העולם של ריילי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
העולם של ריילי
Girl Meets World
לוגו הסדרה
לוגו הסדרה
מבוסס על ילד פוגש עולם עריכת הנתון בוויקינתונים
שיר הנושא "Take On the World", המבוצע על ידי רוואן בלאנצ'ראד וסברינה קרפנטר
סוגה קומדיית מצבים
יוצרים מייקל ג'ייקובס
אפריל קלי
שחקנים רוואן בלנצ'ארד
בן סבג'
סברינה קרפנטר
פייטון מאייר
אוגוסט מטורו
קורי פוגלמניס
דניאל פישל
ארץ מקור ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית אמריקאית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 3 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 72 עריכת הנתון בוויקינתונים
תוכנית מקור ילד פוגש עולם
הפקה
מפיק פרנק פייס
מפיקים בפועל מייקל ג'ייקובס
חברת הפקה Michael Jacobs Productions
It's a Laugh Productions
הפצה Disney–ABC Domestic Television, נטפליקס, דיסני+ עריכת הנתון בוויקינתונים
אתר צילומים Los Angeles Center Studios
מוזיקה ריי קולורד עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 23 דקות
שידור
רשת שידור ערוץ דיסני עריכת הנתון בוויקינתונים
רשת שידור בישראל ערוץ דיסני ישראל
פורמט (תמונה) (720p (HDTV
תקופת שידור מקורית 27 ביוני 201420 בינואר 2017 (22 דקה) עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת שידור בישראל 25 בדצמבר 20142 בפברואר 2017
קישורים חיצוניים
אתר הסדרה
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

העולם של רייליאנגלית Girl Meets World בתרגום חופשי: נערה פוגשת עולם) היא סדרת קומדיית מצבים אמריקאית הממשיכה את עלילות הסדרה "ילד פוגש עולם" (Boy Meets World). המככבים בה הם בן סבג', דניאל פישל (גיבורי "נער פוגש עולם"), רוואן בלנצ'ארד, סברינה קרפנטר, פייטון מאייר, אוגוסט מטורו וקורי פוגלמניס.

הפרק הראשון של הסדרה זכה למספר צפיות גבוה, 5.5 מיליון צפיות בארצות הברית. הסדרה שודרה לראשונה ב-27 ביוני 2014 בערוץ דיסני ארצות הברית, ובישראל ב-25 בדצמבר 2014[1] בערוץ דיסני ישראל. העונה הראשונה הסתיימה בארצות הברית ב-27 במרץ 2015, ובישראל ב-31 באוגוסט 2015.

ב-17 באפריל 2015 שודר בארצות הברית פרק ספיישל שבו דבי ראיין היא כוכבת אורחת. הפרק שודר בישראל ב-14 בדצמבר 2015[2].

ב-5 באוגוסט 2014 הסדרה חודשה לעונה שנייה[3]. העונה עלתה ב-11 במאי 2015 בארצות הברית, ובישראל ב-10 בדצמבר 2015 עם פרק מהעונה השנייה אשר צולם בעונה הראשונה[4]. העונה הסתיימה ב-11 במרץ 2016 בארצות הברית, ובישראל ב-7 ביולי 2016.

ב-25 בנובמבר 2015 הסדרה חודשה לעונה שלישית, אשר הפקתה החלה ב-27 בינואר 2016[5], והסתיימה ב-2 באוגוסט 2016. העונה עלתה בארצות הברית ב-3 ביוני 2016[6], ובישראל ב-15 בספטמבר 2016[7]. ב-4 בינואר 2017 נודע כי עונה זו תהיה האחרונה בסדרה[8], אשר הסתיימה ב-20 בינואר 2017 וב-2 בפברואר 2017 בישראל[9], לאחר 72 פרקים.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עלילת הסדרה מתרחשת בניו יורק ומספרת את סיפוריה מנקודת מבטה של נערה בשם ריילי, תלמידת חטיבת ביניים, וחברתה מאיה. הן מתמודדות יחדיו עם חוויות בסביבתן. התוכניות שלהן לשנות לימודים נטולות דאגות ומהנות משתנות כשקורי, אביה של ריילי, שהוא גם המורה החדש שלהן להיסטוריה, נכנס לתמונה. בעזרת חבריה הקרובים של ריילי, פארקל ולוקאס, הם עוברים הרפתקאות, ובכל פרק יש תמיד מוסר השכל. בעונה השלישית, ריילי, מאיה, לוקאס, זיי ופארקל עוברים לתיכון, ואיתם גם קורי עובר ללמד בתיכון.

