ג'קסון רייקר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ג'קסון רייקר
Jaxson Ryker
רייקר, אפריל 2015
רייקר, אפריל 2015
לידה 6 ביוני 1982 (בן 41)
היקורי, קרוליינה הצפונית, ארצות הברית
שם במה צ'אד ליאל
גאנר
ג'קסון רייקר
פיל שאטר
משקל 111 ק"ג
גובה 1.85 מטר
מקום מגורים שארלוט, קרוליינה הצפונית, ארצות הברית
לאום אמריקאי
קריירה מקצוענית 2001–הווה (כ־23 שנים)
מאמנים אבל אדמס

צ'אד ליאלאנגלית: Chad Lail; נולד ב-6 ביוני 1982) הוא מתאבק אמריקאי. הוא מוכר בעיקר בשל תקופתו בארגון ההיאבקות WWE, שבו הופיע תחת שם הבמה, ג'קסון רייקר.

לאחר שלחם במלחמת עיראק, ליאל פצח בקריירה בהיאבקות מקצועית בשנת 2001, כשהחל להופיע במספר ארגוני היאבקות עצמאיים תחת שם הבמה פיל שאטר. הוא הוחתם על חוזה בארגון ההיאבקות Total Nonstop Action Wrestling‏ (TNA) בשנת 2010, שבו שם הבמה שלו שונה לגאנר. בארגון זה, הוא היה חלק מקבוצת הנבלים, אימורטל, ואף זכה פעם אחת באליפות הטלוויזיה של TNA במהלך תקופתו בקבוצה. לאחר שעזב את הקבוצה, הוא הופיע בעיקר כמתאבק זוגות, כשזכה פעם אחת באליפות הזוגות של TNA ביחד עם ג'יימס סטורם.

ליאל עזב את TNA בשנת 2015 וכעבור שנתיים, הוא חתם על חוזה ב-WWE. הוא נשלח לליגת הפיתוח, NXT, ובה שם הבמה שלו שונה לג'קסון רייקר. לאחר מספר שנים, הוא הצטרף לסטיב קאטלר ווסלי בלייק, כשהשלושה נודעו בשם The Forgotten Sons.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

צ'אד ליאל נולד ב-6 ביוני 1982 בהיקורי, קרוליינה הצפונית. הוא שירת בחיל הנחתים של ארצות הברית כמקלען במלחמת עיראק.

קריירת היאבקות מקצועית[עריכת קוד מקור | עריכה]

ארגונים עצמאיים (2001–2010)[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2001 ליאל חתם בארגון ההיאבקות NWA Anarchy והחל להופיע תחת שם הבמה פיל שאטר. ב-18 באוגוסט 2007, הוא ניצח את אייס רוקוול וכתוצאה מכך הפך לאלוף במשקל כבד של NWA Anarchy. ב-17 בינואר 2009, הוא זכה באליפות הלאומית במשקל כבד של NWA לאחר שגבר על קראשר הנסן. תקופת הכהונה שלו היא הארוכה ביותר בהיסטוריה של אליפות זו, כשהיא נמשכה 763 ימים. לבסוף, הוא הפסיד את התואר לצ'אנס פרופט ב-19 בפברואר 2011 לאחר שהוא חתם על חוזה בארגון ההיאבקות Total Nonstop Action Wrestling‏ (TNA).

ב-22 אוקטובר 2010, שאטר ניצח את צ'ייס סטיבנס בארגון ההיאבקות Showtime All-Star Wrestling‏ (SAW) וזכה באליפות הבינלאומית במשקל כבד של SAW, אך הוא נאלץ לוותר על התואר באפריל 2011 עקב חוסר אי יכולתו להגן עליה, מכיוון לוח הזמנים של TNA.

Total Nonstop Action Wrestling[עריכת קוד מקור | עריכה]

אימורטל (2010–2012)[עריכת קוד מקור | עריכה]

גאנר (מלפנים) ומרפי ביולי 2010 בפרק של התוכנית !Impact

ב-23 ביוני 2010 במהלך הקלטות התוכנית !Impact, שאטר ערך את הופעת הבכורה שלו ב-TNA ביחד עם מיקאל ג'ודאס, כשהם שימשו כאנשי ביטחון של הארגון. ב-29 ביולי במהלך הקלטות התוכנית !Impact, שאטר, שעתה הוכר תחת שם הבמה גאנר ומיקאל ג'ודאס, שאימץ את שם הבמה מרפי, הגיעו לאחר עימות בין ג'ף הארדי ומר אנדרסון למאט מורגן ותקפו את הארדי ואנדרסון, צעד שביסס את דמותם כרעות. לאחר מכן, הם הצטוותו לשורות מורגן בקרב האנדיקאפ 3 נגד 2, שבו הם נוצחו על ידי המותקפים, הארדי ואנדרסון. לאחר שהופיעו עם מורגן בשבוע לאחר מכן, העלילה של השניים עם מורגן לא המשיכה והם חזרו להיות אנשי אבטחה.

