הפיג'מות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הפיג'מות

סוגה קומדיית מצבים עריכת הנתון בוויקינתונים
יוצרים טדי הפקות
יואב צפיר
אילן רוזנפלד
עודד פז
קובי פרג'
רובי דואניאס
כותבים רובי דואניאס
אריק זילברמן
אלי דראי
בימוי רובי דואניאס
יואב צפיר (עונה 1)
שחקנים אילן רוזנפלד
עודד פז
קובי פרג'
אלונה טל
יניב פולישוק
אלי קרן-אסף
ימית סול
יובל סגל
דנה פרידר
פרסים טקס נבחרי הילדים:
סדרת הטלוויזיה הטובה ביותר (2003, 2010); מצחיקי השנה (2008, 2009, 2010)
ארץ מקור ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות עברית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 9 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 223 עריכת הנתון בוויקינתונים
תוכנית המשך הפיג'מות בקפה קר סול
מנדלבאום בלש פרטי
הפיג'מות במופע של דובל'ה
הפקה
מפיק טמירה ירדני
דודו ירדני
נאוה קולטון
חברת הפקה טדי יזמות והפקות עריכת הנתון בוויקינתונים
עורכים רובי דואניאס
ליבי בן עמוס
יואב צפיר
אורך פרק כ-25 דקות
שידור
רשת שידור ערוץ הילדים
שידורי קשת (ערוץ 2)
תקופת שידור מקורית 6 ביולי 200315 בפברואר 2015
קישורים חיצוניים
האתר הרשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

הפיג'מות היא סדרת טלוויזיה קומית-מוזיקלית ישראלית לילדים ונוער בהפקת טדי הפקות, ששודרה החל מ-6 ביולי 2003 ועד לסיומה ב-15 בפברואר 2015 במשך 9 עונות ו-223 פרקים בערוץ הילדים. הסדרה מגוללת את סיפורה של חברי להקה כושלת מנתניה בשם "הפיג'מות", העוברת להתגורר בתל אביב. התסריט לסדרה נכתב על ידי רובי דואניאס, אריק זילברמן, אלי דראי וחלק משחקניה. הסדרה משודרת בערוץ הילדים. "הפיג'מות" היא קומדיית המצבים השנייה באורכה בישראל, לאחר "סברי מרנן", שגם הופקה על ידי "טדי יזמות והפקות", חברת ההפקה של הסדרה.

מאפייני הסדרה

במוקד הסדרה להקת רוק כושלת בשם "הפיג'מות", שקבעה את שמה משום שחבריה מופיעים בפיג'מות. שלושת חברי הלהקה הגיעו מנתניה לתל אביב, נושאים את שמם האמיתי ומונים את: מקים הלהקה, הקלידן והסולן אילן רוזנפלד, המתופף עודד פז, הגיטריסט קובי פרג', וחברים נוספים שמתחלפים בין העונות (אלונה טל, ימית סול, נתן קופרמן (יובל סגל) ודנה פרידר).

חברי הלהקה מתגוררים במבנה ברחוב מזא"ה פינת מאפו שבקומתו הראשונה מסעדת המבורגרים כושלת בהנהלת גרי מנדלבאום (יניב פולישוק), דודו של קובי פרג'. החל מהעונה הרביעית הלהקה מקיימת חזרות בקומת המרתף של המבנה. עודד עובד במסעדה כמלצר וכטבח וחברי הלהקה מרבים לשהות במקום. לעיתים מבקרת שם גם בתו של גרי, רוני (אלי קרן-אסף).

פרקים רבים בסדרה הן מחוות לספרים וסרטי קולנוע מפורסמים, בהם להיות ג'ון מלקוביץ', אלו חיים נפלאים, חנות קטנה ומטריפה, הקוסם מארץ עוץ ועוד.

הדמויות בסדרה והעונות בהן השתתפו

שחקן/ית דמות עונות
‏1 ‏2 ‏3 ‏4 ‏5 ‏6 ‏7 ‏8 ‏9
אילן רוזנפלד אילן רוזנפלד ראשי
קובי פרג' קובי פרג' ראשי
עודד פז עודד פז ראשי
אלונה טל אלונה טל ראשי אורח
ימית סול ימית סול ראשי משנה ראשי
יובל סגל נתן קופרמן אורח ראשי אורח ראשי
דנה פרידר דנה פרידר ראשי
יניב פולישוק גרי מנדלבאום ראשי
אלי קרן-אסף רוני מנדלבאום ראשי משנה
רבקה גור ברכה קירשנברג משנה
סימון רוזנפלד מר לטין משנה
שון גיטלמן שייקה, פולי וגברי מנדלבאום משנה
נדב אסולין בדש השטן אורח אורח
ניר רון שמעון צמחוני אורח

חברי להקת הפיג'מות

  • אילן רוזנפלד: קלידן וסולן הלהקה. נוהג להתייאש מכישלונה של הלהקה, ולהיות מריר וביקורתי מאוד. לעיתים נחשב לאדם הכי יציב רגשית בלהקה, ולעיתים נוטה להשתפכויות ילדותיות.
  • קובי פרג': הגיטריסט של הלהקה. מגלם גם דמויות נוספות שהן השלכה מאישיותו - הוא מוצג כבעל הפרעת זהות דיסוציאטיבית חמורה, אך הוא נוהג לנצל אותה למטרותיו האישיות. כחלק מפיצול האישיות, מגלם את האמרגן פרדי נייס־טו־מיט, הקשיש העיראקי נג'י קומרדין ג'קסון ועוד.
  • עודד פז: מתופף הלהקה. מוצג ככסיל ומאוד ילדותי בעקבות זאת נלעג על ידי דמויות רבות. עודד עובד בזמנו הפנוי בהמבורגרי של גרי, המכנה אותו "דיביל".
  • אלונה טל: זמרת ליווי בלהקה. אהובה מאוד על יתר חברי הלהקה, שלא זכו לחיבה דומה ממנה. טרם העונה הרביעית עזבה לארצות הברית.
  • ימית סול: נגנית כלי הקשה. בעלת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית. בעונה החמישית החלה לעבוד על תזה, ובעונה השביעית החלה לימודים לדוקטורט.
  • דנה פרידר: בסיסטית בלהקה. עובדת בהמבורגרי בתור מנהלת חשבונות. דנה היא האחיינית של שפרה, אשתו של גרי.
  • נתן קופרמן (יובל סגל): בן דודו של אילן שמשמש כ-DJ בלהקה. עבד פעם ב-MTV, אך פוטר בעונה 4. נחשב חכם ומוכשר מאוד, אפילו שמדי פעם מתנהג באופן ילדותי ובוכה הרבה בכל פרק. לאורך כל הסדרה נתן מוצג כאיש אמיד.