דירוגי טלוויזיה בארצות הברית[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפרק הראשון של הסדרה "בוקר טוב עולם" זכה למספר צופים גבוה, כ-5 מילון. הפרק השני ששודר שבוע לאחר מכן זכה גם למספר צופים גבוה של כ-3 מילון. הפרק השני הכי נצפה הוא "אמא של מאיה" שזכה לכ-4 מיליון צפיות.

התוכנית זכתה להרבה ביקרות חיוביות באתר עגבניות רקובות, התוכנית זכתה ל-82% ביקרות חיוביות מ-17 מבקרים עם ציון ממוצע של 7.3/10. הביקורות שיבחו בעיקר את המסרים החיוביים העולים מן הסדרה.

עונה מספר פרקים פרק בכורה פרק סיום ממוצע רייטינג
תאריך צופים
(במיליונים)
תאריך צופים
(במיליונים)
עונה 1 20
27 ביוני 2014
5.16
27 במרץ 2015
2.28 2.74
עונה 2 30
11 במאי 2015
2.05
11 במרץ 2016
1.70 2.28
עונה 3 21
3 ביוני 2016
1.89
20 בינואר 2017
1.64 1.70

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שם השחקן/נית שם הדמות מספר פרקים עונות
1 2 3
רוואן בלנצ'ארד ריילי מתיוס 72 ראשי
בן סבאג' קורי מתיוס 71 ראשי
סברינה קרפנטר מאיה הארט 72 ראשי
פייטון מאייר לוקאס פראיר 64 ראשי
אוגוסט מטורו אוגי מת'יוס 55 ראשי
קורי פוגלמניס פארקל מינקוס 69 ראשי[10]
דניאל פישל טופנגה מת'יוס 70 ראשי
  • ריילי מת'יוס (רוואן בלנצ'ארד) - עליזה ואחראית, ריילי מאוד אוהבת את משפחתה וחבריה. היא משקיעה בלימודיה בבית הספר, ותמיד מנסה לעשות את הדבר הנכון. מאוהבת בלוקאס. החברה הכי טובה של מאיה. תמימה, טובת לב וההפך ממאיה. נעשית בת זוגו של לוקאס אך הם נפרדים. לאחר שנודע שגם מאיה אוהבת את לוקאס ריילי משקרת ואומרת לו שהיא אוהבת אותו כמו אח. פארקל אומר מול כולם שריילי עדיין אוהבת את לוקאס. בעונה השלישית לוקאס אמור לבחור בינה לבין מאיה. עוברת לתיכון בעונה השלישית. לוקאס בוחר בה והיא הופכת לבת זוגו בעונה השלישית.
  • קורי מת'יוס (בן סבאג') - אביה והמורה להיסטוריה של ריילי. קורי מעוניין בטוב ביותר עבור ריילי וחבריה. בשיעורי ההיסטוריה שלו הוא נותן לסטודנטים שלו בנוסף לחומר התאורטי, גם שיעורים לחיים שלמד מהמורה שלו פיני בסדרה הראשונה ״ילד פוגש עולם״. כשריילי עוברת לתיכון הוא עובר ללמד בתיכון את ריילי וחבריה.
  • מאיה פנלופה הארט (סברינה קרפנטר) - קשוחה ועצמאית, מאיה משכנעת את חברתה הטובה ביותר, ריילי, לצאת מאזור הנוחות שלה תוך כדי שהיא מעודדת אותה לצאת להרפתקאות חדשות. החברה הכי טובה של ריילי. עולה לתיכון בעונה השלישית. מאוהבת בלוקאס. לאחר שהיא אומרת את זה לריילי, ריילי נפרדת מלוקאס. לוקאס ומאיה מתקרבים אך כאשר מגלים שריילי עדיין אוהבת אותו הם הופכים למשולש אהבה. בסוף לוקאס בוחר בריילי ומאיה מתאהבת בג'וש הדוד של ריילי.
  • לוקאס פרייר (פייטון מאייר) - ריילי נדלקה מיד על לוקאס, שעבר לאחרונה לעיר ניו יורק מטקסס. יש לו גישה קלילה לחיים והוא נוטה לשמש כקול ההגיון בקרב חבריו. התגלה שהסתיר מריילי שהוא הועף מבית ספרו בטקסס. מאוהב בריילי והופך לבן זוגה אבל הם נפרדים. אומר לריילי שהוא אוהב אותה אבל היא אומרת לו שהיא אוהבת אותו כמו אח (כדי להגן על מאיה שלא תפגע). מאיה והוא מתקרבים אך כשהם מגלים שריילי עדיין אוהבת אותו הוא מסתבך ולא יודע במי לבחור. בסוף בוחר בריילי ונהייה בן זוגה.
  • אוגי מת'יוס (אוגוסט מטורו) - אחיה הקטן והמצחיק של ריילי, אוגי להוט להתבגר ולהיות בדיוק כמו אביו, קורי. חבריו הטובים הם אווה ודיואי (דוי).
    דמויות הסדרה. מימין לשמאל: פארקל, מאיה, קורי, ריילי, טופנגה, אוגי ולוקאס.
  • פארקל מינקוס (קורי פוגלמניס) - החבר הנאמן ביותר שיכול להיות לריילי ומאיה. פארקל הוא גם מעט מוזר, חכם ומלא בביטחון עצמי. מאוהב בריילי ומאיה באותה המידה ולא משנה לו עם מי מביניהן הוא יהיה. נכנס לפתיח הסדרה רק בעונה השנייה. בעונה השלישית מתגלה שסבא רבא של פארקל היה יהודי. הופך לבן זוגה של סמאקל.
  • טופנגה מת'יוס (דניאל פישל) - אוהבת ומעורבת, טופנגה מאזנת בין עבודתה כעורכת דין לבין המצופה ממנה כאם, בגידול שני ילדיה, ריילי ואחיה הקטן, אוגי.