ב-21 באוקטובר בפרק של התוכנית !Impact, גאנר ומרפי חברו לשורות ג'ף ג'ארט, כשהשניים סייעו לו לתקוף את סמואה ג'ו. באירוע טרנינג פוינט, שנערך ב-7 בנובמבר, גאנר ומרפי התערבו בקרב שהתנהל בין ג'ארט לג'ו ואף עזרו לג'ארט להשיג את הניצחון. בפרק העוקב של !Impact, גאנר ומרפי התאבקו יחדיו מול סמואה ג'ו בקרב האנדיקאפ 2 נגד 1, שבו הם נחלו הפסד לג'ו. לאחר תום הפיוד בין ג'ארט לג'ו, גאנר ומרפי הפכו לחברי הקבוצה אימורטל. ב-9 בדצמבר במהלך הקלטות התוכנית Xplosion, גאנר ומרפי השיגו את ניצחון הבכורה שלהם בארגון לאחר שגברו על אינק אינק (ג'סי ניל ושאנון מור).

באירוע אגיינסט אול אודס, שנערך ב-13 בפברואר 2011, גאנר ומרפי השתתפו בקרב הבכורה שלהם במסגרת אירוע שלם וצפה, כשחברו לשורות חברם לקבוצת אימורטל, רוב טרי וביחד הם הפסידו לביר מאני, אינק (ג'יימס סטורם ורוברט רוד) וסקוט סטיינר בקרב שלושה נגד שלושה. ב-24 בפברואר בפרק של התוכנית !Impact, גאנר ומרפי ניצחו את אריק יאנג ואורלנדו ג'ורדן בקרב זוגות אשר העניק להם את ההזדמנות להתמודד על אליפות הזוגות של TNA, שהוחזקה באותה התקופה על ידי ביר מאני, אינק. הקרב בין הצמדים התקיים שבוע לאחר מכן בתוכנית, ובו הם כשלו בניסיונם לזכות בחגורות האליפות.

גאנר, יולי 2011

ב-14 במרץ בפרק של התוכנית !Impact, גאנר ניצח את מרפי ורוב טרי בקרב משולש שהיה על אליפות הטלוויזיה הפנויה של TNA. הוא הפסיד את התואר לאריק יאנג ב-17 במאי במהלך הקלטות פרק התוכנית Impact Wrestling (ששודר ב-26 במאי). ב-9 ביוני בפרק של התוכנית Impact Wrestling, גאנר הצמיד לניצחון את אלוף העולם במשקל כבד של TNA, סטינג בקרב המרכזי שהיה קרב זוגות ובו הוא חבר לשורות מר אנדרסון מול סטינג ואריק יאנג. שבוע לאחר מכן, גאנר שאל את אלוף העולם במשקל כבד החדש, מר אנדרסון, אם הוא יוכל להתמודד מולו על התואר. לאחר שאנדרסון סירב, גאנר הטיח אותו באחד השולחנות. בקרב המרכזי של אותה התוכנית, גאנר ניצח את אנדרסון בקרב שאינו היה על התואר. לאחר מכן, גאנר היה אחד מתריסר משתתפים, שהשתתפו בסדרת באונד פור גלורי אשר התקיימה בין החודשים יוני לספטמבר. מטרת הסדרה הייתה לקבוע את הטוען לכתר לאליפות העולם במשקל כבד של TNA. בתום שלב הבתים של הסדרה, גאנר דורג באחד מארבע המקומות הראשונים, ולכן העפיל לשלבי ההכרעה, שהתקיימו באירוע נו סרנדר ביחד עם ג'יימס סטורם, בובי רוד וחברו לקבוצת אימורטל, בולי ריי. באירוע זה, שנערך ב-11 בספטמבר, גאנר הודח מהתחרות לאחר שהפסיד לבובי רוד כתוצאה מהכנעה.

