטיס - קווירק: "חד כתער" (Razor Sharp). מסוגל ליצור להבים גדולים מכל מקום בגופו. הלהבים חדים וחזקים ומסוגלים לחתוך אפילו ברזל ופלדה. חמום מוח ובעל אישיות אגרסיבית, בדומה לקאטסוקי באקוגו. חבר לחדר כושר של טטסוטטסו ורואה בקאטסוקי יריב אישי.
  • טטסוטטסו טטסוטטסו/ריל סטיל (פלדה אמיתית) - קווירק: "פלדה" (Steel). מסוגל להפוך את כל גופו לפלדה. דומה באופיו ובהתנהגותו לקירישימה מכיתה A, והודח על ידיו לאחר שובר שוויון בפסטיבל הספורט. חמום מוח באישיותו ולא מהסס להתבטא. עקשן, בעל ביטחון עצמי גבוה וישיר.
  • יוי קודאי/רול - קווירק: "גודל" (Size). מסוגלת לשנות את גודלם של חפצים דוממים שבאה איתם במגע. בחורה שקטה שמפגינה רגשות לעיתים רחוקות, חבריה לכיתה רואים בה בן אדם קר וציני.
  • יוסטסו אוואסה/וולדר (רתך) - קווירק: "ריתוך" (Weld). מסוגל לרתך עצמים שונים ברמה אטומית. לא חברותי כל כך כמו שאר חבריו לכיתה, נוטה להיות גס ועצבני. בסיטואציות מסוכנות או של חיים או מוות מעדיף להקריב את עצמו כדי שהאנשים סביבו לא יפגעו, מה שבא לידי ביטוי כאשר הציל את מומו מכיתה A במפגש מול הנומו ביער של מחנה האימונים.
  • מאנגה פוקידשי/קומיק-מן - קווירק: "קומיק" (Comic). מסוגל ליצור מילים באוויר באמצעות דיבור. מילים אלו הן אומנומטופיות ויכולות לבטא את השפעות התופעה שהצליל מציע. בעל אישיות מוחצנת ודרמטית. נהנה לגרום לילדים קטנים לחייך.
  • נייטו מונומה/פנטום טיף (גנב פנטום) - קווירק: "העתק" (Copy). מסוגל להעתיק ולהשתמש בקווירק של אדם שהוא בא איתו במגע פיזי. אינטליגנטי, קולני ואף קצת מעורער. בעל אובססיה מוזרה לכיתה A ומחפש ברעתה כל הזמן.
  • נירנגקי שודה/מיינס (מוקשים) - קווירק: "פגיעה תאומה" (Twin Impact). מסוגל לפגוע במטרה ולגרום לנקודת הפגישה להרגיש פגיעה נוספת, פי כמה חזקה יותר מהראשונה. פרש מפסטיבל הספורט מנסיבות של כבוד ביחד עם אוג׳ירו. בעל אישיות צנועה ובוגרת, לא נוטר טינה ולא מוכן לקבל קרדיט שלא מרגיש שהרוויח בכבוד.
  • סטסונה טוקאגה/ליזארדי - קווירק: "מפצל זנב לטאה" (Lizard Tail Splitter). מסוגלת לפצל את גופה לעד כ-50 חלקים שונים. כל אחד מהחלקים יכול לצוף ולזוז באוויר ולהתחדש בעת הצורך. בעלת ביטחון עצמי גבוהה ופטפטנית. מהיחידים בכיתה B שלכאורה אינה נוטרת טינה לכיתה A. התקבלה ל- UA דרך המלצה, כמו טודורוקי ומומו מכיתה A1
  • סן קייברה/ספיירל - קווירק: "סיבוב מהיר" (Gyrate). מסוגל לגרום לכל חלק בגופו להסתובב במהירות גבוהה כמו מקדחה. הוא רגוע וממוקד.
  • פוני טסונוטורי/רוקטי - קווירק: "תותח קרניים" (Horn Cannon). מסוגלת לשגר את קרניה כקליעים וזוג קרניים חדש יגדל חזרה כמעט מיד. מסוגלת לשלוט מרחוק על ארבע קרניים בו זמנית, אך לא מעבר. בחורה ביישנית, מתחשבת וחרוצה. לא ילידת יפן ולכן גם לא שולטת בשפה. בעלת אישיות נאיבית שנייטו מונומה נוטה לנצל בשביל ללמד אותה ביטויים גסים, מבלי שפוני מבינה מה משמעותם. כשהיא כועסת היא נוטה להתחיל לדבר בשפת האם שלה (אנגלית). מעריצה גדולה של מאנגה ואנימה.