דמויות משנה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שם השחקן/נית שם הדמות מספר פרקים עונות
1 2 3
אווה קולקאר אווה מורגנשטרן 20 משנה
צ'ריל טקסיירה קייטי הארט 12 משנה
ריידר סטרונג שון האנטר 7 משנה
ססיליה באלגוט איזדורה סמאקל 17 משנה
אוריה שלטון ג'וש מתיוס 7 משנה
ג'קיי הארי אוולין ראנד 3 משנה
אמיר מיטשל-טואנס זיי בביניאוקס 30 משנה
קופר ג'יי פריידמן דיואי (דוי) 4 משנה
קלוריס ליצ'מן גברת סבורסקי 2 אורח
אוליביה סטוק מיסי ברדפורד 1 אורח
זכרי מיטשל בילי רוס 1 אורח
  • אווה מורגנשטרן (אווה קלוקאר) - חברה של אוגי (אוגוסט) מת'יוס, היריבה של טופנגה, מנצלת את זה שהיא גדולה מאוגי כדי להשתלט עליו. בפרק האחרון של העונה הראשונה היא ואוגי "התחתנו".
  • אוולין ראנד (ג'אקיי הארי) - הופיעה לראשונה ברכבת התחתית בפרק הראשון של הסדרה, ריילי ומאיה חושבות שהיא ענייה ומובטלת, אך לבסוף מסתבר ההפך, היא מנהלת עסק גדול, עשירה, עם בניין משלה (רשום על שמה), השקיעה בעסק של ריילי ומאיה למטריות חינמיות ברכבת התחתית ואף נתנה להם את המטרייה הראשונה לעסק, בגלל שריילי ומאיה לא ידעו מהו שמה, אז הן כינו אותה, כובע מטורף.
  • איזדורה סמאקל (ססיליה באלגוט) - יריבתו המושבעת של פארקל אך למרות זאת דלוקה עליו, בפרק "סמאקל" עברה מהפך אופי על ידי ריילי ומאיה כדי להוכיח הדיונים שאופי חשוב יותר מיופי (ריילי ומאיה לא ידעו מה הוא המניע האמיתי שלה לעבור מהפך והן חשבו שזה כדי לגרום לפארקל לחבב אותה), באותו פרק ניסתה לגרום לפארקל לקנא ולהיראות שהיא דלוקה על לוקאס, זכתה בפרס הג'וקי מספר פעמים, לומדת באקדמיית איינשטיין. בעונה השלישית סמאקל מצטרפת כדמות קבועה אך לא מופיעה בשיר הפתיחה.
  • קייטי הארט (צ'ריל טקסיירה) - אמא של מאיה, מאיה חושבת שהיא זאת שהבריחה את אביה, אך מסתבר שהוא עזב וגם נטש אותה ואת מאיה, היא ושון האנטר יצאו לדייט ראשון, סבתה היא מיי קלאטרבאקט (אותה גם שיחקה סברינה קרפנטר). בעונה השלישית היא מתארסת ומתחתנת עם שון האנטר.
