החיפושית בהילוך גבוה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
החיפושית בהילוך גבוה
Herbie: Fully Loaded
כרזת הסרט
כרזת הסרט
בימוי אנג'לה רובינסון עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי רוברט סימונדס עריכת הנתון בוויקינתונים
תסריט רובר בן גארנט, מיילס מילר, אלפרד גוף, תומאס לנון עריכת הנתון בוויקינתונים
עריכה ונדי גרין בריקמונט עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים לינדזי לוהן
ג'סטין לונג
ברקין מאייר
מאט דילון
מייקל קיטון
מוזיקה מארק מות'רסבו עריכת הנתון בוויקינתונים
צילום גרג גרדינר עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה סרטי וולט דיסני, רוברט סימונדס הפקות עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה בואנה ויסטה
שיטת הפצה הפצה לאולמות הקולנוע, וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 22 ביוני 2005 (ארצות הברית)
28 ביולי 2005 (ישראל)
משך הקרנה 101 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט קומדיה, סרט לכל המשפחה, סרט פנטזיה עריכת הנתון בוויקינתונים
תקציב 50 מיליון דולר
הכנסות 144.1 מיליון דולר
הכנסות באתר מוג'ו herbie05
סרט קודם Herbie: Goes Bananas
האתר הרשמי
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

החיפושית בהילוך גבוה (באנגלית: Herbie: Fully Loaded, בתרגום: הרבי בטעינה מלאה) הוא סרט של חברת וולט דיסני שיצא ב-2005. הסרט הוא הסרט החמישי בסדרת סרטי הרבי (Herbie). הסרט יצא לאקרנים בארצות הברית ב-22 ביוני 2005 ובישראל ב-28 ביולי 2005.

עלילת הסרט[עריכת קוד מקור | עריכה]

בתחילת הסרט מתוארת ההיסטוריה של הרבי, כאשר לאחר הניצחונות וההצלחות מגיעה גם הירידה ביכולת. הסרט מתחיל כאשר הרבי נלקח למגרש הגרוטאות של דייב המשוגע (ג'רמי רוברטס) שם אמורים לגרוט אותו. הרבי מנסה לברוח אך לא מצליח בכך ו"נרקב" במגרש. בסצנה הבאה, מגי פייטון (לינדזי לוהן) מקבלת תעודה בסיום לימודי הקולג' ואביה, ריי פיטון סניור (מייקל קיטון), לוקח אותה למחרת למגרש הגרוטאות שם נמצא הרבי. מגי מחפשת מכונית והרבי מנסה להרשים אותה כדי שהיא תיקח אותו. מגי מתלהבת מניסאן אבל בלי להבין למה ובניגוד לרצונה היא יוצאת משם עם הרבי, לאחר מכן מגי נפגשת עם קווין (ג'סטין לונג) שמציע לה לקחת את הרבי לנסיעה ומגי נגררת למסיבה שבאזור.

במהלך המסיבה מופיע אלוף ה"נאסקאר", טריפ מורפי (מאט דילון), והרבה מהאנשים שבאזור צוחקים על הרבי שנעלב מכך, ומכניס את מגי למרוץ נגד טריפ אחרי שהוא (הרבי) שרט עם המראה שלו את המכונית שאיתה הגיע טריפ. מגי והרבי מנצחים את מרוץ הרחוב ומאז טריפ עושה כל שביכולתו כדי להשמיד את הרבי. אחר כך אביה של מגי מגלה שהיא התחרתה במרוץ מכוניות ומתרגז ומגי משקרת לו ואומרת שהיא לא נהגה אלא השאילה את המכונית לנהג ששמו מקס שרצה לאתגר את טריפ.

בזמן הזה טריפ מארגן מרוץ, שבו מי שיעלה לשלב הגמר יתחרה נגדו. הרבי ומגי (שמתחזה לבחור בשם מקס) מנצחים את כולם ומגיעים לגמר. בערב לפני הגמר, טריפ בא לשוחח עם מגי ונותן לה נסיעת מבחן במכונית הנאסקאר שלו. לאחר שמגי נוסעת, טריפ מנסה להרוס את הרבי אבל הרבי מתגרה בו והוא לא מצליח. כתוצאה מכך טריפ מציע למגי שהמרוץ מחר לא יהיה רק על פרס כספי אלא גם על המכוניות אחד של השני (כלומר מי שזוכה במרוץ לוקח את המכונית של המפסיד) ומגי מסכימה להצעה אף על פי שהיא מתלבטת מעט.