דמויות נוספות

  • גרשון (גרי) מנדלבאום (יניב פולישוק): הדוד של קובי. בעל מסעדת המבורגרים כושלת בשם "ההמבורגרי של גרי" בתחתית הבניין בו גרים הפיג'מות. אדם ממורמר, קמצן, קשוח, ולפעמים ילדותי. שונא את עבודתו ואת הסדרה עצמה, והרבה פעמים רוצה שהיא תסתיים. נוהג לצעוק "למה?!" בקול גבוה וצפצפני כאשר צצות בעיות. מאשים את בני משפחתו ברוב הצרות שלו. בעונה החמישית מתברר שיש לו תאום בשם ברי.
  • רוני מנדלבאום (אלי קרן-אסף): בתו הבכורה של גרי. אופורטוניסטית, ולעיתים גם מניפולטיבית, מכונה על ידי גרי "רונקיפליץ".
  • ברכה קירשנברג (רבקה גור): שכנה אשכנזייה-אלמנה בבניין. מכונה "גברת ברכה". יש לה נכד בשם עופר. נוהגת לארח את נג'י, אחד מפיצולי האישיות של קובי, בדירתה ולהזמין אותו לארוחה. שונאת מאוד את הפיג'מות ומרבה לקרוא להם פושטקים וחוליגנים.
  • מר אברהם לטין (סימון רוזנפלד): שכן חירש בבניין. גר מול הדירה של שלישיית הפיג'מות, שנוהגים לקחת לו את העיתון של הבוקר. אומר לאורך כל הסדרה רק את המילה "מה?".
  • שפרה מנדלבאום (בוימוולד) - (קול בלבד: נאוה קולטון): אשתו השנואה של גרי, מרבה לכנותה "מפלצת". הופיעה רק פעמים אחדות בסדרה: בעונה השנייה נראתה ישנה לצידו של גרי (גולמה על ידי נאוה קולטון) בעונה השלישית הופיעה בפלאשבק של גרי כאשר הוא פגש אותה לראשונה, בתור צעירים (גולמה על ידי ליאת אחירון). ובפרק 200 בעונה התשיעית הקרוי "הפרק ששפרה באה" מוצגת בתור הדוגמנית גלית גוטמן, ההפך המוחלט של שפרה.
  • בדש "השטן" (נדב אסולין): היה האמרגן של גרי וחברו עודד מנשה כשהיו צעירים, שומר על "הגיהנום של סדרות הטלוויזיה". ידוע בתור "השטן".
  • שמעון צמחוני (ניר רון): יריבו של גרי מהתיכון. הופיע לראשונה בעונה השלישית, כחלק מסדרת פרקים בשם "צמחוני נגד מנדלבאום". בכל פעם הוא חוזר כדי לנסות לנצח את גרי, ולפעמים לפרק את ההמבורגרי.
  • רובי דואניאס: הבמאי של הסדרה, מתעצבן בקלות ומאוד מהר. מגלם כמה דמויות אורחות ביניהן "מוטי חליליות" והמסאז'יסט "עמוס עוז", ומופיע מדי פעם בתפקיד עצמו בעת שבירת הקיר הרביעי.
  • שייקה, פולי (פוליאל) וגברי (גבריאל) מנדלבאום (שון גיטלמן): שלישיית התאומים של גרי ושפרה, אחיה הצעירים של רוני, הצטרפו לסדרה בעונה השמינית, על אף שהוזכרו פעמים רבות לפני כן. נקראים על שמות חברי הגשש החיוור.
  • אלברט השיפוצניק (אריה צ'רנר) - השיפוצניק של ההמבורגרי, לוקח הרבה מאוד כסף לשיפוץ, ידוע כמוזר מעט, ואוהב להדגים את ידיעותיו לחקות קולות של בעלי חיים ובעיקר "דולפין קטן קטן", מדי פעם משפץ גם בדירתם של אילן קובי ועודד, הופיע לראשונה בעונה הרביעית בפרק השני "צופן הפיג'מות".

שחקנים אורחים

לאורך הסדרה הופיעו שחקנים אורחים רבים, בעיקר מנחים מערוץ הילדים, לרוב בשילוב בדיחות פנימיות. בין האורחים ניתן למנות את חמי רודנר, רן דנקר, דובי גל, מתי סרי, רמי ברוך, אושיק לוי, צביקה הדר, נינט טייב, יוני בלוך ואחרים.

