ג'ייפי סאקס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ג'ייפי סאקס
Jonathan Percy Starker Saxe
לידה 23 במרץ 1994 (בן 29)
טורונטו, קנדה עריכת הנתון בוויקינתונים
שם לידה Jonathan Percy Starker Saxe עריכת הנתון בוויקינתונים
שם במה JP Saxe עריכת הנתון בוויקינתונים
מוקד פעילות קנדה עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2012 עריכת הנתון בוויקינתונים
מקום לימודים The Country Day School עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה מוזיקת פופ עריכת הנתון בוויקינתונים
שפה מועדפת אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת תקליטים אריסטה רקורדס עריכת הנתון בוויקינתונים
פרסים והוקרה פרס ג'ונו לפריצת השנה (2021) עריכת הנתון בוויקינתונים
www.jpsaxe.com
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ג'ונתן פרסי סטארקר סאקס[1]אנגלית: Jonathan Percy Starker Saxe; נולד ב-23 במרץ 1993), הידוע בשם הבמה ג'ייפי סאקס (JP Saxe), הוא מוזיקאי וזמר-יוצר קנדי. ידוע בעקבות שיתוף הפעולה שלו עם הזמרת האמריקאית ג'וליה מייקלס, "If the World Was Ending", שיצא לאור ב-17 באוקטובר 2019.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בין אפריל 2017 למרץ 2018 הוציא ג'ייפי סאקס את הסינגלים "Changed"‏, "Anybody Else" ו-"The Few Things". בנובמבר 2018 הוא הוציא את "25 in Barcelona" כסינגל הראשון מתוך מיני-אלבום הבכורה שלו. ב-8 בנובמבר, הוציא את מיני-אלבום הבכורה שלו, Both Can Be True: Part 1.

בין יוני לאוגוסט 2019, הוציא סאקס את הסינגלים "Same Room" ו-"Women Who Look Like You". באוקטובר, הוציא את השיר "If the World Was Ending", כסינגל המוביל מתוך המיני-אלבום השני שלו. בפברואר 2020, הוציא את הסינגל השני מתוך המיני-אלבום, "Sad Corny Fuck". ב-7 בפברואר, הוציא את המיני-אלבום, שנקרא Hold It Together. האלבום הגיע בשיאו למקום ה-53 במצעד האלבומים הקנדי. באפריל 2020, ג'ייפי סאקס וג'וליה מייקלס הוציאו מחדש את "If the World Was Ending" יחד עם אמנים נוספים, בהם סם סמית', H.E.R., אליסיה קארה, נייל הורן, קית' אורבן ופיניאס או'קונל, שהפיק את השיר. כל אמן צילם את חלקו בטלפון שלו מביתו תוך בידוד עצמי. כל ההכנסות מהשיר נתרמו לארגון רופאים ללא גבולות. הקליפ מסתיים בהודעה מיוחדת של רופא על ההשפעה של מגפת הקורונה על מדינות בהן מוצבים רבים מהרופאים. בהצהרה אמרו סאקס ומייקלס, "אנו כה אסירי תודה על העבודה המדהימה שנעשתה על ידי אנשי החזית במהלך המגפה העולמית הזו. בתקופה שלעיתים יכולה להרגיש כאילו 'העולם מסתיים', אנו מודים לכל עובדי הבריאות, המגיבים הראשונים והעובדים החיוניים שעוזרים לכל כך הרבה אנשים במצוקה. אנא הישארו בבית, הישארו בטוחים".[2]

שירו של סאקס, "Same Room", הועמד לפרס הפזמונאות של SOCAN (אנ') לשנת 2020.[3] בשנת 2021, הוציא עם מארן מוריס את "Line by Line".[4]

דיסקוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מיני-אלבומים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • 2018: Both Can Be True: Part 1
  • 2020: Hold It Together

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא ג'ייפי סאקס בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ "Credits / If the World Was Ending (feat. Julia Michaels) / Jp Saxe". Tidal. נבדק ב-8 באפריל 2020. {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ "JP Saxe, Julia Michaels Recruit Stars for 'If the World Was Ending'". Rolling Stone. 30 באפריל 2020. נבדק ב-4 במאי 2020. {{cite web}}: (עזרה)
  3. ^ Allie Gregory, "SOCAN Announces 2020 Songwriting Prize Finalists". Exclaim!, July 16, 2020.
  4. ^ JP Saxe, Maren Morris - Line By Line (Official Video), נבדק ב-2021-04-02