  • קוג'ירו בונדו/פלאמו - קווירק: "סאמדיין" (Cemedine). מסוגל לרסס מהחורים שעל פניו כמויות גדולות של נוזל דמוי דבק שמתייבש במהירות. הנוזל דביק ומשמש ללכידה והדבקה. מתואר כבעל אישיות עדינה וביישנית למרות ממדיו. נוטה לגמגם כשהוא מדבר עם חבריו לכיתה, אך מסתדר איתם היטב למרות זאת.
  • קוסיי טסובאראבה/טסובוראבה - קווירק: "אוויר מוצק" (Solid Air). מסוגל להפוך אוויר למוצק, השתמש ביכולת הזו שלו בשביל למנוע מבאקוגו לתקוף את קבוצתו בפסטיבל הספורט. נלהב ותחרותי.
  • קינוקו קומורי/שי-מייג' - קווירק: "פטרייה" (Mushroom). מסוגלת להפיק מגופה נבגי פטריות מכל מיני סוגים. הנבגים צומחים במהירות לפטריות ברגע שהם יוצרים קשר עם משטח מוצק, כולל על גופה של קינוקו עצמה או על גופם של יריביה. ההשפעה בעלת תוקף של בין שעתיים לשלוש שעות. הנבגים מתפשטים בצורה טובה יותר בסביבה לחה. קינוקו היא ביישנית ונהנית להשתמש בקווירק שלה שכן היא נורא אוהבת פטריות.
  • רייקו יאנאגי/אמילי - קווירק: "רוח רפאים" (Poltergeist). מסוגלת לשלוט בחפצים הנמצאים בקרבתה באמצעות טלקניזס. מגבלת המשקל של הקווירק היא בערך משקל האדם הממוצע. שקטה ולא נוטה להפגין רגשות. בעלת תנוחת גוף מוזרה אשר מזכירה זומבי או רוח רפאים.
  • שיהאי קורוירו/ואנטבלאק - קווירק: "שחור" (Black). מסוגל למזג את גופו לכל דבר בעל צבע כהה, בין אם כהה באופן טבעי או בגלל נסיבות חיצונית, כגון צללים. בעל אישיות ערמומית ומתעתעת. בעל נטייה לדיבור דרמטי, בדומה לטוקויאמי. נדמה שהוא מחבב את קינוקו.

צוות בית הספר .U.A[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • נֶזוּ – קווירק: "מפרט גבוה" (High Spec), נותן לבעל הקווירק אינטליגנציה עצומה. מנהל בית הספר .U.A. למעשה הוא לא בן-אנוש, אלא מקרה נדיר של בעל-חיים (עכבר) שיש לו קווירק.
  • טוֹשִׁינוֹרִי יָאגִי (אוֹל מָיְיט) – קווירק: "אחד בשביל כולם" (One For All). הגיבור מס' 1 (עד פרישתו). בשביל עבודתו כגיבור זכה לכינוי "סמל השלום". המשתמש השמיני של "אחד בשביל כולם". הוריש את הקווירק שלו לאיזוקו מידוריה. גם הוא כמו איזוקו נולד חסר-קווירק (דבר שהיה פחות נדיר בתקופתו), וירש את הקווירק "אחד בשביל כולם". לאחר שספג מכה חזקה במיוחד במהלך לחימה מול "כולם בשביל אחד" (All for One), איבד את יכולתו להשתמש בקווירק שלו לתקופות ממושכות. שימוש יתר של הקווירק מותיר אותו רזה וכחוש והוא יורק דם כשהוא מרים את קולו, צוחק או משתעל. התחיל ללמד ב-.U.A לאחר כניסתו של איזוקו, מלמד את כיתה 1-A שיעורים מעשיים. בהמשך עונה 3 איבד את הקווירק שלו לגמרי. בעונה 6 הצטוות בקבוצה עם: מידוריה איזוקו, אנדוור, הוקס ובאסט ג'יניסט
  • שׁוֹטָה אָיְיזָאוָוה (אִירֶייזר הֶד) – קווירק: "מחיקה" (Erasure). מסוגל "למחוק" זמנית את הקווירק של מי שהוא מסתכל עליו. מורה ותיק ב-.U.A, ובעל גישה מאוד קשוחה כלפי תלמידיו, עם זאת הוא אוהב אותם כאילו היו ילדיו הפרטיים, דבר שנראה לעיתים קרובות מאוד במהלך הסדרה. משמש כמחנך של כיתה 1-A. לעיתים ישן במהלך יום הלימודים כיוון שבלילות הוא עובד כגיבור על מקצועי (מסייר בעיר עם פרזנט מייק ועוד גיבורים) ומגיע מותש לבית הספר. חבר ילדות של היזאשי יאמאדה. אוהב חתולים.