הדמויות של קובי

דמותו של קובי מתחלפת לעיתים קרובות בדמויות ססגוניות המגולמות על ידי קובי פרג'. כל הדמויות הן מעין פיצולי אישיות של קובי והן משמשות אותו כדי לפתור בעיות בעלילה. קובי עצמו ושאר הדמויות בסדרה מכירות את מגוון פיצולי האישיות ומתייחסות אליהן כרכיבים אישיותיים בדמותו של קובי. להלן כמה מהדמויות המרכזיות באישיותו של קובי:

  • נג'י קומרדין (לדר) ג'קסון: קשיש ממוצא עיראקי בעל מבטא כבד. נוהג להציג את עצמו כיו"ר האגודה לתרבות הדיור שלכאורה בא לעזור לשכנתו ברכה קירשנברג, המאוהבת בו, להתמודד עם שלישיית הפיג'מות, אך למעשה מנצל אותה כדי לקבל אוכל. מרבה לקלל בעיראקית יהודית, כמו "חראב שטעל". לצד פרדי, נג'י הוא אחד מפיצולי האישיות היחידים שיכולים להשתלט על קובי על דעת עצמם ללא שליטתו.
  • פרדי נייס-טו-מיט (נעים להכיר): אמרגן הלהקה, לבוש בחליפה כחולה והחל מעונה 5 בחליפה סגולה ובמשקפי דיסקו שחורים. נוהג לומר על כל דבר עליו מדבר "מספר אחת בארץ!" ולאחר מכן לערב נושאים שאינם קשורים לנושא השיחה המקורי, דבר הגורם לבלבול והסכמה של הסובבים אותו, ולעיתים אף מעורר פחד בשל טון דיבורו המאיים.
  • מרסל פוארו: פרודיה על הבלש הרקול פוארו. בעל פלולה על הלחי השמאלית ומחזיק בדרגה הבדיונית "רב-סמל מתקדם מאוד" במשטרת ישראל ומופיע בעיקר בסצנות הקשורות לפשע. אחיו הוא "מני פירה". נוהג לשלב את הקריאה "מינוולת!" במשפטיו.
  • הרב סבבה סאלי: פרודיה על הבאבא סאלי. מרבה למלמל משפטים לא ברורים, מבולבלים וחסרי-משמעות, ובסופם מבליט את המילה "סבבה". סבבה סאלי נוהג לברך את כל מי שנוכח בסביבתו או לקלל במידת הצורך. תפילותיו מכילות גם ציטוטים משירים בעיקר של בריטני ספירס.
  • אדי גוד-טו-סי-יו (טוב לראותך) פוס: אחיו ההומוסקסואל של פרדי, רקדן, כוריאוגרף ומפיק הפקות קטנות. החל להופיע בעונה השנייה, מרבה לומר "נעים לי".
  • מאיר איינשטיין: פרודיה על שדרן הספורט והרדיו מאיר איינשטיין. בעל פוני המכסה את עיניו, ונוהג להסתובב עם מסרק המשמש אותו גם כמיקרופון. מופיע כשדרן אירועי ספורט בעלי חשיבות נמוכה. החל להופיע בעונה השנייה ומרבה לומר "עוד שבת של כדורגל".
  • יהורם צוברבולר: שדרן טלוויזיה מראשית ימי הטלוויזיה בישראל, מדבר בעברית צחה ורהוטה אך אנכרוניסטית ודמותו מוצגת בצבעי שחור-לבן. יהורם מופיע כשדרן חדשות ללא כל צוות חדשות מסביבו כפרודיה על התקלות שאפיינו את הערוץ הראשון. החל להופיע בעונה השישית.
  • ג'ורה: פרודיה בסגנון עיראקי לדמות המצוירת דורה.
  • דייבו: פרודיה בסגנון עיראקי לדמות המצוירת דייגו.
  • מני פירה: שף מצוין וכישרוני ואחיו של מרסל פוארו. עברת את שם משפחתו מ"פוארו" ל"פירה". ידוע באומרו "לילקק אותו" (על משקל "ללקק אותו").
  • דוב'לה שפיץ (סדרות הבת): דוב'לה הוא הדמות היחידה של קובי שהשתתפה בסדרות-בת "הפיג'מות בקפה קר סול" ו"הפיג'מות במופע של דובל'ה", אולם לא בסדרה המקורית. דוב'לה מאופיין בצרידות ונוטה להתעצבן בקלות.

מוזיקה

את מילות שיר הנושא של הסדרה כתבו אילן רוזנפלד וברק פלדמן והלחין יוני בלוך. בלוך גם ביצע את השיר בשלוש העונות הראשונות שעובד בסגנון רוק. בעונה הרביעית השיר עובד מחדש על ידי אילן רוזנפלד אשר גם שר אותו. בין העונות 5–7 עובד השיר שוב על ידי גיא מזיג אשר גם ביצע אותו. בעונות 8–9 נעשה שינוי משמעותי מאוד ברוב מילות השיר וכן נעשה גם שינוי במקצב השיר לסגנון ראפ, בהשתתפות שאנן סטריט ודודוש קלמס (חברי להקת הדג נחש) ולראשונה גם הוצג בו רובי דואניאס במאי הסדרה כשחקן ראשי בה.

לאורך כל עונות הסדרה משולבים שירי להקת הפיג'מות אותם כביכול כתבה והלחינה. בין השירים המצליחים שמזוהים עם הסדרה: "שיר המכולת", "קצר במוח" ו"אל תאכלו את החיות" מהעונה הראשונה, "הפיג'מות חוזרים" ו"סאבלימאילן" מהעונה השנייה, "שיר מצויר", "סיון" (פרודיה על השיר סיון של יגאל בשן), "יום הולדת לאילן", "רק אותך אוהב", ו"הקסדות" מהעונה השלישית, "שיר מקורי לא שלנו", "נסיכת האגדות", "העכבר", ו"שיר המחסן" מהעונה הרביעית, "בלתי מושגת", "שרה טבעות" ו"העולם מורכב מלבן ושחור" מהעונה החמישית ומספר שירים נוספים מהעונות שאחרי. לאחר שידור העונה הראשונה יצא אלבום ובו מיטב השירים מהעונה הראשונה (בתוספת שיר בונוס שלא שודר, "שיר מקורי לא שלנו", ששודרה בסופו של דבר רק בעונה הרביעית) ומערכונים חדשים[1].