לאחר שהודח מהסדרה, גאנר פתח בפיוד עם השופט לשעבר של אימורטל, גארט בישוף, כשהפסיד לו כתוצאה מפסילה לאחר התערבות של ריק פלייר ב-10 בנובמבר בפרק של התוכנית Impact Wrestling. גאנר הוצמד לניצחון פעמיים נוספות על ידי אותו בישוף ב-17 בנובמבר וב-8 בדצמבר בפרקי התוכנית Impact Wrestling. לאחר הפסדיו, הוא פצע את בישוף לאחר שביצע עליו את מהלך הפיילדרייבר על הרצפה החשופה מחוץ לזירה. גאנר עשה את אותו המעשה לג'סי ניל ודאגלס ויליאמס ב-15 וב-29 בדצמבר בפרקי התוכנית Impact Wrestling. ב-5 בינואר 2012 בפרק של התוכנית Impact Wrestling, גאנר התמודד מול רוב ואן דאם בקרב שהסתיים בספירת חוץ כפולה, אך לאחר מכן הוא כשל בניסיונו לבצע עליו את מהלך הפיילדרייבר, כשואן דאם השיב מלחמה והטיח אותו לקרקע. שלושה ימים לאחר מכן באירוע ג'נסיס, גאנר ניצח את ואן דאם לאחר שביצע עליו את מהלך ה-DDT על הרצפה החשופה. באירוע אגיינסט אול אודס, שנערך ב-12 בפברואר, גאנר, כשבפינת הזירה שלו היה נמצא אריק בישוף גבר על גארט בישוף, כשבפינת הזירה שלו היה נמצא האלק הוגאן. באירוע לוקדאון, שנערך ב-15 באפריל, גאנר ייצג את קבוצת אריק בישוף בקרב הלית'ל לוקדאון המסורתי, שבו הם הפסידו לקבוצת גארט בישוף. בפרק העוקב של התוכנית Impact Wrestling, גאנר איתגר ללא הצלחה את דיבון לקרב על אליפות הטלוויזיה של TNA. לאחר מכן, גאנר נעדר לתקופה של שלושה חודשים עד ל-26 ביולי בפרק של התוכנית Impact Wrestling, כשהוא ביחד עם קיד קאש התעמתו ותקפו את צ'אבו גררו ג'וניור, שערך את הבכורה שלו בארגון, עד שהרננדז נחלץ לעזרת האחרון. באירוע הארדקור ג'סטיס, שנערך ב-12 באוגוסט, גאנר וקאש נוצחו בקרב זוגות על ידי גררו והרננדז. גאנר וקאש התמודדו פעם נוספת מול גררו והרננדז, הפעם כשהאחרונים כיהנו כאלופי הזוגות של TNA, כשגם הפעם הם הפסידו לאחרונים.

הציוות לג'יימס סטורם (2013–2014)[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר היעדרות ממושכת, גאנר חזר ב-23 במאי 2013 בפרק של התוכנית Impact Wrestling, כשתקף את רובי אי ושארק בוי ואף נבחר לשותפו של ג'יימס סטורם לקרב זוגות ההדחות המרובע על אליפות הזוגות של TNA באירוע סלאמיברסרי XI, כשצעד זה אפיין את דמותו כטובה. באירוע זה, שהתקיים ב-2 ביוני, גאנר וסטורם ניצחו את Bad Influence (כריסטופר דניאלס וקאזריאן), אוסטין אריס ובובי רוד ואלופי הזוגות באותה התקופה, צ'אבו גררו והרננדז וכתוצאה מכך הפכו לאלופי הזוגות של TNA. השניים חזרו להיאבק בזירה יחדיו ב-8 באוגוסט בפרק של התוכנית Impact Wrestling, כשהצטוותו לשורות ODB בניצחונם על הברומאנס (ג'סי גודרז ורובי אי) ומיקי ג'יימס בקרב שלושה נגד שלושה מעורב. באירוע באונד פור גלורי, שנערך ב-20 באוקטובר, תקופת הכהונה של השניים נקטעה לאחר 140 ימים כאלופים, זאת בעקבות הפסדם לברומאנס כבר בהגנה הראשונה שלהם על חגורות האליפות. גאנר וסטורם קיבלו קרב חוזר ב-31 באוקטובר בפרק של התוכנית Impact Wrestling, לעומת זאת, הם נחלו הפסד גם הפעם.