  • הִיזָאשִׁי יָאמָאדָה (פְּרֶזנְט מִיק) – קווירק: "קול" (Voice). מסוגל להגביר מאוד את עוצמת ואת התדר של הקול שלו, עד כדי גרימת נזק כבד למי ששומע אותו. מורה ותיק ב-.U.A. משמש כמורה המשלים של כיתה 1-A ומלמד אותם מקצועות כמו אנגלית ומתמטיקה. בעל אישיות מוחצנת ואקסצנטרית, ומתבטא בצורה קולנית ובהתרגשות ללא קשר לסיטואציה. בנוסף לעבודתו כמורה וכגיבור מקצועי (המסייר בעיר בלילות יחד עם אייזאווה) הוא גם שדרן בתחנת הרדיו המקומית. חבר ילדות של שוטה אייזאווה
  • נמורי קאיימה (מידנייט) - קווירק: "סַהֲרוּרִי" (Sonambulist). מסוגלת להרדים את האנשים שמסביבה על ידי הפקת ארומה מעוררת שינה מגופה. הקווירק עובד יותר טוב על גברים מאשר על נשים. בעלת אישיות שובבה ופלרטטנית, אבל רצינית ובלתי צפויה ברגעים מסוימים. רגישה במיוחד בהקשר לגילה. חסרת בושה ולעיתים קרובות מתלבשת ומתנהגת בצורה מינית, גם מול תלמידיה. שימשה כמורה לתולדות אומנות גיבורים מודרנית. מתה בעונה השישית.
  • קן הישיאמה (סמנטוס) - קווירק: "בטון" (Cement). מסוגל לתפעל כל חומר שהוא בא איתו במגע כל עוד הוא מבוסס על בטון. הוא יכול לשנות את הצורה ואת הגודל של החומר. נדמה שאין מגבלת זמן לשימוש בקווירק שלו, ולכן הוא נחשב המורה שהכי קשה להילחם נגדו. בעל אישיות רצינית אך נעימה, תמיד דואג לשלומם של האחרים. משמש כמורה לספרות מודרנית.
  • סֶקִיגִ'ירוֹ קְָאן (וְלָאד קִינְג) – קווירק: "שליטת דם" (Blood Control). מסוגל לעצב ולהקשות את הדם שלו מחוץ לגופו. מורה ותיק ב-.U.A, משמש כמחנך של כיתה B-1.
  • צִ'יוֹ שׁוּזֶנְגִ'י (רִיקאבֶרִי גִירְל) – קווירק: "ריפוי" (Heal). יכולה לרפא אדם פצוע על ידי נשיקה. הריפוי נעשה באמצעות האנרגיה של הפצוע ולכן זה עלול לגרום למטופל תשישות רבה. האחות של בית הספר .U.A.
  • 13/ת'ארטין (ספייס הירו) - קווירק: "חור שחור" (Black Hole). מסוגלת ליצור אפקט יניקה של חור שחור בקצות האצבעות שלה. כוח היניקה חזק מאוד ומסוגל לבלוע כל דבר, כולל אור. כל מה שנשאב אל החור השחור מתפורר לאבק. חכמה ומנומסת, עובדת בתור גיבורת הצלה. בנתה מתקן אימונים שמטרתו ללמד את התלמידים טכניקות של חיפוש הצלה.
  • סנייפ - קווירק: "הַנְחָיָה" (Homing). מסוגל לשלוט בקליעים שהוא יורה מנשקו. בעל מנריזמים דומים לזה של בוקר. אחראי על תלמידי שנה ג' בבית הספר.