שבירת הקיר הרביעי

כל הדמויות בסדרה מודעות לקיומה של מציאות חיצונית לעלילה, ולכן הן מתייחסות גם לקהל, לבמאי, לתסריטאים ולכלל ההפקה, ואף לפער הבוטה בין כישלונה של להקת "הפיג'מות" הבדיונית, בהשוואה להצלחתה של הסדרה הטלוויזיונית "הפיג'מות". הדמויות מודעות לכך שהן חיות בסדרת טלוויזיה והן מנהלות את הזמן שלהן על פי סצינות, פרקים ועונות. בעונה הרביעית, בפרק "פרדי על הבוקר", הדמויות אף פותחות בשביתה כדי להניע את מפיקת הסדרה הטלוויזיונית (נאוה קולטון) להפיק את הלהקה. באופן דומה, הדמויות מתקנות זו את זו כאשר הן מתבלבלות בתסריט, פונות אל אנשי ההפקה ישירות (בעיקר לבמאי רובי דואניאס) ואף לקהל.

מקום מיוחד בהקשר זה הוא "המסך הלבן" (שכונה בפרקים הראשונים "משמר המוסר") – מקום בו יכולות הדמויות לדבר ישירות אל הצופה, כמו בתוכנית מציאות. במסך הלבן מופיעות הדמויות כאשר הן לבושות בגדים שחורים, והן עושות בו שימוש כדי להבהיר נקודות בעלילה, להתנצל על שימוש בשפה גסה, או פשוט להסתודד במקום שבו הדמויות האחרות אינן יודעות על מעשיהן. בעונה הרביעית הופיע לראשונה ה"מסך שחור", בו גרי הוא משתף על חייו ומספר את כאביו בפני הצופים (במסך השחור גרי אינו מחליף את בגדיו).

הפקה ושידור

העונה הראשונה שודרה שישה ימים בשבוע (א'-ו') בשעה 11:30 (חלק מרצועת "כדור פורח" בחופש הגדול) ובשידור חוזר ב-17:00. החל מהעונה השנייה שודרה הסדרה חמישה ימים בשבוע. העונה השנייה והשלישית שודרו בשעה 17:30 והעונה הרביעית ב-18:15. בעונה החמישית הסדרה קיבלה את משבצת השידור של השעה 14:00. החל מהעונה השישית קיבלה הסדרה את משבצת השידור של השעה 15:30.

הפופולריות של הסדרה בשירות HOT V.O.D הובילה להחלטה לצלם עונה רביעית ב-2006. מבחינה עלילתית הוסבר שינוי התפאורה, שאבדה עם הזמן, ב"שריפה". מעבר לשינוי התפאורה הצטרפו לסדרה דמויות חדשות. זו הייתה העונה הראשונה ששודרה במסגרת שידורי קשת בערוץ 2, להם עונה זו יועדה מלכתחילה.

בשנת 2008 צולמה ושודרה עונה חמישית. העונה השישית, שודרה בחודשים ספטמבר-אוקטובר בשנת 2010 ושידור העונה השביעית החל ב-1 בספטמבר 2011. העונות השישית והשביעית צולמו יחדיו. באפריל 2012 התפרסמה ההחלטה להפיק 2 עונות נוספות לסדרה, שמינית ותשיעית, אשר צולמו בין ספטמבר-נובמבר 2012.

העונה השמינית עלתה לשידור במאי 2013, חודשים מועטים לאחר צילומה, והעונה התשיעית עלתה לשידור ב-4 בינואר 2015, למעלה משנה וחצי לאחר צילומה. העונה התשיעית, לראשונה בתולדות הסדרה, שודרה ללקוחות HOT בלבד.

בעקבות הסדרה

מופעים ו-DVD

בשנת 2003 בתום שידורה של העונה הראשונה הופץ תקליטור DVD לסדרה הכולל שלושה פרקים נבחרים מתוך העונה הראשונה. בחודש דצמבר של אותה השנה, הושקה לסדרה גרסת מחזמר בחנוכה של הפיג'מות של ציפי מייזלר הפקות בע"מ וטדי יזמות והפקות בע"מ ובשיתוף של ערוץ הילדים.

סדרות בת

איחוד בבידוד

ב-14 באפריל 2020 הועלה סרטון לערוץ היוטיוב של עודד פז בשם "הפיג'מות - איחוד בבידוד"[2]. הסרטון הופץ בעקבות הסגר החלקי בישראל כחלק מהמאבק במגפת הקורונה. הוא נערך כוועידת וידאו בין כל חברי הלהקה לדורותיה וכן גם את גרי ורובי דואניאס.

עודד פז והקסדות

בשנת 2021 השיק עודד פז מופע המציג שירים ומערכונים מתוך הסדרה, בהפקתו ועיבודו של ישי סוויסה. מופע הבכורה התקיים ב-28 באוקטובר[3]. בהופעות מנגנת להקה חיה ("הקסדות" כאזכור ללהקת הקסדות שקדמה לפיג'מות לפני מעברם לתל אביב בעת שגרו בנתניה) ומופיעים שלל אמנים אורחים, כגון אילן רוזנפלד, יניב פולישוק, דנה פרידר, יוני בלוך, אלונה טל, טל שגב, גיא מזיג, לי בירן, עדן מאירי, טל מוסרי, ג'קו אייזנברג, רוני דואני ועוד.

סקירת הסדרה

עונות

עונהפרקיםשודרה לראשונה (ישראל)
הפרק הראשוןהפרק האחרון
1236 ביולי 200331 ביולי 2003
21928 במרץ 20042 במאי 2004
3201 ביולי 200427 ביולי 2004
42513 באוגוסט 200617 בספטמבר 2006
5361 בספטמבר 200827 באוקטובר 2008
6251 בספטמבר 201010 באוקטובר 2010
7251 בספטמבר 20119 באוקטובר 2011
82519 במאי 201330 ביוני 2013
9254 בינואר 201515 בפברואר 2015

פרקים

עונה 1 (2003)
מס' בסדרה מס' בעונה שם הפרק בימוי תסריט תאריך שידור מקורי
1 1 איך הכל התחיל רובי דואניאס ויואב צפיר אריק זילברמן וחן קלימן 6 ביולי 2003