ב-12 בדצמבר בפרק של התוכנית Impact Wrestling, גאנר השתתף בקרב Feast or Fired, שבו הוא היה אחד מארבעת המשתתפים שהשיגו מזוודה. מזוודה זו נחשפה לאחר מכן ככזאת שכללה חוזה על קרב לאליפות העולם במשקל כבד של TNA. שבועיים לאחר מכן בתוכנית, גאנר הניח את חוזה זה על כף המאזניים לקרב מול ג'יימס סטורם. עם זאת, הקרב הסתיים בספירת חוץ כפולה, מה שהוביל לכך שגאנר השיג את המזוודה בחזרה. השניים נאבקו פעם נוספת על המזוודה באירוע ג'נסיס, שנערך ב-23 בינואר 2014, כשבפעם הזאת גאנר הצליח להגן בהצלחה עליה, כשהמזוודה שלו נתלתה על עמוד. גאנר וסטורם התאחדו לבסוף ב-30 בינואר בפרק של התוכנית Impact Wrestling, כשהם אותגרו על ידי הצמד Bad Influence לקרב על המזוודה של גאנר, קרב אותו גאנר וסטורם הצליחו לנצח. ב-20 בפברואר בפרק של התוכנית Impact Wrestling, גאנר פדה את המזוודה שלו לקרב על התואר הראשי של הארגון, אך בקרב זה הוא הפסיד למגנוס לאחר שסטורם בגד בגאנר. באירוע לוקדאון, שנערך ב-9 במרץ, גאנר ניצח את סטורם בקרב כלוב מי שעומד אחרון. ב-20 במרץ בפרק של התוכנית Impact Wrestling, לאחר שסטורם נזף באביו של גאנר, גאנר הגיע ותקף את סטורם. מנגד, האחרון הצליח להפוך את המצב, לאזוק את גאנר לחבל הזירה האמצעי ולהמשיך באיומיו על אביו של גאנר. סטורם לא עצר את מעשיו וחזר כדי להטיח בקבוק בירה בראשו של אביו של גאנר. באירוע סקריפייס, שנערך ב-27 באפריל, גאנר גבר על סטורם בקרב "אני נכנע".

מרדף אחר אליפויות (2014–2015)[עריכת קוד מקור | עריכה]

גאנר, אפריל 2014

ב-1 במאי 2014 בפרק של התוכנית Impact Wrestling, גאנר השתתף בטורניר של לילה אחד אשר קבע את הטוען לכתר לאליפות העולם במשקל כבד של TNA, שיתמודד מול האלוף אריק יאנג. הוא ניצח את מר אנדרסון בקרב הראשון לאחר הפרעה מצידו של ג'יימס סטורם, אך בקרב הגמר הוא נוצח על ידי בובי רוד. באירוע ויקטורי רוד, שנערך ב-10 במאי, גאנר ניצח בקרב גונטלט בן תריסר משתתפים וכתוצאה מכך הוענקה לו הזדמנות עתידית להתמודד על התואר הראשי.

ב-15 באוקטובר בפרק של התוכנית Impact Wrestling, לאחר התיידדות עם סמואל שו, השניים החליטו להשתתף בטורניר זוגות בן שמונה זוגות אשר קבע את הטוענים לכתר לאליפות הזוגות של TNA. למרות רצונם להתקדם בטורניר, הם הפסידו כבר בסיבוב הראשון לסמואה ג'ו ולו קי ובעקבות זאת הודחו מהטורניר. שבוע לאחר מכן בתוכנית, שו בגד בגאנר והצית פיוד בין השניים לאחר שהוא הכה אותו בעזרת כיסא ואף נישק את בריטני. ב-5 בנובמבר בפרק של התוכנית Impact Wrestling, גאנר ניצח את שו בקרב ללא פסילות. ב-23 בינואר 2015 בפרק של התוכנית Impact Wrestling, גאנר השתתף בקרב Feast or Fired, שבו הוא כשל להשיג מזוודה כלשהי. גאנר היה חבר בקבוצת אנגל באירוע לוקדאון, שנערך ב-6 בפברואר והיה שותף לניצחון על קבוצת הביט דאון קלאן במסגרת קרב לית'ל לוקדאון. ב-3 במאי בפרק של התוכנית Xplosion, גאנר הופיע בקרב האחרון שלו בארגון, כשרשם ניצחון על ג'סי גודרז. ב-19 ביוני, גאנר עזב את TNA.[1]

WWE[עריכת קוד מקור | עריכה]

