הפרופסור המטורף 2

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הפרופסור המטורף 2
Nutty Professor II: The Klumps
בימוי פיטר סגל עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי בריאן גרייזר עריכת הנתון בוויקינתונים
תסריט דייויד שפילד, סטיב אודקרק, ג'רי לואיס, כריס וייץ, פול וייץ, בארי בלאוסטיין עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים אדי מרפי
מוזיקה דייוויד ניומן עריכת הנתון בוויקינתונים
צילום דין סמלר עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה Imagine Entertainment עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה UIP Duna עריכת הנתון בוויקינתונים
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 28 ביולי 2000
משך הקרנה 103 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה קומדיה רומנטית, סרט מדע בדיוני עריכת הנתון בוויקינתונים
הכנסות באתר מוג'ו nuttyprofessor2
סרט קודם הפרופסור המטורף
www.klumps.com
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

הפרופסור המטורף 2אנגלית: Nutty Professor II: The Klumps) הוא סרט קומי בכיכובו של אדי מרפי. הסרט יצא לאקרנים בשנת 2000, בבימויו של פיטר סגל והוא סרט המשך לסרט הפרופסור המטורף משנת 1996. הסרט זכה להצלחה בקופות, אולם בניגוד לסרט הקודם, הוא קיבל ביקורות שליליות.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שהנוסחה שלו הצליחה בסרט הקודם, שרמן קלאמפ יצר נוסחה נוספת של מעיין הנעורים. בנוסף הוא פגש במכללה את אהובתו, דניס גיינס, אשר הפכה מאוחר יותר לארוסתו. יחד הם עובדים על הנוסחה לקבלת הפרס של 150 מיליון דולר לתדהמת הדיקן ריצ'מונד. לרוע המזל, באדי לאב, אשר נמצא בתוך אחד הגנים של שרמן, ממשיך לעשות צרות תוך שהוא מדבר בתור שרמן וגורם בעיות לאחרים, כאשר ניסה שרמן להציע נישואין לדניס, באדי התערב והפריע. בעקבות זאת, שרמן הוציא את באדי הגן מגופו, אולם ג'ייסון סיפר לו שזה עלול להשפיע לרעה על מוחו, בנוסף, כאשר הכלב בוסטר התגרד, שערו הועבר לעבר הגן ובאדי חזר לחיים. שרמן הציע נישואין בשנית לדניס בעזרת הגחליליות ודניס הסכימה.

שרמן החביא את הנוסחה במקרר של בית הוריו וקליטוס, אביו של שרמן, החליט לנסות אותה עליו והפך לצעיר יותר. כשהלך למועדון, קליטוס הלך מכות עם איש זקן, וכאשר גופו השתנה בחזרה, הזקן ברח. כאשר באדי ראה זאת הוא הבין ששרמן מחביא את הנוסחה בביתו. הוא הלך לביתו של שרמן כדי לחבל בנוסחה, אולם הוא נתפס על ידי סבתא אשר חשבה שהוא חשפן. יום למחרת כאשר שרמן הציג את הנוסחה על אוגר, הוא הופתע לגלות שהנוסחה החבולה גרמה לאוגר להיות ענקי, בעקבות זאת הדיקן פיטר אותו והמצב של מוחו התחיל להדרדר. לאחר שיחת תמיכה מאביו, שרמן, יחד עם הדיקן ריצ'מונד, רצו אל באדי אשר מציג את נוסחת הנעורים ששרמן יצר וסדרו אותו באמצעות כדור טניס וכאשר באדי תפס את הכדור עם נוסחת הנעורים הוא הפך לתינוק, הם רדפו אחריו עד לקניון אולם אחרו את המועד ובאדי נעלם ליד המזרקה. כאשר הבינה דניס שמוחו של שרמן מתכווץ והוא עלול לאבד את זכרונו, היא נסעה עם קליטוס אל הקניון שם שרמן נמצא ליד המזרקה, שם שרמן אמר לה שהיא "יפה" והיא הזילה דמעה, הדמעה החייתה את הגן במזרקה, ושרמן שתה מהמים ובעזרתם של דניס וקליטוס הוא חזר למצבו הרגיל.

הסרט מסתיים כאשר שרמן ודניס התחתנו, ובאדי נעלם כליל. הדיקן ריצ'מונד שכר מחדש את שרמן עם מתנת חתונה והאוגר חזר למצבו הרגיל.

צוות השחקנים הראשי[עריכת קוד מקור | עריכה]

שם השחקן תפקידו בסרט
אדי מרפי פרופסור שרמן קלאמפ, באדי לאב, אבא קליטוס קלאמפ, אבא קליטוס קלאמפ הצעיר, אמא אן קלאמפ, סבתא אידה מיי קלאמפ, ארני קלאמפ האב (אח של שרמן), לאנס פרקינס
ג'נט ג'קסון דניס גיינס
לארי מילר הדיקן ריצ'מונד
ג'ון אלס ג'ייסון
ג'אמאל ניקסון ארני קלאמפ הבן (אחיינו של שרמן)

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]