2 2 לחם עבודה רובי דואניאס אריק זילברמן ואפרת קייזמן 7 ביולי 2003


3 3 כולם אוהבים את אלונה יואב צפיר אריק זילברמן ואפרת קייזמן 8 ביולי 2003


4 4 רוקומנטרי רובי דואניאס רובי דואניאס 9 ביולי 2003


5 5 שיר המכולת רובי דואניאס אריק זילברמן וחן קלימן 10 ביולי 2003


6 6 הארנק רובי דואניאס איציק קריחלי ואורי הלוי 11 ביולי 2003


7 7 רדיואקטיבי יואב צפיר אריק זילברמן, חן קלימן, אפרת קייזמן ורובי דואניאס 13 ביולי 2003


8 8 הסיפור האמיתי רובי דואניאס רובי דואניאס וחן קלימן 14 ביולי 2003


9 9 מי גבר רובי דואניאס איציק קריחלי ואורי הלוי 15 ביולי 2003


10 10 מה עודד אמר רובי דואניאס איציק קריחלי ואורי הלוי 16 ביולי 2003


11 11 הפליפר רובי דואניאס אריק זילברמן ואפרת קייזמן 17 ביולי 2003


12 12 שיבוט משובש או שיבוש משובט רובי דואניאס רובי דואניאס 18 ביולי 2003


13 13 אילן הכוכב א' רובי דואניאס איציק קריחלי ואורי הלוי 20 ביולי 2003


14 14 אילן הכוכב ב' רובי דואניאס איציק קריחלי ואורי הלוי 21 ביולי 2003


15 15 להיות טל מוסרי רובי דואניאס רובי דואניאס וחן קלימן 22 ביולי 2003


16 16 פסיכולוגיה הפוכה רובי דואניאס אריק זילברמן וחן קלימן 23 ביולי 2003


17 17 שוליית הקוסם רובי דואניאס אריק זילברמן וחן קלימן 24 ביולי 2003


18 18 24+ רובי דואניאס רובי דואניאס 25 ביולי 2003


19 19 קצר במוח רובי דואניאס אלעד קוריש 27 ביולי 2003


20 20 פרויקט במכשפה מבית ספר בבלי רובי דואניאס חן קלימן ואלעד קוריש 28 ביולי 2003


21 21 כרטיס ביקור רובי דואניאס אריק זילברמן ואפרת קייזמן 29 ביולי 2003


22 22 סוף עונת הפיג'מות רובי דואניאס אריק זילברמן וחן קלימן 30 ביולי 2003


23 23 הפרק שהכי אהבתי רובי דואניאס רובי דואניאס 31 ביולי 2003



עונה 2 (2004)
מס' בסדרה מס' בעונה שם הפרק בימוי תסריט תאריך שידור מקורי
24 1 צוות לעניין - חלק א' רובי דואניאס אריק זילברמן ונדב פרישמן 28 במרץ 2004


25 2 צוות לעניין - חלק ב' רובי דואניאס אריק זילברמן ונדב פרישמן 29 במרץ 2004


26 3 המבורגרי מת מצחוק רובי דואניאס עודד פז ויובל סגל 30 במרץ 2004


27 4 סיאנס רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 31 במרץ 2004


28 5 קחי אותי אלונה רובי דואניאס איציק קריחלי ואורי הלוי 1 באפריל 2004


29 6 חייזרים רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 4 באפריל 2004


30 7 הפיג'מות ברשת רובי דואניאס חן קלימן 7 באפריל 2004


31 8 תנועת הצופים רובי דואניאס חן קלימן 8 באפריל 2004


32 9 סופר רוני רובי דואניאס חן קלימן 11 באפריל 2004


33 10 בליינד דייט רובי דואניאס אילן רוזנפלד 12 באפריל 2004


34 11 הפרק האחרון? רובי דואניאס איציק קריחלי ואורי הלוי 13 באפריל 2004


35 12 סרט יפני רובי דואניאס קובי פרג' 14 באפריל 2004


36 13 הטברנה של גרי רובי דואניאס אילן רוזנפלד 15 באפריל 2004


37 14 בעל הבית בא רובי דואניאס אריק זילברמן 20 באפריל 2004


38 15 בעל הבית הולך רובי דואניאס אריק זילברמן 21 באפריל 2004


39 16 הנסיכה, הפורץ והבכיין רובי דואניאס אלעד קוריש ויובל סגל 27 באפריל 2004


40 17 פיג'מטרון רובי דואניאס אילן רוזנפלד ועודד פז 28 באפריל 2004


41 18 M טבעי רובי דואניאס אילן רוזנפלד וקובי פרג' 29 באפריל 2004


42 19 פיג'מת הזהב רובי דואניאס עודד פז 2 במאי 2004



עונה 3 (2004)
מס' בסדרה מס' בעונה שם הפרק בימוי תסריט תאריך שידור מקורי
43 1 פרק מצויר רובי דואניאס אריק זילברמן וחן קלימן 1 ביולי 2004


44 2 אירוביזיון רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 4 ביולי 2004


45 3 שלח לי מלאך רובי דואניאס אריק זילברמן וחן קלימן 5 ביולי 2004


46 4 פיג'מות חסרי מוח רובי דואניאס יובל סגל 6 ביולי 2004


47 5 מיומנה רובי דואניאס עודד פז 7 ביולי 2004


48 6 דברים שרציתי לומר רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 8 ביולי 2004


