גארפילד 2

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
גארפילד 2
Garfield: A Tail of Two Kitties
כרזת הסרט בעברית
כרזת הסרט בעברית
מבוסס על גארפליד מאת ג'ים דייוויס
בימוי טים היל
הופק בידי ג'ון דייוויס
תסריט ג'ואל כהן
אלק סוקולוב
עריכה פטר ס' הליוט עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים ברקין מאייר
ג'ניפר לאב יואיט
מדבבים ביל מארי
טים קארי
מוזיקה כריסטוף בק עריכת הנתון בוויקינתונים
צילום פטר ליונס קוליסטר עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית
חברת הפקה Davis Entertainment, פוקס המאה ה-20 עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה פוקס המאה ה-20
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 16 ביוני 2006
משך הקרנה 78 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט קומדיה, סרט ילדים עריכת הנתון בוויקינתונים
הכנסות באתר מוג'ו garfield2
סרט קודם גארפילד: הסרט עריכת הנתון בוויקינתונים
www.garfield2.com
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

גארפילד 2אנגלית: Garfield: A Tail of Two Kitties) הוא סרט קומדיה אמריקאי-בריטי מ-2006 אותו ביים טים הול (אנ'), אשר מבוסס על רצועת הקומיקס "גארפילד" מאת ג'ים דייוויס (אנ'). בסרט מככבים ברקין מאייר בתפקיד ג'ון ארבקל, ג'ניפר לאב יואיט בתפקיד ד"ר ליז וילסון, וביל מארי מדבב את קולו של גארפילד. הסרט יצא במקור לאקרנים בארצות הברית ב-16 ביוני 2006. הסרט, אשר הופק בתקציב של 60 מיליון דולרים, גרף 141.7 מיליון דולרים בקופות. זהו סרט המשך לסרט גארפילד: הסרט משנת 2004.

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'ון ארבוקל מתכנן להציע נישואין לחברתו, הווטרינרית ד"ר ליז וילסון, אשר נוסעת לנסיעת עסקים בלונדון. ג'ון נסע איתה ללונדון וגארפילד ואודי התגנבו למזוודה של ג'ון והצטרפו אליו לטיול. גארפילד ואודי יצאו מבית המלון עקב שיעמום, ולפתע אבדו ברחובות של לונדון.

בינתיים, בכפר האנגלי של טירת קארלייל, הצוואה של ליידי אלינור המונחת נקראת. היא מורישה את טירת קארלייל לחתול האהוב שלה, פרינס, אשר דומה מאוד לגארפילד במראהו. דבר אשר גרם לאחיינה לורד מנפרד דארגיס, לרצות להיפטר ממנו על מנת לשלוט על רכושו. לורד דארגיס לכד את פרינס בסלסלת פיקניק וזרק אותו לנהר.

גארפילד לפתע החליף מקומות עם פרינס לאחר שג'ון ראה את גארפילד מטפס מהביוב, וג'ון לקח את פרינס אל המלון וחשב בטעות שהוא גארפילד, כאשר המשרת של פרינס מצא את גארפילד ברחובות ולקח אותו אל טירת קארלייל לאחר שחשב בטעות שהוא פרינס.

באחוזה הגדולה גארפילד מתגורר, הוא זוכה לפינוק גדול ומיוחד, ביניהם משרת וחבורה של חיות אשר משרתים אותו ונאמנים לו. גארפילד מלמד את חבריו החדשים איך להכין לזניה, בעוד שפרינס מתרגל לחייו החדשים בביתו של ג'ון. דארגיס רואה את גארפילד וחושב שפרינס חזר ואם עורכי הדין יגלו זאת, הוא לא יקבל את האחוזה. דארגיס זומם להשמיד את הטירה והחווה ולהרוג את החיות ולבנות מלון ספא במקום הטירה. דארגיס ניסה פעמים רבות להרוג את גארפילד, כולל להביא את הכלב הטיפש וחסר הרחמים שלו רומל, אבל נכשל בכל הפעמים.

לפתע גארפילד ופרינס נפגשים בפעם הראשונה. ג'ון ואודי הבינו על הערבוב שיש בטירה, אשר ליז במקרה מבקרת בטירה. גארפילד ופרינס מבלבלים את דארגיס, והורסים את תוכניתו, כך שנראה על ידי עורכי הדין. דארגיס נדחף פנימה, מחזיק רובה ומאיים שיהרוג את כולם אם הם לא יחתמו על הניירות אשר יביאו לו את ההשתלטות על הטירה, ולקח את ליז כבת ערובה. ג'ון עמד מול דארגיס באומץ ושחרר את ליז, אולם דארגיס ניסה להרוג את ג'ון בהתחלה. גארפילד ופרינס, עם עזרתם של אודי וג'ון, הצילו את היום בעוד סמיתי הזעיק את הרשויות ודארגיס נעצר על פשעיו. גארפילד, אשר ניסה קודם למנוע מג'ון להינשא, שינה את ליבו. וג'ון הציע נישואין לליז והיא הסכימה.

שחקנים ומדבבים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מדבבים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מדבבים בעברית[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]