  • שון האנטר (ריידר סטרונג) - חבר ילדות של קורי, הופיע ב"נער פוגש עולם". מאוהב בקייטי ורוצה להיות אבא של מאיה. הוא יוצא לדייט ראשון עם קייטי, בעונה השלישית הוא וקייטי מתארסים ומתחתנים.
  • מיסי ברדפורד (אוליביה סטוק) - היריבה של ריילי, מאיה, פארקל ולוקאס, ניסתה להפריד בין ריילי ולוקאס (בדומה למיסי רובינסון אשר ניסתה להפריד בין קורי וטופנגה בעונה ה-3 של הסדרה "ילד פוגש עולם"), אמרה לפארקל שהוא יהיה הבא בתור (אחרי לוקאס) כחבר שלה, אך זה לא הוגשם כנראה בפרקי הסדרה.
  • בילי רוס (זכרי מיטשל) (עונה 1) - אויבו לשעבר של פארקל, ירד עליו כי הוא קינא בו, עד שהם הסתדרו ואף הפכו לחברים, הוא ולוקאס הם הספורטאים הטובים יותר של שכבת ז', יריבתו היא ילדה ששמה דארבי אשר נראתה כתלמידת רקע בסדרה במספר פרקים.
  • גברת סבורסקי (קלוריס ליצ'מן) (עונות 1–2) - ניהלה עסק ששמו המאפייה של סבורסקי, היו לה בעיות תשלום של שכירות על המקום ולכן טופנגה עזרה לה ונתנה לה את הכסף הדרוש לנהל את המקום עד פרישתה בפרק הראשון של העונה השנייה (גם הופעתה האחרונה בסדרה), לאחר שפרשה היא העבירה את המאפייה לטופנגה, היא ואוגי ידידים טובים ומספרים בדיחות ביניהם. בפרק הראשון של העונה השנייה היא מתה.
  • זיי בביניאוקס (אמיר מיטשל-טואנס) (החל מעונה 2) - חבר של לוקאס מטקסס, וכמוהו עבר לניו יורק. התחיל להיות חלק מהחבורה בכמה פרקים. החל להופיע בסדרה החל מהעונה השנייה.
  • דיואי "דוי" (קופר ג'יי פריידמן) (החל מעונה 2) - חבר של אוגי. שמו הוא דואי אבל הוא רוצה שיקראו לו דוי, אם מתקנים אותו הוא מתחיל לצרוח. יש לו קשר רע עם טופנגה בגלל זה. חלק מהחבורה של אוגי ואוה.
  • ג'וש מתיוס * (אוריה שלטון) - אחיו הקטן של קורי. מוצג לראשונה בפרק הכריסמס של העונה הראשונה. למאיה מאוד מחבבת אותו וגם מראה את זה במהלך הסדרה. ג'וש נוהג לשחק ולהשתעשע עם אוגי. בעונה השנייה הוא מתקבל ללימודים באוניברסיטת ניו יורק. בעונה השלישית ג'וש לוקח חלק חשוב בנסיעה למלון הסקי, ובינו לבין מאיה נוצרת מין הסכמה עתידית על ניסיון בקשר זוגי. עקב ביטול התוכנית אף פעם לא הוצג לנו איך הקשר הזה התפתח.