49 7 הרדיו הישן רובי דואניאס אלעד קוריש 11 ביולי 2004


50 8 צימחוני נגד מנדלבאום רובי דואניאס אלעד קוריש 12 ביולי 2004


51 9 אדוני ראש העיר רובי דואניאס יובל סגל 13 ביולי 2004


52 10 אני אוכל כדי לזכות רובי דואניאס אריק זילברמן וחן קלימן 14 ביולי 2004


53 11 לגור איתו רובי דואניאס אריק זילברמן, חן קלימן וניצן כהן 15 ביולי 2004


54 12 נג'ימאניה רובי דואניאס אריק זילברמן וחן קלימן 18 ביולי 2004


55 13 אלונה חוזרת לחזרות רובי דואניאס איציק קריחלי ואורי הלוי 19 ביולי 2004


56 14 מסטיק המזל רובי דואניאס איציק קריחלי ואורי הלוי 20 ביולי 2004


57 15 הפתעת שווא רובי דואניאס איציק קריחלי ואורי הלוי 21 ביולי 2004


58 16 לפרק את גרי רובי דואניאס איציק קריחלי ואורי הלוי 22 ביולי 2004


59 17 ושוב לפני סיום רובי דואניאס אריק זילברמן וחן קלימן 25 ביולי 2004


60 18 סוף סוף רובי דואניאס אריק זילברמן וחן קלימן 26 ביולי 2004


61 19 האמת לאמיתה יוני גרא רובי דואניאס 27 ביולי 2004


62 20 זה זה או זה זה רובי דואניאס רובי דואניאס 28 ביולי 2004


עונה 4 (2006)
מס' בסדרה מס' בעונה שם הפרק בימוי תסריט תאריך שידור מקורי
63 1 מה? רובי דואניאס רובי דואניאס ואילן רוזנפלד 13 באוגוסט 2006


64 2 צופן הפיג'מות רובי דואניאס יובל סגל ואלעד קוריש 14 באוגוסט 2006


65 3 תחרות כישלונות רובי דואניאס קובי פרג' ועודד פז 15 באוגוסט 2006


66 4 חנוכת בית רובי דואניאס אילן רוזנפלד ועודד פז 16 באוגוסט 2006


67 5 פרדי על הבוקר רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 17 באוגוסט 2006


68 6 הדור הבא רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 20 באוגוסט 2006


69 7 כן לא שחור לבן רובי דואניאס רובי דואניאס ויובל סגל 21 באוגוסט 2006


70 8 עכבר רובי דואניאס רובי דואניאס ויובל סגל 22 באוגוסט 2006


71 9 מ.ס. מנדלבאום רובי דואניאס אילן רוזנפלד וקובי פרג' 23 באוגוסט 2006


72 10 לוק סטוק ושתי מכונות כביסה רובי דואניאס אילן רוזנפלד וקובי פרג' 24 באוגוסט 2006


73 11 הניצב והיתר רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 27 באוגוסט 2006


74 12 המבורגרייה קטנה רובי דואניאס יובל סגל וקובי פרג' 28 באוגוסט 2006


75 13 שיר מקורי רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 30 באוגוסט 2006


76 14 התחתונים רובי דואניאס אילן רוזנפלד ויובל סגל 31 באוגוסט 2006


77 15 צמחוני נגד מנדלבאום חלק ג' רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 3 בספטמבר 2006


78 16 שם קוד מוסטש רובי דואניאס יובל סגל ואלעד קוריש 4 בספטמבר 2006


79 17 הישרדות רובי דואניאס רובי דואניאס ויניב פולישוק 5 בספטמבר 2006


80 18 רינגטון רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 6 בספטמבר 2006


81 19 להתחיל מחדש רובי דואניאס עודד פז ואילן רוזנפלד 7 בספטמבר 2006


82 20 סנו-קר רובי דואניאס יניב פולישוק 10 בספטמבר 2006


83 21 נקמת הפוזלת רובי דואניאס רובי דואניאס, קובי פרג' ואלעד קוריש 11 בספטמבר 2006


84 22 ההפך הוא הנכון רובי דואניאס עודד פז ואילן רוזנפלד 12 בספטמבר 2006


85 23 בז'רנוס רובי דואניאס רובי דואניאס, קובי פרג' ואלעד קוריש 13 בספטמבר 2006


86 24 חלליות רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 14 בספטמבר 2006


87 25 מכירת חיסול סוף עונה רובי דואניאס רובי דואניאס ואילן רוזנפלד 17 בספטמבר 2006



עונה 5 (2008)
מס' בסדרה מס' בעונה שם הפרק בימוי תסריט תאריך שידור מקורי
88 1 הפיג'מות חוזרים רובי דואניאס רובי דואניאס ואילן רוזנפלד 1 בספטמבר 2008


89 2 פרק עם פוטנציאל רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 2 בספטמבר 2008


90 3 פרק 3 עונה 5 קלאסי רובי דואניאס רובי דואניאס ויניב פולישוק 3 בספטמבר 2008


91 4 בלתי מושגת רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 4 בספטמבר 2008


92 5 דפקט הפרפר רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 7 בספטמבר 2008


93 6 שרה טבעות רובי דואניאס רובי דואניאס 8 בספטמבר 2008


94 7 דיסאוריינטציה רובי דואניאס רובי דואניאס 9 בספטמבר 2008


95 8 הגשר רובי דואניאס רובי דואניאס ויניב פולישוק 10 בספטמבר 2008


96 9 צימחוני נגד מנדלבאום חלק ד' רובי דואניאס רובי דואניאס 11 בספטמבר 2008


97 10 מתנות בחינם רובי דואניאס יוני גרא ואלעד קוריש 14 בספטמבר 2008


98 11 הצרפתים באים רובי דואניאס רובי דואניאס ויניב פולישוק 15 בספטמבר 2008


99 12 הצרפתים הולכים רובי דואניאס רובי דואניאס ויניב פולישוק 16 בספטמבר 2008


100 13 פרק 100מם רובי דואניאס רובי דואניאס ואילן רוזנפלד 17 בספטמבר 2008


101 14 פיתוח קול רובי דואניאס עודד פז 18 בספטמבר 2008


102 15 המבול רובי דואניאס יובל סגל 21 בספטמבר 2008


103 16 פרק כשר רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 22 בספטמבר 2008


104 17 כה אמר זרתוסתרא רובי דואניאס רובי דואניאס 23 בספטמבר 2008


105 18 אבא'לה רובי דואניאס יובל סגל 24 בספטמבר 2008


106 19 פיק פיק פוק רובי דואניאס רובי דואניאס 25 בספטמבר 2008


107 20 תעלומת הטמגוצ'י רובי דואניאס רובי דואניאס ויניב פולישוק 28 בספטמבר 2008


108 21 עסק מסריח רובי דואניאס רובי דואניאס 29 בספטמבר 2008


109 22 ארצה רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 2 באוקטובר 2008


