ג'ייסון מילר (דובר)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ג'ייסון מילר
Jason Miller
לידה סיאטל
השכלה אוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון עריכת הנתון בוויקינתונים
מעסיק Newsmax, Rudy Giuliani presidential campaign, 2008, הקמפיין הנשיאותי של דונלד טראמפ 2016, Gettr, Teneo, Jamestown Associates, ממשל דונלד טראמפ עריכת הנתון בוויקינתונים
מפלגה המפלגה הרפובליקנית עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ג'ייסון מילראנגלית: Jason Miller) (נולד ב-1975) הוא יועץ תקשורת אמריקאי שכיהן כיועץ התקשורת של דונלד טראמפ בתקופת הבחירות לנשיאות ארצות הברית 2016.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מילר נולד בסיאטל, סיים תואר ראשון באוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון בוושינגטון די. סי.

במהלך הבחירות בארצות הברית בשנת 2000, שימש מנהל הקמפיין של ריק קלר מהמפלגה הרפובליקנית, שנבחר לנציג המחוז השמיני של פלורידה בבית הנבחרים. לאחר הבחירות מונה לראש מטהו וב-2002 ניהל את קמפיין הבחירות המוצלח לבחירתו מחדש.

בבחירות בשנת 2004 סייע למטה הבחירות של מל מרטינז שנבחר לנציג פלורידה בסנאט, הוא מונה באותו מערכת בחירות למנהל קמפיין הבחירות של טום קוברון לאחר ששני קודמיו פוטרו וסייע לו להיבחר לנציג אוקלהומה בסנאט. בבחירות בשנת 2006 שימש מנהל הקמפיין של הסנאטור ג'ורג' אלן שהפסיד בבחירות לג'ים ווב.

בבחירות לנשיאות ארצות הברית 2008 שימש סגן מנהל התקשורת של רודי ג'וליאני במהלך הבחירות המקדימות של המפלגה הרפובליקנית.

לאחר הבחירות מונה לסגן נשיא בחברת הייעוץ התקשורתי "Dezenhall Resources" בה התמחה בניהול משברים תקשורתיים של חברות גדולות ומפורסמים.

בשנת 2010 הצטרף כשותף וסגן נשיא בחברת הייעוץ התקשורתי "Jamestown". הוא ניהל קמפיינים תקשורתיים של מועמדי המפלגה הרפובליקנית לתפקידים בכירים, בהם של מאט בווין שנבחר למושל קנטקי ושל מארק סנפורד שנבחר לסנאט של ארצות הברית.

ב-2015 מונה ליועץ בכיר ודוברו של הסנטור טד קרוז במהלך התמודדותו בבחירות המקדימות של המפלגה הרפובליקנית לקראת הבחירות לנשיאות ארצות הברית 2016. לאחר שקרוז פרש מהמרוץ מונה מילר ביוני 2016 ליועץ התקשורת של דונלד טראמפ וסייע לו להיבחר לנשיא.

בעקבות ניצחונו של טראמפ מונה מילר למנהל התקשורת בבית הלבן המיועד, אך מילר בחר לסגת ולא לקבל את המינוי, כשהתפרסמו שמועות על רומן שקיים עם חברת קמפיין אחרת של טראמפ, איי ג'י דלגדו.[1][2]

בתחילת 2017 מכר את חלקו בחברת "Jamestown" והצטרף לחברת הייעוץ האסטרטגי "Teneo Strategies".[3]

ביוני 2021 דווח כי מילר עזב את הצוות של טראמפ כדי להיות מנכ"ל חברת סטארט אפ בהיי-טק. ובתחילת יולי הוא השיק גרסת בטא של פלטפורמת המדיה החברתית, Gettr.

מילר נשוי ואב לבת מרעייתו ולבן מאיי ג'י דלגדו.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]