שידור[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה מספר פרקים תקופת שידור מקוריתארצות הבריתארצות הברית תקופת שידור בישראלישראלישראל
שידור ראשון שידור אחרון שידור ראשון שידור אחרון
1 20 27 ביוני 2014 27 במרץ 2015 25 בדצמבר 2014[1] 31 באוגוסט 2015
ספיישל 17 באפריל 2015 14 בדצמבר 2015[2]
2 30 11 במאי 2015 11 במרץ 2016 10 בדצמבר 2015[4] 7 ביולי 2016
3 21 3 ביוני 2016 20 בינואר 2017 15 בספטמבר 2016[7] 2 בפברואר 2017[9]

פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק
(בסדרה)
מספר הפרק
(בעונה)
שם הפרק תאריך שידור מקוריארצות הבריתארצות הברית תאריך שידור בישראלישראלישראל
1 1 בוקר טוב עולם 27 ביוני 2014 25 בדצמבר 2014
2 2 נערה פוגשת נער 11 ביולי 2014 1 בינואר 2015
3 3 מתקפת פתע 18 ביולי 2014 8 בינואר 2015
4 4 אבא ובת 25 ביולי 2014 15 בינואר 2015
5 5 להתמודד עם האמת 1 באוגוסט 2014 22 בינואר 2015
6 6 להיות מקובלת 8 באוגוסט 2014 29 בינואר 2015
7 7 אמא של מאיה 15 באוגוסט 2014 5 בפברואר 2015
8 8 סמאקל 12 בספטמבר 2014 12 בפברואר 2015
9 9 1961 19 בספטמבר 2014 19 בפברואר 2015
10 10 כובע מטורף 26 בספטמבר 2014 26 בפברואר 2015
11 11 העולם המפחיד של ריילי 2 באוקטובר 2014 5 במרץ 2015
12 12 הנשכחים 10 באוקטובר 2014 12 במרץ 2015
13 13 חסרונות 17 באוקטובר 2014 19 במרץ 2015
14 14 חברות 21 בנובמבר 2014 26 במרץ 2015
15 15 אח קטן 28 בנובמבר 2014 2 באפריל 2015
16 16 לחזור הביתה לחגים 5 בדצמבר 2014 9 באפריל 2015
17 17 ערב משחקים 9 בינואר 2015 7 במאי 2015
18 18 התוכנית של ריילי 16 בינואר 2015 14 במאי 2015
19 19 הבחירה של פארקל 6 בפברואר 2015 21 במאי 2015
20 20 הדייט הראשון 27 במרץ 2015 31 באוגוסט 2015

ספיישל[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק
(בסדרה)
שם הפרק תאריך שידור מקוריארצות הבריתארצות הברית תאריך שידור בישראלישראלישראל
21 עסקה לא טובה 17 באפריל 2015 14 בדצמבר 2015