ביום המרוץ הרבי כועס על היום הקודם ולא רוצה להתחרות אך לבסוף הוא מתחרה. במהלך המרוץ טריפ ומגי צמודים אבל כשמגי אומרת להרבי "herbie come on i want his stock car" (קדימה הרבי אני רוצה את המכונית שלו) הרבי נעלב ומחליט לעצור כדי להפסיד במתכוון. לאחר מכן נחשף פרצופו האמיתי של מקס והרבי, בהתאם להסכם נלקח לטריפ. אחר כך העניינים הולכים ומסתבכים מפני שאבא של מגי הגיע למרוץ גם הוא וגילה שבתו שיקרה לו. הרבי נלקח לדרבי הריסות על ידי חברו של טריפ קראש "ג'ימי סימפסון), המטרה היא להשמיד אותו. הנהגים האחרים מתנגשים בהרבי והורסים אותו. בינתיים מגי וחברתה כריזמה מגיעות לאירוע ומגי אחרי שחברתה מסיחה את הדעת של אחד השומרים נכנסת למגרש ומגורמת להרבי לנסוע שוב ומצליחה לחלץ את הרבי משם אחרי שהיא הרסה את מכוניתו של מי שהיה אמור למחוץ את הרבי עם משאית ענק אחרי שהיא קפצה עליו עם הרבי. לאחר מכן מגי מגיעה שוב למוסך של קווין ובו היא מגיעה עם הרבי כשהוא מפורק כמעט לגמרי מהמכות אותן הוא ספג בדרבי הריסות ו"מתעלף" על רצפת המוסך. למחרת קבוצת פייטון מנסה להתקבל למרוץ הנאסקאר הקרוב ומצליחה בדקה התשעים אבל ריי פייטון ג'וניור (ברקין מאייר) מתרסק ובבית החולים מסתבר שהוא אינו כשיר לנהוג. עקב כך כל מי שנמצא שם מנסה לשכנע את מנהל קבוצת פייטון, ריי פייטון סניור על כך שמגי תנהג במרוץ (אף על פי שריי פייטון ג'וניור לא יכול להשתתף הוא הצליח להיכנס למרוץ) אבל ריי פייטון סניור מתנגד בחריפות ולמרות ניסיונותיה של מגי במיוחד אף אחד מהם לא מצליח לשכנע אותו. בסצנה שלאחר מכן רואים את מגי יישובה ליד הרבי ההרוס במוסך של קווין והוא מספר לה שהוא לא יוכל לתקן את הרבי בגלל שהוא לא שילם את חובותיו לספקים שלו. אלא שלאחר מכן מופיע אחיה של מגי ריי פייטון ג'וניור עם קבוצת המכונאים של קבוצת פייטון ומבשר למגי שהם בחרו בה שתנהג למחרת. מגי נרגשת מאוד אבל כשאחיה ריי פייטון אומר לה שצריך לעבוד ולתקן את מכונית המרוץ אותה הוא ריסק במהלך מקצה הדירוג, מגי אומרת שהיא לא מוכנה להתחרות בשום מכונית חוץ מבהרבי והמכונאים של הקבוצה הופכים את הרבי למכונית שיכולה להתחרות ב"נאסקאר".

ביום המרוץ רואים את טריפ מורפי מרואיין בביטחון גבוה אך כשהוא רואה את הרבי הוא פונה לשניים מאנשי הצוות שלו ושואל אותם איך הרבי הגיע לפה אחרי הניסיונות לחסל אותו. לאחר מכן במרוץ הרבי ומגי מתחילים לאט, אך מתחילים לצבור מקומות וכשהם מגיעים לטריפ חבורה של נהגים מתחילה לחבוט בהרבי בניסיון להוציא אותו מהמרוץ. במהלך החבטות בהרבי מגיע אבא של מגי למירוץ ואחרי שהיא אומרת שהיא בצרה, אבא שלה מעודד אותה והיא מטפסת על הנהג שלפניה ועוקפת אותו. אז נוצרת בעיה חדשה: עקב כל החבטות שקיבל הרבי מאבד לחץ שמן ומותיר אחריו שמן על המסלול. כתוצאה מכך כל הנהגים נכנסים לעצירות תדלוק והחלפת צמיגים. קבוצת פייטון נראית מיואשת אבל כשהספונסרית היחידה שנותרה, סאלי, (שריל היינס) שואלת מה קורה איתם במרוץ ומגלים שהיא הגיעה עם האוטו שלה שהוא פולקסווגן חיפושית מהדור החדש הם לוקחים ממנו את הרדיאטור ומרכיבים אותו בהרבי וכך הם מצליחים לחזור למירוץ. כשהמירוץ מתחדש הרבי ומגי מתחילים לעקוף את המכוניות שלהן הם הפסידו מקומות בגלל התקלה ומגיעים מהמקום האחרון עד לטריפ מורפי, אבל כשהוא ומגי מגיעים לטריפ בהקפה האחרונה וכמעט עוקפים את טריפ, טריפ מנסה להוציא אותם מהמרוץ כשהוא חובט בהם לעבר הקיר ומקלקל את הרדיאטור של הרבי. בפעם האחרונה שבה טריפ מנסה לחבוט בהרבי מגי בולמת וטריפ נכנס בקיר ומתהפך וחוסם את המסלול. אחרי שנראה שעומדת להיות תאונה גדולה בגלל שהרבי היה בדיוק מאחורי טריפ הוא נוסע על הגדר וחוצה את קו הסיום ראשון. לאחר מכן רואים את החגיגות של קבוצת פייטון ושלוקחים את טריפ באמבולנס עקב כך שחושבים שהוא משוגע בגלל שהוא רוצה להרוס את החיפושית עצמה. לסיום רואים את הרבי בקטע האחרון של הסרט מתאהב בחיפושית החדשה שהרדיאטור שלה נלקח בשביל שהרבי יוכל לסיים את המרוץ.

שחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]