110 23 מסודרים רובי דואניאס אלעד קוריש וקובי פרג' 5 באוקטובר 2008


111 24 סוף העולם רובי דואניאס יניב פולישוק ועודד פז 6 באוקטובר 2008


112 25 גיבורי העל-אק רובי דואניאס רובי דואניאס ויניב פולישוק 7 באוקטובר 2008


113 26 אח שלו רובי דואניאס אלעד קוריש וקובי פרג' 12 באוקטובר 2008


114 27 סלברקה רובי דואניאס עודד פז ויוני גרא 13 באוקטובר 2008


115 28 הפרק שלכם רובי דואניאס אורי רוזנברג, זיו הרמלין ושמוליק חוגי 15 באוקטובר 2008


116 29 אפס אפס אפס רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 16 באוקטובר 2008


117 30 כל האמת רובי דואניאס רובי דואניאס ואתי חסון 17 באוקטובר 2008


118 31 במדבר רובי דואניאס רובי דואניאס ויניב פולישוק 19 באוקטובר 2008


119 32 מזל סרטן רובי דואניאס רובי דואניאס ואתי חסון 20 באוקטובר 2008


120 33 משפחה חורגת אותך רובי דואניאס יוני גרא ואלעד קוריש 22 באוקטובר 2008


121 34 חצילו! רובי דואניאס אילן רוזנפלד ויוני גרא 23 באוקטובר 2008


122 35 חתונת הכסף רובי דואניאס רובי דואניאס ויניב פולישוק 26 באוקטובר 2008


123 36 לא מצחיק רובי דואניאס רובי דואניאס ואילן רוזנפלד 27 באוקטובר 2008



עונה 6 (2010)
מס' בסדרה מס' בעונה שם הפרק בימוי תסריט תאריך שידור מקורי
124 1 מלכה קופרמן רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 1 בספטמבר 2010


125 2 משהו שקרה בין העונות רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 2 בספטמבר 2010


126 3 פרק 3 עונה 6 קלאסי רובי דואניאס רובי דואניאס 5 בספטמבר 2010


127 4 אילי שח מט רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 6 בספטמבר 2010


128 5 אדי - פולישוק רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 7 בספטמבר 2010


129 6 ג'ינה רובי דואניאס רובי דואניאס 8 בספטמבר 2010


130 7 עולם חכם רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 12 בספטמבר 2010


131 8 תעשה לי טובה רובי דואניאס יובל סגל 13 בספטמבר 2010


132 9 פינג רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 14 בספטמבר 2010


133 10 אחד באפריל רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 15 בספטמבר 2010


134 11 צמחוני נגד מנדלבאום חלק ו' רובי דואניאס רובי דואניאס 16 בספטמבר 2010


135 12 אגדה יפנית רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 19 בספטמבר 2010


136 13 צר עולמי רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 20 בספטמבר 2010


137 14 אומנות הפיתוי רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 21 בספטמבר 2010


138 15 ג'ורה רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 22 בספטמבר 2010


139 16 וולמן רובי דואניאס עודד פז ויובל סגל 26 בספטמבר 2010


140 17 פעילות על טבעית רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 27 בספטמבר 2010


141 18 על פעילות על טבעית רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 28 בספטמבר 2010


142 19 תוציא את זה החוצה רובי דואניאס יובל סגל 29 בספטמבר 2010


143 20 X רובי דואניאס יובל סגל 3 באוקטובר 2010


144 21 מציאות דמיונית או דמיון מציאותי רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 4 באוקטובר 2010


145 22 XO רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 5 באוקטובר 2010


146 23 הכול בכוכבים רובי דואניאס יובל סגל 6 באוקטובר 2010


147 24 הפרק הלפני אחרון רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 7 באוקטובר 2010


148 25 הפרק שאחרי הפרק שלפני רובי דואניאס רובי דואניאס 10 באוקטובר 2010



עונה 7 (2011)
מס' בסדרה מס' בעונה שם הפרק בימוי תסריט תאריך שידור מקורי
149 1 אילן בממלכת ההמבורגרים רובי דואניאס יובל סגל 1 בספטמבר 2011


150 2 יאללה הפקות רובי דואניאס אלעד קוריש וקובי פרג' 4 בספטמבר 2011


151 3 הוא בא. מה? רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 5 בספטמבר 2011


152 4 הפרק הקצר ביותר אי פעם רובי דואניאס רובי דואניאס 6 בספטמבר 2011


153 5 מיתפוטר רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 7 בספטמבר 2011


154 6 אחות שלה רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 8 בספטמבר 2011


155 7 מי גנב ת'עוגיות? רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 11 בספטמבר 2011


156 8 צמחוני - אלה הם חייך רובי דואניאס רובי דואניאס 12 בספטמבר 2011


157 9 3333 רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 13 בספטמבר 2011


158 10 היצ'קוק רובי דואניאס יובל סגל 14 בספטמבר 2011


159 11 חדשות טובות רובי דואניאס אלעד קוריש וקובי פרג' 15 בספטמבר 2011


160 12 הומור רובי דואניאס רובי דואניאס ויניב פולישוק 18 בספטמבר 2011


161 13 פלאש רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 19 בספטמבר 2011


162 14 החלום ושברו רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 20 בספטמבר 2011


163 15 פרק מצולם רובי דואניאס רובי דואניאס וחן קלימן 21 בספטמבר 2011


164 16 סודות של שתיקה רובי דואניאס יובל סגל 22 בספטמבר 2011


165 17 אושן רובי דואניאס יובל סגל 25 בספטמבר 2011


166 18 פספוסים מפוספסים רובי דואניאס רובי דואניאס 26 בספטמבר 2011


167 19 חסידות סבבה רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 27 בספטמבר 2011