  • אקטופלזם - קווירק: "שִׁבּוּטים" (Clones). מסוגל לירוק זרמי אקטופלזמה ולהפוך אותם לשיבוטים של עצמו. הוא מסוגל ליצור ולשלוט בעד כ-30 שיבוטים בו זמנית וכ-36 אחרי ששר קריוקי. הוא מסוגל גם ליצור שבוט אחד ענק. בעל אישיות איתנה ולא מהסס לדחוק את תלמידיו אל קצה יכולתם בשביל להוציא מהם את הטוב ביותר. משמש כמורה למתמטיקה.
  • ריו אינואי (האונד דוג) - קווירק: "כלב" (Dog). הקווירק שלו מלווה לו תכונות ויכולות של כלב, כמו חוש ריח מפותח. כשהוא מתעצבן הוא נוטה לדבר בצורה לא-קוהרנטית ואלימה בשילוב של מילים וצלילים שכלב היה מפיק. משמש כיועץ בית הספר U.A.
  • היגארי מאייג'ימה (פאוור לודר) - קווירק: "טפרי ברזל" (Iron Claws). אצבעותיו בעלות טפרים מתכתיים המשמשים אותו לחפירה או כרייה בקרקע. מנהל את כיתת הפיתוח של בית הספר.

גיבורים נוספים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אֶנְגִ'י טוֹדוֹרוֹקִי (אֶנְדוור

') - קווירק: "להבת גיהנום" (Hell Flame). מסוגל ליצור ולשלוט בכמות גדולה של להבות. גיבור מס' 1 (לאחר פרישת אול מייט) והגיבור שפתר הכי הרבה מקרים. אביו של שוטו ושלושת אחיו ובעלה של ריי. התחתן עם ריי בנישואי תועלת בגלל שיש לה קווירק של קרח, בתקווה שייוולד להם בן שמסוגל להשתמש גם באש וגם בקרח, וכך אותו בן יוכל להיות יותר גיבור גדול יותר מאול מייט. מערכת היחסים שלו עם ילדיו ואשתו מתוחה בשל האובססיה שלו להתעלות על אול מייט כגיבור מספר אחד (מערכת היחסים שלו עם שוטו מתוחה במיוחד בגלל רצונו של אנג'י ששוטו עצמו ימלא את התפקיד הזה), אך הוא מנסה לתקן זאת מאוחר יותר. המוניטין שלו נפגע קשות לאחר שהנבל דאבי חושף את זהותו האמיתית כבנו. בעונה 6 הצטוות בקבוצה עם: איזוקו מידוריה,אול מייט, הוקס ובאסט ג'יניסט

  • קייגו טאקאמי (הוקס/הנץ) - קווירק: "כנפיים עזות" (Fierce Wings). יש לו כנפי נץ אדומות המזדקרות מגבו איתן הוא עף, חוץ מזה כשהוא תולש מהנוצות המכסות את כנפיו הן יכולות לשמש לו כ"מכשיר קשר" עם דברים בהם הן נתפסו. אינטליגנטי ובעל אישיות שמחה וחסרת דאגות. מגיל צעיר העריץ את אנדוור. מפגין התנהגות נינוחה, אך למרות זאת תמיד נמצא בכוננות מתמדת. הגיבור מס' 2. לקח את טוקויאמי בתור מתמחה. בעונה 6 הצטוות בקבוצה עם: איזוקו מידוריה, אול מייט, אנדוור ובאסט ג'יניסט. החולשה שלו היא אש.
  • צוּנָאגוּ הָאקָאמָאטָה (בֶּסְט גִ'ינִיסְט) – קווירק: "מאסטר הסיבים" (Fibre Master). מסוגל לשלוט בסיבים של כל בד. הקווירק עובד הכי טוב על בד דֵנִים, והכי פחות טוב על בד טְרֶנִינְג. אלגנטי ורַאַוְתָנִי, מאמין שאנשים בעלי השפעה מחויבים לשמור על מראה חיובי, גם פיזית וגם חברתית. לוקח את קאטסוקי באקוגו בתור מתמחה, אך לא מסכים עם אישיותו ומנסה לתקן אותה. הגיבור מס' 3. בעונה 6 הצטוות בקבוצה עם: איזוקו מידוריה, אול מייט, אנדוור והוקס.