עונה 2[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק
(בסדרה)
מספר הפרק
(בעונה)
שם הפרק תאריך שידור מקוריארצות הבריתארצות הברית תאריך שידור בישראלישראלישראל
22 1 ריילי וכוח המשיכה 11 במאי 2015 21 בדצמבר 2015
23 2 העולם החדש 12 במאי 2015 28 בדצמבר 2015
24 3 סוד החיים 13 במאי 2015 4 בינואר 2016
25 4 פלוטו 14 במאי 2015 11 בינואר 2016
26 5 מר סנאי 15 במאי 2015 18 בינואר 2016
27 6 לביבה בוגדנית 5 ביוני 2015 25 בינואר 2016
28 7 חוקים 12 ביוני 2015 1 בפברואר 2016
29 8 הוריקן 19 ביוני 2015 8 בפברואר 2016
30 9 מר סנאי הולך לוושינגטון 10 ביולי 2015 15 בפברואר 2016
31 10 המורה החדשה 17 ביולי 2015 22 בפברואר 2016
32 11 עולמו של דג 24 ביולי 2015 10 בדצמבר 2015
33 12 ספר מחזור 7 באוגוסט 2015 29 בפברואר 2016
34 13 נשף 14 באוגוסט 2015 7 במרץ 2016
35 14 יצירתיות 21 באוגוסט 2015 14 במרץ 2016
36 15 אני פארקל 11 בספטמבר 2015 21 במרץ 2016
37 16 קורי וטופנגה 18 בספטמבר 2015 28 במרץ 2016
38 17 רייליטאון 25 בספטמבר 2015 4 באפריל 2016
39 18 עולם האימה 2 2 באוקטובר 2015 11 באפריל 2016
40 19 רה-רה 9 באוקטובר 2015 18 באפריל 2016
41 20 טקסס: חלק א' 16 באוקטובר 2015 25 באפריל 2016
42 21 טקסס: חלק ב' 17 באוקטובר 2015 2 במאי 2016
43 22 טקסס: חלק ג' 18 באוקטובר 2015 9 במאי 2016
44 23 פרויקט הסליחות 6 בנובמבר 2015 16 במאי 2016
45 24 אמונה 13 בנובמבר 2015 23 במאי 2016
46 25 שנה חדשה 4 בדצמבר 2015 30 במאי 2016
47 26 שיעור מדעים 8 בינואר 2016 6 ביוני 2016
48 27 כסף 22 בינואר 2016 13 ביוני 2016
49 28 קומוניזם 12 בפברואר 2016 20 ביוני 2016
50 29 אדן החלון 19 בפברואר 2016 27 ביוני 2016
51 30 המורשת של ריילי 11 במרץ 2016 7 ביולי 2016

