הכל טום

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הכל טום
סוגה בידור
כותבים יניב זהר
בימוי חואן מן
מנחים טום באום
משתתפים אדל בספלוב
ארץ מקור ישראלישראל ישראל
שפות עברית
מספר עונות 3
הפקה
מפיק שמרית יקותיאלי, טל מרום
עורכים תמנה הולצשטיין, אפק יבניאל, נדב דירקטור, גיא פירסט, שאול לוריא
צלמים גיא פירסט, שאול לוריא
אורך פרק 25-30 דקות
שידור
רשת שידור ערוץ הילדים
תקופת שידור מקורית 2 באוגוסט 2015 – 12 באוגוסט 2017
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb

הכל טום היא תוכנית אירוח בהנחיית טום באום, שהחלה את שידורה ב-2 באוגוסט 2015 בערוץ הילדים. העונה השנייה ששודרה החל מ-3 ביולי 2016. העונה השלישית ששודרה החל מ-2 ביולי 2017.

מקור התוכנית[עריכת קוד מקור | עריכה]

התוכנית מבוססת על התוכנית "הבנים והבנות". מדי פרק טום באום אירח שני מתמודדים מהתוכנית "הבנים והבנות" (בן ובת). טום ראיין את המתמודדים ושאל אותם שאלות על הפרק של הבנים והבנות ששודר באותו יום. הפרקים של הבנים והבנות שודרו בסמוך לתוכנית, כך שהתוכנית הייתה המשך וסיכום לפרק ששודר. התוכנית ממשיכה גם אחרי סיום העונה של הבנים והבנות. במקום מתמודדים טום מארח סלבריטאים ולפעמים גם אחים.

פינות קבועות בתוכנית[עריכת קוד מקור | עריכה]

בתחילת כל פרק יש קטע קצר שבו מצולם טום באום כשהוא מדבר כל פעם על נושא אחר. אחרי קטע זה יש פינה מתחלפת: לפעמים טום מציג סרטונים מהאינטרנט שהוא אהב (בעיקר סרטונים מצחיקים). לפעמים טום מגיש במקום זה את הפינה משטרת האינסטגרם שבה מבקר תמונות של משתמשי אינסטגרם שהם עוקבים שלו. אחרי זה, הוא מארח כל פעם סלבריטאי ומראיין אותו. היו מספר מקרים שבהם טום אירח אחים במקום סלבריטאים. האחים התחרו ביחד כדי לזכות בפרסים. החוקים בתחרות אינם קבועים - טום קובע מי מנצח לפי איך שהוא רוצה.

מאז 2017 אדל בספלוב מגישה פינה יומית בתוכנית.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]