בנות ברשת

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לשכתב ערך זה. הסיבה היא: ניסוח ועיצוב.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
יש לשכתב ערך זה. הסיבה היא: ניסוח ועיצוב.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
בנות ברשת
Cyber Girls
סוגה סדרת נעורים
שחקנים מרני קנדי
שרלוט ניקדאו
ג'ניק שומן
טקאיה הונדה
צ'ו קין וה
ארץ מקור אוסטרליה, גרמניה, סינגפור
שפות אנגלית
מספר עונות 1
מספר פרקים 26
הפקה
אורך פרק 25 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שידור
רשת שידור KiKa עריכת הנתון בוויקינתונים
רשת שידור בישראל ערוץ הילדים
תקופת שידור מקורית 2010 – 24 בדצמבר 2011 (25 דקה) עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
www.agurlswurld.com
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

בנות ברשתאנגלית: Cyber Girls או A gURLs wURLd) היא סדרת נוער גרמנית-אמריקאית-סינגפורית, שעוקבת אחר שלישית בנות שנפגשות בחדר צ'אט, לאחר שנפרדו. בישראל הסדרה שודרה בערוץ הילדים בתרגום עברי.

עלילת הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אלי, אמה וג'קי הן שלוש חברות טובות שלומדות יחד בבית ספר בסינגפור. בסוף השנה נפרדות הבנות שמשפחותיהן חיות בארצות שונות: אמה חוזרת לגרמניה, המבורג, עם משפחתה, ואלי חוזרת לסידני שבאוסטרליה. אחיה הגדול של ג'קי, ג'וש, מומחה למחשבים, והוא נותן לבנות מתנת פרידה, חדר צ'אט שבו הן יוכלו לשוחח מכל מקום בעולם באמצעות המחשב או הטלפון. כשהבנות חוזרות כל אחת לביתה הן מזינות את הקוד שקיבלו מג'וש ביחד, אך במקום שיוכלו לתקשר דרך הטלפון מופיע מעין הבזק חשמלי חזק ושואב אותן לתוך חדר הצ'אט - חדר לבן וריק. הן מבינות שהן נמצאות בחלל הסייבר ומצליחות לבסוף לחזור הביתה באמצעות הזנת הקוד שלהן במהופך. תוך כדי כך הן מגלות שאם הן מזינות את הקוד של מישהי מהן בטלפון הן מסוגלות לעבור לבית שלה. בשיטה הזאת הן ממשיכות להיפגש לכל אורך הסדרה כדי לטייל בארצות השונות ולרקוד ביחד. הן שומרות על חדר הצ'אט בסוד בעזרת שקרים רבים.

בתחילת הסדרה אביה של ג'קי לא מעוניין שהיא תמשיך לעשות את מה שהיא אוהבת, לרקוד, בטענה שזה מפריע לה בלימודים. ג'קי רוצה להמשיך לרקוד ואמה מעלה רעיון - שלושת הבנות ישתתפו בתחרות חשובה בריקוד בסינגפור וישנו את דעתו של אבא של ג'קי. הן מבקשות ממישל, המורה שלהן למחול, ללמד אותן את הכוראוגרפיה וממשיכות להיפגש בסתר על מנת לעבור את כל השלבים ולהגיע לגמר. בכל פרק כמעט עומדות הבנות מול בעיה חדשה שהן צריכות להתמודד איתה כדי להשאיר את חדר הצ'אט בסוד, להצליח לחזור לבתיהן, ולנצח בתחרות. בסוף הסדרה הן מגלות שחדר הצ'אט יעלם חודש מוקדם ממה שהן ציפו ונאלצות להיפרד. הן ממשיכות לשמור על קשר דרך המחשב באופן רגיל.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אמה שוברט - אמה היא בתם של יורגן וטינה שוברט. היא גרה בגרמניה, בהמבורג, חברה טובה של ניקולס ואוהבת לרכוב על אופניים ולרקוד. יש למשפחתה כלב בשם שטרודל. היא מתאהבת בג'וש, אחיה הגדול של ג'קי, וגם הוא מאוהב בה, ולקראת סוף הסדרה הם נעשים זוג.
  • ג'קי לי - ג'קי היא נערה מחוננת שמרוכזת בלימודים. הוריה לא רוצים שהיא תרקוד כי הם חושבים שזה מסיח את דעתה מהלימודים. היא גרה בסינגפור ואוהבת בעיקר ללמוד ולרקוד. אחיה הגדול הוא ג'וש. היא לא הרפתקנית ומפחדת בהתחלה מחדר הצ'ט וכמעט מכל בעיה שהבנות נתקלות בה. היא פוגשת בהמבורג את ניקולס, ידידה הטוב של אמה, והשניים מתאהבים והופכים לזוג.
  • אלי הנסון (מרני קנדי) - אלי גרה באוסטרליה ועוזרת בעבודות בחוות הסוסים של הוריה. יש לה אח קטן בשם דיימון בן כאחת עשרה. בחווה עובד גם דן, נער מהחווה השכנה שאוהב סוסים ומועסק מן השנה הקודמת בחווה במקום אלי נסעה ללמוד שנה אחת בסינגפור. בתחילה אלי שונאת אותו כיוון שהיא מרגישה שהוא מחליף אותה ומשתלט על חייה, (מה שקצת נכון) אבל לאחר שהיא לומדת לקבל אותו, השניים מתאהבים ונהיים זוג. מלבד ריקוד, אלי אוהבת מאוד סוסים וחיות בכלל, והיא גם שוחה.
  • מישל - מישל היא הכוריאוגרפית של הבנות. היא מכינה את הבנות לתחרות הארצית בסינגפור. חשובה לה מאוד עבודת צוות, השקעה מרבית ונאמנות.
  • צ'לסי - צ'לסי היא האויבת הגדולה של הבנות. רוב הזמן היא מלווה בשתי בנות שפוטות שלה. היא מתכננת פעמים רבות פעולות נגד הבנות. צ'לסי ושתי "חברותיה" מנסות גם הן, כמו אמה, אלי וג'קי, להגיע לתחרות הארצית. אביה של צ'לסי עשיר מאוד.
  • ג'וש לי - אחיה הגדול של ג'קי. הביא את חדר הצ'ט לבנות, אך לא מודע לכוחו האמיתי. הוא טוב במחשבים ומשחק כדורגל בקבוצה מקצועית. ג'וש מאוהב באמה וגם היא אוהבת אותו. לקראת סוף בסדרה הוא מקבל מלגת מחשבים ומתכוון לטוס לאמריקה, והשניים הופכים לזוג.
  • ניקולס - ידיד טוב של אמה מהמבורג. רוקד איתה מאז בית הספר היסודי. הוא מכיר את ג'קי ואלי בתור חברות טובות של אמה מבית ספר אחר בהמבורג. הוא וג'קי מתאהבים והופכים לזוג.
  • דן - דן גר קרוב לחוות הסוסים של אלי באוסטרליה. בזמן שהיא הייתה בסינגפור הוריה של ג'קי העסיקו אותו בחווה. כשאלי חוזרת הביתה היא ודן מתאהבים אך הופכים לאויבים גמורים. כמו כל משפחתה של אלי, מכיר את אמה וג'קי כחברות מבית הספר באוסטרליה.
  • דיימון - אחיה הקטן של אלי. חוקר. עוזר גם הוא בחוות הסוסים. הוא ואלי לא נחמדים אחד לשני. במהלך הסדרה הוא חושד לפעמים בבנות ומנהל נגדן חקירות.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]