  • טֶנְסֶיי אִידָה (אִינְגֶ'נְיוּם) – קווירק: מנוע (Engine). יש לו מנועי סילון על הזרועות אותם הוא מתדלק על ידי שתיית מיץ אשכוליות. אחיו הגדול של טניה אידה ומושא הערצתו. בעונה השלישית הפך לנכה על כיסא גלגלים לאחר היתקלות בסטיין במהלכה הוא נפצע אנוש וכמעט מת, אך שרד את הפגיעה, הוריש לטניה את כינוי הגיבור שלו ופרש מעבודתו כגיבור מקצועי, מאז טניה נחוש לנקום בסטיין.
  • סורהיקו טורינו (גראנד טורינו) - קווירק: "מנוע סילון" (Jet). מסוגל לירות סילוני אוויר מהחורים שבכפות רגליו. סילוני האוויר מעניקים לו מהירות וכוח בעיטה חזקים מאוד, והוא יכול להשתמש בהם על מנת לעוף למרחקים קצרים. מחנך בבית הספר U.A לשעבר והמנטור של טושינורי יאגי ואיזוקו מידוריה.
  • שינו סוסאקי/מנדליי -קווירק: "טלפתיה" (Telepathy). מאפשר לה לשמוע מחשבות ולשלוח מחשבות לאנשים אחרים. מנהיגת "החתלתולים הפראיים" (Wild, Wild, Pussycats) ומנהלת מחנה האימונים שכיתה 1A הייתה בו. רגועה, שקטה ואחראית. דודתו של קוטה איזומי.
  • ריוקו טסוצ'יקאווה/ פיקסי בוב -קווירק: "זרימת אדמה" (Earth Flow) יכולה לנצל את האדמה כדי לתקוף, להגן ולייצר מפלצות אדמה. חברה בחתלתולים הפראיים ועובדת במחנה הקיץ שכיתה 1A הייתה בו. היפראקטיבית ונמרצת, רגישה לדיבורים על הגיל שלה.
  • טומוקו שירקוטו/ראגדול (בובת סמרטוטים) - קווירק "חיפוש" (Search). מצליחה לאתר אנשים ברדיוס של עד 100 מטר ממנה, כולל מיקומם ונקודות התורפה שלהם. הייתה חברה בחתלתולים הפראיים, שם הייתה האנרגטית וההיפר אקטיבית ביותר מביניהם. לאחר שאיבדה את הקווירק שלה נכנסה לדיכאון עמוק.
  • יאווארה שאטורה/ טייגר - קווירק: "גוף גמיש" (Pliabody). בעל כוח פיזי מטורף, ומסוגל למתוח או להשטיח את גופו כרצונו. חבר "בחתלתולים הפראיים". גברי וקשוח.

מאונט ליידי שם פרטי לא ידוע קווירק גדילה(הגוף שלה נהיה גדול ברמה) נראתה לראשונה בפרק אחד כגיבורה מתחילה מתה בעונה 6.

דמויות חשובות נוספות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אינקו מידוריה - קווירק: "משיכת חפצים קטנים" (Attraction of Small Objects), יכולה למשוך לעברה חפצים קטנים, הקווירק שלה יעיל לחיי היומיום שלה, אבל לא מספיק חזק כדי שתהיה גיבורה או נבלית. אימו שלי איזוקו. אישה טובת לב התומכת בבנה בכל צעד שהוא עושה, רגישה כמו בנה וכל צעד שהוא עושה בדרכו מרגש אותה עד לכדי התקף בכי כבד. חברה טובה של מיטסוקי באקוגו.
  • מיטסוקי בקוגו- קווירק: "גליצרין" (Glycerin), יכולה להפריש גליצרין מהעור שלה (בדומה לאופן שבו מינה אשידו מפעילה את הקווירק שלה). אמו של קטסוקי. גם היא בדומה לבנה נוטה להתעצבן בקלות אבל לרוב היא רגועה ונחמדה. חברה טובה של אינקו מידוריה. רוצה שבנה יהיה נחמד יותר לאנשים סביבו, אך לעיתים קרובות נקלעת לוויכוחים אלימים איתו ואף מרביצה לו (לפעמים לעיני אנשים שאינם בגדר המשפחה). קאטסוקי נוהג לכנות אותה "מכשפה זקנה".