168 20 20,000$ רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 2 באוקטובר 2011


169 21 תפקיד רובי דואניאס רובי דואניאס ודנה פרידר 3 באוקטובר 2011


170 22 ז'רגון רובי דואניאס אלעד קוריש וקובי פרג' 4 באוקטובר 2011


171 23 שפיות רגעית רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 5 באוקטובר 2011


172 24 מאמץ אחרון רובי דואניאס יובל סגל 6 באוקטובר 2011


173 25 אחרון ודי רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 9 באוקטובר 2011


עונה 8 (2013)
מס' בסדרה מס' בעונה שם הפרק בימוי תסריט תאריך שידור מקורי
174 1 כשנתן פגש את דנה רובי דואניאס וימית סול יובל סגל 19 במאי 2013


175 2 מיסטר שף רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 20 במאי 2013


176 3 פרק 3 עונה 8 קלאסי רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 21 במאי 2013


177 4 איי פיג'מות רובי דואניאס רובי דואניאס 22 במאי 2013


178 5 שושנת בגדד השעירה רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 26 במאי 2013


179 6 לחמנייה עבודה! רובי דואניאס רובי דואניאס ויניב פולישוק 27 במאי 2013


180 7 גנוז רובי דואניאס אילן רוזנפלד וקובי פרג' 28 במאי 2013


181 8 פרק ספיישל רובי דואניאס רובי דואניאס 29 במאי 2013


182 9 תתארו לכם רובי דואניאס יובל סגל 2 ביוני 2013


183 10 אתה טיוב רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 3 ביוני 2013


184 11 גם אתה טיוב רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 4 ביוני 2013


185 12 אתה לא טיוב רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 5 ביוני 2013


186 13 חש ללמפח"א רובי דואניאס יובל סגל 9 ביוני 2013


187 14 הפתעה רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 10 ביוני 2013


188 15 דבר עברית רובי דואניאס רובי דואניאס 11 ביוני 2013


189 16 הארטיסטים רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 12 ביוני 2013


190 17 עוף גוזל רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 16 ביוני 2013


191 18 החבורה הנפלאה רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 17 ביוני 2013


192 19 משחקי תפקידים רובי דואניאס רובי דואניאס, ימית סול ודנה פרידר 18 ביוני 2013


193 20 אינטואיטיביות רובי דואניאס אילן רוזנפלד ועודד פז 19 ביוני 2013


194 21 מעליות רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 23 ביוני 2013


195 22 דוקטור דוקטור/האנטומיה של אילן חלק א' רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 24 ביוני 2013


196 23 האנטומיה של אילן חלק ב' רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 25 ביוני 2013


197 24 פצפץ חברתי רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 26 ביוני 2013


198 25 בדרך לאילת עוצרים בהמבורגרי רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 30 ביוני 2013



עונה 9 (2015)
מס' בסדרה מס' בעונה שם הפרק בימוי תסריט תאריך שידור מקורי
199 1 פרק אמריקאי רובי דואניאס רובי דואניאס וקובי פרג' 4 בינואר 2015


200 2 הפרק ששפרה באה רובי דואניאס קובי פרג' ואילן רוזנפלד 5 בינואר 2015


201 3 הקוסם מארץ עוץ רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 6 בינואר 2015


202 4 הפסקת החשמל הגדולה רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 7 בינואר 2015


203 5 צמחוני נגד מנדלבאום חלק ט' רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 11 בינואר 2015


204 6 רדיו צנרת רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 12 בינואר 2015


205 7 תולדות האמנות רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 13 בינואר 2015


206 8 הרשימה רובי דואניאס יובל סגל 14 בינואר 2015


207 9 גרסת כיסוי רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 18 בינואר 2015


208 10 מפולי שלגים רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 19 בינואר 2015


209 11 התא רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 20 בינואר 2015


210 12 זה לא מופרך רובי דואניאס אילן רוזנפלד ויובל סגל 21 בינואר 2015


211 13 עצת אחינועם רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 22 בינואר 2015


212 14 נאג'יג'וס רובי דואניאס אילן רוזנפלד ועודד פז 26 בינואר 2015


213 15 עלייתו ונפילתו של מני פירה רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 27 בינואר 2015


214 16 המבורגרוני רובי דואניאס רובי דואניאס ויניב פולישוק 28 בינואר 2015


215 17 ג'ורה מכה שנית רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 1 בפברואר 2015


216 18 סינדרום ירושלים רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 2 בפברואר 2015


217 19 שנקל רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 3 בפברואר 2015


218 20 אומ-ללה רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 4 בפברואר 2015


219 21 פספוסים 2 רובי דואניאס רובי דואניאס 8 בפברואר 2015


220 22 מוזות רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 9 בפברואר 2015


221 23 רדיו צנרת - הסרט רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 10 בפברואר 2015


222 24 הלחשן רובי דואניאס עודד פז ויובל סגל 11 בפברואר 2015


223 25 התנשאי לי? רובי דואניאס עודד פז ויובל סגל 15 בפברואר 2015


קישורים חיצוניים

הערות שוליים

  1. ^ פיג'מות שרות, באתר הארץ, 27 באוקטובר 2003
  2. ^ עודד פז - הערוץ הרשמי, הפיג'מות - איחוד בבידוד, ביוטיוב, ‏14 באפריל 2020
  3. ^ הללי שפנצר‏, "אני באתי בשביל המוזיקה!", צעק עודד פז על הבמה. אלא שהקהל בא מסיבה אחרת, באתר וואלה!‏, 29 באוקטובר 2021


הקודם:

2009: חצויה
פרס נבחרי הילדים לסדרת השנה
2003: הפיג'מות
2010: הפיג'מות
הבא:
2004: אדומות
2011: אליפים
הקודם:
2005: שלישיית מה קשור
פרס נבחרי הילדים למצחיקן השנה
2008–2010: הפיג'מות
הבא:
2011–2012: אורי חזקיה