The Forgotten Sons‏ (2017–2019)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-29 במאי 2017, דווח שליאל חתם על חוזה ב-WWE והוא יהיה חלק ממותג הפיתוח, NXT. כעבור חודש, ליאל ערך את קרב הבכורה שלו באופן לא טלוויזיוני בהפסד לנו ויי חוסה, שבו ליאל הופיע כדמות רעה. עד לפברואר 2018, הוא הופיע לרוב בקרבות יחידים לא טלוויזיוניים, כשבנקודה זו הוא חבר לשורות וסלי בלייק וסטיב קאטלר, כשהשלושה נודעו בשם The Forgotten Sons (בעברית: "הבנים הנשכחים"). בחודש יולי של אותה השנה, שם הבמה של ליאל שונה לג'קסון רייקר. השלושה הופיעו לראשונה על המרקע ב-29 באוגוסט בפרק של התוכנית NXT, כשהם נצפו בקטע עם הג'נרל מנג'ר, ויליאם ריגל. קרב הבכורה שלהם התרחש שבוע לאחר מכן בתוכנית בו בלייק וקאטלר גברו על הסטריט פרופיטס (אנג'לו דוקינס ומונטז פורד) לאחר הסחת דעת מצד שיין ת'ורן. ב-19 בספטמבר בפרק של התוכנית NXT, רייקר רשם את קרב הבכורה הטלווזיוני שלו, כשניצח את הומברטו קאריו.

בלייק וקאטלר ייצגו את הקבוצה בטורניר הזוגות לזכר דאסטי רודס לשנת 2019. הם ניצחו את דני בורץ' ואוני לורקאן בסיבוב הראשון ואת מאסטש מאונטיין (טרנט סבן וטיילר בייט) בשלב חצי הגמר, אך הפסידו בגמר לאליסטר בלאק וריקושט. ב-3 וב-10 באפריל בפרקי התוכנית NXT, רייקר גבר בקרבות יחידים על לורקאן ובורץ', בהתאמה. ב-24 באפריל בפרק של התוכנית NXT, רייקר פסל את עצמו בקרב מול קאריו. לורקאן ובורץ' נחלצו לעזרת קאריו, בצעד שהדף את קבוצת The Forgotten Sons. שבוע לאחר מכן בתוכנית, התקיים קרב שלושה נגד שלושה בין הקבוצות, שבו רייקר וחבריו ניצחו את בורץ', לורקאן וקאריו. באירוע NXT TakeOver: XXV, שנערך ב-1 ביוני, בלייק וקאטלר השתתפו בקרב סולם זוגות מרובע אשר קבע את אלופי הזוגות החדשים של NXT. למרות הפרעות חוזרות ונשנות מצד רייקר, השניים כשלו בניסיונם לזכות בחגורות האליפות בקרב שבסופו הסטריט פרופיטס ניצחו. הקבוצה השתתפה בטורניר הזוגות לזכר דאסטי רודס לשנת 2020, לעומת זאת, הם הודחו כבר בשלב הראשון על ידי אימפריום (פביאן אייכנר ומרסל ברטל).

ב-10 באפריל 2010 בפרק של התוכנית סמאקדאון, קבוצת The Forgotten Sons ערכה את הבכורה שלו ברוסטר הראשי, כשניצחו את הלוצ'ה האוס פארטי (גראן מטאליק ולינסה דוראדו). ב-1 במאי בפרק של התוכנית סמאקדאון, הם ניצחו את אלופי הזוגות של סמאקדאון, הניו דיי (ביג אי וקופי קינגסטון) בקרב שאינו היה על חגורות האליפות. ניצחון זה זיכה אותם בהזדמנות להתמודד על התואר באירוע כסף בבנק. באירוע זה, בלייק וקאטלר לא צלחו בניסיונם לזכות באליפות הזוגות של סמאקדאון במהלך קרב זוגות מרובע אשר כלל בנוסף את ג'ון מוריסון והמיז ואת הלוצ'ה האוס פארטי (גראן מטאליק ולינסה דוראדו), שבסופו הניו דיי ניצחו ושמרו על התואר.

לאחר מכן, הם החליטו להציג את עצמם כאמריקאים פטריוטים, כשרייקר וקאטלר הדגישו את השירות הצבאי שלהם בחיל הנחתים של ארצות הברית. לעומת זאת, הגימיק הזה בוטל במהרה לאחר ציוץ שנוי במחלוקת של רייקר בטוויטר, שהביע תמיכה בדונלד טראמפ והתנגד לתנועת Black Lives Matter ומחאות ג'ורג' פלויד, שהובילו לתגובות חריפות ברשתות החברתיות. כתוצאה מכך, הקבוצה הורדה מהמסך.[2]