  • ריי טודורוקי- קווירק: "קרח" (Ice). אימו של שוטו ואשתו של אנג'י. אישה טובת לב ואכפתית המנסה לשכנע את בעלה לאפשר לשוטו לחיות את החיים שהוא רוצה (דבר אשר לא התקבל בברכה על ידי בעלה והוא התחיל להתעלל בה עד להידרדרות חדה של יציבותה הנפשית), ושוטו אוהב אותה מאוד על כך. היא אחראית לצלקת הענקית בפניו של שוטו כיוון שברגע של חוסר יציבות נפשית שפכה עליו תכולת קומקום רותחת, אך מיד טיפלה בכוויה שלו באמצעות הקווירק שלה.
  • קוטה איזומי -קווירק "אקדח מים" (Water gun). יכול להתיז מים בעוצמה גבוהה במיוחד. חי עם דודתו שינו סוסאקי עקב היותו יתום. קוטה הוא ילד ממורמר ומרוחק ששונא אנשים ששואפים להיות גיבורים. היה במחנה האימונים ונהג באלימות וחוסך אמפתיה כלפי תלמידי כיתה 1A. איזוקו התחבר איתו ועזר לו להבין גיבורים טוב יותר, וקוטה נעשה חברותי יותר.
  • ארי- קווירק "שחזור". ילדה קטנה שהוצלה על ידי תלמידים מיו איי וגיבורים נוספים התעללות של ארגון נבלים בשם 'שיה הסאיקאי'. ראש הארגון, נבל בשם בדוי אוברהול, לקח ממנה דם על מנת להפוך אותו לנסיוב שגורם למחיקת הקווירק של האדם שהנסיוב הוזרק אליו. נפצעה קשה וסבלה בעקבות זה, לכן הגיבורים הצילו אותה והיא עברה לגור ביו איי. ילדה חברותית ואכפתית.

נבלים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • טוֹמוּרָה שִׁיגָארָאקִי (שם אמיתי: טֶנְקוֹ שִׁימוּרָה) – קווירק: "ריקבון" (Decay). מסוגל להפוך לאפר כל דבר שהוא נוגע בו עם 5 אצבעותיו. המנהיג בפועל של "ליגת הנבלים". עבר התעללות על ידי אביו בילדותו, והרג בתאונה את כל משפחתו. מאומץ על ידי אול פור וואן. בעל אישיות מרושעת ומעוותת. הנכד של ננה שימורה.מת לגמרי כאשר אול פור וואן נכנס והשתלט על גופו.
  • קוּרוֹגִירִי (שם אמיתי: אובורו שירקומו)– קווירק: "שער ממדי" (Warp Gate). מסוגל ליצור שער דרכו ניתן לעבור בין מיקומים שונים, בדומה לטלפורטציה. הסגן-מנהיג של "ליגת הנבלים" ומנהל הבר שנמצא בבניין בו חברי הליגה גרים. בהמשך, מתגלה שהוא נומו שנוצר מגופתו של אוברו שירקומו, חבר הילדות של שוטה איזוואה והיזאשי יאמדה. נוצר על מנת שיוכל להגן על שיגאראקי בכל עת.מת בעונה5
  • צִ'יזוֹמֶה אָקָאגוּרוֹ (סְטֶיְין) – קווירק: "קרישת דם" (Bloodcurdle). מסוגל לשתק זמנית את יריבו על ידי טעימת הדם שלו. ידוע בתור: "הורג הגיבורים" (Hero Killer). בעל אידאולוגיה קיצונית לפיה רוב הגיבורים הם "מזויפים" ורק גיבורים מעטים כמו אול מייט הם גיבורים אמיתיים. הוא צד והורג או פוצע גיבורים שלפי דעתו הם מזויפים. מאז שתקף וכמעט הרג את טנסיי אידה, מה שהוביל לפרישתו והעברת שמו לאחיו הצעיר, טניה נחוש לנקום בו.