עונה 3[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק
(בסדרה)
מספר הפרק
(בעונה)
שם הפרק תאריך שידור מקוריארצות הבריתארצות הברית תאריך שידור בישראלישראלישראל
52 1 ריילי מגיעה לתיכון, חלק א' 3 ביוני 2016 15 בספטמבר 2016
53 2 ריילי מגיעה לתיכון, חלק ב' 5 ביוני 2016 22 בספטמבר 2016
54 3 ג'קסיקה 10 ביוני 2016 29 בספטמבר 2016
55 4 תיק אישי 17 ביוני 2016 6 באוקטובר 2016
56 5 משולש אהבה 24 ביוני 2016 13 באוקטובר 2016
57 6 צפון המדינה 8 ביולי 2016 20 באוקטובר 2016
58 7 נערה פוגשת את מאיה האמיתית 15 ביולי 2016 27 באוקטובר 2016
59 8 מלון סקי, חלק א' 22 ביולי 2016 3 בנובמבר 2016
60 9 מלון סקי, חלק ב' 29 ביולי 2016 10 בנובמבר 2016
61 10 אני מסכימה 12 באוגוסט 2016 17 בנובמבר 2016
62 11 העולם האמיתי 19 באוגוסט 2016 24 בנובמבר 2016
63 12 הדובי של ריילי 26 באוגוסט 2016 1 בדצמבר 2016
64 13 פסל החירות של ריילי 16 בספטמבר 2016 8 בדצמבר 2016
65 14 הבחורה שלא מחבבת את ריילי 23 בספטמבר 2016 15 בדצמבר 2016
66 15 התיאטרון המפחיד של ריילי 14 באוקטובר 2016 29 בדצמבר 2016
67 16 המפלצת של ריילי 4 בנובמבר 2016 5 בינואר 2017
68 17 הוליווד של ריילי 18 בנובמבר 2016 12 בינואר 2017
69 18 חג המולד של מאיה 2 בדצמבר 2016 19 בינואר 2017
70 19 ריילי של העולם 6 בינואר 2017 בלעדי לשירותי ה-VOD[11]
71 20 גיל 16 המתוק של ריילי 13 בינואר 2017 26 בינואר 2017
72 21 הפרידה של ריילי 20 בינואר 2017 2 בפברואר 2017

פרסים ומועמדויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה פרס קטגוריה המועמד תוצאה
2014 פרסי בחירת הנוער בחירת הטלוויזיה: הסדרה של הקיץ העולם של ריילי מועמדות
2015 פרסי גילדת הכותבים של אמריקה תסריטי ילדים - פרקים וספיישלים מת'יו נלסון על הפרק Girl Meets 1961 מועמדות
פרסי בחירת הנוער בחירת הטלוויזיה: סדרה קומית העולם של ריילי מועמדות
פרס אמי תוכנית הילדים המצטיינת מועמדות
פרס האומן הצעיר אנסמבל צעיר יוצא דופן בסדרת טלוויזיה רוואן בלנצ'ארד, סברינה קרפנטר, אוגוסט מטורו, פייטון מאייר מועמדות
2016 פרסי גילדת הכותבים של אמריקה תסריטי ילדים - פרקים וספיישלים מארק בלוטמן על הפרק Girl Meets I Am Farkle מועמדות
פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון סדרה מועדפת העולם של ריילי מועמדות
פרס ארטיוס (CSA) פילוט או סדרת ילדים (לייב אקשן) זכייה
פרסי בחירת הנוער בחירת הטלוויזיה: הסדרה של הקיץ מועמדות
בחירת הטלוויזיה: הכוכבת של הקיץ רוואן בלנצ'ארד מועמדות
בחירת הטלוויזיה: הכוכב של הקיץ פייטון מאייר מועמדות
פרס BMI פרס מוזיקה של טלוויזיה בכבלים שרידהר סולנקי ומת'יו טישלר על כתיבת שיר הנושא זכייה
פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון מקסיקו התוכנית הבינלאומית המועדפת העולם של ריילי מועמדות
פרס אמי תוכנית הילדים המצטיינת מועמדות
2017 פרסי גילדת הכותבים של אמריקה תסריטי ילדים - פרקים וספיישלים ג'ושוע ומייקל ג'ייקובס על הפרק Girl Meets Commonism מועמדות
פרסי גילדת המפיקים של אמריקה תוכנית הילדים המצטיינת העולם של ריילי על הפרק Girl Meets the Secret of Life מועמדות
פרס היומניטז לייב אקשן של ילדים מת'יו נלסון על הפרק Girl Meets The Forgiveness Project מועמדות
פרס האומן הצעיר ההופעה הכי טובה של שחקנית אורחת צעירה אווה קלוקאר מועמדות
פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון סדרה מועדפת (ילדים) העולם של ריילי מועמדות
שחקנית מועדפת רוואן בלנצ'ארד מועמדות

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא העולם של ריילי בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]