הציוות לאליאס (2020–2021)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-4 בדצמבר 2020, השותפות של רייקר עם בלייק וקאטלר לא המשיכה כאשר הם הוצבו בעלילה עם המלך קורבין בסמאקדאון, בעוד שרייקר חבר לשורות אליאס במותג Raw.[3] ב-1 בפברואר 2021, רייקר ואליאס הפסידו בקרב זוגות לקרליטו וג'ף הארדי. ב-15 במרץ, רייקר הפסיד במהרה לדמיאן פריסט. שבועיים לאחר מכן, הוא נחל הפסד נוסף, הפעם לברון סטרומן. ב-12 באפריל, רייקר ואליאס הפסידו בקרב זוגות לניו דיי (קופי קינגסטון ואקסבייר וודס). ב-3 במאי, רייקר ואליאס הפסידו ל-RK-Bro (רידל ורנדי אורטון). ב-24 במאי, רייקר ניצח את חצי מאלופי הזוגות של RawAJ סטיילס לאחר עזרה מצידו של אליאס. ב-31 במאי, רייקר ואליאס הפסידו בקרב על אליפות הזוגות של Raw לאלופי הזוגות, AJ סטיילס ואומוס, זאת לאחר שאליאס סירב להיכנס לקרב, כשרייקר ביקש ממנו וכתוצאה מכך השאיר אותו לבדו, דבר שהקל על אלופי הזוגות והוביל לניצחונם ולהגנתם על חגורות האליפות. ב-28 ביוני, רייקר גבר על אליאס בקרב רצועה. ב-19 ביולי בפרק של התוכנית Raw, רייקר רשם ניצחון נוסף על אליאס, הפעם בקרב "סימפוניית ההרס". ב-27 בספטמבר בפרק של התוכנית Raw, רייקר הפסיד לקאריון קרוס.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

נישא לסטייסי ליאל בשנת 2000.

אליפויות והישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • הישגים בארגון ההיאבקות Action Packed Wrestling - APW
    • אליפות צ'סטר במשקל כבד של APW (פעמיים)
  • הישגים בארגון ההיאבקות East Coast Championship Wrestling - ECCW
    • אליפות הזוגות של ECCW (פעם אחת)
  • הישגים בארגון ההיאבקות Ground Xero Wrestling - GXW
    • אליפות במשקל כבד של GXW (פעם אחת)
  • הישגים בארגון ההיאבקות National Wrestling Alliance - NWA
    • האליפות הלאומית במשקל כבד של NWA (פעם אחת)
    • גביע האגדות העתידיות (2010)
  • הישגים בארגון ההיאבקות NWA Anarchy
    • אליפות במשקל כבד של NWA Anarchy (פעם אחת)
    • אליפות הזוגות של NWA Anarchy (פעם אחת) - עם קימו ואבומיניישן
  • הישגים בארגון ההיאבקות NWA Charlotte
    • אליפות המורשת של NWA Mid-Atlantic (פעם אחת)
  • הישגים במגזין ההיאבקות Pro Wrestling Illustrated - PWI
    • PWI דירג אותו במקום ה-40 מתוך 500 המתאבקים הטובים ביותר לשנת 2014
  • הישגים בארגון ההיאבקות Premiere Wrestling Xperience - PWX
    • אליפות הטלוויזיה החדשנית של PWX (פעם אחת)
  • הישגים בארגון ההיאבקות Showtime All-Star Wrestling - SAW
    • האליפות הבינלאומית במשקל כבד של SAW (פעם אחת)
  • הישגים בארגון ההיאבקות Southern Wrestling Association
    • גביע ריימר (2016) - עם ג'ון סקיילר
  • הישגים בארגון ההיאבקות Total Nonstop Action Wrestling - TNA
    • אליפות הטלוויזיה של TNA (פעם אחת)
    • אליפות הזוגות של TNA (פעם אחת) – עם ג'יימס סטורם
    • Feast or Fired‏ (2013 – חוזה על אליפות העולם במשקל כבד)
    • Feast or Fired‏ (2013 – חוזה על אליפות הזוגות)
    • גביע העולם של TNA‏ (2014) – עם בולי ריי, אדי אדוארדס, אריק יאנג ו-ODB
    • גביע העולם של TNA‏ (2015) – עם קרייזי סטיב, דייבי ריצ'רדס, ג'ף הארדי, רוקסטאר ספוד וגייל קים
    • TNA קלאסיק (2015)
  • הישגים בארגון ההיאבקות WrestleForce
    • אליפות WrestleForce (פעם אחת)

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא ג'קסון רייקר בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]