  • טוויס (שם אמיתי: ג'ין בובאייגווארה) - קווירק: "כפול" (Double). מסוגל ליצור כפיל מושלם של כל דבר, חי או דומם. מוגבל לשני כפילים בבת אחת. בעל אישיות ייחודית ומפוצלת בשל טראומה שחווה בעבר. בעונה חמש התגבר על הטראומה שלו ויצר המון כפילים של עצמו. חברותי, ונאמן לחבריו. נרצח בעונה שש על ידי הוקס.חבר טוב של טוגה, והציל אותה בעונה 5.
  • הִימִיקוֹ טוֹגָה – קווירק: "שינוי צורה" (Transform). היא יכולה לשנות את צורתה לצורתו של מי שלקחה ממנו דם, בנוסף אם היא לוקחת דם של אנשים שהיא אוהבת היא מקבלת גם את הקווירק שלהם, כמות הזמן שהיא יכולה לשמור על צורה זו תלויה בכמות הדם שלקחה (כוס אחת מספיקה בערך ליום). נכון להיום מאוהבת קשות במידוריה. בניגוד ליתר החברים בליגת הנבלים, טוגה היא מאוד עליזה וכרזמטית, ומכנה את אויביה "חברים", גם אם זו רק מלכודת כדי לקחת מהם דם. יכולה להפוך לבלתי נראית לזמן קצר כל עוד היא מתרכזת ומנקה את הראש ממחשבות.
  • דָאבִּי (שם אמיתי: טויה טודורוקי) – קווירק: "שְׂרֵפָה" (Cremation). מסוגל להפיק מגופו להבות אש כחולות. כוחן של הלהבות חזק מאוד והן מתעצמות אפילו יותר כשהוא חווה רגשות עזים, אך גופו אינו מסוגל לעמוד בטמפרטורות גבוהות במיוחד (הודות לגנטיקה מצד אימו), והוא עלול לקבל כוויות אם ישתמש בהן לתקופות ממושכות. בתור ילד, היה בעל אישיות אנרגטית ושאפתנית, ורצה ללמוד כמה שיותר מאביו. בגלל שאביו דאג להכניס לו לראש מגיל צעיר שהוא זה שיתעלה על אול מייט, ככל שהזמן עבר טויה נהייה יותר ויותר אובססיבי עם הרעיון. הדחף רק גבר עם השנים, גם כשאנג'י ניסה לעצור אותו ולבקש ממנו להתמקד במטרה אחרת (אנג'י נטש את הרעיון שטויה יהיה זה שיתעלה על אול מייט לאחר שהתגלה שגופו לא עומד בטמפרטורות של הקווירק שלו והוא גורם לעצמו לנזק). טויה המשיך להתאמן לבד למרות ההפצרות של בני משפחתו והמשיך לאסוף כוויות על כל חלקי גופו. בגיל ההתבגרות שלו נהפכו הלהבות שלו מאדומות לכחולות. כששוטו נולד, אנג'י נטש את טויה סופית בשביל להתמקד בו במקום. דבר זה גרם לטויה לחוות משבר קיומי ולהתחיל לאבד את השפיות, ולאחר שאיבד את שליטתו על להבותיו ושרף חלק גדול מגופו, הוא זייף את מותו והפך לפושע רצחני שכל מטרתו להרוס את המוניטין של אביו ולראות אותו סובל. לאחר שהוא אימץ את הכינוי "דאבי", הפך לאדם מרוחק, מופנם וממוקד שמפגין רגשות לעיתים רחוקות.
  • אוֹל פוֹר וָואן – קווירק: "כולם בשביל אחד" (All For One). מנהיג ליגת הנבלים, והאויב המושבע של אול מייט. הוא יכול לגנוב ולהשתמש בקווירקים של אחרים לפי רצונו, אין גבול לכמות הקווירקים שהוא יכול לגנוב ולהשתמש בהם. הוא יכול גם להכניס קווירקים לאחרים חסרי קווירק. אימץ את שיגראקי, למרות שרק ניצל אותו. בעונה החמישית הסתבר שנתן ליוגה אאוימה את הקווירק שלו (לייזר טבור), והבתמורה היה עליו לבגוד ביו איי ולא אול פור וואן יירצח את בני משפחתו. כשבני כיתתו של יוגה גילו את זה התעקשו שיישאר איתם וילחם באול פור וואן כסוכן כפול.נכנס לגוף של שיגארקי טומרה בעונה 6

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]